leg hem eens uit dan.. clue ontbreekt bij mijquote:Op zondag 21 maart 2010 18:17 schreef ToT het volgende:
2 is gigantisch humor, 3 had ik zelf willen maken, maar ik ga toch op 8 stemmen!
Ja, maar ik had nog maar 4 minuten!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:20 schreef HaJee het volgende:
Die nummer 8 is wel leuk maar als je dat beestje zo netjes achter dat touw krijgt kun je die cirkel aan de binnenkant van de band toch ook netjes maken ?
Je hebt nog gelijk ook, het was me in de eerste instantie niet opgevallen, maar dat ziet er idd echt te slecht uit zeg!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:20 schreef HaJee het volgende:
Die nummer 8 is wel leuk maar als je dat beestje zo netjes achter dat touw krijgt kun je die cirkel aan de binnenkant van de band toch ook netjes maken ?
u gaat niet door voor de koelkastquote:
had gewoon effe laten weten dat je 4 minuten langer nodig had..quote:Op zondag 21 maart 2010 18:21 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
Ja, maar ik had nog maar 4 minuten!
Ik was tot het einde bezig om de band een beetje mooi door te laten lopen.. Met wat meer tijd had ik het waarschijnlijk wel mooier kunnen krijgen.
Er ontstaat hier iets bijzondersquote:Op zondag 21 maart 2010 18:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
je stemt volgens mij al 4 keer op een rij voor de mijne
Een auto met 2 FK (FrettenKracht) aandrijving!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
leg hem eens uit dan.. clue ontbreekt bij mij
Tsja, zal ik volgende keer dan maar doen.. Zal ik het anders nu nog ff aanpassen?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
had gewoon effe laten weten dat je 4 minuten langer nodig had..
Hoe ziet 4 er uit dan?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:22 schreef suikertaartje het volgende:
Gestemd hoor!
Op 4..mochten jullie het jullie afvragen
en jij kon hem wel gewoon zienquote:Op zondag 21 maart 2010 18:22 schreef suikertaartje het volgende:
Gestemd hoor!
Op 4..mochten jullie het jullie afvragen
ook al had jij hem gemaakt..quote:Op zondag 21 maart 2010 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Een auto met 2 FK (FrettenKracht) aandrijving!
Het beestje zit in een band, dus is de stap voordehandliggend om hem op een auto te plempen!
Het is niet des ToTsquote:Op zondag 21 maart 2010 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook, het was me in de eerste instantie niet opgevallen, maar dat ziet er idd echt te slecht uit zeg!
Zal ik hem weer in de sparta-put trappen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |