quote:Op zondag 21 maart 2010 20:51 schreef shadowflash het volgende:ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+

quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Neequote:Op zondag 21 maart 2010 20:59 schreef shadowflash het volgende:
[..]
* shadowflash unzips alleen voor Dottey, anders mag ik op de bank slapen ( met de hond )

Dan ben je iig niet alleenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:59 schreef shadowflash het volgende:
[..]
* shadowflash unzips alleen voor Dottey, anders mag ik op de bank slapen ( met de hond )

quote:Op zondag 21 maart 2010 21:04 schreef Maringo het volgende:
F5!!11one!!einzrolflollercopteruberheinztomatoketchup!!!!1111!!!!!uno!!

Nu moet je over de knie bij Dottey.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:04 schreef -Peppie- het volgende:
Sorry jongens, mijn schuld, ik was weer eens maar net op tijd/net te laat

ohkee we keuren het goed omdat ik me voor kan stellen hoe vervelend het zou zijn als jouw entry niet mee mag doenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:04 schreef -Peppie- het volgende:

beter dat.... dan dat ik mij zorgen moet maken dat je over tijd bent.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:04 schreef -Peppie- het volgende:

Goede kans ja...quote:Op zondag 21 maart 2010 21:06 schreef HaJee het volgende:
Dit topic is vol voor er ook maar iemand kan stemmen

No prob!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:09 schreef -Peppie- het volgende:
en @ToT
Sorry voor het late inleveren, maar tof dat je m er toch nog bij hebt gezet!

Wordt geregeldquote:Op zondag 21 maart 2010 21:06 schreef HaJee het volgende:
Dit topic is vol voor er ook maar iemand kan stemmen

De tussenstand is er niet?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:10 schreef ToT het volgende:
DE POLL IS WEER GERESET!!!
Gaarne opnieuw stemmen!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |