quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:50 schreef Knipoogje het volgende:
Vandaag kwam Dion bijna uit de kast, maar hij wilde toch nog even niet zeggen op wie hij verliefd was
Komop Dion, iedereen weet al dat je niet echt hetero bent, dus je hoeft het echt niet voor je te houden...
Dat is ook de bedoeling, voor het einde van het vorige topic een nieuwe openen, is altijd al zo in XFA en schijnt elke keer opnieuw verteld te moeten wordenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Die ander was toen nog neit eens dicht
Dion is gewoon te jongquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:51 schreef livelink het volgende:
Ik vond Dion toch wel een beetje tegenvallen met dit nummer. Ben ik trouwens zo oud dat ik " I wanna know what love is?" alleen maar van Foreigner ken![]()
Was het een Carey cover dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:51 schreef livelink het volgende:
Ik vond Dion toch wel een beetje tegenvallen met dit nummer. Ben ik trouwens zo oud dat ik " I wanna know what love is?" alleen maar van Foreigner ken![]()
Die Mariah Carey heeft ook alles gecoverd![]()
Jaap vond ik toch wel weer erg goed.
klopt, vandaar de voorrondes, om ze zoveel mogelijk eruit te filteren.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:51 schreef Karina het volgende:
Altijd veel kasthomo's in Popstars, Idols en X-Factor, heel apart.
volgens mij is ie nog niet zo lang geleden opnieuw uitgebracht door mariahquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:52 schreef Karina het volgende:
Ik wist niet eens dat Mariah Carey dat had gezongen! Het is dat livelink dat net zegt.
quote:
quote:
Klopt.. het zou me overigens niet verbazen als X-factor het ook gewoon als Mariah Carey op de lijst heeft gezet omdat dat de jonge kandidaten wat meer aan zou spreken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
volgens mij is ie nog niet zo lang geleden opnieuw uitgebracht door mariah
ik ken dat hele kind niet (is dat erg?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
Pixie zit alleen maar een beetje mooi te wezen. Bij die naam moet ik altijd aan een elfje denken uit een boek (Artemis Fowl).
Moet ze beter haar best doenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
Pixie zit alleen maar een beetje mooi te wezen.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ken dat hele kind niet (is dat erg?)
mama doquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
Tot vorige week kende ik haar ook niet. Het liedje wel, maar ik ben nu alweer vergeten welk liedje het ook alweer wasquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
Mij wel. Maar ik trek me zoiets altijd aanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:54 schreef Maartel het volgende:
[..]
Klopt.. het zou me overigens niet verbazen als X-factor het ook gewoon als Mariah Carey op de lijst heeft gezet omdat dat de jonge kandidaten wat meer aan zou spreken.
Dat een 15-jarige het alleen van Mariah kent verbaast me opzich niet zo.
quote:
Idemquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Mij wel. Maar ik trek me zoiets altijd aan
ikkequote:
Wij zitten op RTL4quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Klinkt goed die gast :!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:00 schreef Kleurdoos het volgende:
kan iemand die grijns van Pixie Plop afslaan?
ECHT HEquote:
Jawel, in de chorusline en vorige keer met Leon en Bennie in het trio.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:59 schreef Karina het volgende:
Robin hebben we nog niet gezien zeker?
Oh hij is me niet opgevallen, ik vond hem nu ook niet goed.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:00 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Jawel, in de chorusline en vorige keer met Leon en Bennie in het trio.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:00 schreef Karina het volgende:
Wat een ontzettend stom, armoedig hemdje heeft hij aan. Nog een homo in de dop.
en ook op een camping heb je douchesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ECHT HE
je zit verdomme niet op de caming....
dat is bij SBS6
Lijkt mij eigenlijk ook, maar ik hoop dat Dion eruit gaat.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:03 schreef sbientje het volgende:
ik gok op nabil en sergio en afvallers..
Dion gaat naar de finalequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:03 schreef livelink het volgende:
Nabil en Dion eruit wat mij betreft.
Ik vind hem nog steeds te jong. Over een paar jaar zie ik hem graag in de finale.quote:
quote:
de nieuwe laurensquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
volgens mij sopt stacey van kelvin
Nee, maar de jury geeft altijd dom commentaarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
Hoezo zou hij niet te "kneden" zijn? Was hij ook al bekend of uit een groepje?
juist kelvin is veek coolerquote:
ik denk dat ik gelijk krijgquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:04 schreef Kleurdoos het volgende:
5 door, ik denk
Hunchback
Kelvin
Robin
Lispelaar
Dion, maar ik hoop Sergio
je vindt hem leuk maar hij is niet door arme meidquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je vindt hem leuk maar hij is niet door arme meid
ja he, net bij zijn optreden dacht ik echt dat het ballet was...quote:
Dat hemdje maakt toch wel een hoop goed?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
die gozer heeft 0 uitstraling
Alleen dat hemdje dan, dat deed me aan een turner denken, maar ik vind het maar een slome duikelaar.quote:
jazekerquote:
Mathijs?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond die jongen die net wel door was met dat langere bruine haar heel goed, maar ik vergeet telkens hoe hij heet
Mathijs?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond die jongen die net wel door was met dat langere bruine haar heel goed, maar ik vergeet telkens hoe hij heet
Goed ideequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:10 schreef Anonymousz het volgende:
ze mogen wel beide weggaan
Ja die moet het zijn, bij alle andere namen in het rijtje kan ik wel een gezicht plaatsenquote:
Dion gaat naar de finale, dat zei ik alquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:10 schreef Rauzer het volgende:
Ik denk dat Dion door door is, of allebei.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die moet het zijn, bij alle andere namen in het rijtje kan ik wel een gezicht plaatsen![]()
Anyhow, die vond ik goed, en charming
gewoon zeggen dat beide het niveau niet hebben.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:13 schreef ranja het volgende:
Het is heel moeilijk, we weten niet wie we door moeten laten gaan.... daarom maken voor jullie een uitzondering. Jullie gaan beide NIET door.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:13 schreef Rauzer het volgende:
Oh ik ben schijnbaar de enige die Dion gewoon goed vond zingen!
omdat hij het isquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Omdat je dat weet of omdat je dat denkt?
Oja, hij was acteur hequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Goed ideedat compenseert voor de 6 die door zijn bij de meisjes.
Nabil is gewoon niet goed genoeg, hoewel wel leuk bij de co-assistent
nee hoor, ik vond hem ook goed, alleeen zijn uitspraak was een beetje baggerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:13 schreef Rauzer het volgende:
Oh ik ben schijnbaar de enige die Dion gewoon goed vond zingen!
Dat weet ik, denk ikquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Omdat je dat weet of omdat je dat denkt?
uitspraak belabberd, irritant stemgeluid en te gay uitstraling.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor, ik vond hem ook goed, alleeen zijn uitspraak was een beetje bagger
Sergio was de enige van wie zeker was dat ie niet doorging, dat was dus helemaal niet spannender geweestquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:13 schreef Knipoogje het volgende:
Haha, Nabil tegenover Dion zetten. Sergio vs Dion was spannender geweest. Maar Nabil zelf weet dat ie niet door is en Dion weet eigenlijk wel dat ie 't tegen Nabil wel wint
Gelukkig voorspelling uitgekomen. Nabil en Sergio waren duidelijk de minsten van het stel.
quote:
nogmaalsquote:
Een beetje gay daar vallen meisjes opquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:15 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
uitspraak belabberd, irritant stemgeluid en te gay uitstraling.
ik zei je tochquote:
Niet als je dr zo uit ziet hoor, en ook niet met zo een ego dat niet bij hem past....quote:
Same here.quote:
ergeren.. je ergert je aan iets, of iets irriteert je!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Oh god wat ga ik me nog lang aan dat jochie irriteren
debiel of jochie?quote:
Hij is 15. Een paar maandjes en dan zal dat wel over zijn. zeker als ie daar coaching bij krijgtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet als je dr zo uit ziet hoor, en ook niet met zo een ego dat niet bij hem past....
jannaquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:18 schreef Anonymousz het volgende:
ik had liever dat D ook eruit ging
Dat ie dat hoge stuk live kan doen vind ik nog wel goed eigenlijk. Dacht dat dat puur studio geluid was op de cd-versiequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
Leuk mutsjeEn die gozer zingt nou ook niet echt geweldig.
Nou, die heeft nog wel een paar jaar nodig om te rijpen en van zn pukkels af te komen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is 15. Een paar maandjes en dan zal dat wel over zijn. zeker als ie daar coaching bij krijgt
nou vond het niet echt mooi moet ik zeggen..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat ie dat hoge stuk live kan doen vind ik nog wel goed eigenlijk. Dacht dat dat puur studio geluid was op de cd-versie
Uitmakenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:18 schreef Chell het volgende:
Grmbl helft gemist..kan ik eindelijk weer een keer live kijken, belt m'n vriendje om 20.30. Mánnen!
eens dat vindt iedereenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:21 schreef Mi_Mang het volgende:
Ik vind de jonge meiden categorie tot nu toe echt veruit het sterkst.
Ik ken ze ook niet, de liedjes wel, maar dat zijn dan van die hitjes die ze 1 keer hebben gehad denk ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Janna is heel stom ja.
Ik ken trouwens al die sterren niet die ze telkens hebben
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
Janna is iirritant.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:23 schreef iBenny het volgende:
Hierbij wil ik Janna bedanken voor de wiet die ze me gister gaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |