quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:18 schreef Anonymousz het volgende:
ik had liever dat D ook eruit ging
Dat ie dat hoge stuk live kan doen vind ik nog wel goed eigenlijk. Dacht dat dat puur studio geluid was op de cd-versiequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
Leuk mutsjeEn die gozer zingt nou ook niet echt geweldig.
Nou, die heeft nog wel een paar jaar nodig om te rijpen en van zn pukkels af te komen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is 15. Een paar maandjes en dan zal dat wel over zijn. zeker als ie daar coaching bij krijgt
nou vond het niet echt mooi moet ik zeggen..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat ie dat hoge stuk live kan doen vind ik nog wel goed eigenlijk. Dacht dat dat puur studio geluid was op de cd-versie
Uitmakenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:18 schreef Chell het volgende:
Grmbl helft gemist..kan ik eindelijk weer een keer live kijken, belt m'n vriendje om 20.30. Mánnen!
eens dat vindt iedereenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:21 schreef Mi_Mang het volgende:
Ik vind de jonge meiden categorie tot nu toe echt veruit het sterkst.
Ik ken ze ook niet, de liedjes wel, maar dat zijn dan van die hitjes die ze 1 keer hebben gehad denk ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Janna is heel stom ja.
Ik ken trouwens al die sterren niet die ze telkens hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |