Dion gaat naar de finale, dat zei ik alquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:10 schreef Rauzer het volgende:
Ik denk dat Dion door door is, of allebei.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die moet het zijn, bij alle andere namen in het rijtje kan ik wel een gezicht plaatsen![]()
Anyhow, die vond ik goed, en charming
gewoon zeggen dat beide het niveau niet hebben.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:13 schreef ranja het volgende:
Het is heel moeilijk, we weten niet wie we door moeten laten gaan.... daarom maken voor jullie een uitzondering. Jullie gaan beide NIET door.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:13 schreef Rauzer het volgende:
Oh ik ben schijnbaar de enige die Dion gewoon goed vond zingen!
omdat hij het isquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Omdat je dat weet of omdat je dat denkt?
Oja, hij was acteur hequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Goed ideedat compenseert voor de 6 die door zijn bij de meisjes.
Nabil is gewoon niet goed genoeg, hoewel wel leuk bij de co-assistent
nee hoor, ik vond hem ook goed, alleeen zijn uitspraak was een beetje baggerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:13 schreef Rauzer het volgende:
Oh ik ben schijnbaar de enige die Dion gewoon goed vond zingen!
Dat weet ik, denk ikquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Omdat je dat weet of omdat je dat denkt?
uitspraak belabberd, irritant stemgeluid en te gay uitstraling.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor, ik vond hem ook goed, alleeen zijn uitspraak was een beetje bagger
Sergio was de enige van wie zeker was dat ie niet doorging, dat was dus helemaal niet spannender geweestquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:13 schreef Knipoogje het volgende:
Haha, Nabil tegenover Dion zetten. Sergio vs Dion was spannender geweest. Maar Nabil zelf weet dat ie niet door is en Dion weet eigenlijk wel dat ie 't tegen Nabil wel wint
Gelukkig voorspelling uitgekomen. Nabil en Sergio waren duidelijk de minsten van het stel.
quote:
nogmaalsquote:
Een beetje gay daar vallen meisjes opquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:15 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
uitspraak belabberd, irritant stemgeluid en te gay uitstraling.
ik zei je tochquote:
Niet als je dr zo uit ziet hoor, en ook niet met zo een ego dat niet bij hem past....quote:
Same here.quote:
ergeren.. je ergert je aan iets, of iets irriteert je!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Oh god wat ga ik me nog lang aan dat jochie irriteren
debiel of jochie?quote:
Hij is 15. Een paar maandjes en dan zal dat wel over zijn. zeker als ie daar coaching bij krijgtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet als je dr zo uit ziet hoor, en ook niet met zo een ego dat niet bij hem past....
jannaquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:18 schreef Anonymousz het volgende:
ik had liever dat D ook eruit ging
Dat ie dat hoge stuk live kan doen vind ik nog wel goed eigenlijk. Dacht dat dat puur studio geluid was op de cd-versiequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
Leuk mutsjeEn die gozer zingt nou ook niet echt geweldig.
Nou, die heeft nog wel een paar jaar nodig om te rijpen en van zn pukkels af te komen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is 15. Een paar maandjes en dan zal dat wel over zijn. zeker als ie daar coaching bij krijgt
nou vond het niet echt mooi moet ik zeggen..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat ie dat hoge stuk live kan doen vind ik nog wel goed eigenlijk. Dacht dat dat puur studio geluid was op de cd-versie
Uitmakenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:18 schreef Chell het volgende:
Grmbl helft gemist..kan ik eindelijk weer een keer live kijken, belt m'n vriendje om 20.30. Mánnen!
eens dat vindt iedereenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:21 schreef Mi_Mang het volgende:
Ik vind de jonge meiden categorie tot nu toe echt veruit het sterkst.
Ik ken ze ook niet, de liedjes wel, maar dat zijn dan van die hitjes die ze 1 keer hebben gehad denk ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Janna is heel stom ja.
Ik ken trouwens al die sterren niet die ze telkens hebben
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
Janna is iirritant.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:23 schreef iBenny het volgende:
Hierbij wil ik Janna bedanken voor de wiet die ze me gister gaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |