Oh hij is me niet opgevallen, ik vond hem nu ook niet goed.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:00 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Jawel, in de chorusline en vorige keer met Leon en Bennie in het trio.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:00 schreef Karina het volgende:
Wat een ontzettend stom, armoedig hemdje heeft hij aan. Nog een homo in de dop.
en ook op een camping heb je douchesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ECHT HE
je zit verdomme niet op de caming....
dat is bij SBS6
Lijkt mij eigenlijk ook, maar ik hoop dat Dion eruit gaat.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:03 schreef sbientje het volgende:
ik gok op nabil en sergio en afvallers..
Dion gaat naar de finalequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:03 schreef livelink het volgende:
Nabil en Dion eruit wat mij betreft.
Ik vind hem nog steeds te jong. Over een paar jaar zie ik hem graag in de finale.quote:
quote:
de nieuwe laurensquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
volgens mij sopt stacey van kelvin
Nee, maar de jury geeft altijd dom commentaarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
Hoezo zou hij niet te "kneden" zijn? Was hij ook al bekend of uit een groepje?
juist kelvin is veek coolerquote:
ik denk dat ik gelijk krijgquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:04 schreef Kleurdoos het volgende:
5 door, ik denk
Hunchback
Kelvin
Robin
Lispelaar
Dion, maar ik hoop Sergio
je vindt hem leuk maar hij is niet door arme meidquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je vindt hem leuk maar hij is niet door arme meid
ja he, net bij zijn optreden dacht ik echt dat het ballet was...quote:
Dat hemdje maakt toch wel een hoop goed?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
die gozer heeft 0 uitstraling
Alleen dat hemdje dan, dat deed me aan een turner denken, maar ik vind het maar een slome duikelaar.quote:
jazekerquote:
Mathijs?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond die jongen die net wel door was met dat langere bruine haar heel goed, maar ik vergeet telkens hoe hij heet
Mathijs?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond die jongen die net wel door was met dat langere bruine haar heel goed, maar ik vergeet telkens hoe hij heet
Goed ideequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:10 schreef Anonymousz het volgende:
ze mogen wel beide weggaan
Ja die moet het zijn, bij alle andere namen in het rijtje kan ik wel een gezicht plaatsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |