Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dan hoop ik voor je dat je niet voor DagOAbert werktquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik was zo onder de indruk van Donald...
quote:DagobertDuckNL @DonaldDuckNL Neef, omdat je steeds onder werktijd zit te twitteren, moet je vanavond overwerken tot 10 uur! Prettig weekend!
whehehequote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je niet voor DagOAbert werkt.
[..]
en dat zal zeker wel lukkenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:18 schreef Biffkoffie het volgende:
ja goed weekend en dat de koffie en bier mogen smaken.
Dankquote:
hoezo?quote:
omdat ik me waardeloos voel, ene vriend is werken, andere heeft een verjaardag en mijn vriend gaat stappen. Jottemquote:
en jij hebt dus niks te doenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:32 schreef Fha het volgende:
[..]
omdat ik me waardeloos voel, ene vriend is werken, andere heeft een verjaardag en mijn vriend gaat stappen. JottemO en Bolle slaapt.
*gaat Fha kietelenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:32 schreef Fha het volgende:
[..]
omdat ik me waardeloos voel, ene vriend is werken, andere heeft een verjaardag en mijn vriend gaat stappen. JottemO en Bolle slaapt.
Nopequote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:33 schreef Giertje het volgende:
en jij hebt dus niks te doen
dat sucks inderdaad
Doe niet gekquote:
kan wel maar dan ben je morgen wat brakkerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
NopeIk moet morgen gewoon werken dus ik kan ook niet mee uit gaan ofzo.. Bleg
[..]
Doe niet gekDan pis ik in mn broek
Kan nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan wel maar dan ben je morgen wat brakker
Whehequote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je niet voor DagOAbert werkt.
[..]
helemaal naar groningen ja?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Kan nietWant dan moet ik nu naar Groningen en morgen ochtend hebben die treinen gegarandeerd vertraging dus dan ben ik niet op tijd
Ja dat is leukquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
helemaal naar groningen ja?
is dat een beetje leuk daar?
Ja deze broek moet ik morgen nog in werken johquote:
Pa_Fles komt ook mee hequote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja deze broek moet ik morgen nog in werken joh
uiteraard maar dat is overal zoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat is leukAls je het zelf ook leuk maakt natuurlijk.
Zeg jij!! Jij probeert te zorgen dat ik morgen in mijn ondergoed moet werken!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pa_Fles komt ook mee heGedraag je een beetje
Ik stuur pa wel naar de toko danquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Zeg jij!! Jij probeert te zorgen dat ik morgen in mijn ondergoed moet werken!
Doe jij nou ook al mee met die onzinquote:
das laatquote:
dat heb je morgen toch wel aanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Zeg jij!! Jij probeert te zorgen dat ik morgen in mijn ondergoed moet werken!
Zaterdag is wasdag dus neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik moet natuurlijk wel goed uitzien voor Pa_FlesAnders mag Fles niet verhuizen
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ruzie gehad met eigenaresse van stal, kwaad weggelopen, nu mn paardje niet meer zien en ik ben boos, kwaad, eigenlijk.quote:
Probeer er morgen nogeens rustig over te pratenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ruzie gehad met eigenaresse van stal, kwaad weggelopen, nu mn paardje niet meer zien en ik ben boos, kwaad, eigenlijk.
Sommige dingen mag Fles al zelf uitmakenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:02 schreef Fha het volgende:
Maar ik moet natuurlijk wel goed uitzien voor Pa_FlesAnders mag Fles niet verhuizen
Hoax. Jij mag niet eens je eigen tafel uitzoeken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sommige dingen mag Fles al zelf uitmaken
Maandag, dit weekend ga ik niet naar stal, wil eigenlijk ook wel 'n eigen leven naast de stal, hoewel zij daar blijkbaar anders over denkt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Probeer er morgen nogeens rustig over te praten
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Zaterdag is wasdag dus nee
oja fles moet nog gaan verhuizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@fles heb je al iets gehoord of je buuv bij de rechter is geweest?Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Donderop mens, ga boeken verkopenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Hoax. Jij mag niet eens je eigen tafel uitzoeken.
Nee, zal begin volgende week wel meer over bekend worden. Maar ik verwacht verder geen gezeik meer nuquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
@fles heb je al iets gehoord of je buuv bij de rechter is geweest?
Het word echt wel een romantische ontmoeting morgenquote:
wat een liefdequote:
of hij jouw nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Het word echt wel een romantische ontmoeting morgen
ik herken je vast nietdat is echt iets voor mij
Tuurlijk wel. Ik ben dat mokkel met die ontzettend geile hoest en chagrijnige kopquote:
Oh jawel hoor, reken maarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Het word echt wel een romantische ontmoeting morgen
ik herken je vast nietdat is echt iets voor mij
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik ben dat mokkel met die ontzettend geile hoest en chagrijnige kop![]()
jij zorgt er wel voor dat ze je herkentquote:
hetzelfde Fhaquote:
quote:Reisgegevens
* van UTRECHT CS naar PRAHA HLAVNI NADRAZI op 18/06/2010 met CityNightLine
Treinnummer 457 vertrek om 19:29 en aankomst om 09:27
1 persoon met tarief Ligplaats 4 pers. - Sparnight
Rijtuig X, ligplaats Y (Niet rokers)
* van PRAHA HLAVNI NADRAZI naar UTRECHT CS op 19/06/2010 met CityNightLine
Treinnummer 456 vertrek om 18:31 en aankomst om 10:10
1 persoon met tarief Ligplaats 4 pers. - Sparnight
Rijtuig X, ligplaats Y (Niet rokers)
Met vriendelijke groet,
NS Hispeed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 19-03-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 061 goldfinger1963
02. 037 wel.o.k
03. 036 Dr_Flash
04. 031 Fha
05. 019 MaleDuck
06. 018 friemelaar
07. 017 Giertje
08. 015 marcb1974
09. 011 Symphonic
10. 009 Aarti
11. 008 OA
12. 007 indahnesia.com
13. 004 DaMart
14. 003 Pien85
15. 002 MPG
16. 001 Biffkoffie
17. 001 Klonk
18. 001 El_Matador
quote:Top 100 van vrijdag 19 maart 2010
66. 087 goldfinger1963
83. 078 suikertaartje
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:08 schreef friemelaar het volgende:
Weekend![]()
zondag pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
waar is de linkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:07 schreef friemelaar het volgende:
Hier![]()
![]()
![]()
![]()
Het project is afgerond en online![]()
Gaat langzaam, druk aan de fysio met wisselend succes. Vanmiddag Amf-Dv en met de Pimpel terug, voor 116 km totaal.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alles goed? Alweer een beetje aan het treinen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hier een heerlijk verfrissende onweersbui die wel zal omslaan in noodweer binnen enkele minuten.quote:
Regenbui in de Tropenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier een heerlijk verfrissende onweersbui die wel zal omslaan in noodweer binnen enkele minuten.
als je op de home pagina op een nieuwsitem klikt krijg je een pagina voor een reactie te plaatsen maar daar staat het artikel niet bijquote:
giertjequote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je op de home pagina op een nieuwsitem klikt krijg je een pagina voor een reactie te plaatsen maar daar staat het artikel niet bij
lekkerquote:
zover kijk ik nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]er staat geen titel in de documenten vreemde tekens komen niet altijd goed over geen correcte opening en afsluitng HTML code bovenste gedeelte broncode dubbel
doodslagquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart belt 112 om aangifte te doen van moord.
Het was geen voorbedachte rade dus?quote:
het ging per ongelukquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was geen voorbedachte rade dus?
Of komt er straks ook een ex van jou vertellen dat je vroeger nogal wild in bed was?.
Thnx, das nou typisch zo'n ding dat je over 't hoofd ziet bij 't testen....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je op de home pagina op een nieuwsitem klikt krijg je een pagina voor een reactie te plaatsen maar daar staat het artikel niet bij
Das gelukkig 't fijntunen, kan ik komende week oplossen.....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]er staat geen titel in de documenten vreemde tekens komen niet altijd goed over geen correcte opening en afsluitng HTML code bovenste gedeelte broncode dubbel
graag gedaanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Thnx, das nou typisch zo'n ding dat je over 't hoofd ziet bij 't testen....
Nu dus opgelost
pas wel op ze zijn nog heetquote:
gezelligquote:
PWNquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja 18 seconden of zo. Was kei druk in die boekentent
Ik heb lekker Fha gemeetquote:
quote:
Mja. Das dan wel weer 1-0 voor jouquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb lekker Fha gemeeten jij niet
lekker puh
dat is wel kortquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja 18 seconden of zo. Was kei druk in die boekentent
Nou zal het misschien een minuut geweest zijnquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is wel kort![]()
meer zo van hoi ik fles en dan zij ik ben Fha doei
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou zal het misschien een minuut geweest zijnWe staan niet eens samen op de foto
van een bordje kan je wel een foto makenquote:
schandequote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou zal het misschien een minuut geweest zijnWe staan niet eens samen op de foto
smoesjesquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was gewoon helemaal van mijn apropos door haar oogverblindende schoonheid![]()
En nou bekhouwe
Lijn 80 heeft een upgrade gehad zo te zien! Vroeger reed die vanaf Zandvoort maar tot Amsterdam, nu al door tot Amersfoortquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat er WEL op de foto staat van vandaag (geen zin om verhaal te schrijven):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De FOK! beschaving heeft ook Deventer bereikt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whehehequote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijn 80 heeft een upgrade gehad zo te zien! Vroeger reed die vanaf Zandvoort maar tot Amsterdam, nu al door tot Amersfoort.
slaap ze giertjequote:
Dankje, vandaag net weer veranderdquote:
op elke foto kijk je ook alsof je uit een ei komtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat er WEL op de foto staat van vandaag (geen zin om verhaal te schrijven):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De FOK! beschaving heeft ook Deventer bereikt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 20-03-2010
![]()
01. 027 goldfinger1963
02. 013 Dr_Flash
03. 009 friemelaar
04. 008 Giertje
05. 005 indahnesia.com
06. 005 DaMart
07. 005 marcb1974
08. 004 Symphonic
09. 003 MPG
10. 002 FFSletop
11. 002 suikertaartje
12. 001 vrolijke-frits
13. 001 OA
14. 001 john-frusciante
quote:Top 100 van zaterdag 20 maart 2010
04. 250 suikertaartje
58. 086 BrandX
83. 064 goldfinger1963
Jij dusquote:Op zondag 21 maart 2010 00:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
en wie hebben er geen weekend![]()
[..]
[..]
Ow, hoezo moeilijk?quote:Op zondag 21 maart 2010 00:30 schreef friemelaar het volgende:nou ja bijna alles .....
nog een klein probleempje met de nieuwe logfiles......
zijn blijkbaar moeilijk te analyseren
ik gebruik nu als bestandsnaam iets als "index.php?page1=nieuws" en daar kan het statestiekenprogramma blijkbaar niet mee omgaan, die laat doodleuk 100.000x het bestand " index.php" als opgevraagd zienquote:
Wat een hitsquote:Op zondag 21 maart 2010 00:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik gebruik nu als bestandsnaam iets als "index.php?page1=nieuws" en daar kan het statestiekenprogramma blijkbaar niet mee omgaan, die laat doodleuk 100.000x het bestand " index.php" als opgevraagd zien
Analyse is alles in dit vak, daar mee weet je hoe je bezoekers trekt en vasthoud .quote:
Statistiekenprogramma de deur uit doen en Google Analytics nemen.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik gebruik nu als bestandsnaam iets als "index.php?page1=nieuws" en daar kan het statestiekenprogramma blijkbaar niet mee omgaan, die laat doodleuk 100.000x het bestand " index.php" als opgevraagd zien
Online moeten ja.. ik ken het maar heb het altijd kunnen afhouden, want zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das gelukkig 't fijntunen, kan ik komende week oplossen.....
De site MOEST on-line![]()
Bedankt voor de herinnering
quote:
De beste topics duren het langst!quote:
Zie TT.quote:Op zondag 21 maart 2010 09:57 schreef DaMart het volgende:
Dit is echt een weekendtopic aan het worden!
Dan kan het personeel in ieder geval niet zomaar klagen op de bazen.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ach, er is al gezegd dat BA wel eens kan omvallen door de stakingen
Nee, dat wordt vrij moeilijk dan. Je moet wel een baas hebben om op te klagenquote:Op zondag 21 maart 2010 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan kan het personeel in ieder geval niet zomaar klagen op de bazen.
vooralsnog hebben ze die wel overigensquote:Op zondag 21 maart 2010 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat wordt vrij moeilijk dan. Je moet wel een baas hebben om op te klagen
Nog wel ja. Maar ach, er gaan er een paar 1000 uit. Scheelt weerquote:Op zondag 21 maart 2010 12:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vooralsnog hebben ze die wel overigens
hier is het droogquote:Op zondag 21 maart 2010 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje frisjes buiten, maar wel lekker in het zonnetje koffie gedronken![]()
Kan niet wachten tot mn ouwe lui straks 5 dagen de deur uit zijn
jij woont toch op je eigenquote:Op zondag 21 maart 2010 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver, ik zal blij zijn als ik weer op mezelf woon. Nou krijg ik al een opmerking als ik een lege theebeker niet ZELF binnen een uur na gebruik in de vaatwasser zet. Jee, dat doe ik heus wel als ik weer die kant op ga hoorIk schil hier de aardappels, ik vouw de sokken, ik loop met jullie boodschappen te slepen als jullie druk in het zonnetje zitten te zitten in België, en als er eens een keer een lege theebeker staat "zou men het prettig vinden als ik eens wat meer zou meedenken met het huishouden" WTF
quote:
fritsquote:Op zondag 21 maart 2010 15:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zeker weten. Alles goed verder?
Hey KZquote:Op zondag 21 maart 2010 15:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
vanuit regenachtig berlijn
valt erg tegen, kreeg geen hoogte van haar dus geen geklooi en gezoen maar mag de pret niet drukken, ik ben gewoon goed bezig om mijn angsten te overwinnen
alleen veeels te weinig gezien gister en eergister regenquote:Op zondag 21 maart 2010 15:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hey KZ
Wel supercool dat je die stap hebt durven nemen. En volgens mij is Berlijn best wel een coole stad enzo
knuffelquote:Op zondag 21 maart 2010 15:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
valt erg tegen, kreeg geen hoogte van haar dus geen geklooi en gezoen maar mag de pret niet drukken, ik ben gewoon goed bezig om mijn angsten te overwinnen
je zit nou toch maar tijdelijk bij je oudersquote:
lotussquote:
daarom en ik blijf positief... ik doe dingen die ik 2 jaar geleden niet gedurft had zonder anti depressiva.... daarna 1,5 jaar geslikt en nu doe ik dit zonder....dus ondanks dat het niet is wat ik had gehoopt blijf ik er positief en nuchter onderquote:
that's the spiritquote:Op zondag 21 maart 2010 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daarom en ik blijf positief... ik doe dingen die ik 2 jaar geleden niet gedurft had zonder anti depressiva.... daarna 1,5 jaar geslikt en nu doe ik dit zonder....dus ondanks dat het niet is wat ik had gehoopt blijf ik er positief en nuchter onder
GFquote:
welke zonquote:Op zondag 21 maart 2010 15:50 schreef DaMart het volgende:
Wat een heerlijk weer vanmiddag zeg. Heb net mijn balkon opgeruimd en de balkonmeubels schoongemaakt. Nu even in de zon zitten met een boek!
wat wat nu??quote:
Balen johquote:Op zondag 21 maart 2010 15:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
Tijdelijk 4 maanden ja.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je zit nou toch maar tijdelijk bij je ouders
moet ik woensdag voor de rechter komenquote:
dat is niet echt tijdelijkquote:
Want??quote:Op zondag 21 maart 2010 16:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet ik woensdag voor de rechter komen
Woavur?quote:Op zondag 21 maart 2010 16:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet ik woensdag voor de rechter komen
quote:
door die oplichters van de gouden gids/truvoquote:
stuur die zon maar naar hierquote:Op zondag 21 maart 2010 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
De zon die al de hele middag schijnt, omringd door een bijna wolkenloze blauwe lucht.
had je de kleine lettertjes niet goed gelezen?quote:Op zondag 21 maart 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
door die oplichters van de gouden gids/truvo
heb een advertentie daar gezet voor 1 jaar en nou blijkt dat het niet voor 1 jaar is maar een contract van meerdere jaren
teringlijders![]()
zoietsquote:Op zondag 21 maart 2010 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
had je de kleine lettertjes niet goed gelezen?
Dat moet je maar kunnen bewijzen dat de verkoper dat vergeten is.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
zoiets![]()
er staat dus in dat als je het maar voor 1 jaar wil moet je een kruisje zetten in het hokje en de verkoper is dat "vergeten"
ja precies. tamelijk kansloos verhaal dusquote:Op zondag 21 maart 2010 17:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat moet je maar kunnen bewijzen dat de verkoper dat vergeten is.
en dat is niet makkelijkquote:Op zondag 21 maart 2010 17:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat moet je maar kunnen bewijzen dat de verkoper dat vergeten is.
ik ben nou wel allemaal klachten aan het verzamelen over truvo en hun werkwijze en hopen op een milde vredesrechterquote:Op zondag 21 maart 2010 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja precies. tamelijk kansloos verhaal dus
en dat is ?quote:
dat kloptquote:
een vriendin van me had haar keilang niet meer gezien en ik was vandaag in eindhoven bij phantasium en daar was zij ookquote:
wat is phantasium?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
een vriendin van me had haar keilang niet meer gezien en ik was vandaag in eindhoven bij phantasium en daar was zij ook
fantasy gothic beursquote:
in het beursgebouw zekerquote:
EN je staat met r op de foto!quote:Op zondag 21 maart 2010 19:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
een vriendin van me had haar keilang niet meer gezien en ik was vandaag in eindhoven bij phantasium en daar was zij ook
jupsquote:
uhuh maar dat hadden we ook afgesproken aangezien de andere foto van ons 5 jaar oud isquote:Op zondag 21 maart 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN je staat met r op de foto!
Nou Fha en ik nog
Dus, als ik nou van de week ff snel naar Dv ga, en met Fhaatje op de foto ga, lig ik weer voor?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou Fha en ik nog
Jaquote:Op zondag 21 maart 2010 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus, als ik nou van de week ff snel naar Dv ga, en met Fhaatje op de foto ga, lig ik weer voor?
Kan je lang wachten. We hadden een koffiedate 20 jaar geleden, maar nog steeds geen fotoquote:Op zondag 21 maart 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou Fha en ik nog
Dat kan niet mênquote:Op zondag 21 maart 2010 21:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je lang wachten. We hadden een koffiedate 20 jaar geleden, maar nog steeds geen foto
Met dat huis hoeft hij zich niet te haasten om voor te blijven toch?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaEn als je dan ook nog gauw een huis in Dv koopt, BLIJF je voor liggen
Vooruit, 19 jaar geleden danquote:
Want?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vooruit, 19 jaar geleden dan
Ik raad je aan foto's te maken VOOR je koffie met r drinkt.
Anders blijf je foto-loosquote:
Maak je daar nou maar geen zorgen over, dat komt heul wel goedquote:Op zondag 21 maart 2010 21:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Anders blijf je foto-loos
Is dat nou een Van Damhert?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:56 schreef DaMart het volgende:
Zo, het is vandaag officieel lente, dus tijd voor een nieuwe versie van mijn avatar!
Yayquote:Op zondag 21 maart 2010 21:56 schreef DaMart het volgende:
Zo, het is vandaag officieel lente, dus tijd voor een nieuwe versie van mijn avatar!
Een van Dam-ree dus.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is wel een hert ja.
Maar volgens mij is het een ree, geen damhert.
Ik lig ook liever 4 maanden in een ziekenhuis dan bij mn oudersquote:Op zondag 21 maart 2010 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
"Hmmhmm..."
-"Neem toch eens een dropje joh, dat gekuchel is geen gehoor!"
Jezus. Mag ik al niet eens meer kuchen WTF?![]()
Begin t goed zat te worden hier zeg pffff
Trustenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar vast slapen. Eens kijken wat ik in het logeerbed allemaal "mag". Gisteren kon de deur niet eens dicht omdat er een enorm rek met was hing te drogen. Aan de deur. Terwijl ze gewoon een droger hebben EN het supervochtig weer was"ja dit is nou eenmaal een heel droog huis"
![]()
[ afbeelding ]
Tabee maar weer
Zo te zien heb je in ieder geval genoeg melk bij de hand voor als je 's nachts dorst krijgt.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar vast slapen. Eens kijken wat ik in het logeerbed allemaal "mag". Gisteren kon de deur niet eens dicht omdat er een enorm rek met was hing te drogen. Aan de deur. Terwijl ze gewoon een droger hebben EN het supervochtig weer was"ja dit is nou eenmaal een heel droog huis"
![]()
[ afbeelding ]
Tabee maar weer
Dat geloof je toch zelf niet he?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik lig ook liever 4 maanden in een ziekenhuis dan bij mn ouders
ik iig welquote:Op zondag 21 maart 2010 22:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik lig ook liever 4 maanden in een ziekenhuis dan bij mn ouders
whehehequote:Op zondag 21 maart 2010 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met dat huis hoeft hij zich niet te haasten om voor te blijven toch?
huhquote:
whehehequote:
dat zekerquote:Op zondag 21 maart 2010 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn excuses Majesteit![]()
Ik had duidelijker moeten zijn
is het zwaard bot en roestigquote:Op zondag 21 maart 2010 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
Kunt u mij vergeven?
Of kan ik beter op mijn zwaard springen?
dan laat maarquote:
De spammertjes geven het gewoon opquote:Op zondag 21 maart 2010 23:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
dit is wel een echt weekend topic geworden
Netjes, toch?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
dit is wel een echt weekend topic geworden
ze hebben een echt leven in het weekendquote:
is lang geleden dat 1 topic een heel weekend is meegegaanquote:
Of ze doen alsof, dat geloof ik meerquote:Op zondag 21 maart 2010 23:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben een echt leven in het weekend
ze hebben in het weekend geen internetquote:Op zondag 21 maart 2010 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of ze doen alsof, dat geloof ik meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |