dat kloptquote:
een vriendin van me had haar keilang niet meer gezien en ik was vandaag in eindhoven bij phantasium en daar was zij ookquote:
wat is phantasium?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
een vriendin van me had haar keilang niet meer gezien en ik was vandaag in eindhoven bij phantasium en daar was zij ook
fantasy gothic beursquote:
in het beursgebouw zekerquote:
EN je staat met r op de foto!quote:Op zondag 21 maart 2010 19:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
een vriendin van me had haar keilang niet meer gezien en ik was vandaag in eindhoven bij phantasium en daar was zij ook
jupsquote:
uhuh maar dat hadden we ook afgesproken aangezien de andere foto van ons 5 jaar oud isquote:Op zondag 21 maart 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN je staat met r op de foto!
Nou Fha en ik nog
Dus, als ik nou van de week ff snel naar Dv ga, en met Fhaatje op de foto ga, lig ik weer voor?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou Fha en ik nog
Jaquote:Op zondag 21 maart 2010 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus, als ik nou van de week ff snel naar Dv ga, en met Fhaatje op de foto ga, lig ik weer voor?
Kan je lang wachten. We hadden een koffiedate 20 jaar geleden, maar nog steeds geen fotoquote:Op zondag 21 maart 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou Fha en ik nog
Dat kan niet męnquote:Op zondag 21 maart 2010 21:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je lang wachten. We hadden een koffiedate 20 jaar geleden, maar nog steeds geen foto
Met dat huis hoeft hij zich niet te haasten om voor te blijven toch?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaEn als je dan ook nog gauw een huis in Dv koopt, BLIJF je voor liggen
Vooruit, 19 jaar geleden danquote:
Want?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vooruit, 19 jaar geleden dan
Ik raad je aan foto's te maken VOOR je koffie met r drinkt.
Anders blijf je foto-loosquote:
Maak je daar nou maar geen zorgen over, dat komt heul wel goedquote:Op zondag 21 maart 2010 21:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Anders blijf je foto-loos
Is dat nou een Van Damhert?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:56 schreef DaMart het volgende:
Zo, het is vandaag officieel lente, dus tijd voor een nieuwe versie van mijn avatar!
Yayquote:Op zondag 21 maart 2010 21:56 schreef DaMart het volgende:
Zo, het is vandaag officieel lente, dus tijd voor een nieuwe versie van mijn avatar!
Een van Dam-ree dus.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is wel een hert ja.
Maar volgens mij is het een ree, geen damhert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |