Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dan hoop ik voor je dat je niet voor DagOAbert werktquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik was zo onder de indruk van Donald...
quote:DagobertDuckNL @DonaldDuckNL Neef, omdat je steeds onder werktijd zit te twitteren, moet je vanavond overwerken tot 10 uur! Prettig weekend!
whehehequote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je niet voor DagOAbert werkt.
[..]
en dat zal zeker wel lukkenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:18 schreef Biffkoffie het volgende:
ja goed weekend en dat de koffie en bier mogen smaken.
Dankquote:
hoezo?quote:
omdat ik me waardeloos voel, ene vriend is werken, andere heeft een verjaardag en mijn vriend gaat stappen. Jottemquote:
en jij hebt dus niks te doenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:32 schreef Fha het volgende:
[..]
omdat ik me waardeloos voel, ene vriend is werken, andere heeft een verjaardag en mijn vriend gaat stappen. JottemO en Bolle slaapt.
*gaat Fha kietelenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:32 schreef Fha het volgende:
[..]
omdat ik me waardeloos voel, ene vriend is werken, andere heeft een verjaardag en mijn vriend gaat stappen. JottemO en Bolle slaapt.
Nopequote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:33 schreef Giertje het volgende:
en jij hebt dus niks te doen
dat sucks inderdaad
Doe niet gekquote:
kan wel maar dan ben je morgen wat brakkerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
NopeIk moet morgen gewoon werken dus ik kan ook niet mee uit gaan ofzo.. Bleg
[..]
Doe niet gekDan pis ik in mn broek
Kan nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan wel maar dan ben je morgen wat brakker
Whehequote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je niet voor DagOAbert werkt.
[..]
helemaal naar groningen ja?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Kan nietWant dan moet ik nu naar Groningen en morgen ochtend hebben die treinen gegarandeerd vertraging dus dan ben ik niet op tijd
Ja dat is leukquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
helemaal naar groningen ja?
is dat een beetje leuk daar?
Ja deze broek moet ik morgen nog in werken johquote:
Pa_Fles komt ook mee hequote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja deze broek moet ik morgen nog in werken joh
uiteraard maar dat is overal zoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat is leukAls je het zelf ook leuk maakt natuurlijk.
Zeg jij!! Jij probeert te zorgen dat ik morgen in mijn ondergoed moet werken!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pa_Fles komt ook mee heGedraag je een beetje
Ik stuur pa wel naar de toko danquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Zeg jij!! Jij probeert te zorgen dat ik morgen in mijn ondergoed moet werken!
Doe jij nou ook al mee met die onzinquote:
das laatquote:
dat heb je morgen toch wel aanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Zeg jij!! Jij probeert te zorgen dat ik morgen in mijn ondergoed moet werken!
Zaterdag is wasdag dus neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik moet natuurlijk wel goed uitzien voor Pa_FlesAnders mag Fles niet verhuizen
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ruzie gehad met eigenaresse van stal, kwaad weggelopen, nu mn paardje niet meer zien en ik ben boos, kwaad, eigenlijk.quote:
Probeer er morgen nogeens rustig over te pratenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ruzie gehad met eigenaresse van stal, kwaad weggelopen, nu mn paardje niet meer zien en ik ben boos, kwaad, eigenlijk.
Sommige dingen mag Fles al zelf uitmakenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:02 schreef Fha het volgende:
Maar ik moet natuurlijk wel goed uitzien voor Pa_FlesAnders mag Fles niet verhuizen
Hoax. Jij mag niet eens je eigen tafel uitzoeken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sommige dingen mag Fles al zelf uitmaken
Maandag, dit weekend ga ik niet naar stal, wil eigenlijk ook wel 'n eigen leven naast de stal, hoewel zij daar blijkbaar anders over denkt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Probeer er morgen nogeens rustig over te praten
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Zaterdag is wasdag dus nee
oja fles moet nog gaan verhuizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@fles heb je al iets gehoord of je buuv bij de rechter is geweest?Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |