Als dat wurgverhaal van die ex-vriendin niet waar is dan zou zij dus speculeren over de manier waarop Milly overleden is..... want daar is tot nu toe nog niets over bekend, dus er zijn tig manieren waarop ze om het leven gebracht kan zijn. Lijkt me een schot in het donker als je dan zonder reden als ex ineens over zijn voorkeur voor hardhandige en wurgseks gaat beginnen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Sowieso leek het me al sterk dat het moord was. Welke idioot neemt nou een meisje mee op klaarlichte dag, met het plan om haar te vermoorden en dus niet meer vrij te laten. De kans dat je dan gepakt wordt is heel groot. Als hij enkel uit was om haar bijv. te verkrachten en daarna vrij te laten, maakte het verder niet uit wie ze samen had gezien, want dan zou er geen zoektocht komen indien zij gedwongen werd om haar mond te houden.
Het kan wel moord zijn natuurlijk, als hij echt zo dom is om dat te willen doen op klaarlichte dag, maar doodslag is aannemelijker. Helemaal als je dat wurgverhaal hoort over die ex-vriendin (als dat waar is).

Enige basisinfo heb ik dan ook wel, alleen dat stukje nou net niet, oh oh oh wat ergquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:52 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Draai het dan om. Als je echt zo benieuwd bent en de drang hebt er in het wilde weg op los te speculeren, zorg dan wel dat je enige basisinfo hebt.

Maar welke malloot gaat nu willens en wetens iemand ophalen met als doel verkrachting om haar daarna vrij te laten met het risico dat ze gaat praten en hij moet brommen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Sowieso leek het me al sterk dat het moord was. Welke idioot neemt nou een meisje mee op klaarlichte dag, met het plan om haar te vermoorden en dus niet meer vrij te laten. De kans dat je dan gepakt wordt is heel groot. Als hij enkel uit was om haar bijv. te verkrachten en daarna vrij te laten, maakte het verder niet uit wie ze samen had gezien, want dan zou er geen zoektocht komen indien zij gedwongen werd om haar mond te houden.
Het kan wel moord zijn natuurlijk, als hij echt zo dom is om dat te willen doen op klaarlichte dag, maar doodslag is aannemelijker. Helemaal als je dat wurgverhaal hoort over die ex-vriendin (als dat waar is).

In de eerste persconferentie werd er al gesproken over dat hij haar, toen ze haar moeder vertelde dat hij aan de deur stond, had meegenomen, ik neem aan dat ze dat niet zomaar zeggen.quote:

Geen idee wat men normaliter doet met ongebluste kalk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:53 schreef Re het volgende:
moord is natuurlijk veel minder makkelijk te bewijzen
alhoewel de ongebluste kalk speculatie misschien anders zou vermoeden
ze zijn dus ook nog niet klaar met de sectie en onderzoek naar misbruik als ik het goed begrijp

Kneusquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat het je bezig houdt; prima. Dat je er je eigen theorie op nahoudt wat betreft de doodsoorzaak, á la. maar als een halve de Cock op een internetforum gaan liggen nadenken over de dood van een kind? En dan op je werk bij het koffiemachine "Ik heb het al-tijd al gezegd". Je raakt zonder twijfel het plafond van sneuheid in mijn optiek.
[..]
Retard.

Het maakt het niet minder retarded om te veinzen alsof het je interesseert, als je het werkelijk overal kan lezen, horen etc.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Enige basisinfo heb ik dan ook wel, alleen dat stukje nou net niet, oh oh oh wat erg
Daarnaast ontbreekt er natuurlijk veel meer basisinfo, die niemand nu weet en dat laat ook niet onverlet dat er op los gespeculeerd wordt.

Als je een integere gast bent, lok je sowieso je buurmeisje niet mee.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als je een integere gast bent, dan schrik je je wezenloos,

Kan van alles zijn. Misschien zijn er ook sporen te vinden van dat ze van zich af heeft gebeten en dat er een gevecht heeft plaatsgevonden. Kan je zomaar terecht komen bij dat het een 'ongeluk' is.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:53 schreef Re het volgende:
moord is natuurlijk veel minder makkelijk te bewijzen
alhoewel de ongebluste kalk speculatie misschien anders zou vermoeden
ze zijn dus ook nog niet klaar met de sectie en onderzoek naar misbruik als ik het goed begrijp

Welke malloot gaat nou willens en wetens een meisje vermoorden om te voorkomen dat zij gaat praten en hij dientengevolge in de bak belandt, om zichzelf vervolgens aan te geven??quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar welke malloot gaat nu willens en wetens iemand ophalen met als doel verkrachting om haar daarna vrij te laten met het risico dat ze gaat praten en hij moet brommen.

Zo'n vermoeden heb ik ook.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar welke malloot gaat nu willens en wetens iemand ophalen met als doel verkrachting om haar daarna vrij te laten met het risico dat ze gaat praten en hij moet brommen.
Wat overblijft, dat zou nog kunnen, dat hij haar echt nodig had voor iets en pas in zijn huis in een vlaag van verstandsverbijstering tot zijn daad is gekomen.

Druk van de media, spijt/berouw?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke malloot gaat nou willens en wetens een meisje vermoorden om te voorkomen dat zij gaat praten en hij dientengevolge in de bak belandt, om zichzelf vervolgens aan te geven??

quote:
 laat ik je vooral niet ophouden in het oplossen van deze zaak. Succes ermee, hè. Ik hoor wel hoe het is geëindigd.
  laat ik je vooral niet ophouden in het oplossen van deze zaak. Succes ermee, hè. Ik hoor wel hoe het is geëindigd.

Nou, niet dat ik het voor hem op wil nemen, maar er zijn nog geen bewijzen dat hij haar mee heeft gelokt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je een integere gast bent, lok je sowieso je buurmeisje niet mee.

Ga je nu schelden?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:56 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Het maakt het niet minder retarded om te veinzen alsof het je interesseert, als je het werkelijk overal kan lezen, horen etc.

Of dat hij domweg niet zo ver had nagedacht, ik weet niet wat zo iemand denkt. Kan best dat hij haar mee heeft genomen en op een gegeven moment zoiets had van, en nu?quote:

Vroeg of laat zou ze toch gevonden worden. Dat ie zichzelf heeft aangegeven kan strafvermindering worden.quote:

Daar heb je inderdaad een punt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou, niet dat ik het voor hem op wil nemen, maar er zijn nog geen bewijzen dat hij haar mee heeft gelokt.

Het is geen Cluedo.....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]

Geen idee. . .hoe lang kan een verstandsverbijstering duren? Maar ja, gedane zaken nemen geen keer en trek dan nog maar eens je mond open. Misschien wilde hij afwachten hoe het onderzoek zou verlopen en zijn kansen eerst inschatten voor hij zich wilde aangeven?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke malloot gaat nou willens en wetens een meisje vermoorden om te voorkomen dat zij gaat praten en hij dientengevolge in de bak belandt, om zichzelf vervolgens aan te geven??

Doe normaal joh. Jij en nog een paar vallen anderen bot aan op iets wat ze vinden of denken. Als er al iets niet respectvol is in deze topicreeks, dan is het, vind ik, dat wel. En ja, je hoort het vanzelf, via de officiële kanalen, want wij hebben hier geen van allen de wijsheid in pacht. Zelfs ik nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]

Volgens een ultra-deskundige in een eerder topic 'iets met kippen'.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:55 schreef Marrije het volgende:
Geen idee wat men normaliter doet met ongebluste kalk.

Blussen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee wat men normaliter doet met ongebluste kalk.

Dat is voor jou normaal natuurlijk. Als je het niet erg vindt dan ben ik wel klaar met jou. Jij stoort je per slot van rekening aan een vraag van mij, wat maakt mij het verder uitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:02 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
En dat baseer jij op het woord 'retarded'?

Prima, dan concludeer ik dat jij meerdere malen slecht of niet hebt gelezen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is voor jou normaal natuurlijk. Als je het niet erg vindt dan ben ik wel klaar met jou. Jij stoort je per slot van rekening aan een vraag van mij, wat maakt mij het verder uit

Ik weet zéker dat als het jouw kind of nichtje was, dat jij het buitengewoon zou appriciëren dat er in een topic zo hersenloos gespeculeerd zou worden hoe ze om zeep is geholpen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe normaal joh. Jij en nog een paar vallen anderen bot aan op iets wat ze vinden of denken. Als er al iets niet respectvol is in deze topicreeks, dan is het, vind ik, dat wel. En ja, je hoort het vanzelf, via de officiële kanalen, want wij hebben hier geen van allen de wijsheid in pacht. Zelfs ik niet

Dus vantevoren bedenken dat je iemand om het leven gaat brengen (moord immers) om te voorkomen dat je de bak in moet en dan zo snel al berouw hebben??quote:

Ik weet het zeker dat ik in dat geval niet op Fok! of in het café zou zitten maar ergens in een hoekje zat te jankenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet zéker dat als het jouw kind of nichtje was, dat jij het buitengewoon zou appriciëren dat er in een topic zo hersenloos gespeculeerd zou worden hoe ze om zeep is geholpen.

Besef wel dat de familie zelf in eerste instantie de media inschakelde.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet zéker dat als het jouw kind of nichtje was, dat jij het buitengewoon zou appriciëren dat er in een topic zo hersenloos gespeculeerd zou worden hoe ze om zeep is geholpen.

Dan klik ik op dat rode kruisje rechts bovenin, misschien ook iets voor jou?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:02 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens een ultra-deskundige in een eerder topic 'iets met kippen'.

Dan zou ik de topics niet bekijken denk ik.... Wel wat anders aan mijn hoofd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]

Nou het gaat me er meer om dat het volgens sommigen "overduidelijk" moord is, en volgens mij is een vlaag van verstandsverbijstering een andere kwestie.....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee. . .hoe lang kan een verstandsverbijstering duren? Maar ja, gedane zaken nemen geen keer en trek dan nog maar eens je mond open. Misschien wilde hij afwachten hoe het onderzoek zou verlopen en zijn kansen eerst inschatten voor hij zich wilde aangeven?

Uiteindelijk zullen de meeste mensen (zo niet iedereen) nog wel ergens iets van een geweten hebben denk ik. Als de druk hoog genoeg wordt, dan ga je vanzelf nat. Ik weet ook niet hoe gewetenloos hij is op de schaal van gewetenloos.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij moet je zo'n koele kikker zijn om die afweging te laten doorslaan naar de kant van moord dat je niet erg gevoelig bent voor spijt of berouw, laat staan mediadruk.

quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:11 schreef Isegrim het volgende:
Yvonne, heb je gezien dat je gewaardeerde naamgenoot er ook op is gesprongen?
http://www.yvonnevanhertum.com/tag/sander-vreeswijk/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."

Met ook een recepten-page.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:11 schreef Isegrim het volgende:

quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]WTF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zie ik nu pas, wat een achterlijke gladiool.

Media-aandacht is geen speculatietopic op Fok!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:08 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Besef wel dat de familie zelf in eerste instantie de media inschakelde.
Verder kan een heel land er geen rekening mee houden wat de emoties en gevoelens zijn van een paar mensen.
Autistje to the bonequote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet het zeker dat ik in dat geval niet op Fok! of in het café zou zitten maar ergens in een hoekje zat te janken

Tags: 'Duivel, Feijenoord, Geert Wilders'.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:11 schreef Isegrim het volgende:

Het punt is meer dat het een volkomen logische en menselijke gang van zaken is. Je erover verbazen is nogal naief en leidt zeer zeker nergens toe. Als je het allemaal niet meer kunt aanzien, zou ik zeker niet hier gaan lezen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Media-aandacht is geen speculatietopic op Fok!
[..]
Autistje to the bone

Oh ja, en de term 'duivel'quote:

Voor mij is het ook niet overduidelijk moord, maar ik zou er niet raar van opkijken. Verstandsverbijstering, 1 minuut zou al genoeg kunnen zijn, stel dat ze is gewurgd, dan hoefde hij ook niet eerst naar de keuken te lopen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou het gaat me er meer om dat het volgens sommigen "overduidelijk" moord is, en volgens mij is een vlaag van verstandsverbijstering een andere kwestie.....
Hoewel je in een vlaag van verstandsverbijstering natuurlijk ook wel naar de keuken kunt lopen en daar kunt besluiten een mes te pakken om iemand mee om te brengen, maar als je dat nog steeds een goed idee vindt op het moment dat je met dat mes de woonkamer inloopt is die "vlaag" wel heel lang voor een vlaag.
Ik denk dus dat hij niet van plan is geweest haar te vermoorden, maar dat dat in een opwelling gebeurd is.

Misbruik gebeurd vaak genoeg. En soms zijn meisjes/jongens dan te bang om het te erkennen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]

Als je het topic nu vult met zaken die ertoe doen. Bijvoorbeeld hoe de procedure is van de Rijksrecherche (de man is immers politieagent) bij dit soort gevallen, dan heb je een topic waarbij je zaken bespreekt die ertoe doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:16 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Het punt is meer dat het een volkomen logische en menselijke gang van zaken is. Je erover verbazen is nogal naief en leidt zeer zeker nergens toe. Als je het allemaal niet meer kunt aanzien, zou ik zeker niet hier gaan lezen.

Die neemt al een voorschotje, die tagsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:11 schreef Isegrim het volgende:

Maar ik heb een picca
 Maar ik heb een picca   

quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Media-aandacht is geen speculatietopic op Fok!
[..]
Autistje to the bone
 Verbazingwekkend dat je over mij zo snel een conclusie/diagnose klaar hebt (na 30 minuten) en dat je ongepast vindt dat derden dat hebben over deze zaak.
 Verbazingwekkend dat je over mij zo snel een conclusie/diagnose klaar hebt (na 30 minuten) en dat je ongepast vindt dat derden dat hebben over deze zaak.   

Je zou je af kunnen vragen wat jij op dit moment aan toevoegen bentquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het volgooien met: "Hij zal toch niet aangebeld hebben met deze en deze intentie, dat geloof ik nóóit" Wat voegt dat nu in vredesnaam toe?

Veelzeggend dat je de rest niet quote.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zou je af kunnen vragen wat jij op dit moment aan toevoegen bent

Zou idd ook kunnen, maar ik ga er vanuit dat ze tot de aanklacht hebben besloten naar aanleiding van zowel zijn verklaring als hun bevindingen op de plaats delict.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor mij is het ook niet overduidelijk moord, maar ik zou er niet raar van opkijken. Verstandsverbijstering, 1 minuut zou al genoeg kunnen zijn, stel dat ze is gewurgd, dan hoefde hij ook niet eerst naar de keuken te lopen.

Moh, dan krijgen heel wat Fokhelderzienden een aanbod van de recherche denk ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:21 schreef just me het volgende:
Whahaha mijn vraag op de NOS-chat is beantwoord, mijn naam was... fokje
Ik had gevraagd of ze ook regelmatig op internetsites kijken en dat doen ze inderdaad

Kijk nou toch uit, man! Over een week openen ze "Het grote ik-zei-het-toch-topic" En dan zal Teun je in de OP genadeloos aanpakken. Om over de fipo van Marrije (met dubbel R) maar te zwijgen, die gaat helemáál los.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Moh, dan krijgen heel wat Fokhelderzienden een aanbod van de recherche denk ik.
Het merendeel van de mensen in dit topic weten precies hoe alles is gebeurd.

Ik ga ervan uit dat iemand dan wel een "Waar is JohnnyKnoxville gebleven"-topic opent. vol met ongefundeerde speculaties.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:30 schreef Buitendam het volgende:
Kijk nou toch uit, man! Over een week openen ze "Het grote ik-zei-het-toch-topic" En dan zal Teun je in de OP genadeloos aanpakken. Om over de fipo van Marrije (met dubbel R) maar te zwijgen, die gaat helemáál los.
 .
.

Raar, deze persoonlijke aanval.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk nou toch uit, man! Over een week openen ze "Het grote ik-zei-het-toch-topic" En dan zal Teun je in de OP genadeloos aanpakken. Om over de fipo van Marrije (met dubbel R) maar te zwijgen, die gaat helemáál los.

Gelukkig hebben ze jou nog, dat maakt veel goedquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]

Niets.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je het topic nu vult met zaken die ertoe doen. Bijvoorbeeld hoe de procedure is van de Rijksrecherche (de man is immers politieagent) bij dit soort gevallen, dan heb je een topic waarbij je zaken bespreekt die ertoe doen.
Het volgooien met: "Hij zal toch niet aangebeld hebben met deze en deze intentie, dat geloof ik nóóit" Wat voegt dat nu in vredesnaam toe?

quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:21 schreef just me het volgende:
Whahaha mijn vraag op de NOS-chat is beantwoord, mijn naam was... fokje
Ik had gevraagd of ze ook regelmatig op internetsites kijken en dat doen ze inderdaad

Ik heb een idee. Laten we weer ontopic gaan!
 Ik heb een idee. Laten we weer ontopic gaan!  

zijn verklaring, ja hij weet als geen ander wat wel en niet te zeggen, wat dat betreft daalt dat ook wel in waarde als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou idd ook kunnen, maar ik ga er vanuit dat ze tot de aanklacht hebben besloten naar aanleiding van zowel zijn verklaring als hun bevindingen op de plaats delict.
mwoah, die kans lijkt me aanwezig, maar kan net zo goed zijn dat zn kat echt ziek was, hij een helpende hand wilde met een pil naar binnen zien te krijgen oid. Het kan allemaal.quote:En dan kunnen we allemaal vinden dat als een man zijn buurmeisje gaat halen dat hij dan dus vantevoren de planning moet hebben gehad haar de verkrachten, vermoorden
quote:en weetikveel wat nog meer, maar we weten nog niet eens waarom hij aangebeld heeft.

Goeie!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:36 schreef Bellatrix het volgende:
Hee!Ik heb een idee. Laten we weer ontopic gaan!

En anders gewoon opkutten ofzo.

"Ja hoi, ik heb haar vermoord en ze ligt in de tuin" is nou niet echt de slimste verklaring.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
zijn verklaring, ja hij weet als geen ander wat wel en niet te zeggen, wat dat betreft daalt dat ook wel in waarde als je het mij vraagt

Och, vermakelijk?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:34 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Niets.
Het punt is meer dat mensen het vermakelijk vinden om over dit soort misdrijven te speculeren. Dat is altijd al zo geweest en zal zeker niet minder worden.

Dan sta ik alleen maar meer achter mijn kritiek.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:34 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Niets.
Het punt is meer dat mensen het vermakelijk vinden om over dit soort misdrijven te speculeren. Dat is altijd al zo geweest en zal zeker niet minder worden.

Hij was maar gewoon een eenvoudige surveillant en vermoedelijk niet bijzonder intelligent, getuige zijn vbo-achtergrond, dus ik verwacht eigenlijk niet dat hij bijzonder veel idee heeft van recherche-werk etc.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
zijn verklaring, ja hij weet als geen ander wat wel en niet te zeggen, wat dat betreft daalt dat ook wel in waarde als je het mij vraagt

Dat mag, maar het maakt jou vooral erg naief.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan sta ik alleen maar meer achter mijn kritiek.

http://nos.nl/nieuws/quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:41 schreef SteelDogg het volgende:
tvp... oninteressante topic met enkel speculaties geworden

Precies en daarom verbaast het me als hij om te beginnen gemeld zou hebben dat hij haar vermoord heeft.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:38 schreef Pek het volgende:
[..]
"Ja hoi, ik heb haar vermoord en ze ligt in de tuin" is nou niet echt de slimste verklaring.

Ongetwijfeld wel bij de hand genoeg om bijvoorbeeld niet te zeggen dat hij haar heeft vermoord. Denk je niet dat hij weer met welke nuanceverschillen hij meer kans heeft op minder straf? Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:40 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Hij was maar gewoon een eenvoudige surveillant en vermoedelijk niet bijzonder intelligent, getuige zijn vbo-achtergrond, dus ik verwacht eigenlijk niet dat hij bijzonder veel idee heeft van recherche-werk etc.

Er is een 12 jarig meisje dood en dan op internet pagina's vol schrijven over de manier waarop ze is gestorven, wat er voorafgaand aan is gebeurd etc.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:41 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Dat mag, maar het maakt jou vooral erg naief.
Bijna niet voor te stellen dat jouw verontwaardiging oprecht is.

Dat valt allemaal nog te bezien, maar op het moment dat je spreekt in termen van "hij weet als geen ander wat wel en niet te zeggen", dan denk ik dat je hem weleens behoorlijk kunt overschatten. Ook weten wie niet in wat voor een psychische staat hij verkeerde op het moment van zijn spreken met de politie.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ongetwijfeld wel bij de hand genoeg om bijvoorbeeld niet te zeggen dat hij haar heeft vermoord. Denk je niet dat hij weer met welke nuanceverschillen hij meer kans heeft op minder straf? Ik denk het wel.
-edit- en niet bijzonder intelligent, ik denk wel gehaaid en sluw genoeg

Ik kan mij vergissen heer Buitendam, maar val je niet in herhaling?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er is een 12 jarig meisje dood en dan op internet pagina's vol schrijven over de manier waarop ze is gestorven, wat er voorafgaand aan is gebeurd etc.
Zoals ik al zei: als je inhoudelijk gaat over de strafmate, rijksrecherche enzovoorts, dan heb je een boeiend topic met feiten. Dit soort Telegraaf-topics met SBS userts, kunnen mij idd gestolen worden.

En ik probeerde jou uit te leggen dat het nogal naief is om je daarover te verbazen en dat het echt helemaal niets helpt om jouw afschuw daarover uit te spreken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er is een 12 jarig meisje dood en dan op internet pagina's vol schrijven over de manier waarop ze is gestorven, wat er voorafgaand aan is gebeurd etc.
Zoals ik al zei: als je inhoudelijk gaat over de strafmate, rijksrecherche enzovoorts, dan heb je een boeiend topic met feiten. Dit soort Telegraaf-topics met SBS userts, kunnen mij idd gestolen worden.

Jij reageert alleen als je mij half quote, scroll maar even terug. Als je het kan verantwoorden zal ik weer op je reageren. Nu loop je alleen maar achter.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan mij vergissen heer Buitendam, maar val je niet in herhaling?
Oh, je zei het al, schrijf je

Misschien kun je ook nog even reageren op quotes die jij overgeslagen hebt. Relevante info welquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij reageert alleen als je mij half quote, scroll maar even terug. Als je het kan verantwoorden zal ik weer op je reageren. Nu loop je alleen maar achter.

Jij vraagt je toch af die verontwaardiging oprecht is? Dus probeer ik het nóg eens uit te leggen. Het kan een kwaliteitstopic zijn, zolang je je aan de feiten houdt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:01 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
En ik probeerde jou uit te leggen dat het nogal naief is om je daarover te verbazen.
Verder snap ik niet waarom je 5 keer hetzelfde post in een topic waar je eigenlijk niets mee wil te maken hebben in the first place.

Ik maak geen punt met een halve quote, einstein. Dat doe jij.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien kun je ook nog even reageren op quotes die jij overgeslagen hebt. Relevante info wel

Ja, en dat is niet gedaan, wat nu? Iedereen moet nu dood of zo?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij vraagt je toch af die verontwaardiging oprecht is? Dus probeer ik het nóg eens uit te leggen. Het kan een kwaliteitstopic zijn, zolang je je aan de feiten houdt.

En dat zal dus nooit volledig gebeuren op een forum als Fok!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij vraagt je toch af die verontwaardiging oprecht is? Dus probeer ik het nóg eens uit te leggen. Het kan een kwaliteitstopic zijn, zolang je je aan de feiten houdt.

Bij de eerste persconferentie werd door de OvJ al gezegd dat de verdachte verklaard had dat hij haar om het leven had gebracht.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies en daarom verbaast het me als hij om te beginnen gemeld zou hebben dat hij haar vermoord heeft.

quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]

Als ik alles wat ik gehoord heb voor waar aanneem, is er volgens mij dit gebeurd:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies en daarom verbaast het me als hij om te beginnen gemeld zou hebben dat hij haar vermoord heeft.

Daarnaast kun je je afvragen hoe boeiend het topic daadwerkelijk zou worden, als iedereen slechts keurig het radio1-journaal citeert en linkt naar dubbelgeplaatste, onvolledige artikelen @ ad.nl etc.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |