*boxquote:
Dat niet eens, gewoon de nacht doorhalen op mijn leeftijd is erg ongezondquote:
Op welke leeftijd is dat wel gezond?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:51 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dat niet eens, gewoon de nacht doorhalen op mijn leeftijd is erg ongezond
Als je nog fris en fruitig bentquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Op welke leeftijd is dat wel gezond?
Duh!quote:
Leuk maantjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik mag meedoen aan een wedstrijd in Amsterdam![]()
Ik ben beetje blij enzo
Leuk!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik mag meedoen aan een wedstrijd in Amsterdam![]()
Ik ben beetje blij enzo
Photoshopquote:
quote:
Het was ook wel nodigquote:
Ik vind ;r nog steeds neit knap.quote:
quote:
In ieder geval een heel stuk knapper dan de ziekelijke plofkop linksquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind ;r nog steeds neit knap.
Nope, er is niks mis met mijn gezicht.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij meldt je ook aan voor een nieuw gezicht?
ik ook nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
die linker is net een walrusquote:
Nee, dat niet.quote:
Ik bepaal zelf wel wie ik doe of niet dan?quote:
quote:
ik ook niet maar altijd beter dan ditquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
'I;m 56 days sober now'quote:
Good for you!quote:
Dan is ;t niet anoniem, nooit je naam zeggenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ben Maringo en heb een alcoholprobleem.... tis op en moet nog boodschappen doen
hoi Maringoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ben Maringo en heb een alcoholprobleem.... tis op en moet nog boodschappen doen
Nee, jij bent een oldiequote:
Het is niet waar trouwensquote:
hahahah okequote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zal wel een pseudoniem zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan is ;t niet anoniem, nooit je naam zeggen
oh shit.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:
de AA is anoniem omdat wat er in de ontmoetingen gezegd wordt in de ontmoetingen blijft, en niet naar buiten gaat. Bij de AA kent men wel degelijk elkaars naamquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:
pfew, gelukkig...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
de AA is anoniem omdat wat er in de ontmoetingen gezegd wordt in de ontmoetingen blijft, en niet naar buiten gaat. Bij de AA kent men wel degelijk elkaars naam
'Hi, I;m 2 days sober'quote:
Meer Timmmmm ik zie dat je ergens woedend over bent. laat het eruit!quote:
Jongquote:
Hoi Timmmquote:
Keith Bakker kom er maar inquote:
Je beledigt Myraela, dat kan ik niet over mijn kant laten gaanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:14 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Meer Timmmmm ik zie dat je ergens woedend over bent. laat het eruit!
Alohaquote:
Zo gaat het in de film nooitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
de AA is anoniem omdat wat er in de ontmoetingen gezegd wordt in de ontmoetingen blijft, en niet naar buiten gaat. Bij de AA kent men wel degelijk elkaars naam
Held.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je beledigt Myraela, dat kan ik niet over mijn kant laten gaan
Meer Timmmm laat het eruit!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je beledigt Myraela, dat kan ik niet over mijn kant laten gaan
Ik zag gistere in een film (quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo gaat het in de film nooitEn dan is ;t meer in de trant van 'what happens in vegas, stays in vegas'
Dan trekken we misschien dan nog meer nieuwe mensen en dan is kliekjesvorming pas echt verleden tijdquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:15 schreef 3keernix het volgende:
Misschien de SC omdopen tot FOKAS ( FOK Alcoholics )
Neen. De enige acceptabele naamsverandering is de ONZ ODOL SCquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:15 schreef 3keernix het volgende:
Misschien de SC omdopen tot FOKAS ( FOK Alcoholics )
* DevilsWhore buigtquote:
Het is ook in films altijd: My name is ....... and I'm an alcoholicquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo gaat het in de film nooitEn dan is ;t meer in de trant van 'what happens in vegas, stays in vegas'
Wowquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zag gistere in een film (), dat ze daar echt elkaars voornaam weten.
Dat is zóóó passéquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neen. De enige acceptabele naamsverandering is de ONZ ODOL SC
Nietesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is ook in films altijd: My name is ....... and I'm an alcoholic
En ik ben panda en ik doe miep miep naquote:
Ik moest stiekem een beetje lachen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Haha, 3keernix heeft erectiestoornissen.
nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Haha, 3keernix heeft erectiestoornissen.
Wel kliekje dus, vrouwen mogen nietquote:
quote:
http://alcoholism.about.com/cs/meetings/a/aa040208a.htmquote:During the meeting, people simply began talking. Each starting off by introducing themselves as, "Hello, my name is (first name) and I'm an alcoholic" and yes, just as in the movies, at this point the room burst into a, "Hello (first name)!"
Ontzettend Natte Ochtend Doos?quote:
biertje?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:21 schreef Panda72 het volgende:
ik ben trouwens geheelonthouder
Ik vergeet niets.
Okequote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
http://alcoholism.about.com/cs/meetings/a/aa040208a.htm
ja lekkerquote:
quote:
Onthoudt het, DW! Ik heb altijd gelijk! Tenzij ik geen gelijk heb, maar dan verzin ik zoveel feiten dat het toch aannemelijk isquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onthoudt het, DW! Ik heb altijd gelijk! Tenzij ik geen gelijk heb, maar dan verzin ik zoveel feiten dat het toch aannemelijk is
vruchtenhagelslagquote:
Altijd?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onthoudt het, DW! Ik heb altijd gelijk! Tenzij ik geen gelijk heb, maar dan verzin ik zoveel feiten dat het toch aannemelijk is
Ik moet nog lunchen ga lekker om 12:30quote:
dat is al bijnaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik moet nog lunchen ga lekker om 12:30
Je bent blauw, je hebt nooit gelijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik net Balkenendequote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dat geld toch alleen maar als je helemaal alleen bent?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat is het onderwerp van deze zin?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar dat geld toch alleen maar als je helemaal alleen bent?
kan die mooi zichzelf overtuigenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar dat geld toch alleen maar als je helemaal alleen bent?
Ik moet nog even wachten anders is er niemand die de telefoon kan beantwoordenquote:
Schakel hem anders door naar de 112 hulplijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten anders is er niemand die de telefoon kan beantwoorden
Huppelquote:
True.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij zitten dan ook altijd op één lijn
Ja, maar dan is het dus inderdaad met dt, en niet met een d. Maar ik heb zelf mijn gebiedende wijs verneukt dus ik heb neits gezegd.quote:
Hoe is de kwaliteit?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:35 schreef Myraela het volgende:
Programma om liedjes van youtube te downloaden. How lovely.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het dus inderdaad met dt, en niet met een d. Maar ik heb zelf mijn gebiedende wijs verneukt dus ik heb neits gezegd.
Ja cool hequote:
Zo zijn we weer wakker?quote:
Heel goed. Maar nu zegt die dat die maar de helft download. Ik weet niet of ze bedoelen "met halve snelheid" of gewoon echt een half liedje. Ik kan niet luisteren. Want school.quote:
Een typo wegens te snel typen is wat anders als een dikke vette grammaticale fout.quote:
Studeren jij!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heel goed. Maar nu zegt die dat die maar de helft download. Ik weet niet of ze bedoelen "met halve snelheid" of gewoon echt een half liedje. Ik kan niet luisteren. Want school.
grote?quote:
Dat van mij is ook een typo.... Als ik op Fok zit let ik niet zo op mn spelling, dat doe ik al genoeg tijdens het schrijven van officiële brieven.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een typo wegens te snel typen is wat anders als een dikke vette grammaticale fout.
Bagger, want geluidskwaliteit op Youttube is op zn best 128 kbps stereo, maar doorgaans 96kbps of lager en mono..... Usenetquote:
Zo dan daar heeft iemand zeker een sigaret laten vallen?quote:
usenet ftwquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bagger, want geluidskwaliteit op Youttube is op zn best 128 kbps stereo, maar doorgaans 96kbps of lager en mono..... Usenet
NOEEEEEEESSSSSSSSSquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De Duitsers vallen weer binnen !
De fietsen staan er nog!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De Duitsers vallen weer binnen !
wel qua video misschien, maar met een beetje zoeken kan je ook op Usenet veel vinden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
usenet ftwtoch is er op youtube qua muziek meer te vinden denk ik.
gefeliciteerd je bent zwanger!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:51 schreef Myraela het volgende:
Mijn hoofd doet auw! Doe er wat aan!
Mijn maag doet ookal auw.
Ga ik dood?
ik gebruik het zelden voor muziek. Alleen als ik een hele cd wil hebben.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
wel qua video misschien, maar met een beetje zoeken kan je ook op Usenet veel vinden.
nopequote:
Een onbevlekte ontvangenisquote:
ik weet er meer vanquote:
quote:
ohja en iets met GHBquote:
Ik heb er ook spijt van maar heb geen vriendin die vind dat ik me aan moet gevenquote:
Wat vind je mama er van?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb er ook spijt van maar heb geen vriendin die vind dat ik me aan moet geven
Die is onpartijdigquote:
Die vind mij een vieze gestoorde seksverslaafdequote:
quote:
Groot gelijk heeft ze.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die vind mij een vieze gestoorde seksverslaafde
jaquote:
nouhouuu dat is beledigendquote:
lolquote:
quote:
Kloteziggoquote:Meldingen
Groepsstoring van woensdag 17 maart 13:09 uur tot woensdag 17 maart 13:40 uur
Op dit moment is er een storing op alle diensten in uw regio. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak
Lang leve buren met een onbeveiligde Tele2 verbindingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:43 schreef Panda72 het volgende:
onze excues voor het ongemak die mensen van Ziggo hebben zeker jarenlang bij de NS gewerkt dat is daar de favoriete slogan
Zal ik ze in elkaar beukenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lang leve buren met een onbeveiligde Tele2 verbinding
met mij gaat het goed, lekker weekendquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
Wat een liefde![]()
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Leven de nachtbrakers ook nog, of slapen die nu stiekem toch?
nee joh gekke meneer, ik heb er al een halve werkdag op zitten!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:59 schreef AskMe het volgende:
[..]
met mij gaat het goed, lekker weekenden met jou? lekker uit je bed gerold net?
Zoo mevrouw heeft het maar druk vandaagquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee joh gekke meneer, ik heb er al een halve werkdag op zitten!
nou jaaa..werd om 10 uur wakker, en toen ben ik gaan ontbijten en spelen en wasjes doen en afwassen en nog meer spelen en lunchen en iemand in bed stoppen en toen kwam ik hier![]()
En jeuj voor je weekend!
Uhuh, hoewel ik eigenlijk nu nog wel even een sollicitatiebrief moet maken en de was ook weer toe is aan de volgende rondequote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:02 schreef AskMe het volgende:
[..]
Zoo mevrouw heeft het maar druk vandaagnu even lekker wat tijd voor jezelf?
Oh..was niet de bedoeling dus?quote:
Het houdt niet opquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh, hoewel ik eigenlijk nu nog wel even een sollicitatiebrief moet maken en de was ook weer toe is aan de volgende ronde
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh..was niet de bedoeling dus?![]()
Ik heb ook nog wasgoed liggen suikertaartje als je toch aan het wassen bentquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh, hoewel ik eigenlijk nu nog wel even een sollicitatiebrief moet maken en de was ook weer toe is aan de volgende ronde
Lekker bezig blijven is goed hoorquote:
Er gaat zo nog een 30 graden wasje en daarna een 60 graden wasje...dus kom maar brengenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wasgoed liggen suikertaartje als je toch aan het wassen bent
* eNGine10 vuile onderbroeken richting suikertaartje gooitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wasgoed liggen suikertaartje als je toch aan het wassen bent
Dank je wel lief suikertaartjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er gaat zo nog een 30 graden wasje en daarna een 60 graden wasje...dus kom maar brengen
lekker hoor...toch niet met van die bruine vlekjes er in he?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
* eNGine10 vuile onderbroeken richting suikertaartje gooit![]()
Niet gooien maar netjes aanbieden in een wasmand of zakquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
* eNGine10 vuile onderbroeken richting suikertaartje gooit![]()
Doe je ze dan wel wassen Suikertaartje?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niet gooien maar netjes aanbieden in een wasmand of zak
Ook wel als je ze gooit hoor, ik ben wel wat gewendquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Doe je ze dan wel wassen Suikertaartje?![]()
Nee geen bruine vlekjes
Klopt !quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekker bezig blijven is goed hoor
hahaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook wel als je ze gooit hoor, ik ben wel wat gewend
Dus, wasmeet bij mij?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha![]()
kan ik binnenkort eindelijk weer eens een schone onderbroek aantrekken
Ach schatje toch, maar aan je fijne mooie gezichtje zien we heus wel dat je een meisje bent hoor, ookal had je een jongenspakje aanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:21 schreef Panda72 het volgende:
Zo lief dat Suikertaartje mijn was wil doen. Nu kan ik tenminste weer als pandameisje[ afbeelding ] door het leven ipv van als pandajongetje [ afbeelding ]ik kreeg er bijna een indentiteitscrisis van.
Ik heb goeie whiskey!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus, wasmeet bij mij?
Ik doe de was, mogen jullie de biertjes en wat er nog meer is opdrinken/ eten, deal?
Dealquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus, wasmeet bij mij?
Ik doe de was, mogen jullie de biertjes en wat er nog meer is opdrinken/ eten, deal?
Neem jij dan de whiskey EN je was mee?quote:
Als je maar af en toe even naar me zwaaitquote:
Ik ben single ja, en het is malt whiskey van 10 jaar.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neem jij dan de whiskey EN je was mee?
Wel single malt toch he?
Hihi.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:25 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik ben single ja, en het is malt whiskey van 10 jaar.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach schatje toch, maar aan je fijne mooie gezichtje zien we heus wel dat je een meisje bent hoor, ookal had je een jongenspakje aan
Het MOET niet hoor....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:33 schreef onderjas het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk, moet ik voor je gaan kijken?
Ofzo?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:35 schreef onderjas het volgende:
[..]
*rent naar boven*
Glenfaslafs ofzo.
En die wil je zomaar delen?quote:
Maar om het nou te gaan delen met de mensen op een wasmeet is wel heel onzelfzuchtig...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:47 schreef onderjas het volgende:
Sterke drank in je eentje drinken is een beetje not done imo.
Tis alleen jammer van dat embleem erdoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:21 schreef Panda72 het volgende:
Zo lief dat Suikertaartje mijn was wil doen. Nu kan ik tenminste weer als pandameisje[ afbeelding ] door het leven ipv van als pandajongetje [ afbeelding ]ik kreeg er bijna een indentiteitscrisis van.
bij een borrel mogen de hapjes natuurlijk niet ontbrekenquote:
ja hequote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tis alleen jammer van dat embleem erdoor
Oeh! Stop jij er dan af en toe eentje in mijn mond als ik aan het wassen ben?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
bij een borrel mogen de hapjes natuurlijk niet ontbreken
[ afbeelding ]
Ik zou wel willen maar staat zo gek met een frietpan de trein in.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh! Stop jij er dan af en toe eentje in mijn mond als ik aan het wassen ben?
Oh..en wie neemt de frituur mee?
modjes slapenquote:
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh! Stop jij er dan af en toe eentje in mijn mond als ik aan het wassen ben?
Oh..en wie neemt de frituur mee?
maar maar mensen nemen ook hun laptop mee in de trein en hun hond en hun fiets dus een frituurpan kan bestquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar staat zo gek met een frietpan de trein in.
Dat zal best...maar ehm...tsja.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Timmmmm is goed in frituren heb ik gehoord
Dan doe je hem toch in een doos met een cadeaupapiertje er omheen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar staat zo gek met een frietpan de trein in.
we gaan gewoon bestellen hebben wij ook geen last van bakluchtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zal best...maar ehm...tsja.
Die wil niet op een meet komen, en al helemaaaaaaal niet op eentje bij mij
Oeh slimquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan doe je hem toch in een doos met een cadeaupapiertje er omheen?
dat kan ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
we gaan gewoon bestellen hebben wij ook geen last van baklucht
succesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:04 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat even een sollicitatiebrief knippen en plakken schrijven
1 klopt niet, 2 kan je wel eens gelijk in hebben. Je woooooooooooont ook zover. Ik stem voor meets die centraler zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zal best...maar ehm...tsja.
Die wil niet op een meet komen, en al helemaaaaaaal niet op eentje bij mij
ghe ghequote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:19 schreef timmmmm het volgende:
Ik zag vandaag een Marokkaanse deerne die het niet helemaal begreepEen ontzettend strakke leren broek dragen, die niets aan de verbeelding overlaat, en dan wel een hoofddoekje op
Oh, was dat dan een kloon van je die niet naar meets wilde?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
1 klopt niet, 2 kan je wel eens gelijk in hebben. Je woooooooooooont ook zover. Ik stem voor meets die centraler zijn.
Voorgaande meets van de ONZ SC wilde ik inderdaad niet heen, omdat ik 1) zeker wist dat ik me aan minstens driekwart dood zou ergeren. 2) jullie dat altijd in het verre Noorden deden en ik 3) de club mensen niet leuk genoeg vond om helemaal voor naar het noorden te gaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, was dat dan een kloon van je die niet naar meets wilde?
hey timmmmm plan een meet in rotterdam met toffe mensen en ik komquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voorgaande meets van de ONZ SC wilde ik inderdaad niet heen, omdat ik 1) zeker wist dat ik me aan minstens driekwart dood zou ergeren. 2) jullie dat altijd in het verre Noorden deden en ik 3) de club mensen niet leuk genoeg vond om helemaal voor naar het noorden te gaan.
Plan een meet in Rotterdam met toffe mensen en ik kom
Misschien ooit nog eens, maar nu eerst de wasmeet bij mij, in het 'hoge noorden'quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voorgaande meets van de ONZ SC wilde ik inderdaad niet heen, omdat ik 1) zeker wist dat ik me aan minstens driekwart dood zou ergeren. 2) jullie dat altijd in het verre Noorden deden en ik 3) de club mensen niet leuk genoeg vond om helemaal voor naar het noorden te gaan.
Plan een meet in Rotterdam met toffe mensen en ik kom
en weekend?quote:
jeujquote:
Ja oke dat heb ik morgen ook. Maar dat tel ik gewoon bij het weekend anders is het zo kortquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:52 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik alleen vanavond nog even weekendbaantjje.
Nee.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:56 schreef onderjas het volgende:
[..]
Verdien je als drama queen niet genoeg?
Ik moet nog 2 uurquote:
aah dan ben ik in ieder geval niet de zieligste hierquote:
Oiquote:
en we zijn bij deze uitgenodigd?quote:
Rotterdam!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oi
Zeg er eens wat van, suikertaart beschuldigt me ervan dat ik niet wil meeten, alleen omdat ik niet naar het verre Noorden wil. En ze fronzen op een Rotterdammeet
Daar was ik al bang voorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Neen. Want ik geef het feestje niet zelf.
Zullen wij dan gewoon in Rotterdam meeten, met andere toffe mensen die willen, en de stumperds in het Noordenquote:
Strak plan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zullen wij dan gewoon in Rotterdam meeten, met andere toffe mensen die willen, en de stumperds in het Noordenlaten zitten?
Gekke timmmmm, dat doe ik helemaal niet, dat was een aanname (sorry, dom) omdat je eerder ook al zo vol enthousiasme reageerde op meets..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oi
Zeg er eens wat van, suikertaart beschuldigt me ervan dat ik niet wil meeten, alleen omdat ik niet naar het verre Noorden wil. En ze fronzen op een Rotterdammeet
Waar in Rotterdam? De boeren van ver moeten wel een idee krijgen van onze mooie stad, en de superieure tofheid van de randstad.quote:
Kusjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gekke timmmmm, dat doe ik helemaal niet, dat was een aanname (sorry, dom) omdat je eerder ook al zo vol enthousiasme reageerde op meets..
Ik ken Rotterdam voor de rest niet zo heul goed.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar in Rotterdam? De boeren van ver moeten wel een idee krijgen van onze mooie stad, en de superieure tofheid van de randstad.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken Rotterdam voor de rest niet zo heul goed.Alleen de plekken waar ik moet zijn.
IK ZOCHT JOU!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Utrechtmeet is toch altijd het beste. Want daar woon ik.
horen zien en zwijgenquote:
en nu is die doooddd!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:36 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een keertje een egeltje gevonden.
en mee naar huis genomen.
De dag later had die het hele huis ondergescheten en had me moeder heb naar buiten gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |