Altijd?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onthoudt het, DW! Ik heb altijd gelijk! Tenzij ik geen gelijk heb, maar dan verzin ik zoveel feiten dat het toch aannemelijk is
Ik moet nog lunchen ga lekker om 12:30quote:
dat is al bijnaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik moet nog lunchen ga lekker om 12:30
Je bent blauw, je hebt nooit gelijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onthoudt het, DW! Ik heb altijd gelijk! Tenzij ik geen gelijk heb, maar dan verzin ik zoveel feiten dat het toch aannemelijk is
Wat dat betreft ben ik net Balkenendequote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dat geld toch alleen maar als je helemaal alleen bent?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat is het onderwerp van deze zin?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar dat geld toch alleen maar als je helemaal alleen bent?
kan die mooi zichzelf overtuigenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar dat geld toch alleen maar als je helemaal alleen bent?
Ik moet nog even wachten anders is er niemand die de telefoon kan beantwoordenquote:
Schakel hem anders door naar de 112 hulplijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten anders is er niemand die de telefoon kan beantwoorden
Huppelquote:
True.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij zitten dan ook altijd op één lijn
Ja, maar dan is het dus inderdaad met dt, en niet met een d. Maar ik heb zelf mijn gebiedende wijs verneukt dus ik heb neits gezegd.quote:
Hoe is de kwaliteit?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:35 schreef Myraela het volgende:
Programma om liedjes van youtube te downloaden. How lovely.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het dus inderdaad met dt, en niet met een d. Maar ik heb zelf mijn gebiedende wijs verneukt dus ik heb neits gezegd.
Ja cool hequote:
Zo zijn we weer wakker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |