succesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:04 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat even een sollicitatiebrief knippen en plakken schrijven
1 klopt niet, 2 kan je wel eens gelijk in hebben. Je woooooooooooont ook zover. Ik stem voor meets die centraler zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zal best...maar ehm...tsja.
Die wil niet op een meet komen, en al helemaaaaaaal niet op eentje bij mij
ghe ghequote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:19 schreef timmmmm het volgende:
Ik zag vandaag een Marokkaanse deerne die het niet helemaal begreepEen ontzettend strakke leren broek dragen, die niets aan de verbeelding overlaat, en dan wel een hoofddoekje op
Oh, was dat dan een kloon van je die niet naar meets wilde?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
1 klopt niet, 2 kan je wel eens gelijk in hebben. Je woooooooooooont ook zover. Ik stem voor meets die centraler zijn.
Voorgaande meets van de ONZ SC wilde ik inderdaad niet heen, omdat ik 1) zeker wist dat ik me aan minstens driekwart dood zou ergeren. 2) jullie dat altijd in het verre Noorden deden en ik 3) de club mensen niet leuk genoeg vond om helemaal voor naar het noorden te gaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, was dat dan een kloon van je die niet naar meets wilde?
hey timmmmm plan een meet in rotterdam met toffe mensen en ik komquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voorgaande meets van de ONZ SC wilde ik inderdaad niet heen, omdat ik 1) zeker wist dat ik me aan minstens driekwart dood zou ergeren. 2) jullie dat altijd in het verre Noorden deden en ik 3) de club mensen niet leuk genoeg vond om helemaal voor naar het noorden te gaan.
Plan een meet in Rotterdam met toffe mensen en ik kom
Misschien ooit nog eens, maar nu eerst de wasmeet bij mij, in het 'hoge noorden'quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voorgaande meets van de ONZ SC wilde ik inderdaad niet heen, omdat ik 1) zeker wist dat ik me aan minstens driekwart dood zou ergeren. 2) jullie dat altijd in het verre Noorden deden en ik 3) de club mensen niet leuk genoeg vond om helemaal voor naar het noorden te gaan.
Plan een meet in Rotterdam met toffe mensen en ik kom
en weekend?quote:
jeujquote:
Ja oke dat heb ik morgen ook. Maar dat tel ik gewoon bij het weekend anders is het zo kortquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:52 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik alleen vanavond nog even weekendbaantjje.
Nee.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:56 schreef onderjas het volgende:
[..]
Verdien je als drama queen niet genoeg?
Ik moet nog 2 uurquote:
aah dan ben ik in ieder geval niet de zieligste hierquote:
Oiquote:
en we zijn bij deze uitgenodigd?quote:
Rotterdam!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oi
Zeg er eens wat van, suikertaart beschuldigt me ervan dat ik niet wil meeten, alleen omdat ik niet naar het verre Noorden wil. En ze fronzen op een Rotterdammeet
Daar was ik al bang voorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Neen. Want ik geef het feestje niet zelf.
Zullen wij dan gewoon in Rotterdam meeten, met andere toffe mensen die willen, en de stumperds in het Noordenquote:
Strak plan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zullen wij dan gewoon in Rotterdam meeten, met andere toffe mensen die willen, en de stumperds in het Noordenlaten zitten?
Gekke timmmmm, dat doe ik helemaal niet, dat was een aanname (sorry, dom) omdat je eerder ook al zo vol enthousiasme reageerde op meets..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oi
Zeg er eens wat van, suikertaart beschuldigt me ervan dat ik niet wil meeten, alleen omdat ik niet naar het verre Noorden wil. En ze fronzen op een Rotterdammeet
Waar in Rotterdam? De boeren van ver moeten wel een idee krijgen van onze mooie stad, en de superieure tofheid van de randstad.quote:
Kusjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gekke timmmmm, dat doe ik helemaal niet, dat was een aanname (sorry, dom) omdat je eerder ook al zo vol enthousiasme reageerde op meets..
Ik ken Rotterdam voor de rest niet zo heul goed.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar in Rotterdam? De boeren van ver moeten wel een idee krijgen van onze mooie stad, en de superieure tofheid van de randstad.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken Rotterdam voor de rest niet zo heul goed.Alleen de plekken waar ik moet zijn.
IK ZOCHT JOU!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Utrechtmeet is toch altijd het beste. Want daar woon ik.
horen zien en zwijgenquote:
en nu is die doooddd!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:36 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een keertje een egeltje gevonden.
en mee naar huis genomen.
De dag later had die het hele huis ondergescheten en had me moeder heb naar buiten gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |