quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach schatje toch, maar aan je fijne mooie gezichtje zien we heus wel dat je een meisje bent hoor, ookal had je een jongenspakje aan
Het MOET niet hoor....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:33 schreef onderjas het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk, moet ik voor je gaan kijken?
Ofzo?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:35 schreef onderjas het volgende:
[..]
*rent naar boven*
Glenfaslafs ofzo.
En die wil je zomaar delen?quote:
Maar om het nou te gaan delen met de mensen op een wasmeet is wel heel onzelfzuchtig...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:47 schreef onderjas het volgende:
Sterke drank in je eentje drinken is een beetje not done imo.
Tis alleen jammer van dat embleem erdoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:21 schreef Panda72 het volgende:
Zo lief dat Suikertaartje mijn was wil doen. Nu kan ik tenminste weer als pandameisje[ afbeelding ] door het leven ipv van als pandajongetje [ afbeelding ]ik kreeg er bijna een indentiteitscrisis van.
bij een borrel mogen de hapjes natuurlijk niet ontbrekenquote:
ja hequote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tis alleen jammer van dat embleem erdoor
Oeh! Stop jij er dan af en toe eentje in mijn mond als ik aan het wassen ben?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
bij een borrel mogen de hapjes natuurlijk niet ontbreken
[ afbeelding ]
Ik zou wel willen maar staat zo gek met een frietpan de trein in.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh! Stop jij er dan af en toe eentje in mijn mond als ik aan het wassen ben?
Oh..en wie neemt de frituur mee?
modjes slapenquote:
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh! Stop jij er dan af en toe eentje in mijn mond als ik aan het wassen ben?
Oh..en wie neemt de frituur mee?
maar maar mensen nemen ook hun laptop mee in de trein en hun hond en hun fiets dus een frituurpan kan bestquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar staat zo gek met een frietpan de trein in.
Dat zal best...maar ehm...tsja.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Timmmmm is goed in frituren heb ik gehoord
Dan doe je hem toch in een doos met een cadeaupapiertje er omheen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar staat zo gek met een frietpan de trein in.
we gaan gewoon bestellen hebben wij ook geen last van bakluchtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zal best...maar ehm...tsja.
Die wil niet op een meet komen, en al helemaaaaaaal niet op eentje bij mij
Oeh slimquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan doe je hem toch in een doos met een cadeaupapiertje er omheen?
dat kan ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
we gaan gewoon bestellen hebben wij ook geen last van baklucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |