Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh..was niet de bedoeling dus?![]()
Ik heb ook nog wasgoed liggen suikertaartje als je toch aan het wassen bentquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh, hoewel ik eigenlijk nu nog wel even een sollicitatiebrief moet maken en de was ook weer toe is aan de volgende ronde
Lekker bezig blijven is goed hoorquote:
Er gaat zo nog een 30 graden wasje en daarna een 60 graden wasje...dus kom maar brengenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wasgoed liggen suikertaartje als je toch aan het wassen bent
* eNGine10 vuile onderbroeken richting suikertaartje gooitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wasgoed liggen suikertaartje als je toch aan het wassen bent
Dank je wel lief suikertaartjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er gaat zo nog een 30 graden wasje en daarna een 60 graden wasje...dus kom maar brengen
lekker hoor...toch niet met van die bruine vlekjes er in he?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
* eNGine10 vuile onderbroeken richting suikertaartje gooit![]()
Niet gooien maar netjes aanbieden in een wasmand of zakquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
* eNGine10 vuile onderbroeken richting suikertaartje gooit![]()
Doe je ze dan wel wassen Suikertaartje?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niet gooien maar netjes aanbieden in een wasmand of zak
Ook wel als je ze gooit hoor, ik ben wel wat gewendquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Doe je ze dan wel wassen Suikertaartje?![]()
Nee geen bruine vlekjes
Klopt !quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekker bezig blijven is goed hoor
hahaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook wel als je ze gooit hoor, ik ben wel wat gewend
Dus, wasmeet bij mij?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha![]()
kan ik binnenkort eindelijk weer eens een schone onderbroek aantrekken
Ach schatje toch, maar aan je fijne mooie gezichtje zien we heus wel dat je een meisje bent hoor, ookal had je een jongenspakje aanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:21 schreef Panda72 het volgende:
Zo lief dat Suikertaartje mijn was wil doen. Nu kan ik tenminste weer als pandameisje[ afbeelding ] door het leven ipv van als pandajongetje [ afbeelding ]ik kreeg er bijna een indentiteitscrisis van.
Ik heb goeie whiskey!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus, wasmeet bij mij?
Ik doe de was, mogen jullie de biertjes en wat er nog meer is opdrinken/ eten, deal?
Dealquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus, wasmeet bij mij?
Ik doe de was, mogen jullie de biertjes en wat er nog meer is opdrinken/ eten, deal?
Neem jij dan de whiskey EN je was mee?quote:
Als je maar af en toe even naar me zwaaitquote:
Ik ben single ja, en het is malt whiskey van 10 jaar.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neem jij dan de whiskey EN je was mee?
Wel single malt toch he?
Hihi.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:25 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik ben single ja, en het is malt whiskey van 10 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |