Kloteziggoquote:Meldingen
Groepsstoring van woensdag 17 maart 13:09 uur tot woensdag 17 maart 13:40 uur
Op dit moment is er een storing op alle diensten in uw regio. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak
Lang leve buren met een onbeveiligde Tele2 verbindingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:43 schreef Panda72 het volgende:
onze excues voor het ongemak die mensen van Ziggo hebben zeker jarenlang bij de NS gewerkt dat is daar de favoriete slogan
Zal ik ze in elkaar beukenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lang leve buren met een onbeveiligde Tele2 verbinding
met mij gaat het goed, lekker weekendquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
Wat een liefde![]()
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Leven de nachtbrakers ook nog, of slapen die nu stiekem toch?
nee joh gekke meneer, ik heb er al een halve werkdag op zitten!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:59 schreef AskMe het volgende:
[..]
met mij gaat het goed, lekker weekenden met jou? lekker uit je bed gerold net?
Zoo mevrouw heeft het maar druk vandaagquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee joh gekke meneer, ik heb er al een halve werkdag op zitten!
nou jaaa..werd om 10 uur wakker, en toen ben ik gaan ontbijten en spelen en wasjes doen en afwassen en nog meer spelen en lunchen en iemand in bed stoppen en toen kwam ik hier![]()
En jeuj voor je weekend!
Uhuh, hoewel ik eigenlijk nu nog wel even een sollicitatiebrief moet maken en de was ook weer toe is aan de volgende rondequote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:02 schreef AskMe het volgende:
[..]
Zoo mevrouw heeft het maar druk vandaagnu even lekker wat tijd voor jezelf?
Oh..was niet de bedoeling dus?quote:
Het houdt niet opquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh, hoewel ik eigenlijk nu nog wel even een sollicitatiebrief moet maken en de was ook weer toe is aan de volgende ronde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |