'Hi, I;m 2 days sober'quote:
Meer Timmmmm ik zie dat je ergens woedend over bent. laat het eruit!quote:
Jongquote:
Hoi Timmmquote:
Keith Bakker kom er maar inquote:
Je beledigt Myraela, dat kan ik niet over mijn kant laten gaanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:14 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Meer Timmmmm ik zie dat je ergens woedend over bent. laat het eruit!
Alohaquote:
Zo gaat het in de film nooitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
de AA is anoniem omdat wat er in de ontmoetingen gezegd wordt in de ontmoetingen blijft, en niet naar buiten gaat. Bij de AA kent men wel degelijk elkaars naam
Held.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je beledigt Myraela, dat kan ik niet over mijn kant laten gaan
Meer Timmmm laat het eruit!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je beledigt Myraela, dat kan ik niet over mijn kant laten gaan
Ik zag gistere in een film (quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo gaat het in de film nooitEn dan is ;t meer in de trant van 'what happens in vegas, stays in vegas'
Dan trekken we misschien dan nog meer nieuwe mensen en dan is kliekjesvorming pas echt verleden tijdquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:15 schreef 3keernix het volgende:
Misschien de SC omdopen tot FOKAS ( FOK Alcoholics )
Neen. De enige acceptabele naamsverandering is de ONZ ODOL SCquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:15 schreef 3keernix het volgende:
Misschien de SC omdopen tot FOKAS ( FOK Alcoholics )
* DevilsWhore buigtquote:
Het is ook in films altijd: My name is ....... and I'm an alcoholicquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo gaat het in de film nooitEn dan is ;t meer in de trant van 'what happens in vegas, stays in vegas'
Wowquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zag gistere in een film (), dat ze daar echt elkaars voornaam weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |