Wooesssj, jaloers...quote:Op donderdag 1 april 2010 20:31 schreef Lord Katundro het volgende:
[ link | afbeelding ]
De drie kleine zwarte duivels Beertje, Pim en Okkie
(brakke kwaliteit want telefoonfoto![]()
)
Wat een prachtig beestjequote:Op maandag 5 april 2010 23:04 schreef PiperMaru het volgende:
Lola in de tuin
Snuffelen
[ afbeelding ]
Relaxen op de stoel
[ afbeelding ]
Hij is nu 3 weken oud en je hoeft nog maar 3 weken te wachten?quote:Op maandag 5 april 2010 23:02 schreef Mehehelzs het volgende:
JiJI net geboren, het rood/witte katertje:
[ link | afbeelding ]
JiJi 3 weken oud:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nog maar 3 weken wachten nu![]()
Is idd niet goed.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:27 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Hij is nu 3 weken oud en je hoeft nog maar 3 weken te wachten?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Luiheid ten top in huize M-M:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vlgs mij zijn ze bang voor een muisquote:Op woensdag 7 april 2010 08:55 schreef Jumparound het volgende:
ik heb 2 kluskatten!
Hier wachten ze geduldig op een opdracht
[ afbeelding ]
Hahah, ja ik zie het ineens voor me: "Zie jij hem nog ergens?"quote:
Awwwwwquote:Op woensdag 7 april 2010 09:31 schreef Jumparound het volgende:
niet, mijn katten zijn de stoerste katten die er zijn
[ afbeelding ]
Ooooh wat een schatje!quote:Op woensdag 7 april 2010 16:50 schreef Harajuku. het volgende:
Net gemaakt, crosspost.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aww, wat een lieve frummies ♥ heb je daar Jump!quote:Op woensdag 7 april 2010 17:07 schreef Jumparound het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja lief hequote:Op woensdag 7 april 2010 18:49 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Aww, wat een lieve frummies ♥ heb je daar Jump!
Ik zag ook nog een mooie van Harajuku voorbij komen ♥
En nog een heleboel lieve snoetjes!
Jaaa, het is weer mooi lente weer! Kijk hem/haar daar lekker buiten relaxen!quote:Op woensdag 7 april 2010 22:04 schreef KellyPelly het volgende:
Wat een super lieve poezels allemaal, vooral al die kittens! En die veel te grote katten in veel te kleine dozen![]()
Iker geniet van het mooie weer:
[ afbeelding ]
Beetje late reactie van mijquote:Op dinsdag 6 april 2010 02:27 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Hij is nu 3 weken oud en je hoeft nog maar 3 weken te wachten?
Die lijkt precies op onze poes Guusquote:
Nou idd zegquote:Op woensdag 14 april 2010 09:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die lijkt precies op onze poes Guus
[ afbeelding ]
quote:
Niet chronologisch en sommige met een professionele camera gemaakt. De meesten met een kut telefoon.
Omg, de koffie over mijn laptop hierquote:
Ik zou mijn hart vasthouden als ik die van mij zo zou zienquote:Op donderdag 15 april 2010 13:51 schreef lies1947 het volgende:
ja, ik weet het, het is lullig, maar elin vangt heel graag vogels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op het dak bij de buren, deze keer is het niet gelukt, omdat ik met de snoepjespot stond te rammelen.
de foto's zijn niet zo goed en horen in de omgekeerde volgorde.
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:51 schreef lies1947 het volgende:
ja, ik weet het, het is lullig, maar elin vangt heel graag vogels:![]()
Welnee, hier is ze eerst flink geslagen en zijn al haar pootjes gebroken.quote:
Wat een verschil tussen die tweequote:Op zaterdag 17 april 2010 16:35 schreef senesta het volgende:
oooh wat een lieverd, en die baan van cat-it is altijd een succes he![]()
Ik heb ook nog wat nieuwe foto's van Hummer (10 maanden) en Dodge (14 weken)
Samen eten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sssst Hummer slaapt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Dodge ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderschat hem niet hoor
[ afbeelding ]
Totaal geen interesse, Diesel ligt er nu naast. Ze snuffelen er af en toe wel aan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:26 schreef Kimbell het volgende:
Die van jou wil er wel inDe brandweerauto staat hier nog leeg te zijn. Kim heeft helemaal geen belangstelling, Liz heeft er wel anderhalve seconde ingezeten. Maok heeft er ook één, ben benieuwd of haar katten 'm wel leuk vinden.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:47 schreef Duderella het volgende:
[ afbeelding ]
* Muhwee Muhwaa Muhwee Muhwaa *
[ afbeelding ]
Ik heb een bij een design-spulletjes-winkeltje in Groningen gekocht. Maar ik weet niet of je daar iets aan hebt.quote:Op zondag 18 april 2010 12:30 schreef Oognip het volgende:
Wat een gave brandweerauto!! Waar zijn die te koop?
Dat soort foto's blijven mooiquote:
Nul50 in Groningen aan het A-kerkhof of hierquote:Op zondag 18 april 2010 12:30 schreef Oognip het volgende:
Wat een gave brandweerauto!! Waar zijn die te koop?
Sterktequote:Op maandag 19 april 2010 16:45 schreef Rensjebree het volgende:
R.I.P.
Fidel Castro pino knorretje
ze heeft de leeftijd van 16 mogen halen.
Vanmiddag heeft mijn moeder haar moeten laten inslapen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kat in de zak tasquote:Op woensdag 21 april 2010 18:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hier weer eens een foto van mijn poezel- deze foto kon ik jullie niet onthouden; hij was mijn sporttas ingekropen!
[ afbeelding ]
Dankje ! Ik vind die film ook echt fantastisch - mijn favo disney. Kan ook echt niet wachten tot hij uitkomt in oktober!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:03 schreef dj_devlin het volgende:
[off topic] PurePoisonPerfum ik vind je signatuur geweldig aangezien ik enorme fan ben van Belle en het Beest!
[on topic] Geweldig mooie plaatjes van al die poezelsWij moeten nog 2,5 week wachten voordat wij onze kitten Yara krijgen, zal dan ook nieuwe foto plaatsen
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:01 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Lijkt wel familie van Bommel
[ afbeelding ]
yes, hij is als het goed is net 11 geworden, destijds in Apeldoorn uit het asiel gehaalt, waar hij samen met z'n broertje woondequote:
Brandy is een dame van ook 11 jaarquote:Op donderdag 22 april 2010 18:34 schreef winterapfel het volgende:
[..]
yes, hij is als het goed is net 11 geworden, destijds in Apeldoorn uit het asiel gehaalt, waar hij samen met z'n broertje woonde![]()
En Brandy?
Wat een mooie kattenquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:37 schreef Brachypelma het volgende:
Wat een leuke foto's allemaal!![]()
Mogen mijn Thor en Gwydion ook meedoen?![]()
[ afbeelding ]
Thor is de baas van het huis. 7 maandjes op deze foto
[ afbeelding ]
Gwydion moest poseren, dus deed hij het maar boos6 maandjes
[ afbeelding ]
Hier is ie al wat normaler!! 6 maandjes
[ afbeelding ]
Lekker spelen!! Hier is Gwydion 5 maandjes en Thor 6 maandjes![]()
[ afbeelding ]
Hier had Thor zijn neefje Gwydion nog niet... dus moest het beertje als vriendje dienen![]()
![]()
![]()
Prachtig, die mag je vaker posten hoor! Ik wil nog wel meer foto's zienquote:
Oh sexy welquote:
Heb zeker veel foto's van hem, maar ik post liever geen persoonlijke zaken op het internet.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:54 schreef senesta het volgende:
Aaah![]()
Maar 17 jaarDat is een beste leeftijd en je hebt ook vast heel veel mooie herinneringen aan hem
Heb je ook nog foto's van hem? Als je die liever niet post is het natuurlijk ook oke hoor
Lijkt mischien erger dan het is, heb trouwens deze foto niet gemaakt maar degene die nu de kittens in huis heeft.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:39 schreef Faithfulness het volgende:
Zo zou ik nevernooit een kitten vastpakken![]()
Ook deze kittens hebben een thuis nodig...quote:Op dinsdag 27 april 2010 01:01 schreef Duderella het volgende:
Schattig joh, maar over zes maanden is hij/zij groot en dus kun je dus net zo goed naar het asiel gaan (dat overvol zit). Flauw hè, maar wel waar.
Mooie fotoquote:
Om deze foto heb ik even smakelijk moeten lachen. Wij hebben destijds onze tv formaat grote magnetron vervangen door een flatscreen, maar 1 van onze katten vond dat altijd een fijn ligplekje. De schat is een week chagerijnig geweest omdat hij op de nieuwe tv sprong en er dus met een beste klap achter belande.quote:
Kan goedquote:Op dinsdag 27 april 2010 00:57 schreef glashalfvol het volgende:
[..]
Lijkt mischien erger dan het is, heb trouwens deze foto niet gemaakt maar degene die nu de kittens in huis heeft.
Die eerste foto is briljant!quote:Op maandag 26 april 2010 23:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Scampi en een heldhaftig gevangen muis:
[ afbeelding ]
Ik zie dat ook meteen helemaal voor mequote:Op dinsdag 27 april 2010 09:53 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Om deze foto heb ik even smakelijk moeten lachen. Wij hebben destijds onze tv formaat grote magnetron vervangen door een flatscreen, maar 1 van onze katten vond dat altijd een fijn ligplekje. De schat is een week chagerijnig geweest omdat hij op de nieuwe tv sprong en er dus met een beste klap achter belande.
Ja, leuk hequote:
Ooh wat is ze mooiquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:32 schreef taxibabe het volgende:
Een goede vriend van me heeft een nestje kittens, 3,5 weekjes oud nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je wel 9,5 week wachten want nu zijn ze nog te jong om bij de moeder weg te halenquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:12 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Enne, waar woont die vriend? Zou het erg opvallen als ik daar inbreek en alleen 2 witte poesjes meeneem denk je?
Uiteraard! Dieren inpikken is tot daar aan toe, maar ze moeten wel goed bij mama opgroeien!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:35 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Moet je wel 9,5 week wachten want nu zijn ze nog te jong om bij de moeder weg te halen![]()
Hehe, 1 van de witjes heeft al een nieuw baasjequote:Op dinsdag 27 april 2010 18:12 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Enne, waar woont die vriend? Zou het erg opvallen als ik daar inbreek en alleen 2 witte poesjes meeneem denk je?
Ook datquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:35 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Moet je wel 9,5 week wachten want nu zijn ze nog te jong om bij de moeder weg te halen![]()
quote:
Wat een schatje ! Wil hem kroelenquote:
Die voetjesquote:Op woensdag 28 april 2010 21:33 schreef Little_Acorn het volgende:
Mooie poezels allemaal![]()
Bustertje
[ afbeelding ]
En z'n lieve voetjes
[ afbeelding ]
Ze bouwen een katten-piramidequote:Op donderdag 29 april 2010 20:33 schreef Markster het volgende:
een oude pic, maar ik wilde hem toch even posten:
Dit is het nestje waar ze uitkomen, de rode en de zalme dus.
[ afbeelding ]
Zoals je ziet, past het makkelijk met ze 4en!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |