Ik zou mijn hart vasthouden als ik die van mij zo zou zienquote:Op donderdag 15 april 2010 13:51 schreef lies1947 het volgende:
ja, ik weet het, het is lullig, maar elin vangt heel graag vogels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op het dak bij de buren, deze keer is het niet gelukt, omdat ik met de snoepjespot stond te rammelen.
de foto's zijn niet zo goed en horen in de omgekeerde volgorde.
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:51 schreef lies1947 het volgende:
ja, ik weet het, het is lullig, maar elin vangt heel graag vogels:![]()
Welnee, hier is ze eerst flink geslagen en zijn al haar pootjes gebroken.quote:
Wat een verschil tussen die tweequote:Op zaterdag 17 april 2010 16:35 schreef senesta het volgende:
oooh wat een lieverd, en die baan van cat-it is altijd een succes he![]()
Ik heb ook nog wat nieuwe foto's van Hummer (10 maanden) en Dodge (14 weken)
Samen eten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sssst Hummer slaapt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Dodge ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderschat hem niet hoor
[ afbeelding ]
Totaal geen interesse, Diesel ligt er nu naast. Ze snuffelen er af en toe wel aan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:26 schreef Kimbell het volgende:
Die van jou wil er wel inDe brandweerauto staat hier nog leeg te zijn. Kim heeft helemaal geen belangstelling, Liz heeft er wel anderhalve seconde ingezeten. Maok heeft er ook één, ben benieuwd of haar katten 'm wel leuk vinden.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:47 schreef Duderella het volgende:
[ afbeelding ]
* Muhwee Muhwaa Muhwee Muhwaa *
[ afbeelding ]
Ik heb een bij een design-spulletjes-winkeltje in Groningen gekocht. Maar ik weet niet of je daar iets aan hebt.quote:Op zondag 18 april 2010 12:30 schreef Oognip het volgende:
Wat een gave brandweerauto!! Waar zijn die te koop?
Dat soort foto's blijven mooiquote:
Nul50 in Groningen aan het A-kerkhof of hierquote:Op zondag 18 april 2010 12:30 schreef Oognip het volgende:
Wat een gave brandweerauto!! Waar zijn die te koop?
Sterktequote:Op maandag 19 april 2010 16:45 schreef Rensjebree het volgende:
R.I.P.
Fidel Castro pino knorretje
ze heeft de leeftijd van 16 mogen halen.
Vanmiddag heeft mijn moeder haar moeten laten inslapen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kat in de zak tasquote:Op woensdag 21 april 2010 18:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hier weer eens een foto van mijn poezel- deze foto kon ik jullie niet onthouden; hij was mijn sporttas ingekropen!
[ afbeelding ]
Dankje ! Ik vind die film ook echt fantastisch - mijn favo disney. Kan ook echt niet wachten tot hij uitkomt in oktober!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:03 schreef dj_devlin het volgende:
[off topic] PurePoisonPerfum ik vind je signatuur geweldig aangezien ik enorme fan ben van Belle en het Beest!
[on topic] Geweldig mooie plaatjes van al die poezelsWij moeten nog 2,5 week wachten voordat wij onze kitten Yara krijgen, zal dan ook nieuwe foto plaatsen
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:01 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Lijkt wel familie van Bommel
[ afbeelding ]
yes, hij is als het goed is net 11 geworden, destijds in Apeldoorn uit het asiel gehaalt, waar hij samen met z'n broertje woondequote:
Brandy is een dame van ook 11 jaarquote:Op donderdag 22 april 2010 18:34 schreef winterapfel het volgende:
[..]
yes, hij is als het goed is net 11 geworden, destijds in Apeldoorn uit het asiel gehaalt, waar hij samen met z'n broertje woonde![]()
En Brandy?
Wat een mooie kattenquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:37 schreef Brachypelma het volgende:
Wat een leuke foto's allemaal!![]()
Mogen mijn Thor en Gwydion ook meedoen?![]()
[ afbeelding ]
Thor is de baas van het huis. 7 maandjes op deze foto
[ afbeelding ]
Gwydion moest poseren, dus deed hij het maar boos6 maandjes
[ afbeelding ]
Hier is ie al wat normaler!! 6 maandjes
[ afbeelding ]
Lekker spelen!! Hier is Gwydion 5 maandjes en Thor 6 maandjes![]()
[ afbeelding ]
Hier had Thor zijn neefje Gwydion nog niet... dus moest het beertje als vriendje dienen![]()
![]()
![]()
Prachtig, die mag je vaker posten hoor! Ik wil nog wel meer foto's zienquote:
Oh sexy welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |