Nul50 in Groningen aan het A-kerkhof of hierquote:Op zondag 18 april 2010 12:30 schreef Oognip het volgende:
Wat een gave brandweerauto!! Waar zijn die te koop?
Sterktequote:Op maandag 19 april 2010 16:45 schreef Rensjebree het volgende:
R.I.P.
Fidel Castro pino knorretje
ze heeft de leeftijd van 16 mogen halen.
Vanmiddag heeft mijn moeder haar moeten laten inslapen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kat in de zak tasquote:Op woensdag 21 april 2010 18:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hier weer eens een foto van mijn poezel- deze foto kon ik jullie niet onthouden; hij was mijn sporttas ingekropen!
[ afbeelding ]
Dankje ! Ik vind die film ook echt fantastisch - mijn favo disney. Kan ook echt niet wachten tot hij uitkomt in oktober!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:03 schreef dj_devlin het volgende:
[off topic] PurePoisonPerfum ik vind je signatuur geweldig aangezien ik enorme fan ben van Belle en het Beest!
[on topic] Geweldig mooie plaatjes van al die poezelsWij moeten nog 2,5 week wachten voordat wij onze kitten Yara krijgen, zal dan ook nieuwe foto plaatsen
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:01 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Lijkt wel familie van Bommel
[ afbeelding ]
yes, hij is als het goed is net 11 geworden, destijds in Apeldoorn uit het asiel gehaalt, waar hij samen met z'n broertje woondequote:
Brandy is een dame van ook 11 jaarquote:Op donderdag 22 april 2010 18:34 schreef winterapfel het volgende:
[..]
yes, hij is als het goed is net 11 geworden, destijds in Apeldoorn uit het asiel gehaalt, waar hij samen met z'n broertje woonde![]()
En Brandy?
Wat een mooie kattenquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:37 schreef Brachypelma het volgende:
Wat een leuke foto's allemaal!![]()
Mogen mijn Thor en Gwydion ook meedoen?![]()
[ afbeelding ]
Thor is de baas van het huis. 7 maandjes op deze foto
[ afbeelding ]
Gwydion moest poseren, dus deed hij het maar boos6 maandjes
[ afbeelding ]
Hier is ie al wat normaler!! 6 maandjes
[ afbeelding ]
Lekker spelen!! Hier is Gwydion 5 maandjes en Thor 6 maandjes![]()
[ afbeelding ]
Hier had Thor zijn neefje Gwydion nog niet... dus moest het beertje als vriendje dienen![]()
![]()
![]()
Prachtig, die mag je vaker posten hoor! Ik wil nog wel meer foto's zienquote:
Oh sexy welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |