Dat dus. Vriendin of niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:07 schreef Twizu het volgende:
Minimaal ééns per dag.
Dan is het niet masturberenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:41 schreef fleurtje90 het volgende:
ik laat het liever doen, of doe het bij een ander
Komt u maarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:41 schreef fleurtje90 het volgende:
Trek je liever aan iemand anders zijn leuter?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:41 schreef fleurtje90 het volgende:
ik neem toch aan dat fleurtje een meisje isquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:55 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Trek je liever aan iemand anders zijn leuter?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:21 schreef Fes1-2 het volgende:
Boehoeeeeee.. had ik maar weer zo'n meisje als fleurtjeAl is het andersom ook enorm geil, tja.. neuken doe je als je geil ben he? duh.. maar ik vind het wel raar als je niet met jezelf speelt fleurtje
Tuurlijk is het minder geil, maar het heeft wel weer als voordeel dat je lekker egoïstisch kunt zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:34 schreef fleurtje90 het volgende:
jou meisje zal daar toch ook wel van genieten? Maar ik sppeel af en toe wel met mezelf of met de douchekop maar dat is toch minder geil
[..]
hehequote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:38 schreef fleurtje90 het volgende:
als ik een man verwen wordt ik daar zelf zo opgewonden van, toch een beetje egoistisch
Heb geen meisje meer hahaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:34 schreef fleurtje90 het volgende:
jou meisje zal daar toch ook wel van genieten? Maar ik sppeel af en toe wel met mezelf of met de douchekop maar dat is toch minder geil
[..]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
verkapte kijk mij eens WO doen post
Ik doe niet aan bijnaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:21 schreef fleurtje90 het volgende:
ik zou het bijna voor je komen doen
[..]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:35 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bijnaVanavond maar is zien wat er op mn pad komt! Anders toch maar weer..... zucht onder de douche of zo
De bofkont. Er was enige tijd geleden trouwens iemand die verslaafd was aan masturberen op tv... Iemand gezien? Die trok zich 7 tot 12 keer op een dag of zo en kreeg serieus ontwenningsverschijnselen als hij dit niet deed.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:40 schreef fleurtje90 het volgende:
Dan zal ik mi8jn vriendje pakken, ik hoop dat hij vanavond komt
[..]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:07 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
De bofkont. Er was enige tijd geleden trouwens iemand die verslaafd was aan masturberen op tv... Iemand gezien? Die trok zich 7 tot 12 keer op een dag of zo en kreeg serieus ontwenningsverschijnselen als hij dit niet deed.
Na 12 keer op een dag aftrekken is me leuter toch blauw... pijnlijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:07 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
De bofkont. Er was enige tijd geleden trouwens iemand die verslaafd was aan masturberen op tv... Iemand gezien? Die trok zich 7 tot 12 keer op een dag of zo en kreeg serieus ontwenningsverschijnselen als hij dit niet deed.
Een vrouw die zich iedere dag masturbeert.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:15 schreef pasopikbijt het volgende:
toch bijna elke dag (avond) 1x als ik in me bedje lig![]()
onder de douche vind ik minder, kan niet even chill gaan zitten ofzo.
Ik mis het bad in het vorige huis
Daar zijn, geloof mij, ontelbare gevallen van! Alleen geven vrouwen het minder snel toe.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:18 schreef FokR het volgende:
[..]
Een vrouw die zich iedere dag masturbeert.
Het is toch maar internet en niemand kent me, veilige haven dus om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:19 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Daar zijn, geloof mij, ontelbare gevallen van! Alleen geven vrouwen het minder snel toe.
6x per dag dus?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:47 schreef EarthCry het volgende:
Zowel bij het wakker worden als bij het slapen gaan iets van 3x, in t weekend zie ik mn vent dus dan kom ik niet aan masturberen toepenetratie ftw!
R U SERIOUS?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:47 schreef EarthCry het volgende:
Zowel bij het wakker worden als bij het slapen gaan iets van 3x, in t weekend zie ik mn vent dus dan kom ik niet aan masturberen toepenetratie ftw!
Ja ik word ook wel eens moe van mezelf hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Heb je alleens overwogen een 'fuck machine' aan te schaffen? xDquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:01 schreef EarthCry het volgende:
[..]
Ja ik word ook wel eens moe van mezelf hoor![]()
Dit mag je pas weten als je dertien bent.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:09 schreef Braddie het volgende:
Ik ben 12 en wat is dit?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Dus je masturbeert gemiddeld 6x op 1 dag, met nadruk op gemiddeld en 6x?Ja, maar dat is eerder omdat ik makkelijk klaarkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en van 3, mwah beetje gevoelig.
7 in een minuut of tien is te doen, maar daarna kan ik er dan echt even niet meer aankomen.
Maar niks te klagen over mijn pussy
After some time, with my eyes closed, I began to enjoy this wonderful play of colors and forms, which it really was a pleasure to observe. Then I went to sleep and the next day I was fine. I felt quite fresh, like a newborn...
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit mag je pas weten als je dertien bent.
Wat brrr?quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat brrr?![]()
Dit topic gaat over masturberen, niet over hoe vaak jij je kiezen laat boren bij de tandarts.
same here... maar er zijn ook tijden dat ik het 3x/week doe ofzo, hou het niet echt bijquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:14 schreef EarthCry het volgende:
[..]
Ja, maar dat is eerder omdat ik makkelijk klaarkomen van 3, mwah beetje gevoelig.
7 in een minuut of tien is te doen, maar daarna kan ik er dan echt even niet meer aankomen.
Maar niks te klagen over mijn pussy
Daar sluit ik me bij aan. Een week zonder komt bijna niet voor.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:56 schreef freshhhh het volgende:
De ene week dagelijks, de andere dan weer 3/4x per week.
wat let je?quote:
Misschien heeft ze geen handen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Inderdaad, ze heeft het zelf in de hand.
Dus jij rukt ook op dagen dat je de hele dag met je vriendin bent?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:12 schreef Metro2005 het volgende:
1-2 keer per dag. Soms meer , soms minder. Grappig dat het hebben van een relatie dit aantal nauwelijks beinvloed. Die sex komt er een soort van bij als bonus zeg maar
dan masturberen we wel eens samen jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dus jij rukt ook op dagen dat je de hele dag met je vriendin bent?
Geniaalquote:Op vrijdag 19 maart 2010 06:22 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Nee, ik ga een haring eten.
[ afbeelding ]
Hierin ben ik precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dan masturberen we wel eens samen ja
Huil je dan ook zachtjes als je klaarkomt?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:53 schreef Schenkstroop het volgende:
2x per dag, bij het ontwaken en voor het slapen gaan. En achter mn pc als ik hele geile dingen tegenkom (filmpjes, plaatjes)
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:25 schreef sinadO het volgende:
[..]
Huil je dan ook zachtjes als je klaarkomt?
Is ook best leuk hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:55 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Trek je liever aan iemand anders zijn leuter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De franzen noemen het gevoel van klaarkomen la petite mort, dus zo raar is et nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]![]()
het klopt niet maar ik moest wel lachen
Jij bent 13 jaar?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:18 schreef Fairydust het volgende:
elke dag met de douchekopals ik gewoon in bed lig vind ik er niks aan haha, ik kan wel gaan fantaseren maar als het niet echt gebeurt word ik er ook niet echt geil van ofzo
lolquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik hang 'm niet eens meer terug.
als je r nog even over door gaat zie je zo de advertenties naast het topicquote:Op donderdag 29 april 2010 13:26 schreef SexExpert het volgende:
Voor de single man die een beetje genoeg heeft van masturberen en wel eens iets anders wil proberen (afgezien van een vrouw) zijn er ook cremes die het masturberen lekkerder maken. Ook zijn er kunstvagina's / fleshlights die de echte vagina nabootsen.
Als je hierop zoekt in google vind je vast een aantal goeie sexshops die deze producten voor niet al teveel verkopen!
Helemaal mee eens ja.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:47 schreef Martinous het volgende:
Sinds ik een vriendin heb( das al 3.5 jaar) Doe ik het echt nog maar zelden..
Vind het zo kut als je bijv. sochtends masturbeert en dan savonds gewoon niet optimaal bent..
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:41 schreef fleurtje90 het volgende:
620 per keer. (op high speedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oke het is dat ik het bericht niet meer kan veranderen, maar;quote:Op donderdag 29 april 2010 12:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij bent 13 jaar?
Toen ik 13 jaar was, dacht ik dat masturberen een uitgestorven diersoort was. De jeugd van tegenwoordig.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:47 schreef PatriQue89 het volgende:
vaak, en dan op dit plaatje..GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hb jij geen blarenquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:31 schreef sensimilia het volgende:
ongeveer 7 x per dag, soms meer soms minder. maar nooit minder dan 5 x
Dude,quote:Op zondag 16 mei 2010 06:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ga zo effe aftrekken op foto's van 'ChipsZak.'
En dan douchen en slapen...
En je vindt het gek dat geen vrouw jou wil?quote:Op zondag 16 mei 2010 06:01 schreef Schenkstroop het volgende:
quote:Op zondag 16 mei 2010 06:01 schreef Schenkstroop het volgende:
In een week of per dag?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:52 schreef Kai-Itza het volgende:
2-3 keer meestal, m'n record is 27Doe dat niet na, je bent daarna ZOOO schraal. Doet gewoon pijn
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:52 schreef Kai-Itza het volgende:
2-3 keer meestal, m'n record is 27Doe dat niet na, je bent daarna ZOOO schraal. Doet gewoon pijn
lol 7x per dag is niet gezond, dan valt je leuter erafquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Noukjee het volgende:
jeeeeeeeemig 7x per dag ?! tsjuus
Jongens: doen jullie het ook zo vaak als jullie een vriendin hebben? Dan is het orgasme tijdens de sex met je vriendin toch minder heftig als je het zo vaak doet?
Men zou je moeten aanklagen wegens genocide.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:31 schreef sensimilia het volgende:
ongeveer 7 x per dag, soms meer soms minder. maar nooit minder dan 5 x
Ja, als je die dag al 2 keer hebt zitten rukken 'presteer' je die avond inderdaad minder.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:04 schreef Starlings het volgende:
Voor alle mannen met relatie: zorg je dat je niet gemasturbeerd hebt als je weet dat je je vriendin gaat zien? Als in: presteer je minder tijdens de seks als je het zelf al een keer gedaan hebt? Of heeft het geen invloed?
2a 3x per week is vaak?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:14 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Als ik het zo lees doen jullie het redelijk vaak, en dan zijn er nog mensen die zich schamen als ze 'zich één keer per halfjaar aanraken'.
Nee, maar 5 à 7 keer komt aardig in de richtingquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:22 schreef drumminggod het volgende:
[..]
2a 3x per week is vaak?
meisjes mogen ook reageren hoor
laatste tijd ben ik rustigquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:23 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Nee, maar 5 à 7 keer komt aardig in de richting.
Als je níet verliefd ben? Ik doe het juist vaker als ik verliefd ben.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:24 schreef drumminggod het volgende:
[..]
laatste tijd ben ik rustig
maar als ik neit verlieft ben of zo worden het er ook wel 5 a 7
dan juist niet... sparen voor vriendin hequote:Op donderdag 27 mei 2010 16:26 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Als je níet verliefd ben? Ik doe het juist vaker als ik verliefd ben.
Nou ja, ik doe het al vaak dus dat wordt leuk
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:28 schreef drumminggod het volgende:
[..]
dan juist niet... sparen voor vriendin he
meiden die het vaak met zichzelf doen
testen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:04 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
![]()
En wij ervaren orgasmes lekker nog heftiger dan jullie
okiquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:45 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik heb het ervaren, just trust me.
4x per dag?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:51 schreef pointillisme het volgende:
laatste tijd echt abnormaal veel, meer dan 4x per dag.. mja heb nu ook examens dus zit veel op mijn kamer te leren haha..
Normaal gesproken één keer per dag, soms twee.
Die doet gewoon vrolijk meequote:Op donderdag 10 juni 2010 14:04 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
4x per dag?![]()
Op je kamer? Nooit bang dat je moeder binnenkomt?
Daar is helemaal niets mis mee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:24 schreef Bik-en-rode-trap het volgende:
niet moeilijk ik lat het doen... hij wilt altijd wel![]()
dus ik doe het nooit zelf.. laten beffen/vingeren... en ntuurlijk ook pijpen als hij klaar met mij ismaarja voor de rest zijn wij nogal oversekst
En ik dacht dat ik een pro was met mijn 14 keer in ongeveer 6 uur. Ik tufte pijnlijk lucht toen ik klaarkwam de laatste 10 keerquote:Op zondag 16 mei 2010 20:52 schreef Kai-Itza het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:30 schreef P8 het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik een pro was met mijn 14 keer in ongeveer 6 uur. Ik tufte pijnlijk lucht toen ik klaarkwam de laatste 10 keer![]()
Ik was 14 en kwam erachter dat ik de tv een beetje kon intunen op canal+. Zwart/wit en zonder geluid, maar genoeg voor een 14jarig knulletje
Als je het elke dag doet wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:32 schreef Jef86 het volgende:
Is het ernstig als je het voor elkaar krijgt 9x te masturberen op een dag?
Ouwe rukker.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:32 schreef Jef86 het volgende:
Mijn vader zei altijd: Als de dames het verrekken, dan moet je er zelf maar aan trekken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:32 schreef Jef86 het volgende:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:17 schreef BenMoe het volgende:
Reken 's uit hoevaak je je eigen goedje al hebt gezien...
Gemiddeld 1 á 2 keer per dag. Laten we uitgaan van 1,5 x p.d.
Ik ben 21, begonnen op leeftijd van 13 = 8 jaar.
1 jaar = 365 dagen.
8 jaar = 2920 dagen.
2920 x 1,5 = 4.380. keer heb ik mijzelf tot spuiten gebracht
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:35 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Verrijkt dit weetje je leven?
gemiddeld 4ml per keer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:17 schreef BenMoe het volgende:
1 jaar = 365 dagen.
8 jaar = 2920 dagen.
En schrikkeljaren meegerekendquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:17 schreef BenMoe het volgende:
1 jaar = 365 dagen.
8 jaar = 2920 dagen.
Dit dusquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:16 schreef OpenMind88 het volgende:
en om de vragen voor te zijn, zelf kom ik denk ik aan 2-3 keer per week.. maar ik ben eerlijk er zijn ook van die weken........
Verschilt. Om langer van die spanning af te zijn doe ik er ook wel eens langer over.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:16 schreef OpenMind88 het volgende:
amai..... waar halen jullie al die tijd vandaan mannen?!
wat ik me nu afvraag hè... als je het iedere dag een (paar) keer doet, doe je er dan nog lang over..?
of is het puur ff om van de spanning af te komen?
en om de vragen voor te zijn, zelf kom ik denk ik aan 2-3 keer per week.. maar ik ben eerlijk er zijn ook van die weken........
omgquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:06 schreef SjoerdZwoerd het volgende:
[..]
gemiddeld 4ml per keer.
4.380 x 4 = 17520 = 17,5 liter
EEEEEUUUJ, slikken slet!
![]()
Hoeveel liter heb jij al in je gehad?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:35 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Verrijkt dit weetje je leven?
Dit is altijd zo'n bullshit en iedereen weet het.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:27 schreef Symphonic het volgende:
Sinds ik mij nieuwe vriendin heb helemaal niet meer, anders overleef ik het echt niet meer.
exactquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:10 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dit is altijd zo'n bullshit en iedereen weet het.
Als je niet samenwoont geloof ik inderdaad niet af en toe ff vrijen genoeg is... maar als je zeer regelmatig seks hebt?!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:10 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dit is altijd zo'n bullshit en iedereen weet het.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:59 schreef winston90 het volgende:
Ik ben 20 en heb al 2 jaar niet gemasturbeerd.. wel af een toe een natte droom maar daar blijft het bij, (het mag niet van mn geloof)
Nou niet allemaal dus! Ik heb het wel gedaan tot ik 18 was en nu al over 2 jaar niet meerquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:08 schreef Zero17 het volgende:
[..]!
Sowieso dat moslims zich ook rukken als een konijn. Kan niet anders.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:10 schreef winston90 het volgende:
[..]
Nou niet allemaal dus! Ik heb het wel gedaan tot ik 18 was en nu al over 2 jaar niet meer
En gelijk heb je. Gewoon elke dag laten afzuigen door een geil wijf.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:10 schreef winston90 het volgende:
[..]
Nou niet allemaal dus! Ik heb het wel gedaan tot ik 18 was en nu al over 2 jaar niet meer
de reden ligt niet perse in het geloof maar ook wat ik zelf vind dat ik moet doen, en het is vet lastigquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het eens ben met de reden dat je het niet doet maar wel dikke respect dat je dat vol hebt gehouden.
De kern komt er wel vandaan maar het is niet dat ik het doe omdat god dat zo gezegd heeft, maar ik doe het niet omdat het iets speciaals is dat je alleen met diegene hebt met wie je je leven doorbrengt, en dus als ik de ware zou vinden, dan zal daar vernadering inkomen, en dan zou ik zelfs masturberen (samen dan)quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:38 schreef straatmadelief het volgende:
Maar waarom vind je dat je dat niet moet doen? Als het niet per se in het geloof ligt?
Dit heeft te maken met masturberen want?quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Zullen me buren wel niet leuk vinden maar ach..
verkeerd topic don't be so jumpy..quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:46 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dit heeft te maken met masturberen want?
Met zo'n opmerking krijg je echt ooit nog natte goten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
verkeerd topic don't be so jumpy..
gelijk in de aanval "grrr.." want je mag schensktroop niet
(vrouwen..)
Een watte? Ik ben geen fan van Tolkien sorryquote:Op donderdag 1 juli 2010 03:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking krijg je echt ooit nog natte goten.
Grappig. Een vagina Schenk. Ik was vergeten dat je die nog nooit gezien hebt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een watte? Ik ben geen fan van Tolkien sorry
Wat is een vagina.quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Grappig. Een vagina Schenk. Ik was vergeten dat je die nog nooit gezien hebt.
Zeggen niet alle mannen dat?quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking krijg je echt ooit nog natte goten.
Hier hetzelfde. Helpt wel tegen stress moet ik zeggen.quote:Op zondag 13 juni 2010 @ 19:02 schreef Chanty het volgende:
Hier wisselt het nogal. Gemiddeld denk ik drie keer per week. Maar er zijn periodes dat het 2 a 3 keer per dag gebeurt. Er zijn ook periodes dat ik twee weken niet aan mezelf kom. Hangt vooral samen met stress.
Begrijp ik dit goed.... voordat je seks hebt eerst 2 of 3 keer?!quote:Op donderdag 1 juli 2010 04:35 schreef Waterpijp02 het volgende:
tegenwoordig 2, 3x voor de seks. dat is me verplicht gesteld.
In je broek komen is natuurlijk geen optie voor een eckte baasquote:Op zondag 4 juli 2010 22:39 schreef OpenMind88 het volgende:
[..]
Begrijp ik dit goed.... voordat je seks hebt eerst 2 of 3 keer?!
Hoe kun je daarna nog een keer klaarkomen joh???? (op=op zou ik denken...)
Stomme is dat je in de zomer juist wel meer neiging hebt om te trekken ; maar dat het in de zomer ook vaak te warm is. Dubbelzinnig dusquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:53 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hier ook zowat dagelijks, behalve als het te warm is
No shit, zomer = mooie meisjes in weinig klerenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Stomme is dat je in de zomer juist wel meer neiging hebt om te trekken ; maar dat het in de zomer ook vaak te warm is. Dubbelzinnig dus
;pquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:32 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
En ik maar denkend dat meisjes het nooit doen...
En wat maakt het dan 'teveel'?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
;p
heb vaak het idee datk het teveel doe
oh nee.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:17 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
En wat maakt het dan 'teveel'?
Wie of op welke manier heb je er last van dan?
Weet je zeker dat er niets anders speelt? Het weer kan natuurlijk wel van invloed zijn, maar zo drastisch?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:02 schreef VeX- het volgende:
Gek genoeg, zeker met dit weer, kan ik me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst gefapt heb. Normaal gesproken is dat wel anders.
Yup. Zomervakantie, veeeeel tijd. Vaak ook verveling. Dusja....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Stomme is dat je in de zomer juist wel meer neiging hebt om te trekken ; maar dat het in de zomer ook vaak te warm is. Dubbelzinnig dus
Iets wat lekker is kan je nooit teveel doenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh nee.
vergeet maar datk het zei
Daar sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:41 schreef fleurtje90 het volgende:
jij slaapt onder de douchen??quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:51 schreef ms90isr het volgende:
Onder de douche, als ik ga slapen. En als ik tijd heb uiteraard
Pics ?? ^^quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Te veel, ik moet maar eens een vriendin zoeken
Aan de zin te zien slaapt hij onder de douche. Maar hij bedoelt natuurlijk onder de douche OF voor het slapen... Maar dat staat er nietquote:
Daarom. Ik vroeg me alleen af of ze 't echt niet snapte of maar doet alsof.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:56 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Aan de zin te zien slaapt hij onder de douche. Maar hij bedoelt natuurlijk onder de douche OF voor het slapen... Maar dat staat er niet
Ja of het was gewoon een opsomming, Sherlock.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:56 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Aan de zin te zien slaapt hij onder de douche. Maar hij bedoelt natuurlijk onder de douche OF voor het slapen... Maar dat staat er niet
jah probleme mee?quote:
Zullen ze wel heel geil zijn hè.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:59 schreef 8108139dpths het volgende:
Damn, mensen die het meerdere keren per dag voor elkaar krijgen...![]()
Ik doe het hooguit 2 keer per week.
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:01 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Zullen ze wel heel geil zijn hè.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik realiseer me net, dat ik dit hele weekend nog niet gerukt heb
Ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:02 schreef Senna1985 het volgende:
Goed, dan alleen vaak.....
3 keer per dag ofzo.....
Mwoah, dat is voor mij geen motivatie om het minder te doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:29 schreef Senna1985 het volgende:
Denk dat het voor vrouwen toch ook wat makkelijker gaat...
(als in meestal minder troep)
Ja, en gemakkelijk meerdere keren achter elkaar. Een vriendinnetje van mij heeft laatst haar record aangescherpt van 12 naar 14.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:29 schreef Senna1985 het volgende:
Denk dat het voor vrouwen toch ook wat makkelijker gaat...
(als in meestal minder troep)
Wat een boefjes tochquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:48 schreef NiGeLaToR het volgende:
Holy shit, zie de views op dit topic. Stelletje voyeurs die wel nieuwsgierig zijn maar niet durven te zeggen hoe vaak ze het zelf doen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |