Dat dus. Vriendin of niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:07 schreef Twizu het volgende:
Minimaal ééns per dag.
Dan is het niet masturberenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:41 schreef fleurtje90 het volgende:
ik laat het liever doen, of doe het bij een ander
Komt u maarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:41 schreef fleurtje90 het volgende:
Trek je liever aan iemand anders zijn leuter?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:41 schreef fleurtje90 het volgende:
ik neem toch aan dat fleurtje een meisje isquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:55 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Trek je liever aan iemand anders zijn leuter?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:21 schreef Fes1-2 het volgende:
Boehoeeeeee.. had ik maar weer zo'n meisje als fleurtjeAl is het andersom ook enorm geil, tja.. neuken doe je als je geil ben he? duh.. maar ik vind het wel raar als je niet met jezelf speelt fleurtje
Tuurlijk is het minder geil, maar het heeft wel weer als voordeel dat je lekker egoïstisch kunt zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:34 schreef fleurtje90 het volgende:
jou meisje zal daar toch ook wel van genieten? Maar ik sppeel af en toe wel met mezelf of met de douchekop maar dat is toch minder geil
[..]
hehequote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:38 schreef fleurtje90 het volgende:
als ik een man verwen wordt ik daar zelf zo opgewonden van, toch een beetje egoistisch
Heb geen meisje meer hahaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:34 schreef fleurtje90 het volgende:
jou meisje zal daar toch ook wel van genieten? Maar ik sppeel af en toe wel met mezelf of met de douchekop maar dat is toch minder geil
[..]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
verkapte kijk mij eens WO doen post
Ik doe niet aan bijnaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:21 schreef fleurtje90 het volgende:
ik zou het bijna voor je komen doen
[..]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:35 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bijnaVanavond maar is zien wat er op mn pad komt! Anders toch maar weer..... zucht onder de douche of zo
De bofkont. Er was enige tijd geleden trouwens iemand die verslaafd was aan masturberen op tv... Iemand gezien? Die trok zich 7 tot 12 keer op een dag of zo en kreeg serieus ontwenningsverschijnselen als hij dit niet deed.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:40 schreef fleurtje90 het volgende:
Dan zal ik mi8jn vriendje pakken, ik hoop dat hij vanavond komt
[..]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:07 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
De bofkont. Er was enige tijd geleden trouwens iemand die verslaafd was aan masturberen op tv... Iemand gezien? Die trok zich 7 tot 12 keer op een dag of zo en kreeg serieus ontwenningsverschijnselen als hij dit niet deed.
Na 12 keer op een dag aftrekken is me leuter toch blauw... pijnlijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:07 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
De bofkont. Er was enige tijd geleden trouwens iemand die verslaafd was aan masturberen op tv... Iemand gezien? Die trok zich 7 tot 12 keer op een dag of zo en kreeg serieus ontwenningsverschijnselen als hij dit niet deed.
Een vrouw die zich iedere dag masturbeert.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:15 schreef pasopikbijt het volgende:
toch bijna elke dag (avond) 1x als ik in me bedje lig![]()
onder de douche vind ik minder, kan niet even chill gaan zitten ofzo.
Ik mis het bad in het vorige huis
Daar zijn, geloof mij, ontelbare gevallen van! Alleen geven vrouwen het minder snel toe.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:18 schreef FokR het volgende:
[..]
Een vrouw die zich iedere dag masturbeert.
Het is toch maar internet en niemand kent me, veilige haven dus om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:19 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Daar zijn, geloof mij, ontelbare gevallen van! Alleen geven vrouwen het minder snel toe.
6x per dag dus?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:47 schreef EarthCry het volgende:
Zowel bij het wakker worden als bij het slapen gaan iets van 3x, in t weekend zie ik mn vent dus dan kom ik niet aan masturberen toepenetratie ftw!
R U SERIOUS?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:47 schreef EarthCry het volgende:
Zowel bij het wakker worden als bij het slapen gaan iets van 3x, in t weekend zie ik mn vent dus dan kom ik niet aan masturberen toepenetratie ftw!
Ja ik word ook wel eens moe van mezelf hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Heb je alleens overwogen een 'fuck machine' aan te schaffen? xDquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:01 schreef EarthCry het volgende:
[..]
Ja ik word ook wel eens moe van mezelf hoor![]()
Dit mag je pas weten als je dertien bent.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:09 schreef Braddie het volgende:
Ik ben 12 en wat is dit?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Dus je masturbeert gemiddeld 6x op 1 dag, met nadruk op gemiddeld en 6x?Ja, maar dat is eerder omdat ik makkelijk klaarkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en van 3, mwah beetje gevoelig.
7 in een minuut of tien is te doen, maar daarna kan ik er dan echt even niet meer aankomen.
Maar niks te klagen over mijn pussy
After some time, with my eyes closed, I began to enjoy this wonderful play of colors and forms, which it really was a pleasure to observe. Then I went to sleep and the next day I was fine. I felt quite fresh, like a newborn...
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit mag je pas weten als je dertien bent.
Wat brrr?quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat brrr?![]()
Dit topic gaat over masturberen, niet over hoe vaak jij je kiezen laat boren bij de tandarts.
same here... maar er zijn ook tijden dat ik het 3x/week doe ofzo, hou het niet echt bijquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:14 schreef EarthCry het volgende:
[..]
Ja, maar dat is eerder omdat ik makkelijk klaarkomen van 3, mwah beetje gevoelig.
7 in een minuut of tien is te doen, maar daarna kan ik er dan echt even niet meer aankomen.
Maar niks te klagen over mijn pussy
Daar sluit ik me bij aan. Een week zonder komt bijna niet voor.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:56 schreef freshhhh het volgende:
De ene week dagelijks, de andere dan weer 3/4x per week.
wat let je?quote:
Misschien heeft ze geen handen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Inderdaad, ze heeft het zelf in de hand.
Dus jij rukt ook op dagen dat je de hele dag met je vriendin bent?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:12 schreef Metro2005 het volgende:
1-2 keer per dag. Soms meer , soms minder. Grappig dat het hebben van een relatie dit aantal nauwelijks beinvloed. Die sex komt er een soort van bij als bonus zeg maar
dan masturberen we wel eens samen jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dus jij rukt ook op dagen dat je de hele dag met je vriendin bent?
Geniaalquote:Op vrijdag 19 maart 2010 06:22 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Nee, ik ga een haring eten.
[ afbeelding ]
Hierin ben ik precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dan masturberen we wel eens samen ja
Huil je dan ook zachtjes als je klaarkomt?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:53 schreef Schenkstroop het volgende:
2x per dag, bij het ontwaken en voor het slapen gaan. En achter mn pc als ik hele geile dingen tegenkom (filmpjes, plaatjes)
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:25 schreef sinadO het volgende:
[..]
Huil je dan ook zachtjes als je klaarkomt?
Is ook best leuk hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:55 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Trek je liever aan iemand anders zijn leuter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De franzen noemen het gevoel van klaarkomen la petite mort, dus zo raar is et nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]![]()
het klopt niet maar ik moest wel lachen
Jij bent 13 jaar?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:18 schreef Fairydust het volgende:
elke dag met de douchekopals ik gewoon in bed lig vind ik er niks aan haha, ik kan wel gaan fantaseren maar als het niet echt gebeurt word ik er ook niet echt geil van ofzo
lolquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik hang 'm niet eens meer terug.
als je r nog even over door gaat zie je zo de advertenties naast het topicquote:Op donderdag 29 april 2010 13:26 schreef SexExpert het volgende:
Voor de single man die een beetje genoeg heeft van masturberen en wel eens iets anders wil proberen (afgezien van een vrouw) zijn er ook cremes die het masturberen lekkerder maken. Ook zijn er kunstvagina's / fleshlights die de echte vagina nabootsen.
Als je hierop zoekt in google vind je vast een aantal goeie sexshops die deze producten voor niet al teveel verkopen!
Helemaal mee eens ja.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:47 schreef Martinous het volgende:
Sinds ik een vriendin heb( das al 3.5 jaar) Doe ik het echt nog maar zelden..
Vind het zo kut als je bijv. sochtends masturbeert en dan savonds gewoon niet optimaal bent..
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:41 schreef fleurtje90 het volgende:
620 per keer. (op high speedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oke het is dat ik het bericht niet meer kan veranderen, maar;quote:Op donderdag 29 april 2010 12:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij bent 13 jaar?
Toen ik 13 jaar was, dacht ik dat masturberen een uitgestorven diersoort was. De jeugd van tegenwoordig.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:47 schreef PatriQue89 het volgende:
vaak, en dan op dit plaatje..GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hb jij geen blarenquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:31 schreef sensimilia het volgende:
ongeveer 7 x per dag, soms meer soms minder. maar nooit minder dan 5 x
Dude,quote:Op zondag 16 mei 2010 06:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ga zo effe aftrekken op foto's van 'ChipsZak.'
En dan douchen en slapen...
En je vindt het gek dat geen vrouw jou wil?quote:Op zondag 16 mei 2010 06:01 schreef Schenkstroop het volgende:
quote:Op zondag 16 mei 2010 06:01 schreef Schenkstroop het volgende:
In een week of per dag?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:52 schreef Kai-Itza het volgende:
2-3 keer meestal, m'n record is 27Doe dat niet na, je bent daarna ZOOO schraal. Doet gewoon pijn
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:52 schreef Kai-Itza het volgende:
2-3 keer meestal, m'n record is 27Doe dat niet na, je bent daarna ZOOO schraal. Doet gewoon pijn
lol 7x per dag is niet gezond, dan valt je leuter erafquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Noukjee het volgende:
jeeeeeeeemig 7x per dag ?! tsjuus
Jongens: doen jullie het ook zo vaak als jullie een vriendin hebben? Dan is het orgasme tijdens de sex met je vriendin toch minder heftig als je het zo vaak doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |