Dat dus. Vriendin of niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:07 schreef Twizu het volgende:
Minimaal ééns per dag.
Dan is het niet masturberenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:41 schreef fleurtje90 het volgende:
ik laat het liever doen, of doe het bij een ander
Komt u maarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:41 schreef fleurtje90 het volgende:
Trek je liever aan iemand anders zijn leuter?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:41 schreef fleurtje90 het volgende:
ik neem toch aan dat fleurtje een meisje isquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:55 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Trek je liever aan iemand anders zijn leuter?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:21 schreef Fes1-2 het volgende:
Boehoeeeeee.. had ik maar weer zo'n meisje als fleurtjeAl is het andersom ook enorm geil, tja.. neuken doe je als je geil ben he? duh.. maar ik vind het wel raar als je niet met jezelf speelt fleurtje
Tuurlijk is het minder geil, maar het heeft wel weer als voordeel dat je lekker egoïstisch kunt zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:34 schreef fleurtje90 het volgende:
jou meisje zal daar toch ook wel van genieten? Maar ik sppeel af en toe wel met mezelf of met de douchekop maar dat is toch minder geil
[..]
hehequote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:38 schreef fleurtje90 het volgende:
als ik een man verwen wordt ik daar zelf zo opgewonden van, toch een beetje egoistisch
Heb geen meisje meer hahaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:34 schreef fleurtje90 het volgende:
jou meisje zal daar toch ook wel van genieten? Maar ik sppeel af en toe wel met mezelf of met de douchekop maar dat is toch minder geil
[..]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
verkapte kijk mij eens WO doen post
Ik doe niet aan bijnaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:21 schreef fleurtje90 het volgende:
ik zou het bijna voor je komen doen
[..]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:35 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bijnaVanavond maar is zien wat er op mn pad komt! Anders toch maar weer..... zucht onder de douche of zo
De bofkont. Er was enige tijd geleden trouwens iemand die verslaafd was aan masturberen op tv... Iemand gezien? Die trok zich 7 tot 12 keer op een dag of zo en kreeg serieus ontwenningsverschijnselen als hij dit niet deed.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:40 schreef fleurtje90 het volgende:
Dan zal ik mi8jn vriendje pakken, ik hoop dat hij vanavond komt
[..]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:07 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
De bofkont. Er was enige tijd geleden trouwens iemand die verslaafd was aan masturberen op tv... Iemand gezien? Die trok zich 7 tot 12 keer op een dag of zo en kreeg serieus ontwenningsverschijnselen als hij dit niet deed.
Na 12 keer op een dag aftrekken is me leuter toch blauw... pijnlijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:07 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
De bofkont. Er was enige tijd geleden trouwens iemand die verslaafd was aan masturberen op tv... Iemand gezien? Die trok zich 7 tot 12 keer op een dag of zo en kreeg serieus ontwenningsverschijnselen als hij dit niet deed.
Een vrouw die zich iedere dag masturbeert.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:15 schreef pasopikbijt het volgende:
toch bijna elke dag (avond) 1x als ik in me bedje lig![]()
onder de douche vind ik minder, kan niet even chill gaan zitten ofzo.
Ik mis het bad in het vorige huis
Daar zijn, geloof mij, ontelbare gevallen van! Alleen geven vrouwen het minder snel toe.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:18 schreef FokR het volgende:
[..]
Een vrouw die zich iedere dag masturbeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |