Het is toch maar internet en niemand kent me, veilige haven dus om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:19 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Daar zijn, geloof mij, ontelbare gevallen van! Alleen geven vrouwen het minder snel toe.
6x per dag dus?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:47 schreef EarthCry het volgende:
Zowel bij het wakker worden als bij het slapen gaan iets van 3x, in t weekend zie ik mn vent dus dan kom ik niet aan masturberen toepenetratie ftw!
R U SERIOUS?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:47 schreef EarthCry het volgende:
Zowel bij het wakker worden als bij het slapen gaan iets van 3x, in t weekend zie ik mn vent dus dan kom ik niet aan masturberen toepenetratie ftw!
Ja ik word ook wel eens moe van mezelf hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Heb je alleens overwogen een 'fuck machine' aan te schaffen? xDquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:01 schreef EarthCry het volgende:
[..]
Ja ik word ook wel eens moe van mezelf hoor![]()
Dit mag je pas weten als je dertien bent.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:09 schreef Braddie het volgende:
Ik ben 12 en wat is dit?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Dus je masturbeert gemiddeld 6x op 1 dag, met nadruk op gemiddeld en 6x?Ja, maar dat is eerder omdat ik makkelijk klaarkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en van 3, mwah beetje gevoelig.
7 in een minuut of tien is te doen, maar daarna kan ik er dan echt even niet meer aankomen.
Maar niks te klagen over mijn pussy
After some time, with my eyes closed, I began to enjoy this wonderful play of colors and forms, which it really was a pleasure to observe. Then I went to sleep and the next day I was fine. I felt quite fresh, like a newborn...
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit mag je pas weten als je dertien bent.
Wat brrr?quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat brrr?![]()
Dit topic gaat over masturberen, niet over hoe vaak jij je kiezen laat boren bij de tandarts.
same here... maar er zijn ook tijden dat ik het 3x/week doe ofzo, hou het niet echt bijquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:14 schreef EarthCry het volgende:
[..]
Ja, maar dat is eerder omdat ik makkelijk klaarkomen van 3, mwah beetje gevoelig.
7 in een minuut of tien is te doen, maar daarna kan ik er dan echt even niet meer aankomen.
Maar niks te klagen over mijn pussy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |