Daar sluit ik me bij aan. Een week zonder komt bijna niet voor.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:56 schreef freshhhh het volgende:
De ene week dagelijks, de andere dan weer 3/4x per week.
wat let je?quote:
Misschien heeft ze geen handen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Inderdaad, ze heeft het zelf in de hand.
Dus jij rukt ook op dagen dat je de hele dag met je vriendin bent?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:12 schreef Metro2005 het volgende:
1-2 keer per dag. Soms meer , soms minder. Grappig dat het hebben van een relatie dit aantal nauwelijks beinvloed. Die sex komt er een soort van bij als bonus zeg maar
dan masturberen we wel eens samen jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dus jij rukt ook op dagen dat je de hele dag met je vriendin bent?
Geniaalquote:Op vrijdag 19 maart 2010 06:22 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Nee, ik ga een haring eten.
[ afbeelding ]
Hierin ben ik precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dan masturberen we wel eens samen ja
Huil je dan ook zachtjes als je klaarkomt?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:53 schreef Schenkstroop het volgende:
2x per dag, bij het ontwaken en voor het slapen gaan. En achter mn pc als ik hele geile dingen tegenkom (filmpjes, plaatjes)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |