Ja of het was gewoon een opsomming, Sherlock.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:56 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Aan de zin te zien slaapt hij onder de douche. Maar hij bedoelt natuurlijk onder de douche OF voor het slapen... Maar dat staat er niet
jah probleme mee?quote:
Zullen ze wel heel geil zijn hè.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:59 schreef 8108139dpths het volgende:
Damn, mensen die het meerdere keren per dag voor elkaar krijgen...![]()
Ik doe het hooguit 2 keer per week.
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:01 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Zullen ze wel heel geil zijn hè.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik realiseer me net, dat ik dit hele weekend nog niet gerukt heb
Ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:02 schreef Senna1985 het volgende:
Goed, dan alleen vaak.....
3 keer per dag ofzo.....
Mwoah, dat is voor mij geen motivatie om het minder te doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:29 schreef Senna1985 het volgende:
Denk dat het voor vrouwen toch ook wat makkelijker gaat...
(als in meestal minder troep)
Ja, en gemakkelijk meerdere keren achter elkaar. Een vriendinnetje van mij heeft laatst haar record aangescherpt van 12 naar 14.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:29 schreef Senna1985 het volgende:
Denk dat het voor vrouwen toch ook wat makkelijker gaat...
(als in meestal minder troep)
Wat een boefjes tochquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:48 schreef NiGeLaToR het volgende:
Holy shit, zie de views op dit topic. Stelletje voyeurs die wel nieuwsgierig zijn maar niet durven te zeggen hoe vaak ze het zelf doen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |