abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin donderdag 18 maart 2010 @ 22:57:21 #102
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79317635
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 22:46 schreef teamlead het volgende:
opvallend:
[..]

Verkrachting (hoewel te verwachten) werd tijdens de persconferentie van de OvJ nog niet genoemd, omdat uit de sectie nog moest blijken of er sprake was van misbruik. Collega's van de verdachte geven nu meer info..?
bron
Ja, dat gaf ik in een van de vorige topics al aan, stond zo online...
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_79317945
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 22:02 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Protocollen moesten gevolgd worden, volgens politie-iemand die die vraag ook kreeg.
Treurig maar waar, eerst de regels, dan de reddingspoging/opsporing.
Treurig maar waar ? Net zo goed geldt : treurig, maar fout. Regels die belangrijker zijn dan directe actie, ik vrees dat het zo in elkaar zit, ook in dit geval, bij de politie. De officier (persconferentie) gaf daarvan een hint.
pi_79318091
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:01 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Omdat hij een goed bestuurder is.

Of ben jij zo eentje die denkt dat hij Pim Fortuyn heeft vermoord?

offtopic btw
Off topic : nou dat is hij dus niet (een goed bestuurder).
>>dit ging over Ad Melkert<<

[ Bericht 1% gewijzigd door quirigua op 18-03-2010 23:53:53 ]
  donderdag 18 maart 2010 @ 23:09:54 #105
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_79318169
Lijkt me gruwelijk werk die onderzoeken die men moet doen bij overledenen van misdrijven enzo...
moet er niet aan denken gewoon
pfffff
Snollebolt
  donderdag 18 maart 2010 @ 23:20:05 #106
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_79318685
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 22:46 schreef teamlead het volgende:
opvallend:
[..]

Verkrachting (hoewel te verwachten) werd tijdens de persconferentie van de OvJ nog niet genoemd, omdat uit de sectie nog moest blijken of er sprake was van misbruik. Collega's van de verdachte geven nu meer info..?
bron
De telegraaf als bron serieus nemen is naief.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_79319682
[quote]Op donderdag 18 maart 2010 22:15 schreef VancouverFan het volgende:

[..]
[quote]
En wat maakt jou een expert op dat gebied?
Alle afleveringen van Cops gezien? De seizoenen van 24 op DVD? Fan van Hill Street Blues?
[quote]

Helaas, nee : nooit Cops gezien ; nooit 24 seizoenen dvd's afgedraaid ; geen idee wat of wie Hill Street Blues is of zijn.

Maar ik geef toe dat u een mega-, ja giga-expert bent in "dat gebied".
Een paar quotes uit vancouver posts, hierboven :
[1] - - - - "omdat er nog 367,000 andere opties + sporen zijn" - - ;
>>dat is bij elkaar, zeg maar, tussen vier honderd duizend en een half miljoen ; opties + sporen ; <<
[2] - - - - "daarbij een x aantal aanwijzingen dat ze (de) straat was uitgegaan" - - ;
>>dat wordt dan samen ~ een half miljoen, inclusief opties + sporen ; voorzichtig geschat<<
[3] - - - - "om 22:00 werd er al een SMS verstuurd en het buurt onderzoek gestart - - retesnel
bij een vermissing" - - ;
>>dat is rete-opmerkelijk, vooral ook als we ons herinneren dat dinsdag, na de woensdagavond, het buurt-onderzoek twee dubieuze alibi's had opgeleverd die, ware het niet dat "iemand met belangrijke informatie" zich dinsdagmiddag op het politiebureau had gemeld, nog de volgende dag zouden worden nagetrokken ;<<

[ Bericht 0% gewijzigd door quirigua op 18-03-2010 23:54:29 ]
pi_79319794
ik snap dat hele gedoe met een stille tocht niet zo...
wat heb je eraan en het is de laatste tijd misbruikt...

doe dan iets origineels...
  † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2010 @ 00:25:54 #109
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_79320993
zoals?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 19 maart 2010 @ 00:32:35 #110
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_79321133
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:47 schreef gameniet het volgende:
ik snap dat hele gedoe met een stille tocht niet zo...
wat heb je eraan en het is de laatste tijd misbruikt...

doe dan iets origineels...
Misschien geeft het toch iets van steun aan de familie om te zien dat andere buren en kennissen met ze meeleven. Voor veel mensen is het bovendien een manier om uiting te geven aan hun onmacht em even samen te kunnen zijn met gelijkgestemden.

Ik snap het wel. (Hoewel je straks natuurlijk ook weer mensen hebt die vanuit Stadskanaal naar Dordrecht rijden omdat ze het op het nieuws allemaal zo intensief gevolgd hebben en er "toch bij wilden zijn" en die zijn dan wel weer )
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_79321152
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:09 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Lijkt me gruwelijk werk die onderzoeken die men moet doen bij overledenen van misdrijven enzo...
moet er niet aan denken gewoon
pfffff
Maf hoe mensen dat werk 'leuk' kunnen vinden he. Heb er wel respect voor hoor, maar ik kan me er gewoon niets bij voorstellen. Een vermoord meisje onderzoeken, welilcht sporen van misbruik vinden..... en dat gewoon elke keer weer met een 'nieuw' lijk... respect voor degene die dat kunnen, maar ik zou nooit meer lekker kunnen slapen.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 00:45:42 #112
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79321415
Ik ook niet. Maar mishcien vinden zij het zo leuk dat zij zich gauw over dat gore heenzetten. En mischien valt het reuze mee. Ik heb zelf ook nog nooit een lijk geroken oid. Wel verrot gehakt en hamburgers die dagen in een koelkast zonder stroom zaten. Maar das ws. niet zhetzelfde.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_79321479
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ook niet. Maar mishcien vinden zij het zo leuk dat zij zich gauw over dat gore heenzetten. En mischien valt het reuze mee. Ik heb zelf ook nog nooit een lijk geroken oid. Wel verrot gehakt en hamburgers die dagen in een koelkast zonder stroom zaten. Maar das ws. niet zhetzelfde.
Nee, verre van.
Heb je wel eens roadkill geroken die al een tijdje langs de weg lag? Of een dood egeltje? Zoiets. Brr....
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_79321807
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:36 schreef shmoopy het volgende:
En de buurmannen zijn pas zaterdag en zondag verhoord.
Weird...
Vreemd is dit.

Btw dit is wel waar hè?
I´m back.
pi_79321951
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 01:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vreemd is dit.

Btw dit is wel waar hè?
Ze moeten de hele buurt checken en willen ook op tijd naar huis.
pi_79321975
Over Pretty White Woman/Girl Syndrome:
Mooie, blanke meisjes/vrouwen zijn meestal slachtoffer i.p.v. b.v. lelijke zwarte meisjes, omdat er hier (in het westen) veel mooie blanke meisjes/vrouwen rondlopen en bovendien is het voor een dader niet moeilijk kiezen wanneer hij een slachtoffer wil maken.
Copyright © 2009-2011 Super_Fucker
pi_79322048
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 01:23 schreef Super_Fucker het volgende:
Over Pretty White Woman/Girl Syndrome:

Lijkt me in dit geval niet van toepassing.
pi_79322231
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 01:31 schreef sig000 het volgende:

[..]

Lijkt me in dit geval niet van toepassing.
http://www.vermist.nl/index.php?id=5
Copyright © 2009-2011 Super_Fucker
pi_79322247
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 01:49 schreef Super_Fucker het volgende:

[..]

http://www.vermist.nl/index.php?id=5
En nu?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 02:35:01 #120
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_79322550
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Misschien vinden ze het niet leuk, maar is het een laatste manier om de overledene te laten "zeggen" wat er gebeurt is. Als een overledene die gevonden wordt, meteen wordt begraven wordt er niets duidelijk van wat zich heeft afgespeeld. Door deze onderzoeken wel.

Ik heb het wel ooit geroken..... een zoete weeiige geur, deed me wat denken aan verotte perzikken, een zware geur. Ik zal het iig nooit meer vergeten.

Ik hoop alleen dat het overschot van dit meisje kan vertellen wat er gebeurd is. Ik word niet goed van de berichten dat ze ws al dood was voordat de melding van vermissing binnen kwam. Lekker makkelijk, zo worden alle fouten die er gemaakt zijn , en juist wat er allemaal niet gedaan is ( bv inzetten van speurhonden bij buurtonderzoek) op een slappe en makkelijke manier weggeveegd. " Nou, ze was toch al dood toen we de melding kregen, dus hadden we haar toch al niet meer levend gevonden" Met zulke opmerkingen zullen de ouders blij zijn die nu een week in angst en onzekerheid hebben gezeten; absoluut niet serieus zijn genomen
  vrijdag 19 maart 2010 @ 02:44:08 #121
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79322587
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 02:35 schreef childintime het volgende:

[..]

Misschien vinden ze het niet leuk, maar is het een laatste manier om de overledene te laten "zeggen" wat er gebeurt is. Als een overledene die gevonden wordt, meteen wordt begraven wordt er niets duidelijk van wat zich heeft afgespeeld. Door deze onderzoeken wel.

Ik heb het wel ooit geroken..... een zoete weeiige geur, deed me wat denken aan verotte perzikken, een zware geur. Ik zal het iig nooit meer vergeten.

Ik hoop alleen dat het overschot van dit meisje kan vertellen wat er gebeurd is. Ik word niet goed van de berichten dat ze ws al dood was voordat de melding van vermissing binnen kwam. Lekker makkelijk, zo worden alle fouten die er gemaakt zijn , en juist wat er allemaal niet gedaan is ( bv inzetten van speurhonden bij buurtonderzoek) op een slappe en makkelijke manier weggeveegd. " Nou, ze was toch al dood toen we de melding kregen, dus hadden we haar toch al niet meer levend gevonden" Met zulke opmerkingen zullen de ouders blij zijn die nu een week in angst en onzekerheid hebben gezeten; absoluut niet serieus zijn genomen
Dus jij weet hoe je zo'n onderzoek moet doen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_79322672
De vraag is natuurlijk of dit het eerste slachtoffer was van deze "Dexter".
pi_79322679
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 03:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Best wel goede vraag, waarom zomaar dit meisje in de buurt?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 03:16:51 #124
236046 NotYou
tigerblood
pi_79322686
quote:
Suggereer je nu dat Milly zelf een moordenares was die met haar misdaad is weggekomen? Snel mensen, bel de telegraaf, de zaak heeft een nieuwe wending genomen!
Je suis Charlie Sheen
pi_79322702
quote:
Royal sadness. Het treurigste wat ik tot nu toe rond dit hele misdrijf heb gelezen.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_79322718
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 03:16 schreef NotYou het volgende:

[..]

Suggereer je nu dat Milly zelf een moordenares was die met haar misdaad is weggekomen? Snel mensen, bel de telegraaf, de zaak heeft een nieuwe wending genomen!
Nee, waar maak jij dat uit op dan?
Dexter maakte ook fouten
pi_79322724
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 03:40 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Nee, waar maak jij dat uit op dan?
Waarsch. omdat uit jouw hele post blijkt dat je geen flauw benul hebt wie Dexter is en wat hem drijft.
pi_79322736
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 03:43 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Waarsch. omdat uit jouw hele post blijkt dat je geen flauw benul hebt wie Dexter is en wat hem drijft.
Dan ben jij bv vast de assistent van de fotograaf vergeten, was je een vaste kijker dan wist je dat.
pi_79322761
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 03:52 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dan ben jij bv vast de assistent van de fotograaf vergeten, was je een vaste kijker dan wist je dat.
Ik weet niet wat je loopt te bazelen, maar jouw vergelijking met "Dexter" snijdt op geen enkele manier hout. Als je iets van Dexter had begrepen, dan wist je dat en snapte je de reacties op jouw post ook.
pi_79322764
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 04:08 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je loopt te bazelen, maar jouw vergelijking met "Dexter" snijdt op geen enkele manier hout. Als je iets van Dexter had begrepen, dan wist je dat en snapte je de reacties op jouw post ook.
Nou nee, het is duidelijk dat je geen enkele notie hebt van het betreffende onderwerp.
pi_79322766
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 04:10 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Nou nee, het is duidelijk dat je geen enkele notie hebt van het betreffende onderwerp.
Ik heb iig voldoende inzicht in dit misdrijf, de dader en anderzijds Dexter , dat ik je kan garanderen dat de vergelijking nergens op slaat. Zoals iemand anders jou ook al duidelijk probeerde te maken.
pi_79322770
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 04:16 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Ik heb iig voldoende inzicht in dit misdrijf, de dader en anderzijds Dexter , dat ik je kan garanderen dat de vergelijking nergens op slaat. Zoals iemand anders jou ook al duidelijk probeerde te maken.
Dat kan jij helemaal niet garanderen dus waarom zou je over zoiets liegen?
pi_79322800
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 04:19 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dat kan jij helemaal niet garanderen dus waarom zou je over zoiets liegen?
Verdiep je gewoon - desnoods maar een avondje - eens in Dexter en je zult zelf ook beseffen wat voor een onzin je uitkraamt.
pi_79322805

Dexter is een Amerikaanse televisieserie uit 2006, uitgezonden op Showtime en gebaseerd op de boeken van Jeff Lindsay.

Dexter volgt het leven van de forensisch onderzoeker Dexter Morgan (gespeeld door Michael C. Hall), werkzaam bij de politie in Miami op de afdeling moordzaken. Dexter is daarnaast een seriemoordenaar en hij heeft van zijn adoptievader Harry geleerd om enkel degenen te vermoorden die het "verdienen": andere moordenaars die hun straf ontlopen zijn. Dexter is voortdurend op zoek naar de balans tussen zijn drang en het leiden van een normaal leven, zijn stiefvader leerde hem tenslotte als eerste regel om "nooit gepakt te worden".

Van de serie zijn vier seizoenen (elk van 12 afleveringen) uitgezonden en er is nog een nieuw seizoen besteld. In Nederland en België is de serie te ontvangen via de zender 13th Street. Sinds september 2008 wordt de serie in Vlaanderen ook uitgezonden op VT4. Vanaf 8 november 2009 wordt de serie dagelijks op Nederland 3 door de VPRO uitgezonden. Dexter is de eerste buitenlandse serie die ook via Uitzending Gemist te zien is.

Bron: Wikipedia
pi_79322809
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 04:37 schreef Dalilah het volgende:

Dexter volgt het leven van de forensisch onderzoeker Dexter Morgan (gespeeld door Michael C. Hall), werkzaam bij de politie in Miami op de afdeling moordzaken. Dexter is daarnaast een seriemoordenaar en hij heeft van zijn adoptievader Harry geleerd om enkel degenen te vermoorden die het "verdienen": andere moordenaars die hun straf ontlopen zijn. Dexter is voortdurend op zoek naar de balans tussen zijn drang en het leiden van een normaal leven, zijn stiefvader leerde hem tenslotte als eerste regel om "nooit gepakt te worden".
Het staat zo'n beetje haaks op die laffe onbenul uit Dordrecht.
pi_79322899
http://www.tonverlind.nl/tv.php

18 maart. 2010
We volgen de protocollen tot de dood erop volgt.

http://www.pluspost.nl/we(...)rop-volgt/32653#hide

[ Bericht 17% gewijzigd door Dalilah op 19-03-2010 05:57:15 ]
  † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2010 @ 06:49:36 #137
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_79323002
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:32 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Misschien geeft het toch iets van steun aan de familie om te zien dat andere buren en kennissen met ze meeleven. Voor veel mensen is het bovendien een manier om uiting te geven aan hun onmacht em even samen te kunnen zijn met gelijkgestemden.
1 van de redenen waarom hulpacties het in NL ook zo goed doen, het gevoel van iemand willen helpen door je steun te geven, de 1 geeft een euro, de ander 500 en zo is er weer een trauma kind geholpen en help je mee aan de wederopbouw (gevoelsmatig uiteraard, in de praktijk blijft er veel aan de bolide van van organisatoren hangen)

En als je iemand denkt te helpen dan voel je je zelf ook beter.

Vandaar de stille tochten denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Loedertje op 19-03-2010 06:56:50 ]
pi_79323136
quote:
'Sander V. gewelddadig in bed' door Jolande van der Graaf en Sebastian Schramm
DORDRECHT - Een ex-vriendin van Sander V. - verdacht van de moord op het Dordtse meisje Milly Boele (12) - beschrijft de dinsdag opgepakte politieman als seksueel gestoord en gewelddadig in bed.

Ads door Google
8"Hij is seksverslaafd en wordt als hij in extase raakt onbeschrijflijk hardhandig en ook gewelddadig. Ik moest hem dan stoppen, anders kneep hij mijn keel dicht en zou hij me gewurgd hebben. Als hij dit heeft gedaan met dat arme meisje, had ze geen schijn van kans", aldus de geschokte jonge vrouw, die vandaag exclusief haar verhaal vertelt in De Telegraaf.

Op het moment dat de verdwijning van Milly bij de politie werd gemeld, was zij al dood. Het meisje is 's avonds tussen half zes en negen uur omgebracht, zo verklaarde de burgemeester van Dordrecht gisteren. De politie blijkt direct na de vermissing van Milly veel meer over de vermoedelijke dader te hebben gehoord.

Terwijl de buitenwereld op de mouw gespeld kreeg dat Milly tijdens het laatste gesprek met haar moeder had gezegd dat er 'een meneer voor de deur' stond, blijkt nu dat zij waarschijnlijk zelfs de naam van Sander V. heeft genoemd.

Verder blijkt uit een mail die kennissen van Milly's vader daags na de verdwijning stuurden dat het kind niet sprak over een meneer, maar zei: 'er staat een buurman met zijn kat op zijn arm voor de deur.'

Opvallend is dat de hond van een echtpaar dat een paar huizen verderop woont, op de avond van de verdwijning compleet van streek raakte. Dat gebeurde toen Milly een uur in handen was van Sander V. Het diert barstte in een soort wolvengehuil uit.
Telegraaf

Zal vandaag wel bekend worden hoe hij haar om het leven heeft gebracht.
En dat weerwolvengeluidverhaal:
pi_79323196
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 05:44 schreef Dalilah het volgende:
http://www.tonverlind.nl/tv.php

18 maart. 2010
We volgen de protocollen tot de dood erop volgt.

http://www.pluspost.nl/we(...)rop-volgt/32653#hide

Ik ben eens door gaan klikken en gaa lezen. Deze hele commotie omtrent het optreden van politie is afkomstig van een ex-rechercheur die onder meer het volgende verteld:
quote:
Volgens de oud-politiemannen is er echter geen enkel excuus. Als eerste had de politie direct verregaande maatregelen moeten treffen om onmiddellijk die avond alle buurmannen onder de loep te nemen. Daarbij had de politie direct bij de woningen rond Milly's ouderlijke huis moeten langsgaan en mannen en jongens dienen te vragen of zij bij het meisje aan de deur waren geweest. Met of zonder toestemming van de bewoners had de politie met speur- en lijkenhonden vervolgens woningen en tuinen moeten doorzoeken. "Had iemand geweigerd, dan zou dat des te meer reden zijn geweest om het huis op zijn kop te zetten."

Hier wordt me toch een partijtje onzin verkocht niet te zuinig!

1. Hij stelt dat bij iedere vermissing DIRECT VERREGAANDE maatregelen moeten worden getroffen.

Dit is gewoonweg onmogelijk, er zijn per dag vele vermissingen en dat moet hij weten. Daar kun je niet elke keer direct met verregaande maatregelen op in te steken.

2. Onmiddelijk alle buurmannen onder de loep nemen. Dit is erg arbeidsintensief en een plaats als Dordrecht zal echt niet meteen zoveel mankracht vrij kunnen spelen.

3. Onmiddelijk met of zonder toestemming huizen doorzoeken en met speurhonden door tuinen. Als iemand weigert is dat des te meer reden om het huis op zijn kop te zetten?

Is hij gek? Is dit iemand die kritische noten moet zetten bij het onderzoek? Die gewoonweg voorbij gaat aan allerlei praktische en wettelijke zaken en doet alsof de politie almachtig is en binnen een mum van tijd een team van tig man kan vormen? Bij elke vermissing? Want daar komt het op neer...
pi_79323221
Terwijl de buitenwereld op de mouw gespeld kreeg dat Milly tijdens het laatste gesprek met haar moeder had gezegd dat er 'een meneer voor de deur' stond, blijkt nu dat zij waarschijnlijk zelfs de naam van Sander V. heeft genoemd.

Verder blijkt uit een mail die kennissen van Milly's vader daags na de verdwijning stuurden dat het kind niet sprak over een meneer, maar zei: 'er staat een buurman met zijn kat op zijn arm voor de deur.'

Kijk, dan vallen er toch wel weer wat buurmannen af...

Ik ben helemaal niet zo dat ik altijd maar hulpdiensten overal de schuld van wil geven, maar in deze zaak zijn naar mijn mening toch wel wat fouten gemaakt hoor.
pi_79323224
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 07:20 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Telegraaf

Telegrof

pi_79323231
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 07:34 schreef Blossom86 het volgende:

Ik ben helemaal niet zo dat ik altijd maar hulpdiensten overal de schuld van wil geven, maar in deze zaak zijn naar mijn mening toch wel wat fouten gemaakt hoor.
De politie is langs deuren gegaan en heeft gevraagd naar mannen met een kat... Dat het niet meteen de media is ingeslingerd wil niet meteen zeggen dat 'we wat op onze mouw gespeld krijgen'..
pi_79323553
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:44 schreef quirigua het volgende:
[quote]Op donderdag 18 maart 2010 22:15 schreef VancouverFan het volgende:

[..]
[quote]
En wat maakt jou een expert op dat gebied?
Alle afleveringen van Cops gezien? De seizoenen van 24 op DVD? Fan van Hill Street Blues?
[quote]

Helaas, nee : nooit Cops gezien ; nooit 24 seizoenen dvd's afgedraaid ; geen idee wat of wie Hill Street Blues is of zijn.

Maar ik geef toe dat u een mega-, ja giga-expert bent in "dat gebied".
Een paar quotes uit vancouver posts, hierboven :
[1] - - - - "omdat er nog 367,000 andere opties + sporen zijn" - - ;
>>dat is bij elkaar, zeg maar, tussen vier honderd duizend en een half miljoen ; opties + sporen ; <<
[2] - - - - "daarbij een x aantal aanwijzingen dat ze (de) straat was uitgegaan" - - ;
>>dat wordt dan samen ~ een half miljoen, inclusief opties + sporen ; voorzichtig geschat<<
[3] - - - - "om 22:00 werd er al een SMS verstuurd en het buurt onderzoek gestart - - retesnel
bij een vermissing" - - ;
>>dat is rete-opmerkelijk, vooral ook als we ons herinneren dat dinsdag, na de woensdagavond, het buurt-onderzoek twee dubieuze alibi's had opgeleverd die, ware het niet dat "iemand met belangrijke informatie" zich dinsdagmiddag op het politiebureau had gemeld, nog de volgende dag zouden worden nagetrokken ;<<
1. Bij benadering ja. De politie moet zich niet blind gaan staren op alleen de term buurman in dat geval.
2. Zie 1.
3. Ja dus?
Jouw stelling dat ze dus veel te laat wat gedaan hebben is gewoon lariekoek. Binnen 1,5 uur na de melding van de vermissing al een 1e buurt onderzoek gestart en een SMS in de buurt verstuurd.

Maar wat is nou jouw achtergrond dat je zo zeker kunt weten dat de politie gefaald heeft?
Leaf
pi_79323587
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 07:34 schreef Blossom86 het volgende:

Want bij de politie was altijd al bekend welke buurman katten heeft?
En het was ook compleet uitgesloten dat de buurmannen die geen kat hebben, geen kat van de straat kunnen hebben gepakt?

Waar haal je trouwens vandaan dat Milly de naam Sander heeft genoemd? En die mail van de vader?
Leaf
pi_79323913
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:11 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Want bij de politie was altijd al bekend welke buurman katten heeft?
En het was ook compleet uitgesloten dat de buurmannen die geen kat hebben, geen kat van de straat kunnen hebben gepakt?

Waar haal je trouwens vandaan dat Milly de naam Sander heeft genoemd? En die mail van de vader?
De Telegraaf, jeweettog?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_79324010
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:33 schreef shmoopy het volgende:

[..]

De Telegraaf, jeweettog?
Samen met de internet-amateur-politie die achteraf gaat onderzoeken een verontrustende combinatie
Leaf
  vrijdag 19 maart 2010 @ 08:53:57 #147
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79324318
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 07:20 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Telegraaf

ahhh, dan was dat seksfeesten verhaal toch een beetje waar
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_79324366
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:53 schreef Re het volgende:

[..]

ahhh, dan was dat seksfeesten verhaal toch een beetje waar
Je hebt dat stiekem toch getweet?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 08:58:59 #149
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79324419
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:56 schreef aloe_vera het volgende:

[..]

Je hebt dat stiekem toch getweet?
nah, leek me iets te repectloos om te doen, maar wat ik al wel eerder ook heb gezegd.... dit is alleenmaar in het voordeel van de verdachte... zo in de media neergezet te worden
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:00:19 #150
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_79324449
Binnenkort zal er wel genoeg blauw op straat rond lopen met al die internet-politie-rechercheurs wat elkaar allemaal maar na blaat
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_79324464
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:58 schreef Re het volgende:

[..]

nah, leek me iets te repectloos om te doen, maar wat ik al wel eerder ook heb gezegd.... dit is alleenmaar in het voordeel van de verdachte... zo in de media neergezet te worden
Neuh, ik vermoedde al niet dat je het er echt op had geslingerd hoor

Maar als we toch in de speculeer en speculaas modus zitten... wat denk je dat het qua straf echt uitmaakt dat hij nu zo diep door de strontsloot wordt gedregd?
pi_79324505
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:33 schreef shmoopy het volgende:
Item nu in Netwerk.
De buren lijken wel helemaal getraumatiseerd dat ze (allemaal btw) even verdachte zijn geweest.
Get fucking over it, zeg!

Je kunt toch verdomme wel bedenken dat iedereen even gevraagd wordt waar ze waren ten tijde van?
Ben je nu getekend voor het leven? Ruilen met de ouders?

Gemekker, gvd.
eensch
Ja doei.
pi_79324559
By ImageHousing.com

By ImageHousing.com

Ben ik de enige die het wazig vind dat die muts daarachter staat te lachen?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:07:42 #154
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79324587
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:01 schreef aloe_vera het volgende:

[..]

Neuh, ik vermoedde al niet dat je het er echt op had geslingerd hoor

Maar als we toch in de speculeer en speculaas modus zitten... wat denk je dat het qua straf echt uitmaakt dat hij nu zo diep door de strontsloot wordt gedregd?
het is zeker iets wat de verdediging zal gebruiken...
pi_79324604
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:06 schreef nurpleur het volgende:
[ link | afbeelding ] By ImageHousing.com

[ link | afbeelding ] By ImageHousing.com

Ben ik de enige die het wazig vind dat die muts daarachter staat te lachen?
die kauwgomkauwende cameraman vind ik ook wel euh.. apart..!
Ja doei.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:43:31 #156
3542 Gia
User under construction
pi_79325392
Wat ik dan wel apart vind is dat een politieagent bij wie in de buurt een jong meisje vermist raakt, niet mee gaat zoeken. Je zou toch verwachten dat die, met het oog op zijn beroep, als eerste zou gaan zoeken!
pi_79325521
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:43 schreef Gia het volgende:
Wat ik dan wel apart vind is dat een politieagent bij wie in de buurt een jong meisje vermist raakt, niet mee gaat zoeken. Je zou toch verwachten dat die, met het oog op zijn beroep, als eerste zou gaan zoeken!
Want?

Hij werkte in een andere regio, en je loopt op zo'n moment alleen het onderzoek voor de voeten lijkt me...

Wat wil bizar is dat hij idd nog een kaartje door de bus heeft gedaan bij die ouders om ze sterkte te wensen oid

Hoe koelbloedig.

Najah, hopelijk vandaag wat meer échte informatie en wat minder speculatie
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:52:53 #158
3542 Gia
User under construction
pi_79325686
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:

Hij werkte in een andere regio, en je loopt op zo'n moment alleen het onderzoek voor de voeten lijkt me...

Ik heb het dus over diezelfde avond. Hij was thuis. Ik neem aan dat de buurt weet dat hij agent is.
Verschillende buren zijn mee gaan zoeken in de directe omgeving, maar juist hij niet!

Vind dat apart voor een politie-agent.

Dat kaartje in de bus doen is inderdaad wel koelbloedig, maar dat begrijp ik dan weer wel. Zou hij dat niet doen, en de rest van de buren wel, dan zou dat weer als verdacht gezien kunnen worden. Hij wil hiermee de verdenking afwenden.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:55:36 #159
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79325757
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:52 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik heb het dus over diezelfde avond. Hij was thuis. Ik neem aan dat de buurt weet dat hij agent is.
Verschillende buren zijn mee gaan zoeken in de directe omgeving, maar juist hij niet!

Dat kaartje in de bus doen is inderdaad wel koelbloedig, maar dat begrijp ik dan weer wel. Zou hij dat niet doen, en de rest van de buren wel, dan zou dat weer als verdacht gezien kunnen worden. Hij wil hiermee de verdenking afwenden.
of hij wilde gewoon een kaartje op de bus doen...
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:56:32 #160
3542 Gia
User under construction
pi_79325784
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:55 schreef Re het volgende:

[..]

of hij wilde gewoon een kaartje op de bus doen...
Tuurlijk, hij deed dat omdat hij oprecht meeleefde met die mensen.
pi_79325836
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:

Wat wil bizar is dat hij idd nog een kaartje door de bus heeft gedaan bij die ouders om ze sterkte te wensen oid

Hoe koelbloedig.

Idd

Ben benieuwd wat er vanavond nog uitkomt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_79325954
Uit een vorig topic

[quote]
Vergeet dan ook niet te vermelden dat er al melding door Milly (of haar familie) was gedaan bij de politie vanwege het gedrag van Sander V.
Daar is nog weinig over bekend, wat er met die melding gedaan is.[/quote}
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:06:02 #163
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79326126
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:56 schreef Gia het volgende:

[..]

Tuurlijk, hij deed dat omdat hij oprecht meeleefde met die mensen.
ik las een kaartje naar zijn ouders... maar goed idd wel verklaarbaar om te doen ja
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:07:22 #164
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79326177
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:01 schreef Kickstart het volgende:
Uit een vorig topic

[quote]
Vergeet dan ook niet te vermelden dat er al melding door Milly (of haar familie) was gedaan bij de politie vanwege het gedrag van Sander V.
bron hiervan?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:07:25 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79326178
quote:
Uit een vorig topic

[quote]
Welke bron is daarvoor?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:09:05 #166
3542 Gia
User under construction
pi_79326235
quote:
Uit een vorig topic

[quote]
Ook weer apart. Dus, er was al eerder melding gedaan door deze familie over het gedrag (vreemd gedrag? agressief gedrag?) van deze man en toch loopt zij met hem mee? Dan moet hij wel een heel goed verhaal hebben gehad.

Dat verhaal van die ex-vriendin geeft me trouwens ook de koude rillingen. Je moet er niet aan denken wat er met dat meiske allemaal gebeurd kan zijn...
pi_79326287
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:52 schreef Gia het volgende:

[..]

Is het bekend gemaakt dat hij thuis was dan? Misschien is hij na het hele gebeuren nog wel ergens naartoe gegaan.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:09 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat verhaal van die ex-vriendin geeft me trouwens ook de koude rillingen. Je moet er niet aan denken wat er met dat meiske allemaal gebeurd kan zijn...
Ach, dat is gewoon weer een Telegraaf verhaal waarschijnlijk. Als er echt iets gebeurd was had ze toen gewoon aangifte moeten doen.
pi_79326314
Das gewoon ongeverifieerd geblaat.

Er was volgens mij wel in het weekend een tip gekomen over Sander V.

Dacht dat die HOvJ zoiets zei in de persco
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:14:13 #169
3542 Gia
User under construction
pi_79326413
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:10 schreef Helly het volgende:
Ach, dat is gewoon weer een Telegraaf verhaal waarschijnlijk. Als er echt iets gebeurd was had ze toen gewoon aangifte moeten doen.
Oh, dus omdat iemand geen aangifte doet van geweldadige seks, maar ervoor kiest de relatie te beëindigen, is het ineens niet gebeurt?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:15:03 #170
3542 Gia
User under construction
pi_79326447
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
Das gewoon ongeverifieerd geblaat.

Er was volgens mij wel in het weekend een tip gekomen over Sander V.

Dacht dat die HOvJ zoiets zei in de persco
Misschien toch één van de buren die het gegraaf gezien of gehoord hebben?
pi_79326475
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:14 schreef Gia het volgende:

[..]

Oh, dus omdat iemand geen aangifte doet van geweldadige seks, maar ervoor kiest de relatie te beëindigen, is het ineens niet gebeurt?
Het was toen schijnbaar niet dusdanig een issue voor haar om aangifte te doen. Maar nu hij ineens in het nieuws is was het ineens allemaal zo vreselijk en hij zo gewelddadig in bed.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:16:17 #172
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79326485
quote:

[..]

en hij heeft ook nog Milly eerder aangerand... ja ja
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:16:45 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79326506
quote:

Ze had er toch geen problemen mee, kon hem toch op tijd 'bij zinnen' manen als hij in extase was. Ik zie het al voor me dat iedere man/vrouw wiens bedpartner tijdens de seks ruwer is dan 'normaal' aangifte doet.
Ik had vaak op het bureau gezeten denk ik .
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:18:09 #174
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79326555
hij deed aan bodybuilden toch ofzo.... zal dan ook vast wel aan de anabolen hebben gezeten...
pi_79326586
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:18 schreef Re het volgende:
hij deed aan bodybuilden toch ofzo.... zal dan ook vast wel aan de anabolen hebben gezeten...
Ja of wellicht gaf hij haar gewoon een paar tikken op d'r reet of een beetje dirty talk.

En is dat nu ineens 'gewelddadige seks'..

Iedereen wil ineens z'n 5 minutes of fame claimen natuurlijk, en de Telegraaf drukt het allemaal graag af...
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:20:08 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79326622
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:18 schreef Re het volgende:
Oh ja zeker. En die sportschooltypes ... nou ja, need I say more?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:21:21 #177
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79326665
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:19 schreef Loveless85 het volgende:

Iedereen wil ineens z'n 5 minutes of fame claimen natuurlijk, en de Telegraaf drukt het allemaal graag af...
inclusief sensatiesausje natuurlijk
pi_79326669
Dat verhaal van gisteren in De Telegraaf over dat seksuele roofdier... dat is natuurlijk gebaseerd op dit interview met die ex....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_79326724
Ik vind het nogal bullshit...

So what als hij haar een paar tikken in bed gaf... Ze vond het toendertijd schijnbaar prima en ze zegt zelf al dat als ze aangaf dat het too much was hij stopte. Verder nooit aangifte gedaan of ruchtbaarheid aan gegeven, maar nu ineens was het zo'n seksverslaafde en maniak
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:24:05 #180
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79326768
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Dat verhaal van gisteren in De Telegraaf over dat seksuele roofdier... dat is natuurlijk gebaseerd op dit interview met die ex....
dus er is een ex en er is een vriendin, die allebei Linda heten?
pi_79326798
Heeft Arnie de ouders al benaderd voor een verfilming eigenlijk?
En Matthijs die vriendin voor een exclusief item in DWDD
pi_79326807
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het nogal bullshit...

So what als hij haar een paar tikken in bed gaf... Ze vond het toendertijd schijnbaar prima en ze zegt zelf al dat als ze aangaf dat het too much was hij stopte. Verder nooit aangifte gedaan of ruchtbaarheid aan gegeven, maar nu ineens was het zo'n seksverslaafde en maniak
Dat dus....
pi_79326856
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:24 schreef Re het volgende:

[..]

OMG hij was verslaafd aan mensen met een L, I, en A in hun naam

En Milly heet eigenlijk Amalia. OMG OMG Daar zitten 3 A's en één L, en één I in. 3x letterwaarde dus voor de A

Bel de Telegraaf!
pi_79326878
quote:

[..]

Dat verhaal van gisteren was toch niet gebaseerd op Linda's verhaal... maar leek meer uit de gedachtenkronkels van de journalist te komen....
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:27:50 #185
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79326926
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft Arnie de ouders al benaderd voor een verfilming eigenlijk?
En Matthijs die vriendin voor een exclusief item in DWDD
de titel is er al... de duivel van 67
  † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2010 @ 10:28:04 #186
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_79326934
quote:

[..]

shoot, mijn broer werkt ook bij de politie en zijn vrouw heet Linda
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_79327024
quote:

[..]

Dara zit bij mij inderdaad ook wat verwarring.

/Speculatiemodus/
Linda maakt het uit, maar moet dit geleidelijk en voorzichtig en vriendelijke doen, want ze weet dat ie uit zijn voegen kan barsten.
Hij weet dat hij haar kwijt raakt en wil haar aandacht. Hij is een dramaqueen en nogal ziek in zijn bolletje en besluit in een dramatisch moment dat hij het dan goed moet doen. Hij is immers al afgewezen door zijn vriendin. Hij wil haar laten zien wat de gevolgen daarvan zijn en komt zo tot zijn daad. Hij biecht het uitgerekend aan zijn (ex)vriendin op om haar te laten zien wat de gevolgen zijn van de relatiebreuk en wat dat met hem doet. Misschien in een zieke poging om medelijden bij haar op te wekken.
/speculatiemodus/

Nee, tuurlijk is hier geen bron van. Ik probeer me alleen in te beelden wat er mogelijk gebeurd kan zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_79327076
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 07:30 schreef bijderechter het volgende:

[..]

Ik ben eens door gaan klikken en gaa lezen. Deze hele commotie omtrent het optreden van politie is afkomstig van een ex-rechercheur die onder meer het volgende verteld:
[..]

Hier wordt me toch een partijtje onzin verkocht niet te zuinig!

1. Hij stelt dat bij iedere vermissing DIRECT VERREGAANDE maatregelen moeten worden getroffen.

Dit is gewoonweg onmogelijk, er zijn per dag vele vermissingen en dat moet hij weten. Daar kun je niet elke keer direct met verregaande maatregelen op in te steken.

2. Onmiddelijk alle buurmannen onder de loep nemen. Dit is erg arbeidsintensief en een plaats als Dordrecht zal echt niet meteen zoveel mankracht vrij kunnen spelen.

3. Onmiddelijk met of zonder toestemming huizen doorzoeken en met speurhonden door tuinen. Als iemand weigert is dat des te meer reden om het huis op zijn kop te zetten?

Is hij gek? Is dit iemand die kritische noten moet zetten bij het onderzoek? Die gewoonweg voorbij gaat aan allerlei praktische en wettelijke zaken en doet alsof de politie almachtig is en binnen een mum van tijd een team van tig man kan vormen? Bij elke vermissing? Want daar komt het op neer...
Ja dat weet ik wel, dat dat technisch niet kan ofzo.
Ik kan mijn posts niet terugvinden, maar/en dat had iemand anders mij hier ook al uitgelegd. Nog even kijken hoe dat moet als ik tijd heb.
Dat je dan vrijheidsberoving ofzo doet, als je gelijk met die honden zou komen, en dan zou je dood meisje hebben, en dader die achteroverleund, omdat ze hem dan niet mogen arrestereren, zoiets....

En natuurlijk is de politie tof over het algemeen, vind ik. En natuurlijk vindt de politie het zelf ook heel erg omdat het een collega was.

Wat veel wordt gedacht is van dat gelijk die honden ingezet hadden moeten worden, dat is menselijk, omdat ze dan misschien nog zou leven.

Alhoewel ik me net ook pas bedacht dat ze al voor 9 uur dood was, voordat de familie aangifte deed, denk ik. Dus dan had dat zowieso geen zin.
pi_79327101
Zou kunnen Nok.

Maar eerst maar es wat meer info afwachten. Dat hij zo'n psycho zou zijn is vooralsnog ook alleen maar door de media geroepen.
pi_79327195
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
Zou kunnen Nok.

Maar eerst maar es wat meer info afwachten. Dat hij zo'n psycho zou zijn is vooralsnog ook alleen maar door de media geroepen.

Psycho is hij al alleen al door wat hij met Milly gedaan heeft, maar idd de rest is afwachten.
pi_79327239
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
Zou kunnen Nok.

Tuurlijk. Het is ook echt alleen maar speculatie van mijn kant. Het is alleen het gevoel dat ik erbij krijg. Meer niet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_79327276
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Psycho is hij al alleen al door wat hij met Milly gedaan heeft, maar idd de rest is afwachten.
Ja uiteraard, maar er word nu dus beweerd dat hij al vanaf z'n eerste klas middelbare school, dus >10 jaar terug, flink van het padje was
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:37:23 #193
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79327286
hoe laat wordt hij trouwens voorgeleid?
pi_79327376
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:37 schreef Re het volgende:
hoe laat wordt hij trouwens voorgeleid?
quote:
Sander V. vrijdag voor rechter-commissaris
DORDRECHT - De verdachte van de moord op Milly Boele (12) uit Dordrecht de 26-jarige buurman en agent Sander V. verschijnt vrijdag 19 maart 2010 voor de rechter-commissaris in Dordrecht. De voorgeleiding is achter gesloten deuren.

Niet duidelijk is of het Openbaar Ministerie (OM) vrijdag ook komt met het motief van de moord. Er komt mogelijk wel nieuws over de sectie op het lichaam van Milly. Als die informatie komt, wordt duidelijk of het meisje voordat ze om het leven werd gebracht is misbruikt door V. Donderdag was nog niet duidelijk of het OM informatie hierover bekendmaakt.
Onbekend dus lijkt me?
pi_79327520
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja uiteraard, maar er word nu dus beweerd dat hij al vanaf z'n eerste klas middelbare school, dus >10 jaar terug, flink van het padje was

Het is afwachten ja.

Ik heb me ook zitten bedenken waarom een mentor meteen z'n verhaal kwijt zou willen (als het eerlijk en oprecht en met eigen wil is gedaan), maar ik denk juist omdat de shock zo groot is... en je die jongen hebt gekend, tja dan wil je misschien juist je verhaal kwijt. Je kent iemand die een meisje onder de grond legt, dat hakt er zo in. Je moet je verhaal haast wel kwijt.
  Admin vrijdag 19 maart 2010 @ 11:01:38 #196
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79328324
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja, nú weet opeens iedereen dat hij altijd al volledig gestoord was..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_79328343
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja net als dat nú iedereen weet dat hij aanbelde en een katje mee had.
pi_79328354
quote:

[..]

Precies. Achteraf is het natuurlijk allemaal makkelijk (na)praten.
pi_79328368
quote:

[..]

Altijd zo voorspelbaar, al die 'deskundigen' en kennissen achteraf die het allemaal al aan zagen komen of 'ja hij had vroeger ook een keer z'n teddybeer in de fik gestoken toen Betje geen verkering wilde in de kleuterklas'
  vrijdag 19 maart 2010 @ 11:12:56 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79328863
We kunnen allemaal we roepen dat de politie te traag aan de gang is gegaan en dat men direct andere actie had moeten ondernemen ipv het volgen van protocollen, maar feit is dat als er om 22.15 al een SMSje is uitgegaan terwijl de moeder om 21.00 de politie pas heeft gebeld over het feit dat haar dochter vermist was, en er op dat moment nog niet duidelijk was dat het om iets anders dan een vermissing van een 12-jarige ging, wat in de meeste gevallen betekent dat ze of boos van huis is weggelopen, of bij een vriendinnetje zit te geiten en de tijd vergeten is.

Voor een Amber-alert was het de volgende dag idd te laat, maar dat de volgende dag al een politiebericht na het nieuws was betekent wel dat ze op dat moment al heel serieus rekening hielden met het feit dat het niet om een weggelopen opstandige puber ging, want dan hadden we dagelijks een politiebericht.

Het is achteraf altijd makkelijk om te zeggen dat het anders had gemoeten omdat het "logisch" was dat er meer aan de hand was, maar bij een 12-jarige is dat nooit logisch, ook niet als de ouders roepen dat hun kind iets niet zal doen.

Overigens is in de persconferentie door de OvJ gezegd dat de verdachte had verklaart dat hij haar om het leven heeft gebracht (geen ongelukje dus) en haar dezelfde avond nog heeft begraven.

Oh, en als mijn zoon aan de telefoon zegt dat "Johan" voor de deur staat dan denk ik dat het om een vriendje van hem gaat, en niet dat het de buurman is, het zou me ook erg verbazen als een puber heel popie jopie de buurman bij de voornaam zou noemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 11:16:55 #201
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79329062
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:12 schreef Leandra het volgende:

Overigens is in de persconferentie door de OvJ gezegd dat de verdachte had verklaart dat hij haar om het leven heeft gebracht (geen ongelukje dus) en haar dezelfde avond nog heeft begraven.

ook met ongelukjes kun je iemand om het leven brengen...
  vrijdag 19 maart 2010 @ 11:17:09 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79329071
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:12 schreef Leandra het volgende:

Oh, en als mijn zoon aan de telefoon zegt dat "Johan" voor de deur staat dan denk ik dat het om een vriendje van hem gaat.
Ik denk voortaan meteen aan een andere Johan en heb dan alle reden bang te worden. Gelukkig heb ik geen kinderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')