Ja, dat gaf ik in een van de vorige topics al aan, stond zo online...quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:46 schreef teamlead het volgende:
opvallend:
[..]
Verkrachting (hoewel te verwachten) werd tijdens de persconferentie van de OvJ nog niet genoemd, omdat uit de sectie nog moest blijken of er sprake was van misbruik. Collega's van de verdachte geven nu meer info..?
bron

Treurig maar waar ? Net zo goed geldt : treurig, maar fout. Regels die belangrijker zijn dan directe actie, ik vrees dat het zo in elkaar zit, ook in dit geval, bij de politie. De officier (persconferentie) gaf daarvan een hint.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:02 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Protocollen moesten gevolgd worden, volgens politie-iemand die die vraag ook kreeg.
Treurig maar waar, eerst de regels, dan de reddingspoging/opsporing.

Off topic : nou dat is hij dus niet (een goed bestuurder).quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:01 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Omdat hij een goed bestuurder is.
Of ben jij zo eentje die denkt dat hij Pim Fortuyn heeft vermoord?
offtopic btw

De telegraaf als bron serieus nemen is naief.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:46 schreef teamlead het volgende:
opvallend:
[..]
Verkrachting (hoewel te verwachten) werd tijdens de persconferentie van de OvJ nog niet genoemd, omdat uit de sectie nog moest blijken of er sprake was van misbruik. Collega's van de verdachte geven nu meer info..?
bron

Misschien geeft het toch iets van steun aan de familie om te zien dat andere buren en kennissen met ze meeleven. Voor veel mensen is het bovendien een manier om uiting te geven aan hun onmacht em even samen te kunnen zijn met gelijkgestemden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:47 schreef gameniet het volgende:
ik snap dat hele gedoe met een stille tocht niet zo...
wat heb je eraan en het is de laatste tijd misbruikt...
doe dan iets origineels...

Maf hoe mensen dat werk 'leuk' kunnen vinden he. Heb er wel respect voor hoor, maar ik kan me er gewoon niets bij voorstellen. Een vermoord meisje onderzoeken, welilcht sporen van misbruik vinden..... en dat gewoon elke keer weer met een 'nieuw' lijk... respect voor degene die dat kunnen, maar ik zou nooit meer lekker kunnen slapen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:09 schreef Zhe-AnGeL het volgende:Lijkt me gruwelijk werk die onderzoeken die men moet doen bij overledenen van misdrijven enzo...
moet er niet aan denken gewoon
pfffff

Nee, verre van.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ook niet. Maar mishcien vinden zij het zo leuk dat zij zich gauw over dat gore heenzetten. En mischien valt het reuze mee. Ik heb zelf ook nog nooit een lijk geroken oid. Wel verrot gehakt en hamburgers die dagen in een koelkast zonder stroom zaten. Maar das ws. niet zhetzelfde.

Vreemd is dit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:36 schreef shmoopy het volgende:
En de buurmannen zijn pas zaterdag en zondag verhoord.
Weird...

Lijkt me in dit geval niet van toepassing.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:23 schreef Super_Fucker het volgende:
Over Pretty White Woman/Girl Syndrome:

http://www.vermist.nl/index.php?id=5quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lijkt me in dit geval niet van toepassing.

En nu?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:49 schreef Super_Fucker het volgende:
[..]
http://www.vermist.nl/index.php?id=5

Misschien vinden ze het niet leuk, maar is het een laatste manier om de overledene te laten "zeggen" wat er gebeurt is. Als een overledene die gevonden wordt, meteen wordt begraven wordt er niets duidelijk van wat zich heeft afgespeeld. Door deze onderzoeken wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ook niet. Maar mishcien vinden zij het zo leuk dat zij zich gauw over dat gore heenzetten. En mischien valt het reuze mee. Ik heb zelf ook nog nooit een lijk geroken oid. Wel verrot gehakt en hamburgers die dagen in een koelkast zonder stroom zaten. Maar das ws. niet zhetzelfde.

Dus jij weet hoe je zo'n onderzoek moet doen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 02:35 schreef childintime het volgende:
[..]
Misschien vinden ze het niet leuk, maar is het een laatste manier om de overledene te laten "zeggen" wat er gebeurt is. Als een overledene die gevonden wordt, meteen wordt begraven wordt er niets duidelijk van wat zich heeft afgespeeld. Door deze onderzoeken wel.
Ik heb het wel ooit geroken..... een zoete weeiige geur, deed me wat denken aan verotte perzikken, een zware geur. Ik zal het iig nooit meer vergeten.
Ik hoop alleen dat het overschot van dit meisje kan vertellen wat er gebeurd is. Ik word niet goed van de berichten dat ze ws al dood was voordat de melding van vermissing binnen kwam. Lekker makkelijk, zo worden alle fouten die er gemaakt zijn , en juist wat er allemaal niet gedaan is ( bv inzetten van speurhonden bij buurtonderzoek) op een slappe en makkelijke manier weggeveegd. " Nou, ze was toch al dood toen we de melding kregen, dus hadden we haar toch al niet meer levend gevonden"Met zulke opmerkingen zullen de ouders blij zijn die nu een week in angst en onzekerheid hebben gezeten; absoluut niet serieus zijn genomen

Best wel goede vraag, waarom zomaar dit meisje in de buurt?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 03:10 schreef WammesWaggel het volgende:
De vraag is natuurlijk of dit het eerste slachtoffer was van deze "Dexter".

Suggereer je nu dat Milly zelf een moordenares was die met haar misdaad is weggekomen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 03:10 schreef WammesWaggel het volgende:

Royal sadness. Het treurigste wat ik tot nu toe rond dit hele misdrijf heb gelezen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 03:10 schreef WammesWaggel het volgende:

Nee, waar maak jij dat uit op dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 03:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat Milly zelf een moordenares was die met haar misdaad is weggekomen?Snel mensen, bel de telegraaf, de zaak heeft een nieuwe wending genomen!

Waarsch. omdat uit jouw hele post blijkt dat je geen flauw benul hebt wie Dexter is en wat hem drijft.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 03:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee, waar maak jij dat uit op dan?

Dan ben jij bv vast de assistent van de fotograaf vergeten, was je een vaste kijker dan wist je dat.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 03:43 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Waarsch. omdat uit jouw hele post blijkt dat je geen flauw benul hebt wie Dexter is en wat hem drijft.

Ik weet niet wat je loopt te bazelen, maar jouw vergelijking met "Dexter" snijdt op geen enkele manier hout. Als je iets van Dexter had begrepen, dan wist je dat en snapte je de reacties op jouw post ook.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 03:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan ben jij bv vast de assistent van de fotograaf vergeten, was je een vaste kijker dan wist je dat.

Nou nee, het is duidelijk dat je geen enkele notie hebt van het betreffende onderwerp.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 04:08 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je loopt te bazelen, maar jouw vergelijking met "Dexter" snijdt op geen enkele manier hout. Als je iets van Dexter had begrepen, dan wist je dat en snapte je de reacties op jouw post ook.

Ik heb iig voldoende inzicht in dit misdrijf, de dader en anderzijds Dexter , dat ik je kan garanderen dat de vergelijking nergens op slaat. Zoals iemand anders jou ook al duidelijk probeerde te maken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 04:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou nee, het is duidelijk dat je geen enkele notie hebt van het betreffende onderwerp.

Dat kan jij helemaal niet garanderen dus waarom zou je over zoiets liegen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 04:16 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ik heb iig voldoende inzicht in dit misdrijf, de dader en anderzijds Dexter , dat ik je kan garanderen dat de vergelijking nergens op slaat. Zoals iemand anders jou ook al duidelijk probeerde te maken.

Verdiep je gewoon - desnoods maar een avondje - eens in Dexter en je zult zelf ook beseffen wat voor een onzin je uitkraamt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 04:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat kan jij helemaal niet garanderen dus waarom zou je over zoiets liegen?

Het staat zo'n beetje haaks op die laffe onbenul uit Dordrecht.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 04:37 schreef Dalilah het volgende:
Dexter volgt het leven van de forensisch onderzoeker Dexter Morgan (gespeeld door Michael C. Hall), werkzaam bij de politie in Miami op de afdeling moordzaken. Dexter is daarnaast een seriemoordenaar en hij heeft van zijn adoptievader Harry geleerd om enkel degenen te vermoorden die het "verdienen": andere moordenaars die hun straf ontlopen zijn. Dexter is voortdurend op zoek naar de balans tussen zijn drang en het leiden van een normaal leven, zijn stiefvader leerde hem tenslotte als eerste regel om "nooit gepakt te worden".

1 van de redenen waarom hulpacties het in NL ook zo goed doen, het gevoel van iemand willen helpen door je steun te geven, de 1 geeft een euro, de ander 500 en zo is er weer een trauma kind geholpen en help je mee aan de wederopbouw (gevoelsmatig uiteraard, in de praktijk blijft er veel aan de bolide van van organisatoren hangen)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:32 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Misschien geeft het toch iets van steun aan de familie om te zien dat andere buren en kennissen met ze meeleven. Voor veel mensen is het bovendien een manier om uiting te geven aan hun onmacht em even samen te kunnen zijn met gelijkgestemden.

Telegraafquote:'Sander V. gewelddadig in bed' door Jolande van der Graaf en Sebastian Schramm
DORDRECHT - Een ex-vriendin van Sander V. - verdacht van de moord op het Dordtse meisje Milly Boele (12) - beschrijft de dinsdag opgepakte politieman als seksueel gestoord en gewelddadig in bed.
Ads door Google
8"Hij is seksverslaafd en wordt als hij in extase raakt onbeschrijflijk hardhandig en ook gewelddadig. Ik moest hem dan stoppen, anders kneep hij mijn keel dicht en zou hij me gewurgd hebben. Als hij dit heeft gedaan met dat arme meisje, had ze geen schijn van kans", aldus de geschokte jonge vrouw, die vandaag exclusief haar verhaal vertelt in De Telegraaf.
Op het moment dat de verdwijning van Milly bij de politie werd gemeld, was zij al dood. Het meisje is 's avonds tussen half zes en negen uur omgebracht, zo verklaarde de burgemeester van Dordrecht gisteren. De politie blijkt direct na de vermissing van Milly veel meer over de vermoedelijke dader te hebben gehoord.
Terwijl de buitenwereld op de mouw gespeld kreeg dat Milly tijdens het laatste gesprek met haar moeder had gezegd dat er 'een meneer voor de deur' stond, blijkt nu dat zij waarschijnlijk zelfs de naam van Sander V. heeft genoemd.
Verder blijkt uit een mail die kennissen van Milly's vader daags na de verdwijning stuurden dat het kind niet sprak over een meneer, maar zei: 'er staat een buurman met zijn kat op zijn arm voor de deur.'
Opvallend is dat de hond van een echtpaar dat een paar huizen verderop woont, op de avond van de verdwijning compleet van streek raakte. Dat gebeurde toen Milly een uur in handen was van Sander V. Het diert barstte in een soort wolvengehuil uit.

quote:Op vrijdag 19 maart 2010 05:44 schreef Dalilah het volgende:
http://www.tonverlind.nl/tv.php
18 maart. 2010
We volgen de protocollen tot de dood erop volgt.
http://www.pluspost.nl/we(...)rop-volgt/32653#hide
quote:Volgens de oud-politiemannen is er echter geen enkel excuus. Als eerste had de politie direct verregaande maatregelen moeten treffen om onmiddellijk die avond alle buurmannen onder de loep te nemen. Daarbij had de politie direct bij de woningen rond Milly's ouderlijke huis moeten langsgaan en mannen en jongens dienen te vragen of zij bij het meisje aan de deur waren geweest. Met of zonder toestemming van de bewoners had de politie met speur- en lijkenhonden vervolgens woningen en tuinen moeten doorzoeken. "Had iemand geweigerd, dan zou dat des te meer reden zijn geweest om het huis op zijn kop te zetten."

Telegrofquote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Telegraaf
Zal vandaag wel bekend worden hoe hij haar om het leven heeft gebracht.
En dat weerwolvengeluidverhaal:

De politie is langs deuren gegaan en heeft gevraagd naar mannen met een kat... Dat het niet meteen de media is ingeslingerd wil niet meteen zeggen dat 'we wat op onze mouw gespeld krijgen'..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:34 schreef Blossom86 het volgende:
Terwijl de buitenwereld op de mouw gespeld kreeg dat Milly tijdens het laatste gesprek met haar moeder had gezegd dat er 'een meneer voor de deur' stond, blijkt nu dat zij waarschijnlijk zelfs de naam van Sander V. heeft genoemd.
Verder blijkt uit een mail die kennissen van Milly's vader daags na de verdwijning stuurden dat het kind niet sprak over een meneer, maar zei: 'er staat een buurman met zijn kat op zijn arm voor de deur.'
Kijk, dan vallen er toch wel weer wat buurmannen af...
Ik ben helemaal niet zo dat ik altijd maar hulpdiensten overal de schuld van wil geven, maar in deze zaak zijn naar mijn mening toch wel wat fouten gemaakt hoor.

1. Bij benadering ja. De politie moet zich niet blind gaan staren op alleen de term buurman in dat geval.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:44 schreef quirigua het volgende:
[quote]Op donderdag 18 maart 2010 22:15 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
[quote]
En wat maakt jou een expert op dat gebied?
Alle afleveringen van Cops gezien? De seizoenen van 24 op DVD? Fan van Hill Street Blues?
[quote]
Helaas, nee : nooit Cops gezien ; nooit 24 seizoenen dvd's afgedraaid ; geen idee wat of wie Hill Street Blues is of zijn.
Maar ik geef toe dat u een mega-, ja giga-expert bent in "dat gebied".
Een paar quotes uit vancouver posts, hierboven :
[1] - - - - "omdat er nog 367,000 andere opties + sporen zijn" - - ;
>>dat is bij elkaar, zeg maar, tussen vier honderd duizend en een half miljoen ; opties + sporen ; <<
[2] - - - - "daarbij een x aantal aanwijzingen dat ze (de) straat was uitgegaan" - - ;
>>dat wordt dan samen ~ een half miljoen, inclusief opties + sporen ; voorzichtig geschat<<
[3] - - - - "om 22:00 werd er al een SMS verstuurd en het buurt onderzoek gestart - - retesnel
bij een vermissing" - - ;
>>dat is rete-opmerkelijk, vooral ook als we ons herinneren dat dinsdag, na de woensdagavond, het buurt-onderzoek twee dubieuze alibi's had opgeleverd die, ware het niet dat "iemand met belangrijke informatie" zich dinsdagmiddag op het politiebureau had gemeld, nog de volgende dag zouden worden nagetrokken ;<<

Want bij de politie was altijd al bekend welke buurman katten heeft?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:34 schreef Blossom86 het volgende:
Kijk, dan vallen er toch wel weer wat buurmannen af...
Ik ben helemaal niet zo dat ik altijd maar hulpdiensten overal de schuld van wil geven, maar in deze zaak zijn naar mijn mening toch wel wat fouten gemaakt hoor.

De Telegraaf, jeweettog?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:11 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Want bij de politie was altijd al bekend welke buurman katten heeft?
En het was ook compleet uitgesloten dat de buurmannen die geen kat hebben, geen kat van de straat kunnen hebben gepakt?
Waar haal je trouwens vandaan dat Milly de naam Sander heeft genoemd? En die mail van de vader?

Samen met de internet-amateur-politie die achteraf gaat onderzoeken een verontrustende combinatiequote:

ahhh, dan was dat seksfeesten verhaal toch een beetje waarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Telegraaf
Zal vandaag wel bekend worden hoe hij haar om het leven heeft gebracht.
En dat weerwolvengeluidverhaal:

Je hebt dat stiekem toch getweet?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:53 schreef Re het volgende:
[..]
ahhh, dan was dat seksfeesten verhaal toch een beetje waar

nah, leek me iets te repectloos om te doen, maar wat ik al wel eerder ook heb gezegd.... dit is alleenmaar in het voordeel van de verdachte... zo in de media neergezet te wordenquote:

Neuh, ik vermoedde al niet dat je het er echt op had geslingerd hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:58 schreef Re het volgende:
[..]
nah, leek me iets te repectloos om te doen, maar wat ik al wel eerder ook heb gezegd.... dit is alleenmaar in het voordeel van de verdachte... zo in de media neergezet te worden

eenschquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:33 schreef shmoopy het volgende:
Item nu in Netwerk.
De buren lijken wel helemaal getraumatiseerd dat ze (allemaal btw) even verdachte zijn geweest.
Get fucking over it, zeg!
Je kunt toch verdomme wel bedenken dat iedereen even gevraagd wordt waar ze waren ten tijde van?
Ben je nu getekend voor het leven? Ruilen met de ouders?
Gemekker, gvd.

het is zeker iets wat de verdediging zal gebruiken...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:01 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Neuh, ik vermoedde al niet dat je het er echt op had geslingerd hoor![]()
Maar als we toch in de speculeer en speculaas modus zitten... wat denk je dat het qua straf echt uitmaakt dat hij nu zo diep door de strontsloot wordt gedregd?

die kauwgomkauwende cameraman vind ik ook wel euh.. apart..!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:06 schreef nurpleur het volgende:
[ link | afbeelding ] By ImageHousing.com
[ link | afbeelding ] By ImageHousing.com
Ben ik de enige die het wazig vind dat die muts daarachter staat te lachen?

Want?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:43 schreef Gia het volgende:
Wat ik dan wel apart vind is dat een politieagent bij wie in de buurt een jong meisje vermist raakt, niet mee gaat zoeken. Je zou toch verwachten dat die, met het oog op zijn beroep, als eerste zou gaan zoeken!

Ik heb het dus over diezelfde avond. Hij was thuis. Ik neem aan dat de buurt weet dat hij agent is.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
Hij werkte in een andere regio, en je loopt op zo'n moment alleen het onderzoek voor de voeten lijkt me...

of hij wilde gewoon een kaartje op de bus doen...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb het dus over diezelfde avond. Hij was thuis. Ik neem aan dat de buurt weet dat hij agent is.
Verschillende buren zijn mee gaan zoeken in de directe omgeving, maar juist hij niet!
Vind dat apart voor een politie-agent.
Dat kaartje in de bus doen is inderdaad wel koelbloedig, maar dat begrijp ik dan weer wel. Zou hij dat niet doen, en de rest van de buren wel, dan zou dat weer als verdacht gezien kunnen worden. Hij wil hiermee de verdenking afwenden.

Tuurlijk, hij deed dat omdat hij oprecht meeleefde met die mensen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:55 schreef Re het volgende:
[..]
of hij wilde gewoon een kaartje op de bus doen...

quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
Wat wil bizar is dat hij idd nog een kaartje door de bus heeft gedaan bij die ouders om ze sterkte te wensen oid![]()
Hoe koelbloedig.

ik las een kaartje naar zijn ouders... maar goed idd wel verklaarbaar om te doen jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij deed dat omdat hij oprecht meeleefde met die mensen.

bron hiervan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:01 schreef Kickstart het volgende:
Uit een vorig topic
[quote]
Vergeet dan ook niet te vermelden dat er al melding door Milly (of haar familie) was gedaan bij de politie vanwege het gedrag van Sander V.
Daar is nog weinig over bekend, wat er met die melding gedaan is.[/quote}

Welke bron is daarvoor?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:01 schreef Kickstart het volgende:
Uit een vorig topic
[quote]
Vergeet dan ook niet te vermelden dat er al melding door Milly (of haar familie) was gedaan bij de politie vanwege het gedrag van Sander V.

Ook weer apart. Dus, er was al eerder melding gedaan door deze familie over het gedrag (vreemd gedrag? agressief gedrag?) van deze man en toch loopt zij met hem mee? Dan moet hij wel een heel goed verhaal hebben gehad.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:01 schreef Kickstart het volgende:
Uit een vorig topic
[quote]

Is het bekend gemaakt dat hij thuis was dan? Misschien is hij na het hele gebeuren nog wel ergens naartoe gegaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb het dus over diezelfde avond. Hij was thuis. Ik neem aan dat de buurt weet dat hij agent is.
Verschillende buren zijn mee gaan zoeken in de directe omgeving, maar juist hij niet!
Vind dat apart voor een politie-agent.
Ach, dat is gewoon weer een Telegraaf verhaal waarschijnlijk. Als er echt iets gebeurd was had ze toen gewoon aangifte moeten doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat verhaal van die ex-vriendin geeft me trouwens ook de koude rillingen. Je moet er niet aan denken wat er met dat meiske allemaal gebeurd kan zijn...

Oh, dus omdat iemand geen aangifte doet van geweldadige seks, maar ervoor kiest de relatie te beëindigen, is het ineens niet gebeurt?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:10 schreef Helly het volgende:
Ach, dat is gewoon weer een Telegraaf verhaal waarschijnlijk. Als er echt iets gebeurd was had ze toen gewoon aangifte moeten doen.

Misschien toch één van de buren die het gegraaf gezien of gehoord hebben?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
Das gewoon ongeverifieerd geblaat.
Er was volgens mij wel in het weekend een tip gekomen over Sander V.
Dacht dat die HOvJ zoiets zei in de persco

Het was toen schijnbaar niet dusdanig een issue voor haar om aangifte te doen. Maar nu hij ineens in het nieuws is was het ineens allemaal zo vreselijk en hij zo gewelddadig in bed.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh, dus omdat iemand geen aangifte doet van geweldadige seks, maar ervoor kiest de relatie te beëindigen, is het ineens niet gebeurt?

en hij heeft ook nog Milly eerder aangerand... ja jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh, dus omdat iemand geen aangifte doet van geweldadige seks, maar ervoor kiest de relatie te beëindigen, is het ineens niet gebeurt?

Ze had er toch geen problemen mee, kon hem toch op tijd 'bij zinnen' manen als hij in extase was. Ik zie het al voor me dat iedere man/vrouw wiens bedpartner tijdens de seks ruwer is dan 'normaal' aangifte doet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:14 schreef Gia het volgende:

Ja of wellicht gaf hij haar gewoon een paar tikken op d'r reet of een beetje dirty talk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:18 schreef Re het volgende:
hij deed aan bodybuilden toch ofzo.... zal dan ook vast wel aan de anabolen hebben gezeten...

Oh ja zeker. En die sportschooltypes ... nou ja, need I say more?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:18 schreef Re het volgende:
hij deed aan bodybuilden toch ofzo.... zal dan ook vast wel aan de anabolen hebben gezeten...

inclusief sensatiesausje natuurlijkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
Iedereen wil ineens z'n 5 minutes of fame claimen natuurlijk, en de Telegraaf drukt het allemaal graag af...

dus er is een ex en er is een vriendin, die allebei Linda heten?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Dat verhaal van gisteren in De Telegraaf over dat seksuele roofdier... dat is natuurlijk gebaseerd op dit interview met die ex....

Dat dus....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het nogal bullshit...
So what als hij haar een paar tikken in bed gaf... Ze vond het toendertijd schijnbaar prima en ze zegt zelf al dat als ze aangaf dat het too much was hij stopte. Verder nooit aangifte gedaan of ruchtbaarheid aan gegeven, maar nu ineens was het zo'n seksverslaafde en maniak

OMG hij was verslaafd aan mensen met een L, I, en A in hun naamquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:24 schreef Re het volgende:
[..]
dus er is een ex en er is een vriendin, die allebei Linda heten?

Dat verhaal van gisteren was toch niet gebaseerd op Linda's verhaal... maar leek meer uit de gedachtenkronkels van de journalist te komen....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:24 schreef Re het volgende:
[..]

de titel is er al... de duivel van 67quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft Arnie de ouders al benaderd voor een verfilming eigenlijk?
En Matthijs die vriendin voor een exclusief item in DWDD

shoot, mijn broer werkt ook bij de politie en zijn vrouw heet Lindaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:24 schreef Re het volgende:
[..]

Dara zit bij mij inderdaad ook wat verwarring.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:24 schreef Re het volgende:
[..]

Ja dat weet ik wel, dat dat technisch niet kan ofzo.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:30 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Ik ben eens door gaan klikken en gaa lezen. Deze hele commotie omtrent het optreden van politie is afkomstig van een ex-rechercheur die onder meer het volgende verteld:
[..]
Hier wordt me toch een partijtje onzin verkocht niet te zuinig!
1. Hij stelt dat bij iedere vermissing DIRECT VERREGAANDE maatregelen moeten worden getroffen.
Dit is gewoonweg onmogelijk, er zijn per dag vele vermissingen en dat moet hij weten. Daar kun je niet elke keer direct met verregaande maatregelen op in te steken.
2. Onmiddelijk alle buurmannen onder de loep nemen. Dit is erg arbeidsintensief en een plaats als Dordrecht zal echt niet meteen zoveel mankracht vrij kunnen spelen.
3. Onmiddelijk met of zonder toestemming huizen doorzoeken en met speurhonden door tuinen. Als iemand weigert is dat des te meer reden om het huis op zijn kop te zetten?
Is hij gek? Is dit iemand die kritische noten moet zetten bij het onderzoek? Die gewoonweg voorbij gaat aan allerlei praktische en wettelijke zaken en doet alsof de politie almachtig is en binnen een mum van tijd een team van tig man kan vormen? Bij elke vermissing? Want daar komt het op neer...

quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
Zou kunnen Nok.
Maar eerst maar es wat meer info afwachten. Dat hij zo'n psycho zou zijn is vooralsnog ook alleen maar door de media geroepen.

Tuurlijk. Het is ook echt alleen maar speculatie van mijn kant. Het is alleen het gevoel dat ik erbij krijg. Meer niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
Zou kunnen Nok.
Maar eerst maar es wat meer info afwachten. Dat hij zo'n psycho zou zijn is vooralsnog ook alleen maar door de media geroepen.

Ja uiteraard, maar er word nu dus beweerd dat hij al vanaf z'n eerste klas middelbare school, dus >10 jaar terug, flink van het padje wasquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Psycho is hij al alleen al door wat hij met Milly gedaan heeft, maar idd de rest is afwachten.

quote:
Onbekend dus lijkt me?quote:Sander V. vrijdag voor rechter-commissaris
DORDRECHT - De verdachte van de moord op Milly Boele (12) uit Dordrecht de 26-jarige buurman en agent Sander V. verschijnt vrijdag 19 maart 2010 voor de rechter-commissaris in Dordrecht. De voorgeleiding is achter gesloten deuren.
Niet duidelijk is of het Openbaar Ministerie (OM) vrijdag ook komt met het motief van de moord. Er komt mogelijk wel nieuws over de sectie op het lichaam van Milly. Als die informatie komt, wordt duidelijk of het meisje voordat ze om het leven werd gebracht is misbruikt door V. Donderdag was nog niet duidelijk of het OM informatie hierover bekendmaakt.

quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar er word nu dus beweerd dat hij al vanaf z'n eerste klas middelbare school, dus >10 jaar terug, flink van het padje was

Ja, nú weet opeens iedereen dat hij altijd al volledig gestoord was..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar er word nu dus beweerd dat hij al vanaf z'n eerste klas middelbare school, dus >10 jaar terug, flink van het padje was

Ja net als dat nú iedereen weet dat hij aanbelde en een katje mee had.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, nú weet opeens iedereen dat hij altijd al volledig gestoord was..

Precies. Achteraf is het natuurlijk allemaal makkelijk (na)praten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:01 schreef yvonne het volgende:
[..]

Altijd zo voorspelbaar, al die 'deskundigen' en kennissen achteraf die het allemaal al aan zagen komen of 'ja hij had vroeger ook een keer z'n teddybeer in de fik gestoken toen Betje geen verkering wilde in de kleuterklas'quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:01 schreef yvonne het volgende:
[..]

ook met ongelukjes kun je iemand om het leven brengen...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:12 schreef Leandra het volgende:
Overigens is in de persconferentie door de OvJ gezegd dat de verdachte had verklaart dat hij haar om het leven heeft gebracht (geen ongelukje dus) en haar dezelfde avond nog heeft begraven.

Ik denk voortaan meteen aan een andere Johan en heb dan alle reden bang te worden. Gelukkig heb ik geen kinderen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:12 schreef Leandra het volgende:
Oh, en als mijn zoon aan de telefoon zegt dat "Johan" voor de deur staat dan denk ik dat het om een vriendje van hem gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |