quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
Wat wil bizar is dat hij idd nog een kaartje door de bus heeft gedaan bij die ouders om ze sterkte te wensen oid![]()
Hoe koelbloedig.
ik las een kaartje naar zijn ouders... maar goed idd wel verklaarbaar om te doen jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij deed dat omdat hij oprecht meeleefde met die mensen.
bron hiervan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:01 schreef Kickstart het volgende:
Uit een vorig topic
[quote]
Vergeet dan ook niet te vermelden dat er al melding door Milly (of haar familie) was gedaan bij de politie vanwege het gedrag van Sander V.
Daar is nog weinig over bekend, wat er met die melding gedaan is.[/quote}
Welke bron is daarvoor?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:01 schreef Kickstart het volgende:
Uit een vorig topic
[quote]
Vergeet dan ook niet te vermelden dat er al melding door Milly (of haar familie) was gedaan bij de politie vanwege het gedrag van Sander V.
Ook weer apart. Dus, er was al eerder melding gedaan door deze familie over het gedrag (vreemd gedrag? agressief gedrag?) van deze man en toch loopt zij met hem mee? Dan moet hij wel een heel goed verhaal hebben gehad.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:01 schreef Kickstart het volgende:
Uit een vorig topic
[quote]
Is het bekend gemaakt dat hij thuis was dan? Misschien is hij na het hele gebeuren nog wel ergens naartoe gegaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb het dus over diezelfde avond. Hij was thuis. Ik neem aan dat de buurt weet dat hij agent is.
Verschillende buren zijn mee gaan zoeken in de directe omgeving, maar juist hij niet!
Vind dat apart voor een politie-agent.
Ach, dat is gewoon weer een Telegraaf verhaal waarschijnlijk. Als er echt iets gebeurd was had ze toen gewoon aangifte moeten doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat verhaal van die ex-vriendin geeft me trouwens ook de koude rillingen. Je moet er niet aan denken wat er met dat meiske allemaal gebeurd kan zijn...
Oh, dus omdat iemand geen aangifte doet van geweldadige seks, maar ervoor kiest de relatie te beëindigen, is het ineens niet gebeurt?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:10 schreef Helly het volgende:
Ach, dat is gewoon weer een Telegraaf verhaal waarschijnlijk. Als er echt iets gebeurd was had ze toen gewoon aangifte moeten doen.
Misschien toch één van de buren die het gegraaf gezien of gehoord hebben?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
Das gewoon ongeverifieerd geblaat.
Er was volgens mij wel in het weekend een tip gekomen over Sander V.
Dacht dat die HOvJ zoiets zei in de persco
Het was toen schijnbaar niet dusdanig een issue voor haar om aangifte te doen. Maar nu hij ineens in het nieuws is was het ineens allemaal zo vreselijk en hij zo gewelddadig in bed.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh, dus omdat iemand geen aangifte doet van geweldadige seks, maar ervoor kiest de relatie te beëindigen, is het ineens niet gebeurt?
en hij heeft ook nog Milly eerder aangerand... ja jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh, dus omdat iemand geen aangifte doet van geweldadige seks, maar ervoor kiest de relatie te beëindigen, is het ineens niet gebeurt?
Ze had er toch geen problemen mee, kon hem toch op tijd 'bij zinnen' manen als hij in extase was. Ik zie het al voor me dat iedere man/vrouw wiens bedpartner tijdens de seks ruwer is dan 'normaal' aangifte doet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:14 schreef Gia het volgende:
Ja of wellicht gaf hij haar gewoon een paar tikken op d'r reet of een beetje dirty talk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:18 schreef Re het volgende:
hij deed aan bodybuilden toch ofzo.... zal dan ook vast wel aan de anabolen hebben gezeten...
Oh ja zeker. En die sportschooltypes ... nou ja, need I say more?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:18 schreef Re het volgende:
hij deed aan bodybuilden toch ofzo.... zal dan ook vast wel aan de anabolen hebben gezeten...
inclusief sensatiesausje natuurlijkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
Iedereen wil ineens z'n 5 minutes of fame claimen natuurlijk, en de Telegraaf drukt het allemaal graag af...
dus er is een ex en er is een vriendin, die allebei Linda heten?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Dat verhaal van gisteren in De Telegraaf over dat seksuele roofdier... dat is natuurlijk gebaseerd op dit interview met die ex....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |