abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2010 @ 22:46:38 #101
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79317150
opvallend:
quote:
Collega's van Milly's vermoedelijke moordenaar reageren gelaten en zwijgzaam. "Het heeft ons allemaal ontzettend aangegrepen", aldus een van de dienders. "Je ziet wel eens een collega agressief reageren in een stressvolle situatie. Maar dat een collega iemand verkracht en vermoordt, en dan ook nog een kind... Dat is ook voor ons nauwelijks te bevatten, laat staan te begrijpen."
Verkrachting (hoewel te verwachten) werd tijdens de persconferentie van de OvJ nog niet genoemd, omdat uit de sectie nog moest blijken of er sprake was van misbruik. Collega's van de verdachte geven nu meer info..?
bron
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Admin donderdag 18 maart 2010 @ 22:57:21 #102
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79317635
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 22:46 schreef teamlead het volgende:
opvallend:
[..]

Verkrachting (hoewel te verwachten) werd tijdens de persconferentie van de OvJ nog niet genoemd, omdat uit de sectie nog moest blijken of er sprake was van misbruik. Collega's van de verdachte geven nu meer info..?
bron
Ja, dat gaf ik in een van de vorige topics al aan, stond zo online...
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_79317945
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 22:02 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Protocollen moesten gevolgd worden, volgens politie-iemand die die vraag ook kreeg.
Treurig maar waar, eerst de regels, dan de reddingspoging/opsporing.
Treurig maar waar ? Net zo goed geldt : treurig, maar fout. Regels die belangrijker zijn dan directe actie, ik vrees dat het zo in elkaar zit, ook in dit geval, bij de politie. De officier (persconferentie) gaf daarvan een hint.
pi_79318091
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:01 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Omdat hij een goed bestuurder is.

Of ben jij zo eentje die denkt dat hij Pim Fortuyn heeft vermoord?

offtopic btw
Off topic : nou dat is hij dus niet (een goed bestuurder).
>>dit ging over Ad Melkert<<

[ Bericht 1% gewijzigd door quirigua op 18-03-2010 23:53:53 ]
  donderdag 18 maart 2010 @ 23:09:54 #105
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_79318169
Lijkt me gruwelijk werk die onderzoeken die men moet doen bij overledenen van misdrijven enzo...
moet er niet aan denken gewoon
pfffff
Snollebolt
  donderdag 18 maart 2010 @ 23:20:05 #106
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_79318685
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 22:46 schreef teamlead het volgende:
opvallend:
[..]

bron
De telegraaf als bron serieus nemen is naief.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_79319682
[quote]Op donderdag 18 maart 2010 22:15 schreef VancouverFan het volgende:

[..]
[quote]
En wat maakt jou een expert op dat gebied?
Alle afleveringen van Cops gezien? De seizoenen van 24 op DVD? Fan van Hill Street Blues?
[quote]

Helaas, nee : nooit Cops gezien ; nooit 24 seizoenen dvd's afgedraaid ; geen idee wat of wie Hill Street Blues is of zijn.

Maar ik geef toe dat u een mega-, ja giga-expert bent in "dat gebied".
Een paar quotes uit vancouver posts, hierboven :
[1] - - - - "omdat er nog 367,000 andere opties + sporen zijn" - - ;
>>dat is bij elkaar, zeg maar, tussen vier honderd duizend en een half miljoen ; opties + sporen ; <<
[2] - - - - "daarbij een x aantal aanwijzingen dat ze (de) straat was uitgegaan" - - ;
>>dat wordt dan samen ~ een half miljoen, inclusief opties + sporen ; voorzichtig geschat<<
[3] - - - - "om 22:00 werd er al een SMS verstuurd en het buurt onderzoek gestart - - retesnel
bij een vermissing" - - ;
>>dat is rete-opmerkelijk, vooral ook als we ons herinneren dat dinsdag, na de woensdagavond, het buurt-onderzoek twee dubieuze alibi's had opgeleverd die, ware het niet dat "iemand met belangrijke informatie" zich dinsdagmiddag op het politiebureau had gemeld, nog de volgende dag zouden worden nagetrokken ;<<

[ Bericht 0% gewijzigd door quirigua op 18-03-2010 23:54:29 ]
pi_79319794
ik snap dat hele gedoe met een stille tocht niet zo...
wat heb je eraan en het is de laatste tijd misbruikt...

doe dan iets origineels...
  † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2010 @ 00:25:54 #109
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_79320993
zoals?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 19 maart 2010 @ 00:32:35 #110
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_79321133
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:47 schreef gameniet het volgende:
ik snap dat hele gedoe met een stille tocht niet zo...
wat heb je eraan en het is de laatste tijd misbruikt...

doe dan iets origineels...
Misschien geeft het toch iets van steun aan de familie om te zien dat andere buren en kennissen met ze meeleven. Voor veel mensen is het bovendien een manier om uiting te geven aan hun onmacht em even samen te kunnen zijn met gelijkgestemden.

Ik snap het wel. (Hoewel je straks natuurlijk ook weer mensen hebt die vanuit Stadskanaal naar Dordrecht rijden omdat ze het op het nieuws allemaal zo intensief gevolgd hebben en er "toch bij wilden zijn" en die zijn dan wel weer )
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_79321152
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:09 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Lijkt me gruwelijk werk die onderzoeken die men moet doen bij overledenen van misdrijven enzo...
moet er niet aan denken gewoon
pfffff
Maf hoe mensen dat werk 'leuk' kunnen vinden he. Heb er wel respect voor hoor, maar ik kan me er gewoon niets bij voorstellen. Een vermoord meisje onderzoeken, welilcht sporen van misbruik vinden..... en dat gewoon elke keer weer met een 'nieuw' lijk... respect voor degene die dat kunnen, maar ik zou nooit meer lekker kunnen slapen.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 00:45:42 #112
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79321415
Ik ook niet. Maar mishcien vinden zij het zo leuk dat zij zich gauw over dat gore heenzetten. En mischien valt het reuze mee. Ik heb zelf ook nog nooit een lijk geroken oid. Wel verrot gehakt en hamburgers die dagen in een koelkast zonder stroom zaten. Maar das ws. niet zhetzelfde.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_79321479
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ook niet. Maar mishcien vinden zij het zo leuk dat zij zich gauw over dat gore heenzetten. En mischien valt het reuze mee. Ik heb zelf ook nog nooit een lijk geroken oid. Wel verrot gehakt en hamburgers die dagen in een koelkast zonder stroom zaten. Maar das ws. niet zhetzelfde.
Nee, verre van.
Heb je wel eens roadkill geroken die al een tijdje langs de weg lag? Of een dood egeltje? Zoiets. Brr....
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_79321807
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:36 schreef shmoopy het volgende:
En de buurmannen zijn pas zaterdag en zondag verhoord.
Weird...
Vreemd is dit.

Btw dit is wel waar hè?
I´m back.
pi_79321951
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 01:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vreemd is dit.

Btw dit is wel waar hè?
Ze moeten de hele buurt checken en willen ook op tijd naar huis.
pi_79321975
Over Pretty White Woman/Girl Syndrome:
Mooie, blanke meisjes/vrouwen zijn meestal slachtoffer i.p.v. b.v. lelijke zwarte meisjes, omdat er hier (in het westen) veel mooie blanke meisjes/vrouwen rondlopen en bovendien is het voor een dader niet moeilijk kiezen wanneer hij een slachtoffer wil maken.
Copyright © 2009-2011 Super_Fucker
pi_79322048
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 01:23 schreef Super_Fucker het volgende:
Over Pretty White Woman/Girl Syndrome:

Lijkt me in dit geval niet van toepassing.
pi_79322231
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 01:31 schreef sig000 het volgende:

[..]

Lijkt me in dit geval niet van toepassing.
http://www.vermist.nl/index.php?id=5
Copyright © 2009-2011 Super_Fucker
pi_79322247
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 01:49 schreef Super_Fucker het volgende:

[..]

http://www.vermist.nl/index.php?id=5
En nu?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 02:35:01 #120
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_79322550
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Misschien vinden ze het niet leuk, maar is het een laatste manier om de overledene te laten "zeggen" wat er gebeurt is. Als een overledene die gevonden wordt, meteen wordt begraven wordt er niets duidelijk van wat zich heeft afgespeeld. Door deze onderzoeken wel.

Ik heb het wel ooit geroken..... een zoete weeiige geur, deed me wat denken aan verotte perzikken, een zware geur. Ik zal het iig nooit meer vergeten.

Ik hoop alleen dat het overschot van dit meisje kan vertellen wat er gebeurd is. Ik word niet goed van de berichten dat ze ws al dood was voordat de melding van vermissing binnen kwam. Lekker makkelijk, zo worden alle fouten die er gemaakt zijn , en juist wat er allemaal niet gedaan is ( bv inzetten van speurhonden bij buurtonderzoek) op een slappe en makkelijke manier weggeveegd. " Nou, ze was toch al dood toen we de melding kregen, dus hadden we haar toch al niet meer levend gevonden" Met zulke opmerkingen zullen de ouders blij zijn die nu een week in angst en onzekerheid hebben gezeten; absoluut niet serieus zijn genomen
  vrijdag 19 maart 2010 @ 02:44:08 #121
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79322587
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 02:35 schreef childintime het volgende:

[..]

Misschien vinden ze het niet leuk, maar is het een laatste manier om de overledene te laten "zeggen" wat er gebeurt is. Als een overledene die gevonden wordt, meteen wordt begraven wordt er niets duidelijk van wat zich heeft afgespeeld. Door deze onderzoeken wel.

Ik heb het wel ooit geroken..... een zoete weeiige geur, deed me wat denken aan verotte perzikken, een zware geur. Ik zal het iig nooit meer vergeten.

Ik hoop alleen dat het overschot van dit meisje kan vertellen wat er gebeurd is. Ik word niet goed van de berichten dat ze ws al dood was voordat de melding van vermissing binnen kwam. Lekker makkelijk, zo worden alle fouten die er gemaakt zijn , en juist wat er allemaal niet gedaan is ( bv inzetten van speurhonden bij buurtonderzoek) op een slappe en makkelijke manier weggeveegd. " Nou, ze was toch al dood toen we de melding kregen, dus hadden we haar toch al niet meer levend gevonden" Met zulke opmerkingen zullen de ouders blij zijn die nu een week in angst en onzekerheid hebben gezeten; absoluut niet serieus zijn genomen
Dus jij weet hoe je zo'n onderzoek moet doen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_79322672
De vraag is natuurlijk of dit het eerste slachtoffer was van deze "Dexter".
pi_79322679
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 03:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Best wel goede vraag, waarom zomaar dit meisje in de buurt?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 03:16:51 #124
236046 NotYou
tigerblood
pi_79322686
quote:
Suggereer je nu dat Milly zelf een moordenares was die met haar misdaad is weggekomen? Snel mensen, bel de telegraaf, de zaak heeft een nieuwe wending genomen!
Je suis Charlie Sheen
pi_79322702
quote:
Royal sadness. Het treurigste wat ik tot nu toe rond dit hele misdrijf heb gelezen.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')