abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:59:17 #51
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_79311299
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:48 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat is in bijna iedere zaak op het moment zo. En echte koppen rollen er nooit. Het lijkt wel alsof alleen nog rollende koppen en stille tochten nationale rouwprocessen helpen. Ik vraag me eigenlijk af wat nabestaanden daarvan vinden en of die dat ook meestal zo voelen.
Echte koppen rollen er inderdaad nooit. De hoofdrechercheur uit de zaak Vaatstra gaat rustig door met blunderen, Thom Karremans wordt kolonel en Ad Melkert krijgt een hoge functie bij het UNDP.

Af en toe zou er best een kop mogen rollen imho
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  Admin donderdag 18 maart 2010 @ 20:59:28 #52
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79311311
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:36 schreef shmoopy het volgende:
En de buurmannen zijn pas zaterdag en zondag verhoord.
Weird...
Daar heb ik ook al over lopen puzzelen, maar stel dat de moeder zich gewoon de juiste woorden niet meer kon herinneren die ze gewisseld had?
Stel dat ze pas later herinnerde dat ze "buurman" zei?
Schok doet rare dingen met je.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_79311451
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:59 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Ad Melkert krijgt een hoge functie bij het UNDP.
Omdat hij een goed bestuurder is.

Of ben jij zo eentje die denkt dat hij Pim Fortuyn heeft vermoord?

offtopic btw
pi_79311481
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
Kom net van ouders die in een plaatsje naast Dordrecht wonen en dus de Dordrecht-editie van het AD hebben.

Daar word overigens wel melding gemaakt van het feit dat diverse buren de vraag over de kat hebben gehad, en dus op de een of andere manier duidelijk was dat ze wellicht met een kat oid 'gelokt' was
Dat was net inderdaad ook bij Netwerk te zien.
Dan heeft Milly misschien niet alleen tegen haar moeder gezegd dat de buurman voor de deur stond, maar dat de buurman met een/zijn kat voor de deur stond.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Admin donderdag 18 maart 2010 @ 21:03:02 #55
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79311509
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:46 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb toch echt weer moeite met zo'n buurt die een stille tocht organiseerd.
Zijn altijd dezelfde types, van die buurtregelaars die dat wel even oppakken.

Het zal ongewtijfeld goed bedoeld zijn, maar ik heb daar altijd zo'n dubbel gevoel bij.
Winkelcentrum sluit ook.
Tsja, ik heb de man al horen vertellen van de week, de volgende dag zouden ze met een ploeg zijn gaan zoeken bij de manege ( het is hier polder en Biesbosch) en als de afloop niet goed zou zijn was er al sprake van een Stille Tocht, en voor zover ik begreep waren de ouders daar van op de hoogte.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

donderdag 18 maart 2010 @ 21:03:08 #56
28033 Pek
je moet wat
pi_79311515
lama
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  donderdag 18 maart 2010 @ 21:03:19 #57
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79311525
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:47 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Hoe halen ze het toch iedereen keer weer in hun hoofd om te denken dat de mening van De Vries zo relevant zou zijn.
Tsja tv moet gemaakt worden denkt omrpep NL. Vreselijk drama dit. Ik heb geen zin om alles doortelezen. Maar is er meer bekend over de motivatie of aanleiding?
Ik dacht dat ze politie mensen door en door testen en ook expres laten falen voordat ze mogen slagen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 18-03-2010 21:09:17 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_79311561
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:02 schreef Felixa het volgende:

[..]

Dat was net inderdaad ook bij Netwerk te zien.
Dan heeft Milly misschien niet alleen tegen haar moeder gezegd dat de buurman voor de deur stond, maar dat de buurman met een/zijn kat voor de deur stond.
Ja zoiets denk ik. Kan geen ander scenario bedenken waarin het anders niet meteen duidelijk was dat hij het was.

Als mensen hem met kat naar haar huis hadden zien gaan lijkt het me dat ze wel meteen de volgende dag dieper erin waren gedoken.

Maar er schijnt dus in de verhoren van de buurmannen specifiek naar een klein katje te zijn gevraagd.

Moet zeggen dat ik t dan wel enigszins slecht vind hoor...
Met 1 minuut googlen had je zijn Hyves (en die van z'n vriendin, maar soit) en die stond vol met foto's van die kitten.
  donderdag 18 maart 2010 @ 21:04:34 #59
194833 Hanoying
pi_79311591
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Daar heb ik ook al over lopen puzzelen, maar stel dat de moeder zich gewoon de juiste woorden niet meer kon herinneren die ze gewisseld had?
Stel dat ze pas later herinnerde dat ze "buurman" zei?
Schok doet rare dingen met je.
Ik acht het toch echt heel wat waarschijnlijker dat de politie op eigen initiatief heeft besloten het 'buurman' niet naar buiten te brengen om de aandacht niet te zeer te focusen op de directe omgeving hoor.

Maar goed, dat zelfs iemand die eigenlijk niet onder ogen wil zien dat justitie gewoon weer eens kapitaal heeft geblunderd nu al zoekt naar excuses voor hun toch wel erg vreemde gedrag zegt genoeg.
pi_79311671
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:46 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb toch echt weer moeite met zo'n buurt die een stille tocht organiseert.
Zijn altijd dezelfde types, van die buurtregelaars die dat wel even oppakken.

Het zal ongewtijfeld goed bedoeld zijn, maar ik heb daar altijd zo'n dubbel gevoel bij.
Hetzelfde hier en toch denk ik dat iedereen zijn of haar eigen manier heeft om dit soort nieuws te verwerken en misschien helpt een stille tocht voor familie, vrienden, klasgenootjes etc. Maar ja, stille tochten worden nou nooit georganiseerd als een ander 12 jarig kind aan leukemie overlijdt, dus het is imo ook nog eens een soort openbaar vertoon van verontwaardiging en niet alleen van verdriet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 18 maart 2010 @ 21:08:58 #61
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79311849
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:29 schreef Pek het volgende:

[..]

Op het werk vandaag was de hovenier (zeg geen tuinman!) wat aan het schoffelen en heeft een recordaantal: "Heejjj, je staat toch geen 12-jarige meisjes te begraven hea?" naar zijn hoofd gekregen, daar kan je op wachten. Zo zit de mensch nu eenmaal in elkaar
Zo zit de gemiddelde Hollander in mekaar inderdaad. Bron: zie fok.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 18 maart 2010 @ 21:10:21 #62
194833 Hanoying
pi_79311924
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:01 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Omdat hij een goed bestuurder is.

Of ben jij zo eentje die denkt dat hij Pim Fortuyn heeft vermoord?

offtopic btw
Nee dat ben ik niet. Maar ik heb met voldoende bestuurders op voldoende niveau samen gewerkt om te herkennen wanneer iemand al dan geen capaciteiten heeft als bestuurder en Melkert heeft 0,0. De man heeft zich ontzettend laten kennen in zijn tijd als fractievoorzitter en toch wordt hij linea recta doorgeschoven naar de volgende topfunctie in plaats van naar een baan als bedrijfleider van de plaatseijke Mac.

Hij is illustratief voor het 'ons kent ons' en het mensen niet afrekenen op hun kwaliteiten maar op hun connecties. Anyway, inderdaad behoorlijk off topic.
pi_79312022
Dat ongepaste gegeil van zo'n journalist op informatie over hoe ze vermoord is en of ze misbruikt is, alsof men een vanzelfsprekend recht heeft op die info.
Bah.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Admin donderdag 18 maart 2010 @ 21:17:10 #64
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79312294
Buurtbijeenkomst Milly Boele voor vijftig personen
18 maart 2010

Vijftig personen hebben donderdagavond de buurtbijeenkomst voor omwonenden van het ouderlijk huis van Milly Boele bezocht. De bijeenkomst was in Cultureel Centrum Sterrenburg in Dordrecht.
Tijdens de besloten sessie konden buurtbewoners vragen stellen aan medewerkers van de politie en buro Slachtofferhulp. Ook burgemeester Arno Brok was aanwezig.

Vrijdagavond, om zeven uur, begint een stille tocht ter nagedachtenis aan de vermoorde 12-jarige Dordtse.

http://rijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=/News/Default/2010/maart/Vijftig%20personen%20op%20buurtbijeenkomst%20Milly%20Boele&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

donderdag 18 maart 2010 @ 21:17:52 #65
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79312321
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:12 schreef shmoopy het volgende:
Dat ongepaste gegeil van zo'n journalist op informatie over hoe ze vermoord is en of ze misbruikt is, alsof men een vanzelfsprekend recht heeft op die info.
Bah.
Dat meisje haal je er niet meer mee terug nee. Maar zou de politie dat ook toegeven als de verdachte dat zelf toegeeft/zou bekennen, denk je?

[ Bericht 33% gewijzigd door Schenkstroop op 18-03-2010 21:24:33 ]
  donderdag 18 maart 2010 @ 21:24:07 #66
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79312672
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:28 schreef Isabeau het volgende:
Zijn er eigenlijk ook mensen hier die linkjes hadden gevonden naar de dader op datingsites en zo?
Hahaha je wilt weten of het een knappe man was in uniform ? /fokstijl
pi_79312696
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:17 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat meisje haal je er niet meer mee terug nee. Maar zou de politie dat ook toegeven als de verdachte dat zelf toegeeft/zou bekennen?
Hoe bedoel je precies?
Dat als de verdachte dat bekent, dat de politie dat bevestigt?
Want hoe dan ook is dat info achter gesloten deuren en volstrekt onnodig om naar buiten te brengen.
  donderdag 18 maart 2010 @ 21:25:47 #68
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79312775
Ik bedoelde dat ik het met je eens was dat de beweegredenen waar die journalist naar zocht (weet niet waar, op tv ofzo?), er niet meer toe doen. Omdat je dat meisje er niet mee terugkrijgt.
Maar ik vroeg me dus wel af of politie NL het zou gaan downplayen als de agent dat meisje wel seksueel had misbruikt ofzo. Er wordt publiekelijk toch altijd wel iets over motief geuit van de dader (elke dader) ?
pi_79312981
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:24 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies?
Dat als de verdachte dat bekent, dat de politie dat bevestigt?
Want hoe dan ook is dat info achter gesloten deuren en volstrekt onnodig om naar buiten te brengen.
Het naar buiten brengen van een motief lijkt me wel gewenst.
pi_79313054
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Er wordt publiekelijk toch altijd wel iets over motief geuit van de dader (elke dader) ?
Ja, klopt, maar dat zou ik niet per se ongepast vinden.
Wel dat er details naar buiten komen die in feite alleen haar familie aangaan.
Niemand heeft er iets aan om te weten of ze misbruikt is, en het bezoedelt gevoelsmatig haar nagedachtenis.
Gewoon niet netjes imo.
pi_79313105
Schenkstroop, zit niet steeds te ninja-editten.
  donderdag 18 maart 2010 @ 21:31:15 #72
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_79313131
Ben er net om 20:30 nog langsgereden. Hekken staan nog om het huis van de dader en bij de plek waar alle bloemen e.d. liggen stonden zeker 100 mensen. Ik zag ook nog mensen op straat lopen met bloemen die ernaar op weg waren.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  donderdag 18 maart 2010 @ 21:33:27 #73
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79313277
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:30 schreef shmoopy het volgende:
Schenkstroop, zit niet steeds te ninja-editten.
ik maak onnoemelijk veel kleine type-foutjes en afentoe zet ik er wat bij. Als admin moet je toch ook wel kunnen zien wat ik heb veranderd?
  Admin donderdag 18 maart 2010 @ 21:34:19 #74
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79313325
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben er net om 20:30 nog langsgereden. Hekken staan nog om het huis van de dader en bij de plek waar alle bloemen e.d. liggen stonden zeker 100 mensen. Ik zag ook nog mensen op straat lopen met bloemen die ernaar op weg waren.
Ja het is nog steeds hartstikke druk.
Ik denk, ondanks alle bedenkingen die ik altijd heb tegen dit soort zaken, dat we toch meedoen met die tocht.
Het heeft hier een enorme impact gemaakt, winkelcentrum sluit zelfs, er treed een soort groepsgevoel op, heel vreemd.

pi_79313379
http://www.nu.nl/binnenla(...)itie-omgebracht.html
quote:
Milly al voor melding bij politie omgebracht

DORDRECHT - Milly Boele was al overleden toen de melding van haar verdwijning bij de politie binnenkwam. Zij is omgebracht tussen half zes en 9 uur 's avonds.

Dat bevestigde burgemeester Arno Brok van Dordrecht donderdag op een persconferentie na een ontmoeting met buurtbewoners.
Honden inzetten of beter buurmannen onderzoek had dus niks geholpen.
Leaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')