Is die nog niet online? Ik dacht mooi gelegenheid om die te kijken tijden het eten vandaagquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:48 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb het gisteren gemist, dus ik wacht even tot de aflevering online staat
Die zijn te vrolijk vind ik... ik wacht nog op de hele grote ruziequote:Op donderdag 18 maart 2010 15:50 schreef June. het volgende:
Nah, ik vind alleen Petra en Oene echt irritant.
Ja dat vind ik dus echt een vreselijk stel. Kijk, als je dan toch 'uit de lijntjes' en 'uit het boxje' wil denken, doe dat dan niet zo ontzettend gemaakt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:50 schreef June. het volgende:
Daar krijg ik idd ook spontaan jeuk van jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:10 schreef Dizer het volgende:
Monique & Maarten zijn ook erg... met hun huis ingericht in 2en... alles in 2en..![]()
![]()
:R :ER e: r :R
Dat is esthetishe misdaad.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:11 schreef Piles het volgende:
Maar die styling van Dennis is ook ernstigIk dacht dat ik geen smaak had, maar dát...
ik ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:50 schreef June. het volgende:
http://www.net5.nl/web/sh(...)/media=155466/page=1quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is die nog niet online? Ik dacht mooi gelegenheid om die te kijken tijden het eten vandaag.
Ja! Dat zat ik me idd ook te bedenken gisteravondquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:29 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Ik vind haar stem heel erg lijken op die van Renee Fokker, actrice uit oa De zomer van 45![]()
Dat waren dan ook echte Grunnegersquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
vind op dit moment alle stellen bagger.
Petra en die vent van d'r van vorig jaar kon ik tenminste sympathiek vinden, maar dit jaar....
Eensquote:Die 2 bouwkundigen vind ik te ehm.....symmetrisch.
die lesbische dames, daarvan heeft die ene me iets teveel adhd en die andere is saai
die creabea's zijn mij te veel aan het tonen dat ze zo lekker gek zijn
die dennis is een irritant ventje en moet lekker elders z'n vriendin gaan stylen.
Maar als slim zijn moeten ze wel iig 1 stel sympathiek laten overkomen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:43 schreef Numbie het volgende:
Tsja, dit soort shows zijn wel altijd zo gemaakt, in elkaar geknipt en geplakt, dat alleen de meest extreme / interessantste momenten uitgezonden worden van die paar dagen...
Dit dus....hoe fucking lelijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:10 schreef Dizer het volgende:
Monique & Maarten zijn ook erg... met hun huis ingericht in 2en... alles in 2en..![]()
![]()
:R :ER e: r :R
Ja, natuurlijk. Ken jij appartementen waarbij je door het huis van je buren moet lopen om naar je eigen woning te gaan?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:21 schreef athlonkmf het volgende:
krijgt elk appartement nou wel een eigen ingang?
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Ken jij appartementen waarbij je door het huis van je buren moet lopen om naar je eigen woning te gaan?
hehequote:Op maandag 22 maart 2010 23:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Ken jij appartementen waarbij je door het huis van je buren moet lopen om naar je eigen woning te gaan?
Dat ligt dus helemaal aan hoe ze dat oplossen. Het kan zijn dat de voordeur de gemeenschappelijke voordeur wordt, en dat de gang een "portiek" wordt.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Het zijn 2 deuren aan de straat, 1 voor beneden, en 1 voor de trap. Vervolgens krijgen de 3 bovenverdiepingen aan de trap ook een eigen voordeurquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:38 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Dat ligt dus helemaal aan hoe ze dat oplossen. Het kan zijn dat de voordeur de gemeenschappelijke voordeur wordt, en dat de gang een "portiek" wordt.
Maar als ze nog 4 deuren moeten maken aan de gevel, dan hebben ze beneden wel heel wat minder ruimte.
Hij is leukquote:Op maandag 22 maart 2010 18:33 schreef superjojo het volgende:
http://frontpage.fok.nl/c(...)-blok-seizoen-5.html
Even mijn (inval)column spammen.(en tevens een tvp)
goeie column welquote:Op maandag 22 maart 2010 18:33 schreef superjojo het volgende:
http://frontpage.fok.nl/c(...)-blok-seizoen-5.html
Even mijn (inval)column spammen.(en tevens een tvp)
Ah, ok. Ook niet helemaal correct natuurlijk, maar ik snap wat ie bedoelt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:18 schreef Verbal het volgende:
Nee, dat verstond je niet goed.
Hij zei: "Handigheid zit in je vingers, niet in je hoofd".
V.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:23 schreef Nielsch het volgende:
Kan die Renate niet gewoon stil zijn. Wat een asociale kutstem heeft dat wijf...
Dat zei ik ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:31 schreef lekzzz het volgende:
Oene heeft steeds minder last van zijn hand hahaha
Anders zak je er ff doorheenquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:31 schreef lekzzz het volgende:
Oene heeft steeds minder last van zijn hand hahaha
Nou iddquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:33 schreef Verbal het volgende:
Als je toch geen fucking boor in een boormachine krijgt, waarom doe je dan in godesnaam mee?
V.
Ding aangesloten aan de oplader. En een paar dingen versleept, waarvan ze niet weten wat er in zit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:01 schreef Anderkeertje het volgende:
wat hebben die 2 vrouwen nu de hele dag gedaan?
is die fles wijn je ook opgevallenquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo he, een nieuwe auto. Zou dat sluikreclame zijn?
Toch geen Lindeman he?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:06 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
is die fles wijn je ook opgevallen
Mwa, Renate toch wel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:04 schreef Nielsch het volgende:
Er zit gewoon geen één lekker wijf in deze keer!
Ooit met je vinger tussen de autodeur gezeten? Dat doet pijn!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:22 schreef Nielsch het volgende:
Volgens mij is er niet aan de hand met Oene zijn hand. Aansteller!
Ja, dit jaar hebben ze duidelijk Ford als sponsor gestrikt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo he, een nieuwe auto. Zou dat sluikreclame zijn?
ik denk dat die vrouwen nog steeds een goede kans maken hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:49 schreef TheDoppler het volgende:
Hoezo maarten en monique gaan winnen?
De enige die nog een beetje kans maken zijn die mooiboy en zn chick, maar dat ligt niet aan haar iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ookquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:05 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben ook voor Maarten en Monique! Die gast heeft wel een beetje een asobakkes, maar vooruit!
nee man , die gasten van de bovenste verdieping waren tofquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:15 schreef Nielsch het volgende:
Hoop wel dat die potten erin blijven. Ik irriteer me er aan, maar wel op een goede en leuke manier. Zelfde met die Oene. Vorige serie had ik echt een grondige hekel aan die lelijke boeren en die zure kutten van de zolder, zo'n haat voel ik nu (nog) niet.
Ik vind Jeroen en Floortje het beste blokkoppel ooit. Die lui van de zolder waren echt zo zuur, wat een nare mensen waren dat zeg.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:18 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
nee man , die gasten van de bovenste verdieping waren tofMaar wellicht was ik wat bevooroordeeld als mede Groninger
Ik vond die Jeroen ook geniaal toen
en z'n irritante mokkel Floortje
Ja maar je bent creatief, je ademt creatief, je doet creatief, je denkt creatief, je maakt alles creatief, je gaat creatief met alles om of je bent niet creatiefquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:42 schreef friekin_ het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was die zich irriteerde aan alle stellen.
Ik vind Oene en *wat is haar naam ook alweer* nog wel het ergste.
"OUT OF THE BOX DENKEN"
Met het geneuzel over creatief zijn.. Hun eigen wc ziet eruit als een studentenpot.
Ik weet niet of ik dit nog blijf kijken, ik kon mijn aandacht er laatst maar bar moeilijk bij houden.
Wie bedoel jij in hemelsnaam met mooiboy?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:49 schreef TheDoppler het volgende:
Hoezo maarten en monique gaan winnen?
De enige die nog een beetje kans maken zijn die mooiboy en zn chick, maar dat ligt niet aan haar iig
Heb je al eens een aflevering gezien?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:57 schreef Sub_Rosa het volgende:
[..]
Wie bedoel jij in hemelsnaam met mooiboy?
Ik vind Maarten en Monique ook met afstand het leukste stel. Niet lullen maar poetsen. De rest zit maar een beetje te blunderen en te neuzelen. Sowieso is het een beetje slappe hap allemaal.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:20 schreef June. het volgende:
Ik weet het niet, ik vind Monique en Maarten wel een leuk stel. De rest irriteert me eigenlijk alleen maar.
Uiteraard heb ik alle afleveringen gezien.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je al eens een aflevering gezien?
Dennis natuurlijk...
Die link werkt niet goed, volgens mij. Ik zie iig niks dat met het Blok te maken heeft.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:07 schreef ctrladdict het volgende:
Hier is de foto van de set vanmiddag zonder link. Volgens iemand van de set was het de laatste opnamedag. OP de klok nog 1 uur en 36 minuten te gaan
[ afbeelding ]
meer foto's hier:
http://www.ctrlaltdelete.org/hetblok/
Zo te zien wel allemaal dezelfde ramen/kozijnen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:50 schreef ctrladdict het volgende:
Foto van vanmiddag. Liep er toch langs. Volgens iemand van de set was het de laatste opnamedag. Nog 1 uur en 36 minuten te gaan.
http://www.ctrlaltdelete.org/hetblok/p0030021.jpg
Ivm met vergunningen denk ik niet dat ze die mogen kiezen? Of was dat eerst wel?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zo te zien wel allemaal dezelfde ramen/kozijnen.
Lijkt me ook, ik denk met name qua welstandquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ivm met vergunningen denk ik niet dat ze die mogen kiezen? Of was dat eerst wel?
Nou, die klok zegt voor mij al genoeg eigenlijk plus het feit dat de buitenkant er verdacht veel op lijkt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Die link werkt niet goed, volgens mij. Ik zie iig niks dat met het Blok te maken heeft.
Ja, ik twijfel ook niet of dit het Blok is, maar hij zei dat er meer foto's op die site staan. En die zie ik dus niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:47 schreef June. het volgende:
[..]
Nou, die klok zegt voor mij al genoeg eigenlijk plus het feit dat de buitenkant er verdacht veel op lijkt.
Geen deelnemers gezien?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:07 schreef ctrladdict het volgende:
Hier is de foto van de set vanmiddag zonder link. Volgens iemand van de set was het de laatste opnamedag. OP de klok nog 1 uur en 36 minuten te gaan
Nee, ik ook niet. Forbidden...quote:Op zondag 28 maart 2010 14:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel ook niet of dit het Blok is, maar hij zei dat er meer foto's op die site staan. En die zie ik dus niet.
Ik denk al eerder....quote:Op zondag 28 maart 2010 13:53 schreef patrick37 het volgende:
vind het weer hardstikke leuk om te volgen
alleen wordt 1 ding wel voorspelbaar,elk jaar is er 1 koppel dat er helemaal niets van kan
die worden straks met veel drama vervangen door een reserve koppel
de lesbiennes van de begaande grond kunnen er helemaal niets van en zullen wel over zo'n drie weken
worden vervangen
let maar op!
Sorry ik dacht dat het een open directory wasquote:
Thnx voor de mental imagequote:Op woensdag 31 maart 2010 21:31 schreef amaranta het volgende:
Parara en dan heb je straks een hastens bed waarin Maarten zich heeft liggen afrukken op z'n klusskills.
Achja, jij hoeft straks niet in dat bed te slapen. En dr zullen wel meer ranzige dingen in de bedden van het blok gebeuren.quote:
Ik zou alleen een nieuw matras kopen..quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Achja, jij hoeft straks niet in dat bed te slapen. En dr zullen wel meer ranzige dingen in de bedden van het blok gebeuren.
Hastens zijn toch boxspringen? Dure grap dan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:44 schreef June. het volgende:
[..]
Ik zou alleen een nieuw matras kopen..
Wat? Op een bokspringen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hastens zijn toch boxspringen? Dure grap dan.
Maargoed, we dwalen af.
Vooral die paarse. Met die poster aan de muur!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:00 schreef mike_hunt het volgende:
je moet er maar van houden van die slaapkamers.![]()
Zelf vind ik het vreselijke kleuren.
Zo'n hästens is inderdaad één systeem. Prijzen: . Superia ¤ 7.738,-, Excelsior ¤ 13.358, Comfortabel ¤ 10.850,- en Adjustabel ¤ 14.780,-.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maargoed, we dwalen af.
Wow. Als ik Maarten en Monique was zou ik dat bed meenemen naar huis en in dat appartement een goedkoop Ikea bed neerzettenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:06 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zo'n hästens is inderdaad één systeem. Prijzen: . Superia ¤ 7.738,-, Excelsior ¤ 13.358, Comfortabel ¤ 10.850,- en Adjustabel ¤ 14.780,-.
Hästens is sowieso enorm duur.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maargoed, we dwalen af.
zal wel niet mogen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:07 schreef June. het volgende:
[..]
Wow. Als ik Maarten en Monique was zou ik dat bed meenemen naar huis en in dat appartement een goedkoop Ikea bed neerzetten
June zei dat zij een nieuw matras zou kopen, als zij dat app. zou kopen. Waaorop ik zei dat dat wel een dure grap was, aangezien hastens erg duur is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:12 schreef TheDoppler het volgende:
Maarten en Monique hebben dat bed niet gekocht maar gewonnen met die ene opdracht met dat bed in elkaar zetten rememberdus het heeft ze helemaal niks gekost..
Nee. Nienke en Miek hebben een battle gewonnen en daarom moeten zij daar gaan klussenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:19 schreef Mylene het volgende:
Maarten en Monique hebben dus gewonnen en als prijs moet Maarten bij Monique en Nienke gaan klussen?
Nou, da's een beetje onzinnig. Misschien op het gebied van degelijkheid, maar verder is een bed heel persoonlijk. Het is maar net waar jij lekker op ligt. Maar dat hoeft inderdaad zelden persé een heel duur ding te zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
zal wel niet mogen.
Overigens zijn Ikea bedden beter getest dan hastens door de Consumentenbond. De Ikea boxspringen dan.
Ik lig as we write op een ikea boxspring jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou, da's een beetje onzinnig. Misschien op het gebied van degelijkheid, maar verder is een bed heel persoonlijk. Het is maar net waar jij lekker op ligt. Maar dat hoeft inderdaad zelden persé een heel duur ding te zijn.
huh, maar je mag toch maar tot 22:00 uur klussen? Ik zou de hele zooi lekker saboteren...quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee. Nienke en Miek hebben een battle gewonnen en daarom moeten zij daar gaan klussen
De prijs was "een ander koppel komt van 17.00 tot 0.00 bij jullie klussen"
Nee, lawaai maken. Schilderen kan natuurlijk prima na tienen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
huh, maar je mag toch maar tot 22:00 uur klussen? Ik zou de hele zooi lekker saboteren...
Je mag tot 10 uur 's avonds lawaai maken. Je mag de hele nacht verven enzovoort, als je er zin in hebt. Ik gok overigens dat Oene en Petra de oplevering gaan winnen, de enige kamer die nog enigszins ergens op leek en niet zo donker was. Hoe de twee dames die slaapkamer hebben afgemaakt is wel erg buiten beeld gebleven, zal wel louter klusjesmannenwerk zijn geweest.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
huh, maar je mag toch maar tot 22:00 uur klussen? Ik zou de hele zooi lekker saboteren...
dat waren tijdenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:36 schreef Nielsch het volgende:
Als Floortje & Jeroen werden stilgelegd, nodigden ze gewoon de jaarclub van Floortje uit om lekker te gaan borrelen. Lachen was dat!
Ik vond de kamer van Oene & Petra juist het minst nietszeggend. Een bij elkaar geschoven prutje van van alles en nog wat. Beetje een rommelige studentenkamer leek het wel. Niet echt een visie ofzo.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:37 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Je mag tot 10 uur 's avonds lawaai maken. Je mag de hele nacht verven enzovoort, als je er zin in hebt. Ik gok overigens dat Oene en Petra de oplevering gaan winnen, de enige kamer die nog enigszins ergens op leek en niet zo donker was. Hoe de twee dames die slaapkamer hebben afgemaakt is wel erg buiten beeld gebleven, zal wel louter klusjesmannenwerk zijn geweest.
Haha, ja hoe ze het telefoongesprek begon was hilarischquote:
Ja, maar heb je hun huis gezien? Nog een tandje erger.quote:Op donderdag 1 april 2010 02:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik vond de kamer van Oene & Petra juist het minst nietszeggend. Een bij elkaar geschoven prutje van van alles en nog wat. Beetje een rommelige studentenkamer leek het wel. Niet echt een visie ofzo.
No shit Sherlock!quote:Op donderdag 1 april 2010 07:55 schreef dapluiz het volgende:
Maar volgens mij kan ze ook wel heel erg vermoeiend zijn
In de vorige 2 afleveringen was Renate vooral "lekker even een bakkie koffie drinken"quote:Op donderdag 1 april 2010 19:46 schreef Cyan het volgende:
Ik heb nog helemaal geen stel waaraan ik me echt irriteer zoals vorig jaar. Wel vind ik Renate geen echte toevoeging in haar rol als battle-vrouw.
de buren waren al dagelijks langsgekomen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 07:17 schreef Nielsch het volgende:
Toch typisch dat mensen gelijk de politie bellen als er overlast is. Als mijn buren luidruchtig zijn ga ik er gewoon even zelf langs, werkt altijd perfect. Maarja, zal die opgefokte kutsfeer in Amsterdam wel zijn. Ik vind trouwens dat de koppels een boete moeten krijgen van de organisatie als de politie langskomt vanwege overlast. Dan is dat gedonder snel afgelopen en kan de politie betere dingen met hun tijd gaan doen.
renatequote:Op vrijdag 2 april 2010 16:45 schreef Beavis het volgende:
Gloeiende gloeiende!!
Zat ik net op uitzending gemist te kijken op net 5, zie ik mijn ex in beeld (denk ik)
Niet iedereen heeft er behoefte aan om met z'n smoel op TV te komen, vooral niet als je dan als "de klagende buur" wordt neergezet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 07:17 schreef Nielsch het volgende:
Toch typisch dat mensen gelijk de politie bellen als er overlast is. Als mijn buren luidruchtig zijn ga ik er gewoon even zelf langs, werkt altijd perfect. Maarja, zal die opgefokte kutsfeer in Amsterdam wel zijn. Ik vind trouwens dat de koppels een boete moeten krijgen van de organisatie als de politie langskomt vanwege overlast. Dan is dat gedonder snel afgelopen en kan de politie betere dingen met hun tijd gaan doen.
Nee, dat politiewijf rond 10:20. Ik wist dat ze bij de politie was gegaan en dat ze in Amsterdam werkte...quote:
Erover vallen dat je ex 1 miliseconde in beeld is geweestquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:12 schreef Beavis het volgende:
[..]
Nee, dat politiewijf rond 10:20. Ik wist dat ze bij de politie was gegaan en dat ze in Amsterdam werkte...
Goed, ze kwam niet goed in beeld dus ik weet het niet helemaal zeker maar het leek er verdomd veel op.
De kunst van het loslaten van je ex - deel #112quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:53 schreef June. het volgende:
[..]
Erover vallen dat je ex 1 miliseconde in beeld is geweest
Die lelijke dikkerd? Erg veel lef had ze niet, want ze durft niet op tv ff een bon uit te schrijven...quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:12 schreef Beavis het volgende:
[..]
Nee, dat politiewijf rond 10:20. Ik wist dat ze bij de politie was gegaan en dat ze in Amsterdam werkte...
Goed, ze kwam niet goed in beeld dus ik weet het niet helemaal zeker maar het leek er verdomd veel op.
eens, ik vind het ook 3x (eigenlijk 4x hehequote:Op woensdag 7 april 2010 20:41 schreef Mixende_match het volgende:
ik moet eerlijk zeggen, dat ik ze allemaal nou niet echt geweldig vind
Wat is een prijs voor een klusjesman, stucadoor etc? Want ik gok dat de normale klus-mannen boven dat bedrag zitten?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:52 schreef Piles het volgende:
Dat is in iedere seizoenen wel eens gebeurd, maar dan moesten zijn wel een marktconformsalaris krijgen volgens mij
Anders zou het appartement zo vol met 10 man staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |