Thnx voor de mental imagequote:Op woensdag 31 maart 2010 21:31 schreef amaranta het volgende:
Parara en dan heb je straks een hastens bed waarin Maarten zich heeft liggen afrukken op z'n klusskills.
Achja, jij hoeft straks niet in dat bed te slapen. En dr zullen wel meer ranzige dingen in de bedden van het blok gebeuren.quote:
Ik zou alleen een nieuw matras kopen..quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Achja, jij hoeft straks niet in dat bed te slapen. En dr zullen wel meer ranzige dingen in de bedden van het blok gebeuren.
Hastens zijn toch boxspringen? Dure grap dan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:44 schreef June. het volgende:
[..]
Ik zou alleen een nieuw matras kopen..
Wat? Op een bokspringen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hastens zijn toch boxspringen? Dure grap dan.
Maargoed, we dwalen af.
Vooral die paarse. Met die poster aan de muur!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:00 schreef mike_hunt het volgende:
je moet er maar van houden van die slaapkamers.![]()
Zelf vind ik het vreselijke kleuren.
Zo'n hästens is inderdaad één systeem. Prijzen: . Superia ¤ 7.738,-, Excelsior ¤ 13.358, Comfortabel ¤ 10.850,- en Adjustabel ¤ 14.780,-.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maargoed, we dwalen af.
Wow. Als ik Maarten en Monique was zou ik dat bed meenemen naar huis en in dat appartement een goedkoop Ikea bed neerzettenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:06 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zo'n hästens is inderdaad één systeem. Prijzen: . Superia ¤ 7.738,-, Excelsior ¤ 13.358, Comfortabel ¤ 10.850,- en Adjustabel ¤ 14.780,-.
Hästens is sowieso enorm duur.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maargoed, we dwalen af.
zal wel niet mogen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:07 schreef June. het volgende:
[..]
Wow. Als ik Maarten en Monique was zou ik dat bed meenemen naar huis en in dat appartement een goedkoop Ikea bed neerzetten
June zei dat zij een nieuw matras zou kopen, als zij dat app. zou kopen. Waaorop ik zei dat dat wel een dure grap was, aangezien hastens erg duur is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:12 schreef TheDoppler het volgende:
Maarten en Monique hebben dat bed niet gekocht maar gewonnen met die ene opdracht met dat bed in elkaar zetten rememberdus het heeft ze helemaal niks gekost..
Nee. Nienke en Miek hebben een battle gewonnen en daarom moeten zij daar gaan klussenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:19 schreef Mylene het volgende:
Maarten en Monique hebben dus gewonnen en als prijs moet Maarten bij Monique en Nienke gaan klussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |