quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:00 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Winkelen doet me juist aan m'n ex denken
Geen van beiden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Die is of terug bij d'r ex of die vermaakt zich met die andere leuke jongen waar ze het over had.
Nou, beetje duidelijk gemaakt die dag dat het maar van zijn kant moet komen. En nu toch onbewust aan het wachten/denken aan of ik ooit wel iets ga horenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:54 schreef Tegan het volgende:
Jeez, mijn ex. Hebben we samen besloten dat we toch binnekort weer een keer iets willen afspreken. Heb ik hem drie keer gevraagd, maar kon hij steeds niet. Zeg ik net dat ik niet blijf vragen en dat we anders maar gewoon toch afstand moeten houden. Smst hij net terug dat dat goed is, en dat hij wel even vraagt aan zijn werk of ze een andere keer bijna failliet willen gaan. *zucht* Als hij nou gewoon had gezegd wat er speelde. Nu zoekt hij het maar ook zelf uit ook
.
Je ziet wat hij gedaan heeft. Leef verder, laat hem je eigen toekomst niet beperken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:10 schreef caroline1234 het volgende:
Af en toe heb ik echt zo'n terugval.
Snap gewoon niet waarom hij zo gehandeld heeft. Zo respectloos. Alsof ik een of ander ding ben dat je weg kunt zetten als je er geen zin meer in hebt.
En dan toch steeds die hoop dat ie nog wat laat horen. Dat ie zegt dat het een vergissing was en dat ie me terug wil.
Het voelt zo triest.
Gezien het feit dat meneer met een joint in zijn bek op de foto staat in zijn profiel zegt al genoeg over wat voor een recreatief gebruiker Friek is. Als zijn ex-vriendin er niets van wist dan vind ik het normale reactie en een goeie reden om iemand te dumpen, vooral als ze er zelf heel anders over denkt (wat ook het geval is).quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:19 schreef Tegan het volgende:
Nou, ik heb er zelf niet zoveel problemen mee, mits het met mate is. Maar ik snap totaal dat jouw vriendin dat wel heeft.
Dat idd. Was zeker vrij korte relatie want Friek_ klonk ook niet heartbroken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:26 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik vind het trouwens wel grappig dat ze je daar gelijk om dumpt. Als het je vriendin was dan zou ze dat toch moeten weten dat je een softdugsgebruiker bent? Anyway, ik moet ook geen vriendin die rookt en al helemaal geen die (soft)drugs gebruikt.
En ja, ik drink wel eens alcohol. Maar dat is niet te vergelijken met elkaar. Enne... waarom gebruik je die shit eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |