abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79211743
Oeps, vorige topic dichtgepost!
Link naar vorige deel

Mijn laatste reactie:
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 13:37 schreef Lady_1989 het volgende:
verhaal
Lady_1989, volgens mij probeert hij jou achter de hand te houden voor het geval het niet werkt met die andere meid. Trap daar niet in. Het zal zwaar zijn maar probeer je eigen leven op te bouwen.

Sowieso gaat het verhaal 1e keus / 2e keus niet op in de liefde. Er moet geen sprake zijn van kiezen. Het moet gewoon overduidelijk zijn dat ie voor jou gaat. En dat is niet zo.

Nu moet je sterk zijn en voor jezelf kiezen.

Sterkte
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  dinsdag 16 maart 2010 @ 15:11:35 #2
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_79211787
Loslaten van je ex is onmogelijk. en ook niet leuk om te proberen.
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_79211881
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 15:11 schreef klaasdj het volgende:
Loslaten van je ex is onmogelijk. en ook niet leuk om te proberen.
Leuk is het niet, maar zeker wel mogelijk.
Mij is het ook gelukt. Nu nog ff een draai zien te vinden in het vrijgezelle leven.
pi_79211988
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 15:13 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Leuk is het niet, maar zeker wel mogelijk.
Mij is het ook gelukt. Nu nog ff een draai zien te vinden in het vrijgezelle leven.
Al denk ik wel dat mijn ex altijd een deel van mijn hart zal bezitten. Dus dat ze me altijd kan krenken en breken. Dat is wel vervelend, want ze heeft het zelf niet eens meer door wanneer ze me beledigt als ze het over zichzelf heeft.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_79212058
@Lady_1989: Stop ajb met smsen, hij is gewoon dat andere meisje aan het neuken, en als het dan niet meer interessant is dan heeft hij jou weer.

Ik wil niet zo hard doen, maar je moet dit ff beseffen .
pi_79212130
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 15:17 schreef Tegan het volgende:
@Lady_1989: Stop ajb met smsen, hij is gewoon dat andere meisje aan het neuken, en als het dan niet meer interessant is dan heeft hij jou weer.

Ik wil niet zo hard doen, maar je moet dit ff beseffen .
Zo. Die zit.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_79213077
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 15:15 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Al denk ik wel dat mijn ex altijd een deel van mijn hart zal bezitten. Dus dat ze me altijd kan krenken en breken. Dat is wel vervelend, want ze heeft het zelf niet eens meer door wanneer ze me beledigt als ze het over zichzelf heeft.
Waarschijnlijk dat dat nog slijt met de tijd. Ooit kan ze je niet meer krenken. Een plekje in je hart zal ze misschien houden, maar dat is niet perse iets negatiefs vind ik.

Zelf heb ik er geen last van. M'n ex heeft me zo teleurgesteld dat ik helemaal klaar ben met haar. Dat ze me weer terug wil troost eerlijk gezegd wel een beetje, maar het is te laat. Dat was het eigenlijk al op het moment dat ze het uitmaakte.

Wat dat betreft heb ik hetzelfde geval als Lady_1989. Mijn ex maakte het uit voor een andere jongen, nadat ze vreemd was gegaan. Alsof ik een stuk speelgoed was wat ingeruild werd voor een ander.. En dan achteraf spijt.. maar daar koop ik niets voor. Zo iemand hoef ik niet terug in mijn leven. Zou jij ook niet moeten doen, 1989!
pi_79213395
Mijn ex houd ik ook altijd een zwak voor.

Beetje zo:

Lijkt me ook wel normaal/goed.
pi_79213694
Voor mij werkt een ander meisje zoeken vaak het beste...al is dat niet altijd even eerlijk tegenover die ander
  dinsdag 16 maart 2010 @ 16:07:49 #10
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_79214477
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 15:51 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Voor mij werkt een ander meisje zoeken vaak het beste...al is dat niet altijd even eerlijk tegenover die ander
gewoon je ex terug winnen.
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_79214814
heeft in mijn optiek vaak geen zin (uitstel van executie)
pi_79215710
Oke, vreemd gebeuren... Zoals ik al zei was ik vanmiddag iets wezen drinken met mijn ex. Net toch nog even op msn nagepraat, van mijn kant nog wel wat emoties enzo... Maar goed, gesprek ging wel. Komen we ergens, zegt ze: (lange comment). Terwijl ik dat lees is het:"Ik ga er vandoor. Doei." En weg is ze dan. Dus ik ga toch even bellen om te zeggen dat ik dat best wel onbeschoft vond, drukt ze me weg... What's up? Some people.... Het is maar goed dat ze mijn ex is en niet mijn vriendin
pi_79216122
Mijn relatie is nu 3 maanden uit. Ik heb het er best nog wel moeilijk mee... We hebben nu voor het eerst sinds 2,5 week geen contact meer. Nadat het uit ging hadden we gemiddeld om de 3 dagen nog wel contact. Het is nu wel beter voor mijn gevoelens maar ook best wel zwaar om lang niets van haar te horen.

Ik moet er ook niet aan denken dat ze een ander krijgt in de toekomst...gaat dat gevoel ooit weg?
Ze twijfelt zelf ook nog of ze wel de juiste beslissing heeft gemaakt. Maar daar moet ze nu achter komen in deze contactloze tijd. Ze gaf een tijdje terug ook aan dat het haar pijn deed als ze er aan dacht dat ik met een ander zou zoenen...Dat geeft wel aan dat je nog twijfelt. Het zou mij niets uit maken als ik 100% achter mijn beslissing stond.
pi_79225955
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 16:40 schreef fokvragen het volgende:
Ze gaf een tijdje terug ook aan dat het haar pijn deed als ze er aan dacht dat ik met een ander zou zoenen...Dat geeft wel aan dat je nog twijfelt.
Dat zegt echt helemaal niks daarover hoor.
pi_79226023
Oke dat dan niet specifiek maar ze heeft wel aangegeven dat ze nog twijfelt..maar goed daar koop ik niets voor.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 23:14:40 #16
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_79235018
Tvp.

Net ex aan de lijn gehad waar ik niet om gevraagd had maar goed, dat ik dr vrienden van dr af wil pakken en wil infiltreren in dr leven, terwijl ik ben uitgenodigd ben.

Ik verstond alleen maar woede en furie.. Hoop dat dat ooit zal verdwijnen, heb echt niet het idee dat ik nu verkeerde dingen doe tegen over haar, maar zij ziet het anders. Erg jammer

Hoop dat ik snel dit topic vaarwel kan zeggen

sterkte aan de rest iig. groetjes
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  woensdag 17 maart 2010 @ 00:07:40 #17
255061 chroetjev
verkammesole
pi_79237425
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:14 schreef MOD het volgende:

Idd een van de ergste topics om terecht te komen...

Helpt het als je alle contact met je ex verbreekt? hyves, msn, telefoonnr enzo.... Gewoon uit je leven knikkeren?
Maakt u dus niet bezorgd voor de dag van morgen, want de dag van morgen zorgt voor zichzelf.
pi_79237817
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 00:07 schreef chroetjev het volgende:

[..]

Idd een van de ergste topics om terecht te komen...

Helpt het als je alle contact met je ex verbreekt? hyves, msn, telefoonnr enzo.... Gewoon uit je leven knikkeren?
Misschien moet jij je eerst eens even inlezen voordat je reageert?
quote:
Tvp.

Net ex aan de lijn gehad waar ik niet om gevraagd had maar goed, dat ik dr vrienden van dr af wil pakken en wil infiltreren in dr leven, terwijl ik ben uitgenodigd ben.

Ik verstond alleen maar woede en furie.. Hoop dat dat ooit zal verdwijnen, heb echt niet het idee dat ik nu verkeerde dingen doe tegen over haar, maar zij ziet het anders. Erg jammer

Had je daar geen rekening mee gehouden? Was wel te verwachten dat je zo'n reactie zou krijgen...

[ Bericht 22% gewijzigd door Mint_Clansell op 17-03-2010 00:24:09 ]
pi_79237917
MOD, je leeft nu je eigen leven. Jij bent uitgenodigd. Jij doet niets fout.
pi_79238037
quote:
Tvp.

Gewoon zeggen dat ze moet chillen en dat je bent uitgenodigd en als ze er problemen mee heeft ze zelf maar weg moet blijven. Klaar. Niet zo druk om maken.
pi_79238043
Ik kreeg vandaag ook een uitnodiging voor een verjaardag, waar hij ook uitgenodigd is. Maar ik ken de persoon in kwestie stuk of vijf jaar langer, dus ik ga gewoon. Blijf wel niet lang .
  woensdag 17 maart 2010 @ 01:39:55 #22
255061 chroetjev
verkammesole
pi_79239608
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 00:19 schreef Mint_Clansell het volgende:

Misschien moet jij je eerst eens even inlezen voordat je reageert?

Had je daar geen rekening mee gehouden? Was wel te verwachten dat je zo'n reactie zou krijgen...
Inlezen... 111x13 pagina's.....
Maakt u dus niet bezorgd voor de dag van morgen, want de dag van morgen zorgt voor zichzelf.
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 01:44:21 #23
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_79239674
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 16:32 schreef Xanthas het volgende:
Oke, vreemd gebeuren... Zoals ik al zei was ik vanmiddag iets wezen drinken met mijn ex. Net toch nog even op msn nagepraat, van mijn kant nog wel wat emoties enzo... Maar goed, gesprek ging wel. Komen we ergens, zegt ze: (lange comment). Terwijl ik dat lees is het:"Ik ga er vandoor. Doei." En weg is ze dan. Dus ik ga toch even bellen om te zeggen dat ik dat best wel onbeschoft vond, drukt ze me weg... What's up? Some people.... Het is maar goed dat ze mijn ex is en niet mijn vriendin
Jij hebt nog een lange weg te gaan.
What can change the nature of a man?
pi_79240438
Ik weet het. Ik verwacht gewoon te veel.

Edit: Vannacht voor het eerst sinds lange tijd weer niet geslapen. Ik baal ervan: ik probeer een normaal gesprek te voeren, maar in alles verstopt ze zich achter mij. Ook al is ze klaar, heeft ze me ingeruild (nog net niet door een nieuw exemplaar) blijf ik het lastig om te zien wat ik moet missen.

Aan de andere kant ben ik er gister achtergekomen dat mijn ex met haar woorden/daden mijn depressie weer doet oplaaien. Hoe het letterlijk voelt voor mij: haar woorden/daden jagen mij de dood in. In het vervolg draai ik me ook maar om als ik mijn ex zie (waarschijnlijk nooit meer).

[ Bericht 88% gewijzigd door Xanthas op 17-03-2010 09:55:41 ]
pi_79250648
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 16:40 schreef fokvragen het volgende:
Mijn relatie is nu 3 maanden uit. Ik heb het er best nog wel moeilijk mee... We hebben nu voor het eerst sinds 2,5 week geen contact meer. Nadat het uit ging hadden we gemiddeld om de 3 dagen nog wel contact. Het is nu wel beter voor mijn gevoelens maar ook best wel zwaar om lang niets van haar te horen.

Ik moet er ook niet aan denken dat ze een ander krijgt in de toekomst...gaat dat gevoel ooit weg?
Ze twijfelt zelf ook nog of ze wel de juiste beslissing heeft gemaakt. Maar daar moet ze nu achter komen in deze contactloze tijd. Ze gaf een tijdje terug ook aan dat het haar pijn deed als ze er aan dacht dat ik met een ander zou zoenen...Dat geeft wel aan dat je nog twijfelt. Het zou mij niets uit maken als ik 100% achter mijn beslissing stond.

Advies wat ik kan geven uit eigen ervaring van de afgelopen maanden:

Mijn ex maakte het eind augustus uit. Ze was er helemaal klaar mee, het zou nooit meer wat kunnen worden tussen ons. Drie weken later gaf ze ineens aan dat ze twijfelde en dat ze het gevoel had dat het misschien ooit toch weer goed kon komen. Vervolgens hebben we 6 maanden contact gehouden en wat aangemodderd. Totdat ze twee weken geleden tot de conclusie kwam dat haar gevoel toch niet terug kwam.

Kortom twijfel voelt misschien leuk voor jou, het geeft je weer hoop, maar je schiet er geen moer mee op. Mijn leven heeft 6 maanden stil gestaan, ik heb alles gedaan om voor een tweede kans te vechten maar het heeft niks opgeleverd.
Nu zijn we zover dat we helemaal geen contact meer hebben (alleen zakelijk om de verkoop van ons huis en dergelijke te regelen) en zal ze erachter moeten zien te komen of ze echt alleen verder wil. Hier kan ze alleen achter komen als je echt geen contact hebt. Je moet je ex de kans geven om jou te missen.

Nog steeds merk ik de twijfel bij haar, dat ze er nog niet helemaal klaar mee is. Maar zolang ze twijfelt en niet voor de volle 100% voor mij kan gaan, heb ik daar helemaal niks aan.
Ik probeer nu mijn leven terug op te pakken, al weet ik nog niet precies hoe dit te doen. Het doet pijn, met weinig ups en heel veel downs, maar je moet door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')