Lady_1989, volgens mij probeert hij jou achter de hand te houden voor het geval het niet werkt met die andere meid. Trap daar niet in. Het zal zwaar zijn maar probeer je eigen leven op te bouwen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:37 schreef Lady_1989 het volgende:
verhaal
Leuk is het niet, maar zeker wel mogelijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:11 schreef klaasdj het volgende:
Loslaten van je ex is onmogelijk. en ook niet leuk om te proberen.
Al denk ik wel dat mijn ex altijd een deel van mijn hart zal bezitten. Dus dat ze me altijd kan krenken en breken. Dat is wel vervelend, want ze heeft het zelf niet eens meer door wanneer ze me beledigt als ze het over zichzelf heeft.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:13 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Leuk is het niet, maar zeker wel mogelijk.![]()
Mij is het ook gelukt. Nu nog ff een draai zien te vinden in het vrijgezelle leven.
Zo. Die zit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:17 schreef Tegan het volgende:
@Lady_1989: Stop ajb met smsen, hij is gewoon dat andere meisje aan het neuken, en als het dan niet meer interessant is dan heeft hij jou weer.
Ik wil niet zo hard doen, maar je moet dit ff beseffen.
Waarschijnlijk dat dat nog slijt met de tijd. Ooit kan ze je niet meer krenken. Een plekje in je hart zal ze misschien houden, maar dat is niet perse iets negatiefs vind ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:15 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Al denk ik wel dat mijn ex altijd een deel van mijn hart zal bezitten. Dus dat ze me altijd kan krenken en breken. Dat is wel vervelend, want ze heeft het zelf niet eens meer door wanneer ze me beledigt als ze het over zichzelf heeft.
gewoon je ex terug winnen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:51 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Voor mij werkt een ander meisje zoeken vaak het beste...al is dat niet altijd even eerlijk tegenover die ander
Dat zegt echt helemaal niks daarover hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:40 schreef fokvragen het volgende:
Ze gaf een tijdje terug ook aan dat het haar pijn deed als ze er aan dacht dat ik met een ander zou zoenen...Dat geeft wel aan dat je nog twijfelt.
Idd een van de ergste topics om terecht te komen...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:14 schreef MOD het volgende:
Hoop dat ik snel dit topic vaarwel kan zeggen
Misschien moet jij je eerst eens even inlezen voordat je reageert?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:07 schreef chroetjev het volgende:
[..]
Idd een van de ergste topics om terecht te komen...![]()
Helpt het als je alle contact met je ex verbreekt? hyves, msn, telefoonnr enzo.... Gewoon uit je leven knikkeren?
Had je daar geen rekening mee gehouden? Was wel te verwachten dat je zo'n reactie zou krijgen...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:14 schreef MOD het volgende:
Tvp.
Net ex aan de lijn gehad waar ik niet om gevraagd had maar goed, dat ik dr vrienden van dr af wil pakken en wil infiltreren in dr leven, terwijl ik ben uitgenodigd ben.
Ik verstond alleen maar woede en furie.. Hoop dat dat ooit zal verdwijnen, heb echt niet het idee dat ik nu verkeerde dingen doe tegen over haar, maar zij ziet het anders. Erg jammer
sterkte aan de rest iig. groetjes
Gewoon zeggen dat ze moet chillen en dat je bent uitgenodigd en als ze er problemen mee heeft ze zelf maar weg moet blijven. Klaar. Niet zo druk om maken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:14 schreef MOD het volgende:
Tvp.
Net ex aan de lijn gehad waar ik niet om gevraagd had maar goed, dat ik dr vrienden van dr af wil pakken en wil infiltreren in dr leven, terwijl ik ben uitgenodigd ben.
Ik verstond alleen maar woede en furie.. Hoop dat dat ooit zal verdwijnen, heb echt niet het idee dat ik nu verkeerde dingen doe tegen over haar, maar zij ziet het anders. Erg jammer
sterkte aan de rest iig. groetjes
Inlezen... 111x13 pagina's.....quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Misschien moet jij je eerst eens even inlezen voordat je reageert?
Had je daar geen rekening mee gehouden? Was wel te verwachten dat je zo'n reactie zou krijgen...
Jij hebt nog een lange weg te gaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:32 schreef Xanthas het volgende:
Oke, vreemd gebeuren... Zoals ik al zei was ik vanmiddag iets wezen drinken met mijn ex. Net toch nog even op msn nagepraat, van mijn kant nog wel wat emoties enzo... Maar goed, gesprek ging wel. Komen we ergens, zegt ze: (lange comment). Terwijl ik dat lees is het:"Ik ga er vandoor. Doei." En weg is ze dan. Dus ik ga toch even bellen om te zeggen dat ik dat best wel onbeschoft vond, drukt ze me weg... What's up? Some people.... Het is maar goed dat ze mijn ex is en niet mijn vriendin
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:40 schreef fokvragen het volgende:
Mijn relatie is nu 3 maanden uit. Ik heb het er best nog wel moeilijk mee... We hebben nu voor het eerst sinds 2,5 week geen contact meer. Nadat het uit ging hadden we gemiddeld om de 3 dagen nog wel contact. Het is nu wel beter voor mijn gevoelens maar ook best wel zwaar om lang niets van haar te horen.
Ik moet er ook niet aan denken dat ze een ander krijgt in de toekomst...gaat dat gevoel ooit weg?
Ze twijfelt zelf ook nog of ze wel de juiste beslissing heeft gemaakt. Maar daar moet ze nu achter komen in deze contactloze tijd. Ze gaf een tijdje terug ook aan dat het haar pijn deed als ze er aan dacht dat ik met een ander zou zoenen...Dat geeft wel aan dat je nog twijfelt. Het zou mij niets uit maken als ik 100% achter mijn beslissing stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |