abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79191950
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:56 schreef Everlong het volgende:

[..]

Was het maar zo simpel!
Dat is het dus wel, maar dat moet je nog inzien. Wil je echt zo half half doorgaan. Geen relatie maar wel doen alsof? Vraag om duidelijkheid, of zeur niet over dat het allemaal zo grijs is .
pi_79191970
Waarom komen jullie dan niet weer bij elkaar? Het is toch praktisch je vriend zei je net zelf, dus die stap lijkt me helemaal niet zo moeilijk.

En niet om lullig te zijn hoor, maar wat doe je eigenlijk hier als je niet over je vriend heen wil komen? Het topic heet tenslotte 'De kunst van het loslaten van...' Daar zijn jullie beiden duidelijk niet aan toe als je na zoveel weken nog zoveel contact hebt.
pi_79192087
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:04 schreef Mint_Clansell het volgende:
Waarom komen jullie dan niet weer bij elkaar? Het is toch praktisch je vriend zei je net zelf, dus die stap lijkt me helemaal niet zo moeilijk.
Waarom we niet bij elkaar komen? Nou uhm, omdat hij dit klaarblijkelijk een goede beslissing vindt. En we doen ook niet alsof, we zien en spreken elkaar nog veel. Is niet hetzelfde als een relatie in mijn ogen.
pi_79192126
Wat hebben jullie dan in jouw ogen op dit moment? En wat brengt de toekomst?
pi_79192184
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:08 schreef Tegan het volgende:
Wat hebben jullie dan in jouw ogen op dit moment? En wat brengt de toekomst?
Op dit moment moeten we uitzoeken hoe we los gaan komen van elkaar. Wat de toekomst brengt zal de tijd leren.
pi_79192220
Maar wil je hem loslaten of wil je hem terug?
pi_79192286
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:11 schreef Tegan het volgende:
Maar wil je hem loslaten of wil je hem terug?
Op dit moment wil ik hem niet terug. Het kan nu niet en dat weet ik heel goed, maar voel het gewoon niet.
pi_79192359
Waarom blijf je dan contact houden, probeer steeds iets minder contact te hebben, dat is alleen maar fijner, en straks kan je weken zonder hem.
pi_79192388
Dat is in principe ook ons plan, daarom zijn we het contact aan het afbouwen. En daarom mijn post van een half uurtje geleden. Ik trek het slecht en mis hem.
pi_79192421
Maar je spreekt hem nog iedere dag, dat noem ik niet afbouwen.
pi_79192511
SInds vrijdag heb ik hem niet meer gesproken hoor. Alleen een smsje gehad. En aangezien er de afgelopen week steeds iets tussen kwam zagen we deze vakantie als een begin om het daarna door te zetten.
  maandag 15 maart 2010 @ 23:27:18 #287
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_79192919
Sjah.. Mijn ex riep het ook. Dat ze het helemaal niet wilde want ze vond alles nog zo leuk. Maar het werkt voor geen meter. Als er aan één kant in het verstand zit dat het niet gaat werken in de toekomst kan je je niet gaan vast pinnen aan een persoon hoe veel je ook van elkaar houd. Je verstand zegt gewoon dat het los laten het beste is. En dat is dan gewoon moeilijk.

En je kan niet blijven hangen. Je moet wel verder. Maar als je eenmaal zo ver bent ben je alleen maar trots op je zelf.

Je kan het naar mijn inziens maar beter helemaal uitpraten en het accepteren hoe moeilijk het ook is. Dan kan je er later alleen maar profijt van hebben me dunkt. Wie weet kom je elkaar tegen en krijg je weer een klik. Of niet. Maar tegen die tijd doet het toch geen pijn meer en ben je blij met hoe het gaat...

Zelf merk ik dat het elke dag met stapjes beter gaat. Ik ben op de goede weg in ieder geval. Wel even volhouden..
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_79197351
Ik heb steeds minder de behoefte om mijn ex te spreken. Af en toe knaagt het wel nog (zou ze nu met andere gasten afspreken/daten?) maar na eens flink te hebben nagedacht over onze relatie ben ik eigenlijk wel blij dat het over is. Ik had het al veel eerder uit moeten maken met iemand die overduidelijk borderline (trekjes) heeft. Het enige wat ik mis is het contact. Voel me vooral 's avonds vrij alleen. Maar daar kom ik ook wel overheen.
pi_79200488
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:39 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Kies alsjeblieft voor jezelf. Kies wat jij wilt. Als hij verwacht dat je hier zo overheen komt, verdien je misschien wel beter.
ik kies ook voor mezelf hoe erg ik dat ook vind. We hebben gister 'officieel' afscheid genomen. Hij jankte en hyperveltileerde, maar koos ondertussen wel voor die andere meid. Gisteravond, vannacht en vanmorgen werd ik constant gesmst en gebeld, gevraagd of ie wilde stoppen want ik kon het niet aan,
hij wilde mijen alleen mij en ziet nu hoe stom hij is, enzovoorts.
dat doet nog meer pijn, want hij heeft al die fouten gemaakt, door blijven gaan, en uiteindelijk valt dan het kwartje toch. Wat is dat toch met mannen, pas beseffen wat je hebt als je het kwijt bent :S
maar goed, ik heb hem een mail gestuurd met erin dat ie moest stoppen met mij te smsen en bellen en vooral van die ontzettend lieve dingen erin. dit maakt het allemaal zwaarder voor ons allebei. hij wilde samen opnieuw beginnen, wtf ! ik heb hem nog geen eens vergeven, hij heeft me gewoon bedonderd en dingen verzwogen voor me. maar volgens hem verdient iedereen een 2e kans. daar ben ik ook echt wel voor, maar dan pas evt over een jaar, als ik dit verwerkt heb en zelf conclusies heb kunnen nemen.
ik ben echt een heel naïf en aanhankelijk meisje maar vind het super knap van me dat ik niet terug ben gerend naar hem.
nu moet ik dit nog zien te overleven, heb vannacht en vanmorgen alleen maar overgegeven, en overdag ga ik van een half uur euforie over in een half uur jankend in elkaar zakken
maar goed, schijnt erbij te horen zeggen ze....
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
pi_79200598
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 10:16 schreef Lady_1989 het volgende:

[..]

ik kies ook voor mezelf hoe erg ik dat ook vind. We hebben gister 'officieel' afscheid genomen....

....nu moet ik dit nog zien te overleven, heb vannacht en vanmorgen alleen maar overgegeven, en overdag ga ik van een half uur euforie over in een half uur jankend in elkaar zakken
maar goed, schijnt erbij te horen zeggen ze....
That's the spirit.

En ja, die ups en downs horen erbij. Liefdesverdriet is een hel, maar hoort helaas bij het geweldige fenomeen verliefd zijn.

----

Ik begin steeds meer te geloven dat onze relatie echt niets waard was voor mij ex. Ze gedraagt zich alsof ze alles is vergeten. Ze zit nog in mijn hart, maar de barriere om mijn gevoelens heen wordt steeds ondoordringbaar. Dat voelt wel goed. Ik ben minder gevoelig voor haar. Alleen zoals Mint_Clansell al zegt: het is nu vooral het alleen zijn dat zo wrang voelt.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_79200747
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 10:20 schreef Xanthas het volgende:

[..]

----

Ik begin steeds meer te geloven dat onze relatie echt niets waard was voor mij ex. Ze gedraagt zich alsof ze alles is vergeten.
oef dat is wel
maar kan ook omdat ze zelf zo ontzettend bezig is met je vergeten he, terwijl als ze thuis in bed ligt nog aan je denkt...
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
pi_79200841
Dat alleen zijn is dan ook de grote boosdoener voor velen hier, lijkt het. Dan komt het namelijk echt aan op wilskracht en doorzettingsvermogen, en aan de reacties te lezen valt sommigen dat toch heel zwaar.
pi_79200884
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 10:25 schreef Lady_1989 het volgende:

[..]

oef dat is wel
maar kan ook omdat ze zelf zo ontzettend bezig is met je vergeten he, terwijl als ze thuis in bed ligt nog aan je denkt...
Hehe. Bedankt voor de gedachte. Maar zij is degene die er een punt achter heeft gezet. Ach, ik wil haar graag vergeten. Ze heeft me genoeg gekwetst in de periode sinds het over is. Ik wil het haar niet meer vergeven, dat verdient ze niet. Niet met haar huidige gedrag.
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 10:28 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dat alleen zijn is dan ook de grote boosdoener voor velen hier, lijkt het. Dan komt het namelijk echt aan op wilskracht en doorzettingsvermogen, en aan de reacties te lezen valt sommigen dat toch heel zwaar.
Het wordt een "way of life". Een gegeven dat je je overige tijd samen doorbrengt. Ik denk dat ik het alleen zijn vanaf de eerste dag ook het zwaarste vond, zwaarder dan over haar heenkomen. Als ik alleen ben dan mis ik haar, gewoon omdat mijn gedachten dan gaan dwalen.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_79200941
Neuh, mijn ex probeerde me ook alleen maar te kwetsen nadat het uit was. Doen alsof het allemaal niets voorstelde, heel koel en afstandelijk doen, gelijk al sms'en/msn'en met andere gasten... tja, dan heeft het maar niks betekend voor haar. Ik zit er niet meer zo mee dat ze dat graag denkt.
pi_79207836
ik ben blij dat ik lid ben van zoon forum
echt fijn om ervaringen van anderen te lezen, want alleen zitten met je kutervaring is maar rot,
kan hier gelukkig veel steun uit halen

mn ex (oef wat erg om dat woord te moeten gebruiken) heeft het eindelijk begrepen, hij smste dat hij door ging met zijn leven. Heb zoon idee dat hij zijn verdriet helemaal omzet in verliefdheid naar dat andere meisje toe. Ik vind het ook heel raar gegaan allemaal, constant tegen mij gezegd hoe geweldig ik was, de ware en hoeveel hij van me hield (dat geloof ik ook echt) en dan toch dingen achter mijn rug doen en voordat hij het uitmaakte zei hij tegen haar dat hij het met mij uit zou maken om met haar verder te gaan. maakt hij het uit met mij, krijg ik allemaal smsjes en telefoontjes dat hij spijt heeft en mij alleen wil....
en later nemen we afscheid en besluit hij met haar verder te gaan, ondanks dat hij zoveel van me houd,
en dan vannacht en vanmorgen wil hij alleen mij en dan is zij verleden tijd.
ik snap er niks van :S hoe iemand van het ene naar het andere constant gaat... ik snap best dat je door heftige emoties gekke dingen doet, maar hij heeft altijd gekke acties gehad
als ik er wel eens over nadacht dan is hij heel raar in reageren in bepaalde situaties en kan hij dan dat roepen en dat doen en dan weer andersom, en dan boos zijn, echt stomend, en dan weer doen alsof er niks is, nooit keuzes kunnen maken in zijn leven, zelfs geen kleine keuzes
maar goed, dat is niet van belang
maar vond het heel heftig en verwarrend om aan te horen iig
en zit mezelf nu op te vreten omdat zijn smsje intepreteer van ja ik ga verder met mijn leven! (met uitroekteken erachter ja) dat ik denk die gaat meteen naar die meid toe.
Dat moet ik natuurlijk niet doen, maar blijft lastig

edit: ik heb het dus goed geïntepreteerd, hij gaat nu met haar... maar 'dat zegt niets over mij gevoel voor jou'
wat een rare jongen is het toch... fijn dat zij op dit moment zn 2e keus is, want ik wilde echt niet met hem verder...
verdorie wat doet dit toch pijn
edit 2: hij zegt dat ze geen 2e keus is... wtf, hij heeft vamorgen nog geroepen dat hij alleen mij wilde en met haar zou breken... en ik zei telkens nee en nu kiest hij voor haar...i

[ Bericht 2% gewijzigd door Lady_1989 op 16-03-2010 14:20:42 ]
pi_79207863

[ Bericht 100% gewijzigd door Lady_1989 op 16-03-2010 13:38:42 ]
pi_79209404
Domper. Ik kwam toevallig mijn ex tegen vandaag en ging even een uurtje wat drinken. Ze gedraagt zich alsof wij nooit hebben bestaan. Dat deed wel even pijn. Ze ziet er gelukkig uit. Ik ga proberen haar niet meer lastig te vallen. Het voelt rot om te zien dat ze gelukkig is alleen. Maar het hoort erbij. Helaas. Ze is echt over mij heen.
pi_79209562
Als ik mijn ex tegen kom draai ik me om en ga weg *ril*. Tenzij ik ik dronken ben volgens mij. Knap dat jij dat wel kan.
pi_79209593
@Lady_1989: Het wordt met de dag minder , en als je de behoefte hebt om hem te bellen/smsen moet je gewoon je verhaal hier typen, dat werkte bij mij ook erg goed .

Het doet steeds minder pijn, echt waar.
pi_79209791
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 14:23 schreef Tegan het volgende:
@Lady_1989: Het wordt met de dag minder , en als je de behoefte hebt om hem te bellen/smsen moet je gewoon je verhaal hier typen, dat werkte bij mij ook erg goed .

Het doet steeds minder pijn, echt waar.
ja ik kan niet wachten totdat deze verschrikkelijke dagen voor bij zijn
en helaas sms ik hem nog steeds dat komt omdat als ik boos en gekwetst ben het moeilijk vind me in te houden, dan wil ik verhaal halen en vooral ook mijn verhaal doen
ik snap niet wat voor iemand hij is, zo raar allemaal... en zo ontzettend kut
zucht..
dit wordt mijn voornaamste topic voortaan maar gelukkig komt dalijk een vriendin een komedie kijken en vanavond 2 andere vriendinnen
morgenavond reiki van mijn tante (is energiemassage, of ja hoe vertel ik het) om me zo wat beter te voelen en ook mijn misselijkheid te verminderen, want ben zo ongelofelijk misselijk, al flink moeten overgeven vannacht en vanmorgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')