ik ben blij dat ik lid ben van zoon forum
echt fijn om ervaringen van anderen te lezen, want alleen zitten met je kutervaring is maar rot,
kan hier gelukkig veel steun uit halen
mn ex (oef wat erg om dat woord te moeten gebruiken) heeft het eindelijk begrepen, hij smste dat hij door ging met zijn leven. Heb zoon idee dat hij zijn verdriet helemaal omzet in verliefdheid naar dat andere meisje toe. Ik vind het ook heel raar gegaan allemaal, constant tegen mij gezegd hoe geweldig ik was, de ware en hoeveel hij van me hield (dat geloof ik ook echt) en dan toch dingen achter mijn rug doen en voordat hij het uitmaakte zei hij tegen haar dat hij het met mij uit zou maken om met haar verder te gaan. maakt hij het uit met mij, krijg ik allemaal smsjes en telefoontjes dat hij spijt heeft en mij alleen wil....
en later nemen we afscheid en besluit hij met haar verder te gaan, ondanks dat hij zoveel van me houd,
en dan vannacht en vanmorgen wil hij alleen mij en dan is zij verleden tijd.
ik snap er niks van :S hoe iemand van het ene naar het andere constant gaat... ik snap best dat je door heftige emoties gekke dingen doet, maar hij heeft altijd gekke acties gehad
als ik er wel eens over nadacht dan is hij heel raar in reageren in bepaalde situaties en kan hij dan dat roepen en dat doen en dan weer andersom, en dan boos zijn, echt stomend, en dan weer doen alsof er niks is, nooit keuzes kunnen maken in zijn leven, zelfs geen kleine keuzes
maar goed, dat is niet van belang
maar vond het heel heftig en verwarrend om aan te horen iig
en zit mezelf nu op te vreten omdat zijn smsje intepreteer van ja ik ga verder met mijn leven! (met uitroekteken erachter ja) dat ik denk die gaat meteen naar die meid toe.
Dat moet ik natuurlijk niet doen, maar blijft lastig
edit: ik heb het dus goed geïntepreteerd, hij gaat nu met haar... maar 'dat zegt niets over mij gevoel voor jou'
wat een rare jongen is het toch... fijn dat zij op dit moment zn 2e keus is, want ik wilde echt niet met hem verder...
verdorie wat doet dit toch pijn
edit 2: hij zegt dat ze geen 2e keus is... wtf, hij heeft vamorgen nog geroepen dat hij alleen mij wilde en met haar zou breken... en ik zei telkens nee en nu kiest hij voor haar...i
[ Bericht 2% gewijzigd door Lady_1989 op 16-03-2010 14:20:42 ]
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --