Als ik terug kijk naar hoeveel pijn ik heb gehad en hoeveel leuke dingen we hebben gedaan/meegemaakt samen, dan vind ik het het niet waard. Damn me voor het zoveel geven om iets wat toch wel tijdelijk was.quote:
Ik wil heel graag dat ik leuk contact kan hebben, maar het doet me meer pijn dan goed ofzo.quote:Waarom zou je over een jaar niet een keer contact opnemen...
Je hebt in meerdere posts aangegeven dat je geen vrienden zou kunnen zijn met hem. Ik ken je verder niet, maar ik herken het als of je constant op je zelf in probeert te praten dat er niks meer mogelijk is qua contact om er overheen te komen zeg maar en dat je er enorm veel moeite mee hebt.
Sluit je niet af van de mogelijkheden. Dat het er NU niet in zit, wil niet zeggen dat het over een jaar ook niet zo is.
Dan houd het natuurlijk meteen op!quote:Op zondag 14 maart 2010 21:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik terug kijk naar hoeveel pijn ik heb gehad en hoeveel leuke dingen we hebben gedaan/meegemaakt samen, dan vind ik het het niet waard. Damn me voor het zoveel geven om iets wat toch wel tijdelijk was.
[..]
Ik wil heel graag dat ik leuk contact kan hebben, maar het doet me meer pijn dan goed ofzo.
Waarom wel?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:03 schreef MOD het volgende:
[..]
Je hebt toch een leuke tijd gehad?
Waarom zou je over een jaar niet een keer contact opnemen...
Dit is inderdaad een beetje wat ik bedoel. Ik kwam hier eerst om gedachten te wisselen met mensen die met exact hetzelfde bezig waren, i.e, om de relatie los te laten.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:48 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Ik wil je niet beledigen, echt niet. Maar denk je niet dat dit soort posts het moeilijker maken voor mensen om hun ex los te laten? En vandaar dat Untouchables misschien wel een punt heeft.
Neemt niet weg dat ik blij voor je ben!
je blijft met je poten van een bezette vent afquote:Op maandag 15 maart 2010 13:29 schreef Tegan het volgende:
Vind je nu dat meisje een kuthoer? Zij ging niet vreemd hoor...
nope, van bezette mensen blijf je af.... maar goed, ik ben een van de weinigen die zo denkt weet ik... ik vind dat heel normaalquote:Op maandag 15 maart 2010 13:54 schreef Tegan het volgende:
Je doet het verkeerd om![]()
. Iemand die bezet is zoent niet met anderen. Iemand die single is mag zoenen met wie diegene wil.
Wel een beetje en trap na. Na dat het uit is en je geen contact meer hebt nog even vertellen dat je eigenlijk een ander gezoend hebt..quote:Op maandag 15 maart 2010 13:24 schreef Lady_1989 het volgende:
helaas hoor ik nu ook bij dit topic..
uit angst telkens gekeken naar dit topic en nu hoor ik erbij
na 3 jaar, waarvan een jaar best wat ruzies maar ook leuke momenten is het dan uit.... gister heeft hij het uitgemaakt, maar ik zag ook wel dat dat het beste was
maar vanmorgen kreeg ik ook nog te horen dat hij dus afgelopen week, toen we besloten hadden elkaar niet te zien, heeft gezoend met een ander. uitgerekend die ander, die hij begin dit jaar leerde kennen en zei van ja is vriendschappelijk en gezellig en ik moest hem vertrouwen en ik kon het vertrouwen.. en dat deed ik
en wat blijkt
ja hoor
ik ben bedrogen en mijn hart is gebroken. ik ben zo goed geweest voor hem, we hebben zo lang samen gevochten en hij kan die verleiding nog geen eens uit de weg gaan en het eerst uitmaken, nee meneer kan niet nadenken blijkbaar
ik HAAT mensen die vreemdgaan. ZWAK ik heb er geen goed woord over. en al helemaal niet voor dat meisje... gewoon een k*t ho*er
ben er helemaal kapot van
Ik baal er ook ontzettend van. Achteraf was de investering inderdaad vele malen groter dan de beloning (ik geloof heilig dat zij juist gewonnen heeft met onze relatie). Ik hoop toch ooit gewoon weer hetzelfde te kunnen doen met een meisje waar ik dan zoveel van hou. Ik baal er achteraf van, maar zou het waarschijnlijk niet anders doen. Verliefd is te leuk met z’n tweeën, te rot in je eentje.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:13 schreef Tegan het volgende:
Als ik terug kijk naar hoeveel pijn ik heb gehad en hoeveel leuke dingen we hebben gedaan/meegemaakt samen, dan vind ik het het niet waard. Damn me voor het zoveel geven om iets wat toch wel tijdelijk was.
Ik wil heel graag dat ik leuk contact kan hebben, maar het doet me meer pijn dan goed ofzo.
Wat vervelend om te horen. Stort gerust al je spui hier uit.quote:
Kies alsjeblieft voor jezelf. Kies wat jij wilt. Als hij verwacht dat je hier zo overheen komt, verdien je misschien wel beter.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:45 schreef Lady_1989 het volgende:
naast het feit dat dit is gebeurd
wil meneer me ook nog terug
ik krijg geen ruimte, hij denkt dat ik over een week of 2 dit al verwerkt heb en dat we dan samen verder kunnen
wtf :S hij maakt zelf de fout vreemd te gaan en het uit te maken en hij vind het blijkbaar heel normaal om dit dan te verwerken en hoppakee weer samen een relatie te beginnen
en die lieve woorden doen me zoveel pijn omdat ik zoveel van hem houd
toen ik nog niet wist van het vreemdgaan, had ik ng wel het gevoel van, het is beter nu uit elkaar te gaan, en dan over een lange tijd weer samen te komen en opnieuw te proberen, omdat de liefde er echt is
maar nu... weet niet of ik dit kan vergeven
en hij verwacht dat echt :S
Voor dat laatste zijn er 2 nodigquote:Op maandag 15 maart 2010 22:42 schreef Mint_Clansell het volgende:
Juist ja. Je weet al dat het niet goed gaat komen en toch willen jullie elkaar duidelijk niet loslaten. Zo kom je nooit over elkaar heen. Ga bij elkaar terug of laat elkaar los.
Was het maar zo simpel!quote:Op maandag 15 maart 2010 22:52 schreef Tegan het volgende:
Daar zijn helemaal geen twee personen voor nodig. Als jij besluit dat je verder wil gaan met hem dan heb je daar een gesprek over en dan is het klaar, als jij besluit dat je niets meer van hem wil, dan is het ook gewoon klaar.
Uit jouw verhaaltje komt anders ook sterk naar voren dat jij het helemaal niet zo erg vindt dat hij je niet los kan laten.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:46 schreef Everlong het volgende:
Voor dat laatste zijn er 2 nodigHij kan me inderdaad vooralsnog ook niet echt loslaten. Althans zo komt het over.
Zoals ik het zeg eigenlijk. Ik kan hem sowieso nog niet loslaten, dat zal ik nergens ontkennen. Kon ik het maar, dan zou ik al weer een stuk verder zijn en hier ook niet meer meelezen.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Uit jouw verhaaltje komt anders ook sterk naar voren dat jij het helemaal niet zo erg vindt dat hij je niet los kan laten.
'Gelukkig heeft ie tot nu toe elke dag een smsje gestuurd.'
'hoe ga ik in hemelsnaam ooit los komen van hem? Hij zit nu al 6 weken de hele dag in mijn hoofd. De afgelopen 6 weken is het maar 1 dag gelukt om echt geen contact te hebben. En we hebben elkaar nog veel in het echt gezien. Het voelt te vaak alsof het mn vriend nog is.'
Dusse... hoe bedoel je: hij?
Dat is het dus wel, maar dat moet je nog inzien. Wil je echt zo half half doorgaan. Geen relatie maar wel doen alsof? Vraag om duidelijkheid, of zeur niet over dat het allemaal zo grijs isquote:
Waarom we niet bij elkaar komen? Nou uhm, omdat hij dit klaarblijkelijk een goede beslissing vindt. En we doen ook niet alsof, we zien en spreken elkaar nog veel. Is niet hetzelfde als een relatie in mijn ogen.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:04 schreef Mint_Clansell het volgende:
Waarom komen jullie dan niet weer bij elkaar? Het is toch praktisch je vriend zei je net zelf, dus die stap lijkt me helemaal niet zo moeilijk.
Op dit moment moeten we uitzoeken hoe we los gaan komen van elkaar. Wat de toekomst brengt zal de tijd leren.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:08 schreef Tegan het volgende:
Wat hebben jullie dan in jouw ogen op dit moment? En wat brengt de toekomst?
Op dit moment wil ik hem niet terug. Het kan nu niet en dat weet ik heel goed, maar voel het gewoon niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:11 schreef Tegan het volgende:
Maar wil je hem loslaten of wil je hem terug?
ik kies ook voor mezelf hoe erg ik dat ook vind. We hebben gister 'officieel' afscheid genomen. Hij jankte en hyperveltileerde, maar koos ondertussen wel voor die andere meid. Gisteravond, vannacht en vanmorgen werd ik constant gesmst en gebeld, gevraagd of ie wilde stoppen want ik kon het niet aan,quote:Op maandag 15 maart 2010 19:39 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Kies alsjeblieft voor jezelf. Kies wat jij wilt. Als hij verwacht dat je hier zo overheen komt, verdien je misschien wel beter.
That's the spirit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:16 schreef Lady_1989 het volgende:![]()
[..]
ik kies ook voor mezelf hoe erg ik dat ook vind. We hebben gister 'officieel' afscheid genomen....
....nu moet ik dit nog zien te overleven, heb vannacht en vanmorgen alleen maar overgegeven, en overdag ga ik van een half uur euforie over in een half uur jankend in elkaar zakken
maar goed, schijnt erbij te horen zeggen ze....![]()
oef dat is welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:20 schreef Xanthas het volgende:
[..]
----
Ik begin steeds meer te geloven dat onze relatie echt niets waard was voor mij ex. Ze gedraagt zich alsof ze alles is vergeten.
Hehe. Bedankt voor de gedachte. Maar zij is degene die er een punt achter heeft gezet. Ach, ik wil haar graag vergeten. Ze heeft me genoeg gekwetst in de periode sinds het over is. Ik wil het haar niet meer vergeven, dat verdient ze niet. Niet met haar huidige gedrag.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:25 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
oef dat is wel![]()
maar kan ook omdat ze zelf zo ontzettend bezig is met je vergeten he, terwijl als ze thuis in bed ligt nog aan je denkt...
Het wordt een "way of life". Een gegeven dat je je overige tijd samen doorbrengt. Ik denk dat ik het alleen zijn vanaf de eerste dag ook het zwaarste vond, zwaarder dan over haar heenkomen. Als ik alleen ben dan mis ik haar, gewoon omdat mijn gedachten dan gaan dwalen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:28 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dat alleen zijn is dan ook de grote boosdoener voor velen hier, lijkt het. Dan komt het namelijk echt aan op wilskracht en doorzettingsvermogen, en aan de reacties te lezen valt sommigen dat toch heel zwaar.
ja ik kan niet wachten totdat deze verschrikkelijke dagen voor bij zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:23 schreef Tegan het volgende:
@Lady_1989: Het wordt met de dag minder, en als je de behoefte hebt om hem te bellen/smsen moet je gewoon je verhaal hier typen, dat werkte bij mij ook erg goed
.
Het doet steeds minder pijn, echt waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |