abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79529309
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:18 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Amen.

Ik mis de steun die zij mij bood in zware tijden.
Uiteindelijk moet je het ook alleen kunnen redden. Natuurlijk heeel erg fijn die steun, maar je zal uiteindelijk altijd alleen voor iets komen te staan. Je wordt hier dus echt alleen maar sterker van.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_79529435
Daar ben ik inderdaad ook achter gekomen I get to do the things I enjoy
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_79529951
Ik heb vannacht voor de tweede keer achter elkaar gedroomd dat ze me mistte en me terug wou. Ik heb nu voor het eerst langere tijd geen contact met haar (nu 3,5 weken) en denk dat ik in de volgende fase van het verwerken ben gekomen. Dat nu even het echte gemis en de stilte komt.

Hebben jullie dit ook gehad?
pi_79530057
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 14:00 schreef fokvragen het volgende:
Ik heb vannacht voor de tweede keer achter elkaar gedroomd dat ze me mistte en me terug wou. Ik heb nu voor het eerst langere tijd geen contact met haar (nu 3,5 weken) en denk dat ik in de volgende fase van het verwerken ben gekomen. Dat nu even het echte gemis en de stilte komt.

Hebben jullie dit ook gehad?
Ja, op een gegeven moment had ik dat ook. Ik huilde toen niet meer, maar het voelde alsof de pijn nog dieper zat. Een heel leeg gevoel. Je voelt als het ware alsof er een hap uit je hard genomen is. Daarna ging het echt stukken beter, je voelt dat je het gewoon moet accepteren, je kan niet anders.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
  woensdag 24 maart 2010 @ 14:06:18 #280
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_79530192
Naar mijn mening zijn de ingrediënten voor een relatief snelle en succesvolle verwerking:
Realisme + Wilskracht + Afstand
Deze 3 ingrediënten voeden elkaar natuurlijk.
pi_79530445
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 14:02 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ja, op een gegeven moment had ik dat ook. Ik huilde toen niet meer, maar het voelde alsof de pijn nog dieper zat. Een heel leeg gevoel. Je voelt als het ware alsof er een hap uit je hard genomen is. Daarna ging het echt stukken beter, je voelt dat je het gewoon moet accepteren, je kan niet anders.
Ja maar ik heb heel erg de behoefte om haar stem weer te horen en te vragen hoe het gaat en ik weet zeker dat zij dat ook fijn zal vinden omdat ze aangaf graag contact te houden. Ze zoekt nu geen contact omdat ik heb aangegeven dat dat beter voor me is...Ik zou zo graag willen dat ze toch gewoon contact zoekt en zegt dat ze me mist Maar goed dat is een illusie.
  woensdag 24 maart 2010 @ 14:38:18 #282
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_79531385
Ach ja dat komt van zelf wel goed denk ik. Ze heeft bij mij het contact afgebroken omdat ik als een puppie achter dr reet aan liep. Volgens mij nog de beste methode om een vrouw van je af te schrikken.

Enfin, ik mis het niet in sombere tijden. Ik was net buiten en de zon scheen. Toen zou ik willen dat ze naast me liep omdat ik juist het delen van leuke momenten zo een gemis vind. Niet alleen het zielige, zeg maar.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_79531556
Wat komt goed denk je MOD?
pi_79531987
Jeez, mijn ex. Hebben we samen besloten dat we toch binnekort weer een keer iets willen afspreken. Heb ik hem drie keer gevraagd, maar kon hij steeds niet. Zeg ik net dat ik niet blijf vragen en dat we anders maar gewoon toch afstand moeten houden. Smst hij net terug dat dat goed is, en dat hij wel even vraagt aan zijn werk of ze een andere keer bijna failliet willen gaan. *zucht* Als hij nou gewoon had gezegd wat er speelde . Nu zoekt hij het maar ook zelf uit ook .
pi_79533775
Ik zat net te denken he....
Ik hou van iemand maar wordt eigenlijk verplicht (door haar) om niet meer van haar te houden. Dit maakt het zo moeilijk omdat er helemaal geen reden is om niet meer van haar te houden. De enige reden om niet meer van haar te houden is omdat ze niet meer verliefd op mij is. Maar vanuit mezelf bekeken is er totaal geen aanleiding om niet meer verliefd op haar te zijn. Je wordt gewoon verplicht!
pi_79534505
Tja, das balen, maar het moet wel van twee kanten komen. Jij bent verliefd, zij niet meer. Zorg er maar snel voor dat je verder gaat met je leven, want eenrichtingsverkeer in de liefde is zo kut.
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:03:26 #287
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_79534768
Ja echt he. Maar houden van is toch iets moois? Dat zij een reden heeft om niet meer met je verder te gaan is voor jou een reden om aan te nemen dat het inderdaad niks wordt tussen jullie en dus maar beter is om er een punt achter te zetten (dat dan ook is gebeurd)
En ja het klinkt dan allemaal heel wrang en klote maar uiteindelijk heb je er toch wel vrede mee hoor. En dat heeft tijd nodig. Tijd om je verliefdheid overboord te gooien en om in te gaan zien dat er inderdaad meer vis in de zee zwemt. Naderhand kan je, als je daar behoefte aan hebt, best nog een vriendschap aan gaan, maar laat het houden van niet omslaan in haat en woede. En dat bedoel ik met "het komt wel goed"

Vriendschap met je ex is altijd discutabel, maar ik heb het zo vaak gezien in mijn omgeving dus waarom zou het niet kunnen. Je moet nergens op hopen in ieder geval. Gewoon lekker voor je zelf zorgen. Wanhoop is een bitch.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:09:45 #288
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_79535006
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:39 schreef fokvragen het volgende:
Ik zat net te denken he....
Ik hou van iemand maar wordt eigenlijk verplicht (door haar) om niet meer van haar te houden. Dit maakt het zo moeilijk omdat er helemaal geen reden is om niet meer van haar te houden. De enige reden om niet meer van haar te houden is omdat ze niet meer verliefd op mij is. Maar vanuit mezelf bekeken is er totaal geen aanleiding om niet meer verliefd op haar te zijn. Je wordt gewoon verplicht!
Andersom: wou je haar verplichten weer van jou te houden? Dat gaat niet, valt niet te forceren. Bovendien is je motivatie om niet meer van haar te houden het feit dat het zal leiden naar pijn.
pi_79535174
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 23:24 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ik heb mijn hyves ook verwijderd. Pffff wat een heerlijke opluchting was dat! Ik kon die neiging niet meer hebben om steeds op zijn hyves te kijken. Ik had hem in het begin ook verwijderd als vriend, maar toen kon ik nog steeds op zijn hyves en ik zag ook krabbels van hem bij andere vrienden, en daar begon ik dan weer rare dingen over te denken. Echt een kutgedoe. Dus toen lekker verwijderd. Nu heb ik alleen nog Facebook. Het fijne aan facebook is dat alles zo afgeschermd is, je kunt sowieso niet op facebook van iemand anders, ongeacht of diegene de vriend is van een vriend van jou. Werkt veel beter.
Hoe heb jij je hele Hyves profiel kunnen verwijderen?
Ik heb het gewoon via Hyves geprobeerd en dan krijg je een link toegestuurd die je moet bevestigen.
Heb nou al drie keer bevestigd, maar er gebeurd niks. Mn profiel bestaat nog steeds.
pi_79538913
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:13 schreef CoendeW het volgende:

[..]

Hoe heb jij je hele Hyves profiel kunnen verwijderen?
Ik heb het gewoon via Hyves geprobeerd en dan krijg je een link toegestuurd die je moet bevestigen.
Heb nou al drie keer bevestigd, maar er gebeurd niks. Mn profiel bestaat nog steeds.
Dat had ik ook!
  woensdag 24 maart 2010 @ 17:58:50 #291
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_79539024
Maar vriendschap is ook erg verleidelijk voor de persoon die nog wel wil en nog wel houdt van de ander... dat is best moeilijk. De 1 heeft de knop aardig om weten te zetten en de ander niet.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_79539261
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:58 schreef INViCTuS het volgende:
Maar vriendschap is ook erg verleidelijk voor de persoon die nog wel wil en nog wel houdt van de ander... dat is best moeilijk. De 1 heeft de knop aardig om weten te zetten en de ander niet.
Klopt dat is ook zo...bij vriendschap moet het gevoel voor elkaar en het doel eigenlijk op 1 lijn zitten. Wanneer een relatie van 1 kant is verbroken is dit vaak moeilijk te realiseren.
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:49:58 #293
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_79542940
Mijn ex vind het jammer dat ze zo weinig van me hoort
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_79545711
Wat heb je haar daarop gezegd?
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:47:20 #295
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_79548660
Nog niks maar stuur straks een mailtje dat ik van me zou laten horen als ik er klaar voor ben zoals we afgesproken hadden en uitleg hoe ik het allemaal zie. Ze bedoelde het ook goed hoor en wil gewoon weten wat ik allemaal doe en of het goed gaat. Het grappige is dat ik binnenkort eigenlijk al van plan was om met haar af te gaan spreken.
Het is ook niks waar ik me druk om maak vond het alleen grappig omdat ik weet hoe nieuwsgierig ze is
pi_79550870
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 14:54 schreef Tegan het volgende:
Jeez, mijn ex. Hebben we samen besloten dat we toch binnekort weer een keer iets willen afspreken. Heb ik hem drie keer gevraagd, maar kon hij steeds niet. Zeg ik net dat ik niet blijf vragen en dat we anders maar gewoon toch afstand moeten houden. Smst hij net terug dat dat goed is, en dat hij wel even vraagt aan zijn werk of ze een andere keer bijna failliet willen gaan. *zucht* Als hij nou gewoon had gezegd wat er speelde . Nu zoekt hij het maar ook zelf uit ook .
Oh daar kan ik dus ook niet tegen hè.
Het feit dat je niet ergens van op de hoogte wordt gebracht, maar wel geacht wordt respect te hebben voor de situatie.
Wat is nou de moeite in deze om een sms, mail of weet ik veel wat te sturen om dat laten weten dat het nu niet goed uitkomt, met een kleine toelichting erbij....
I know what I did wasn't clever
But me and you we're meant to be together
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:52:41 #297
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_79562121
Een fucking oke

Ik een hele mail gestuurd en basically reageert ze nergens op. Ok, ik snap het en succes. Thats it.

Nu heb ik zin om iets kortafs terug te sturen.
Thats it? Ok! Jij ook succes verder!

Gelukkig gaat het gewoon goed met me maar hier kon ik ff niet tegen
pi_79562807
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:52 schreef N-E-R-D het volgende:
Een fucking oke

Ik een hele mail gestuurd en basically reageert ze nergens op. Ok, ik snap het en succes. Thats it.

Nu heb ik zin om iets kortafs terug te sturen.
Thats it? Ok! Jij ook succes verder!

Gelukkig gaat het gewoon goed met me maar hier kon ik ff niet tegen
Komt me zooooo bekend voor. Laat haar toch lekker zitten joh. Zoals je het nu laat klinken is ze de energie niet eens meer waard om nog te reageren.
pi_79563134
Het mooie weer helpt wel om je ex te vergeten. Lekker naar buiten, terrasje pakken, winkelen, etc!
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:22:05 #300
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_79563252
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het mooie weer helpt wel om je ex te vergeten. Lekker naar buiten, terrasje pakken, winkelen, etc!
Ja wou ik net zeggen, ik ga lekker van het zonnetje genieten en chicks spotten!

Een fucking oke, gvd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')