ja inderdaad, ik word wakker, doe mijn ogen open, bedenk me wat ik te doen heb en bam, daar is mijn ex weer in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:46 schreef MOD het volgende:
Voor mij was het de hele tijd kut om wakker te worden 's ochtends
De eerste tien seconden niets door hebben tot je systeem op start en je je realiseert dat er ook zo iemand bestaat als je ex waar je de rest van de dag mee in je hoofd rond loopt. Dromen maken het inderdaad nog even heftiger soms.
Kut hyves.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:16 schreef fokvragen het volgende:
Hyves helpt ook niet echt bij het vergeten, blijf het controleren......
Ik heb mijn hyves ook verwijderd. Pffff wat een heerlijke opluchting was dat! Ik kon die neiging niet meer hebben om steeds op zijn hyves te kijken. Ik had hem in het begin ook verwijderd als vriend, maar toen kon ik nog steeds op zijn hyves en ik zag ook krabbels van hem bij andere vrienden, en daar begon ik dan weer rare dingen over te denken. Echt een kutgedoe. Dus toen lekker verwijderd. Nu heb ik alleen nog Facebook. Het fijne aan facebook is dat alles zo afgeschermd is, je kunt sowieso niet op facebook van iemand anders, ongeacht of diegene de vriend is van een vriend van jou. Werkt veel beter.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:46 schreef Tegan het volgende:
Ik heb alleen een Hyve zodat ik op de besloten Hyve van mijn werk kan, en dus maar enkele vrienden, collega's en mijn ex. Laatste keer dat ik op zijn Hyve zat las ik idd stomme dingen, dus nu denk ik eraan om mijn hele Hyve maar weg te doen. Nu al een hele tijd niet gekeken, voelt wel goed, maar de dag gaat komen dat ik toch wil kijken, en als ik het dan niet kan zou ik dat wel erg vinden.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:00 schreef Tegan het volgende:
Ik kan niet leuk en lief en aardig doen (zoals tegen vrienden) tegen mijn ex als ik hem niet altijd kan bellen als er iets is ofzo, of altijd antwoord krijg als ik sms. Herkennen jullie dit? Dat is echt mijn grootste frustratie, en de reden waarom ik niet vriendschap kan hebben, dan maar geen contact.
Het is niet voor niks je ex. Waarom zou je hem of haar per se als eerste moeten bellen als er iets is?quote:Ik kan niet leuk en lief en aardig doen (zoals tegen vrienden) tegen mijn ex als ik hem niet altijd kan bellen als er iets is ofzo
Amen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:12 schreef MOD het volgende:
Het blijft hoe dan ook een gemis en een gevoel van leegte. Niet iedereen heeft vervangend materiaal bij de hand waar aan hij of zij de dingen kan delen die je ook met je ex deed.
Niet wetende of je daarmee op mij doelt of niet, maar ik geef alleen maar een reden aan. Niet dat het voor mij nog steeds zo is. Het heeft me behoorlijk wat moeite gekost, dat geef ik toe, maar ik ben nu ook eindelijk verder gegaan met mijn leven.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
Misschien moet je je daar juist eens overheen proberen te zetten. Pas als je accepteert dat zij of hij er niet meer is voor je kun je gaan werken aan je gevoelens op een andere manier ventileren. Niet lullig bedoeld hoor, maar ik krijg sterk het idee dat er hier een paar mensen zitten die alleen maar in cirkeltjes blijven gaan. Daar pijnig je alleen jezelf maar mee.
Het is helaas een fasequote:Op woensdag 24 maart 2010 00:42 schreef whatdidhesay het volgende:
Het is nog niet uit, maar het zit er aan te komen.
Sinds dit weekend tranen met tuiten, op de vreemdste momenten.
Ik voel me alleen, alleen gelaten. Ik weet niet wat ik moet doen, radeloos.
Vrienden geven me advies dat ik er niet aan moet denken, beter gezegd dan gedaan.
Ik kan niet tegen de kilte. Alles is veranderd.
En dan luister ik weer die ene muziek en ja hoor, dan glijden de tranen over mn wangen.
Ik kon zaterdag geen muziek luisteren, alles deed me aan hem denken.
Een benauwd opjagend gevoel.
Daarom is afstand beter. Mijn ex wilde ook enorm graag vrienden blijven. Maar als je te veel verwacht van elkaar en blijft vragen naar de dingen die je niet kan krijgen stoot je elkaar af, want je wilt wel verder met je leven. Het is gewoon in het begin even moeilijk. Als de gevoelens zijn afgevlakt en je verwacht niet zo veel meer van elkaar, dan kan je weer contacten leggen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
Misschien moet je je daar juist eens overheen proberen te zetten. Pas als je accepteert dat zij of hij er niet meer is voor je kun je gaan werken aan je gevoelens op een andere manier ventileren. Niet lullig bedoeld hoor, maar ik krijg sterk het idee dat er hier een paar mensen zitten die alleen maar in cirkeltjes blijven gaan. Daar pijnig je alleen jezelf maar mee.
Uiteindelijk moet je het ook alleen kunnen redden. Natuurlijk heeel erg fijn die steun, maar je zal uiteindelijk altijd alleen voor iets komen te staan. Je wordt hier dus echt alleen maar sterker van.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:18 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Amen.
Ik mis de steun die zij mij bood in zware tijden.
Ja, op een gegeven moment had ik dat ook. Ik huilde toen niet meer, maar het voelde alsof de pijn nog dieper zat. Een heel leeg gevoel. Je voelt als het ware alsof er een hap uit je hard genomen is. Daarna ging het echt stukken beter, je voelt dat je het gewoon moet accepteren, je kan niet anders.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:00 schreef fokvragen het volgende:
Ik heb vannacht voor de tweede keer achter elkaar gedroomd dat ze me mistte en me terug wou. Ik heb nu voor het eerst langere tijd geen contact met haar (nu 3,5 weken) en denk dat ik in de volgende fase van het verwerken ben gekomen. Dat nu even het echte gemis en de stilte komt.
Hebben jullie dit ook gehad?
Ja maar ik heb heel erg de behoefte om haar stem weer te horen en te vragen hoe het gaat en ik weet zeker dat zij dat ook fijn zal vinden omdat ze aangaf graag contact te houden. Ze zoekt nu geen contact omdat ik heb aangegeven dat dat beter voor me is...Ik zou zo graag willen dat ze toch gewoon contact zoekt en zegt dat ze me mistquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:02 schreef Faerie het volgende:
[..]
Ja, op een gegeven moment had ik dat ook. Ik huilde toen niet meer, maar het voelde alsof de pijn nog dieper zat. Een heel leeg gevoel. Je voelt als het ware alsof er een hap uit je hard genomen is. Daarna ging het echt stukken beter, je voelt dat je het gewoon moet accepteren, je kan niet anders.
Andersom: wou je haar verplichten weer van jou te houden? Dat gaat niet, valt niet te forceren. Bovendien is je motivatie om niet meer van haar te houden het feit dat het zal leiden naar pijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:39 schreef fokvragen het volgende:
Ik zat net te denken he....
Ik hou van iemand maar wordt eigenlijk verplicht (door haar) om niet meer van haar te houden. Dit maakt het zo moeilijk omdat er helemaal geen reden is om niet meer van haar te houden. De enige reden om niet meer van haar te houden is omdat ze niet meer verliefd op mij is. Maar vanuit mezelf bekeken is er totaal geen aanleiding om niet meer verliefd op haar te zijn. Je wordt gewoon verplicht!
Hoe heb jij je hele Hyves profiel kunnen verwijderen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:24 schreef Faerie het volgende:
[..]
Ik heb mijn hyves ook verwijderd. Pffff wat een heerlijke opluchting was dat! Ik kon die neiging niet meer hebben om steeds op zijn hyves te kijken. Ik had hem in het begin ook verwijderd als vriend, maar toen kon ik nog steeds op zijn hyves en ik zag ook krabbels van hem bij andere vrienden, en daar begon ik dan weer rare dingen over te denken. Echt een kutgedoe. Dus toen lekker verwijderd. Nu heb ik alleen nog Facebook. Het fijne aan facebook is dat alles zo afgeschermd is, je kunt sowieso niet op facebook van iemand anders, ongeacht of diegene de vriend is van een vriend van jou. Werkt veel beter.
Dat had ik ook!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:13 schreef CoendeW het volgende:
[..]
Hoe heb jij je hele Hyves profiel kunnen verwijderen?
Ik heb het gewoon via Hyves geprobeerd en dan krijg je een link toegestuurd die je moet bevestigen.
Heb nou al drie keer bevestigd, maar er gebeurd niks. Mn profiel bestaat nog steeds.
Klopt dat is ook zo...bij vriendschap moet het gevoel voor elkaar en het doel eigenlijk op 1 lijn zitten. Wanneer een relatie van 1 kant is verbroken is dit vaak moeilijk te realiseren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:58 schreef INViCTuS het volgende:
Maar vriendschap is ook erg verleidelijk voor de persoon die nog wel wil en nog wel houdt van de ander... dat is best moeilijk. De 1 heeft de knop aardig om weten te zetten en de ander niet.
Oh daar kan ik dus ook niet tegen hè.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:54 schreef Tegan het volgende:
Jeez, mijn ex. Hebben we samen besloten dat we toch binnekort weer een keer iets willen afspreken. Heb ik hem drie keer gevraagd, maar kon hij steeds niet. Zeg ik net dat ik niet blijf vragen en dat we anders maar gewoon toch afstand moeten houden. Smst hij net terug dat dat goed is, en dat hij wel even vraagt aan zijn werk of ze een andere keer bijna failliet willen gaan. *zucht* Als hij nou gewoon had gezegd wat er speelde. Nu zoekt hij het maar ook zelf uit ook
.
Komt me zooooo bekend voor. Laat haar toch lekker zitten joh. Zoals je het nu laat klinken is ze de energie niet eens meer waard om nog te reageren.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:52 schreef N-E-R-D het volgende:
Een fucking oke
Ik een hele mail gestuurd en basically reageert ze nergens op. Ok, ik snap het en succes. Thats it.
Nu heb ik zin om iets kortafs terug te sturen.
Thats it? Ok! Jij ook succes verder!
Gelukkig gaat het gewoon goed met me maar hier kon ik ff niet tegen
Ja wou ik net zeggen, ik ga lekker van het zonnetje genieten en chicks spotten!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het mooie weer helpt wel om je ex te vergeten. Lekker naar buiten, terrasje pakken, winkelen, etc!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |