Nee, lawaai maken. Schilderen kan natuurlijk prima na tienen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
huh, maar je mag toch maar tot 22:00 uur klussen? Ik zou de hele zooi lekker saboteren...
Je mag tot 10 uur 's avonds lawaai maken. Je mag de hele nacht verven enzovoort, als je er zin in hebt. Ik gok overigens dat Oene en Petra de oplevering gaan winnen, de enige kamer die nog enigszins ergens op leek en niet zo donker was. Hoe de twee dames die slaapkamer hebben afgemaakt is wel erg buiten beeld gebleven, zal wel louter klusjesmannenwerk zijn geweest.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
huh, maar je mag toch maar tot 22:00 uur klussen? Ik zou de hele zooi lekker saboteren...
dat waren tijdenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:36 schreef Nielsch het volgende:
Als Floortje & Jeroen werden stilgelegd, nodigden ze gewoon de jaarclub van Floortje uit om lekker te gaan borrelen. Lachen was dat!
Ik vond de kamer van Oene & Petra juist het minst nietszeggend. Een bij elkaar geschoven prutje van van alles en nog wat. Beetje een rommelige studentenkamer leek het wel. Niet echt een visie ofzo.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:37 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Je mag tot 10 uur 's avonds lawaai maken. Je mag de hele nacht verven enzovoort, als je er zin in hebt. Ik gok overigens dat Oene en Petra de oplevering gaan winnen, de enige kamer die nog enigszins ergens op leek en niet zo donker was. Hoe de twee dames die slaapkamer hebben afgemaakt is wel erg buiten beeld gebleven, zal wel louter klusjesmannenwerk zijn geweest.
Haha, ja hoe ze het telefoongesprek begon was hilarischquote:
Ja, maar heb je hun huis gezien? Nog een tandje erger.quote:Op donderdag 1 april 2010 02:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik vond de kamer van Oene & Petra juist het minst nietszeggend. Een bij elkaar geschoven prutje van van alles en nog wat. Beetje een rommelige studentenkamer leek het wel. Niet echt een visie ofzo.
No shit Sherlock!quote:Op donderdag 1 april 2010 07:55 schreef dapluiz het volgende:
Maar volgens mij kan ze ook wel heel erg vermoeiend zijn
In de vorige 2 afleveringen was Renate vooral "lekker even een bakkie koffie drinken"quote:Op donderdag 1 april 2010 19:46 schreef Cyan het volgende:
Ik heb nog helemaal geen stel waaraan ik me echt irriteer zoals vorig jaar. Wel vind ik Renate geen echte toevoeging in haar rol als battle-vrouw.
de buren waren al dagelijks langsgekomen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 07:17 schreef Nielsch het volgende:
Toch typisch dat mensen gelijk de politie bellen als er overlast is. Als mijn buren luidruchtig zijn ga ik er gewoon even zelf langs, werkt altijd perfect. Maarja, zal die opgefokte kutsfeer in Amsterdam wel zijn. Ik vind trouwens dat de koppels een boete moeten krijgen van de organisatie als de politie langskomt vanwege overlast. Dan is dat gedonder snel afgelopen en kan de politie betere dingen met hun tijd gaan doen.
renatequote:Op vrijdag 2 april 2010 16:45 schreef Beavis het volgende:
Gloeiende gloeiende!!
Zat ik net op uitzending gemist te kijken op net 5, zie ik mijn ex in beeld (denk ik)
Niet iedereen heeft er behoefte aan om met z'n smoel op TV te komen, vooral niet als je dan als "de klagende buur" wordt neergezet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 07:17 schreef Nielsch het volgende:
Toch typisch dat mensen gelijk de politie bellen als er overlast is. Als mijn buren luidruchtig zijn ga ik er gewoon even zelf langs, werkt altijd perfect. Maarja, zal die opgefokte kutsfeer in Amsterdam wel zijn. Ik vind trouwens dat de koppels een boete moeten krijgen van de organisatie als de politie langskomt vanwege overlast. Dan is dat gedonder snel afgelopen en kan de politie betere dingen met hun tijd gaan doen.
Nee, dat politiewijf rond 10:20. Ik wist dat ze bij de politie was gegaan en dat ze in Amsterdam werkte...quote:
Erover vallen dat je ex 1 miliseconde in beeld is geweestquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:12 schreef Beavis het volgende:
[..]
Nee, dat politiewijf rond 10:20. Ik wist dat ze bij de politie was gegaan en dat ze in Amsterdam werkte...
Goed, ze kwam niet goed in beeld dus ik weet het niet helemaal zeker maar het leek er verdomd veel op.
De kunst van het loslaten van je ex - deel #112quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:53 schreef June. het volgende:
[..]
Erover vallen dat je ex 1 miliseconde in beeld is geweest
Die lelijke dikkerd? Erg veel lef had ze niet, want ze durft niet op tv ff een bon uit te schrijven...quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:12 schreef Beavis het volgende:
[..]
Nee, dat politiewijf rond 10:20. Ik wist dat ze bij de politie was gegaan en dat ze in Amsterdam werkte...
Goed, ze kwam niet goed in beeld dus ik weet het niet helemaal zeker maar het leek er verdomd veel op.
eens, ik vind het ook 3x (eigenlijk 4x hehequote:Op woensdag 7 april 2010 20:41 schreef Mixende_match het volgende:
ik moet eerlijk zeggen, dat ik ze allemaal nou niet echt geweldig vind
Wat is een prijs voor een klusjesman, stucadoor etc? Want ik gok dat de normale klus-mannen boven dat bedrag zitten?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:52 schreef Piles het volgende:
Dat is in iedere seizoenen wel eens gebeurd, maar dan moesten zijn wel een marktconformsalaris krijgen volgens mij
Anders zou het appartement zo vol met 10 man staan
Ik ben het met je eens, ze zeuren.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:54 schreef Karina het volgende:
Volgens mij was er vorig jaar een beetje gedoe bij een van de stellen over familieleden die meehielpen. Dat is niet de bedoeling, tenminste niet dat ze het gratis doen.
En Petra en Oene vind ik vervelende zeurpieten.
¤36,- per uur. Mijn vader tenminste.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat is een prijs voor een klusjesman, stucadoor etc? Want ik gok dat de normale klus-mannen boven dat bedrag zitten?
SPAM!!quote:Op woensdag 7 april 2010 21:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
¤36,- per uur. Mijn vader tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |