Is die nog niet online? Ik dacht mooi gelegenheid om die te kijken tijden het eten vandaagquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:48 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb het gisteren gemist, dus ik wacht even tot de aflevering online staat
Die zijn te vrolijk vind ik... ik wacht nog op de hele grote ruziequote:Op donderdag 18 maart 2010 15:50 schreef June. het volgende:
Nah, ik vind alleen Petra en Oene echt irritant.
Ja dat vind ik dus echt een vreselijk stel. Kijk, als je dan toch 'uit de lijntjes' en 'uit het boxje' wil denken, doe dat dan niet zo ontzettend gemaakt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:50 schreef June. het volgende:
Daar krijg ik idd ook spontaan jeuk van jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:10 schreef Dizer het volgende:
Monique & Maarten zijn ook erg... met hun huis ingericht in 2en... alles in 2en..![]()
![]()
:R :ER e: r :R
Dat is esthetishe misdaad.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:11 schreef Piles het volgende:
Maar die styling van Dennis is ook ernstigIk dacht dat ik geen smaak had, maar dát...
ik ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:50 schreef June. het volgende:
http://www.net5.nl/web/sh(...)/media=155466/page=1quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is die nog niet online? Ik dacht mooi gelegenheid om die te kijken tijden het eten vandaag.
Ja! Dat zat ik me idd ook te bedenken gisteravondquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:29 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Ik vind haar stem heel erg lijken op die van Renee Fokker, actrice uit oa De zomer van 45![]()
Dat waren dan ook echte Grunnegersquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
vind op dit moment alle stellen bagger.
Petra en die vent van d'r van vorig jaar kon ik tenminste sympathiek vinden, maar dit jaar....
Eensquote:Die 2 bouwkundigen vind ik te ehm.....symmetrisch.
die lesbische dames, daarvan heeft die ene me iets teveel adhd en die andere is saai
die creabea's zijn mij te veel aan het tonen dat ze zo lekker gek zijn
die dennis is een irritant ventje en moet lekker elders z'n vriendin gaan stylen.
Maar als slim zijn moeten ze wel iig 1 stel sympathiek laten overkomen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:43 schreef Numbie het volgende:
Tsja, dit soort shows zijn wel altijd zo gemaakt, in elkaar geknipt en geplakt, dat alleen de meest extreme / interessantste momenten uitgezonden worden van die paar dagen...
Dit dus....hoe fucking lelijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:10 schreef Dizer het volgende:
Monique & Maarten zijn ook erg... met hun huis ingericht in 2en... alles in 2en..![]()
![]()
:R :ER e: r :R
Ja, natuurlijk. Ken jij appartementen waarbij je door het huis van je buren moet lopen om naar je eigen woning te gaan?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:21 schreef athlonkmf het volgende:
krijgt elk appartement nou wel een eigen ingang?
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Ken jij appartementen waarbij je door het huis van je buren moet lopen om naar je eigen woning te gaan?
hehequote:Op maandag 22 maart 2010 23:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Ken jij appartementen waarbij je door het huis van je buren moet lopen om naar je eigen woning te gaan?
Dat ligt dus helemaal aan hoe ze dat oplossen. Het kan zijn dat de voordeur de gemeenschappelijke voordeur wordt, en dat de gang een "portiek" wordt.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Het zijn 2 deuren aan de straat, 1 voor beneden, en 1 voor de trap. Vervolgens krijgen de 3 bovenverdiepingen aan de trap ook een eigen voordeurquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:38 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Dat ligt dus helemaal aan hoe ze dat oplossen. Het kan zijn dat de voordeur de gemeenschappelijke voordeur wordt, en dat de gang een "portiek" wordt.
Maar als ze nog 4 deuren moeten maken aan de gevel, dan hebben ze beneden wel heel wat minder ruimte.
Hij is leukquote:Op maandag 22 maart 2010 18:33 schreef superjojo het volgende:
http://frontpage.fok.nl/c(...)-blok-seizoen-5.html
Even mijn (inval)column spammen.(en tevens een tvp)
goeie column welquote:Op maandag 22 maart 2010 18:33 schreef superjojo het volgende:
http://frontpage.fok.nl/c(...)-blok-seizoen-5.html
Even mijn (inval)column spammen.(en tevens een tvp)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |