Ah, ok. Ook niet helemaal correct natuurlijk, maar ik snap wat ie bedoelt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:18 schreef Verbal het volgende:
Nee, dat verstond je niet goed.
Hij zei: "Handigheid zit in je vingers, niet in je hoofd".
V.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:23 schreef Nielsch het volgende:
Kan die Renate niet gewoon stil zijn. Wat een asociale kutstem heeft dat wijf...
Dat zei ik ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:31 schreef lekzzz het volgende:
Oene heeft steeds minder last van zijn hand hahaha
Anders zak je er ff doorheenquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:31 schreef lekzzz het volgende:
Oene heeft steeds minder last van zijn hand hahaha
Nou iddquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:33 schreef Verbal het volgende:
Als je toch geen fucking boor in een boormachine krijgt, waarom doe je dan in godesnaam mee?
V.
Ding aangesloten aan de oplader. En een paar dingen versleept, waarvan ze niet weten wat er in zit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:01 schreef Anderkeertje het volgende:
wat hebben die 2 vrouwen nu de hele dag gedaan?
is die fles wijn je ook opgevallenquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo he, een nieuwe auto. Zou dat sluikreclame zijn?
Toch geen Lindeman he?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:06 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
is die fles wijn je ook opgevallen
Mwa, Renate toch wel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:04 schreef Nielsch het volgende:
Er zit gewoon geen één lekker wijf in deze keer!
Ooit met je vinger tussen de autodeur gezeten? Dat doet pijn!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:22 schreef Nielsch het volgende:
Volgens mij is er niet aan de hand met Oene zijn hand. Aansteller!
Ja, dit jaar hebben ze duidelijk Ford als sponsor gestrikt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo he, een nieuwe auto. Zou dat sluikreclame zijn?
ik denk dat die vrouwen nog steeds een goede kans maken hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:49 schreef TheDoppler het volgende:
Hoezo maarten en monique gaan winnen?
De enige die nog een beetje kans maken zijn die mooiboy en zn chick, maar dat ligt niet aan haar iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ookquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:05 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben ook voor Maarten en Monique! Die gast heeft wel een beetje een asobakkes, maar vooruit!
nee man , die gasten van de bovenste verdieping waren tofquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:15 schreef Nielsch het volgende:
Hoop wel dat die potten erin blijven. Ik irriteer me er aan, maar wel op een goede en leuke manier. Zelfde met die Oene. Vorige serie had ik echt een grondige hekel aan die lelijke boeren en die zure kutten van de zolder, zo'n haat voel ik nu (nog) niet.
Ik vind Jeroen en Floortje het beste blokkoppel ooit. Die lui van de zolder waren echt zo zuur, wat een nare mensen waren dat zeg.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:18 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
nee man , die gasten van de bovenste verdieping waren tofMaar wellicht was ik wat bevooroordeeld als mede Groninger
Ik vond die Jeroen ook geniaal toen
en z'n irritante mokkel Floortje
Ja maar je bent creatief, je ademt creatief, je doet creatief, je denkt creatief, je maakt alles creatief, je gaat creatief met alles om of je bent niet creatiefquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:42 schreef friekin_ het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was die zich irriteerde aan alle stellen.
Ik vind Oene en *wat is haar naam ook alweer* nog wel het ergste.
"OUT OF THE BOX DENKEN"
Met het geneuzel over creatief zijn.. Hun eigen wc ziet eruit als een studentenpot.
Ik weet niet of ik dit nog blijf kijken, ik kon mijn aandacht er laatst maar bar moeilijk bij houden.
Wie bedoel jij in hemelsnaam met mooiboy?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:49 schreef TheDoppler het volgende:
Hoezo maarten en monique gaan winnen?
De enige die nog een beetje kans maken zijn die mooiboy en zn chick, maar dat ligt niet aan haar iig
Heb je al eens een aflevering gezien?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:57 schreef Sub_Rosa het volgende:
[..]
Wie bedoel jij in hemelsnaam met mooiboy?
Ik vind Maarten en Monique ook met afstand het leukste stel. Niet lullen maar poetsen. De rest zit maar een beetje te blunderen en te neuzelen. Sowieso is het een beetje slappe hap allemaal.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:20 schreef June. het volgende:
Ik weet het niet, ik vind Monique en Maarten wel een leuk stel. De rest irriteert me eigenlijk alleen maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |