Hee, je bent er weerquote:
ook die zin is vreselijk inderdaadquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:52 schreef Saaaaab het volgende:
De BN'ers hebben aangegeven geschokt te zijn.
Dit dus, het is rot maar al die media aandacht...wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:51 schreef wise het volgende:
Ik leef niet mee. Gaan zoveel mensen/kinderen dood.
Hoiquote:
Hee, jij bent er ook weerquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik ben 12, wie is Milly Boele?
Dit. Ze weten overal wel een spektakel van te maken tegenwoordig.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:03 schreef kwiwi het volgende:
Tsja ik vind dit wel een terechte klacht. Lullig wat er gebeurd is allemaal en als je als persoon meeleeft is prima, maar ga niet van die onzin uitkramen als 'heel Nederland leeft mee'. Ik kan wel voor mezelf spreken en denken
Milly Boeiuhquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik ben 12, wie is Milly Boele?
paint weggehaaldquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:03 schreef kwiwi het volgende:
Tsja ik vind dit wel een terechte klacht. Lullig wat er gebeurd is allemaal en als je als persoon meeleeft is prima, maar ga niet van die onzin uitkramen als 'heel Nederland leeft mee'. Ik kan wel voor mezelf spreken en denken
Welcome backquote:
Deze is gewoon bijna te mooi om waar te zijnquote:
Daar is het Rita voorquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze is gewoon bijna te mooi om waar te zijnDat ze zoiets dan weer precies op die dag moet zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:39 schreef koffiekoek het volgende:
[..]
Daar is het Rita voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geschokt zijn over een moord: van mij mag dat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:52 schreef Saaaaab het volgende:
ik zag het ook staan ja. Echt te erg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:52 schreef Saaaaab het volgende:
Er zijn hier mensen die meeleven met iemand die dood isquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:56 schreef AdvancedPower het volgende:
Poll: Leef jij mee met Milly Boele?
[
Als jij morgen sterft rouwt daar ook niemand om.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:37 schreef Seam het volgende:
Ik kende dat meisje niet en die man ook niet. Zal mij verder weinig uitmaken.
Geen mensen die hem niet hebben gekend neequote:Op donderdag 18 maart 2010 01:47 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Als jij morgen sterft rouwt daar ook niemand om.
Ik leef niet mee. Zij is namelijk doodquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:56 schreef AdvancedPower het volgende:
Poll: Leef jij mee met Milly Boele?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Done!
Stoere tekst. Ga je nu maar weer aftrekken op je eigen ego.quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:54 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik leef niet mee. Zij is namelijk dood.
Als jij mij de diepere betekenis van je sig. (ja sig as in signature not sign) uit kan leggen. dan wil ik nog wel even op je reageren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:03 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Lachwekkende suggestie ook dat heel Nederland oprecht zou meeleven..
Ik ben eerlijk gezegd nauwelijks geinteresseerd in jouw reactie.quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:06 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Als jij mij de diepere betekenis van je sig. (ja sig as in signature not sign) uit kan leggen. dan wil ik nog wel even op je reageren.
Duidelijk. Is er hier ook een negeerlijst?quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:09 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd nauwelijks geinteresseerd in jouw reactie.![]()
Verder lijkt het me vrij voor de hand liggend wat mijn sig. inhoudt?
Geen idee, maar mocht je een negeer-functie vinden, dan zou ik mij zeker negeren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:12 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Duidelijk. Is er hier ook een negeerlijst?
Waarom dan? Ben je zo vervelend?quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:14 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Geen idee, maar mocht je een negeer-functie vinden, dan zou ik mij zeker negeren.
Depends. Soms wel, vaak ook niet.. Toch zou ik mezelf graag negeren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:28 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Waarom dan? Ben je zo vervelend?
Ik ken dat en dat stemt me niet erg hoopvol. Enfin ik ga nu slapen, misschien later er nog op ingaan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:30 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Depends. Soms wel, vaak ook niet.. Toch zou ik mezelf graag negeren.
Zoveel moorden gebeuren er niet in dit land hoor. Iedere moord in Nederland is nog altijd bijzonder.quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:50 schreef The_Flash het volgende:
Wat ik zo gaar vind is dat de ene moord wekenlang in het nieuws is en die andere moorden voor het gemak maar worden vergeten
Ik lig wel wakker van die poll. Wat een verschrikkelijk land is dit aan het worden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:41 schreef Dawnbreaker het volgende:
de poll zegt genoeg denk ik. Het is zeer triest, maar ik lig er niet wakker van.
als?quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:44 schreef scanman1 het volgende:
Mensen die vinden dat je niet geschokt kunt zijn ls je iemand niet kent
http://www.emigratiebeurs.nl/nl/quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:46 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik lig wel wakker van die poll. Wat een verschrikkelijk land is dit aan het worden.
Ik zou er bijna aan gaan denken vanwege aso's zoals jij bijvoorbeeld. Maar het leuke is dat aso partijen als de PVV nooit zullen regeren, dus daar geniet ik dan wel weer van en van het feit dat de PVV stemmers steeds gefrustreerder rakenquote:Op donderdag 18 maart 2010 02:48 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
http://www.emigratiebeurs.nl/nl/
Jij raakt steeds weer gefrustreerd omdat je maar een bijzonder matig inzicht in de menselijke geest bezit. Zie ook jouw reactie op eerdergenoemde poll. Childish.quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:53 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik zou er bijna aan gaan denken vanwege aso's zoals jij bijvoorbeeld. Maar het leuke is dat aso partijen als de PVV nooit zullen regeren, dus daar geniet ik dan wel weer van en van het feit dat de PVV stemmers steeds gefrustreerder rakenEn haal toch eens die avatar weg van DSOTM. De leden van PF kotsen iemand als jij uit.
Houd toch op man, als je met het leed van iedere Nederlander of sterker nog iedere mens daadwerkelijk mee zou leven zou je constant ongelukkig zijn. Hypocriete aansteller.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:48 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Triest dat mensen niet meeleven. Tuurlijk leef je mee. Maar of je ook de moeite neemt om het te gaan typen en alles is een ander verhaal.
Omdat ik een andere mening dan jij heb? Wie is er nou kinderlijk?quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:58 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Jij raakt steeds weer gefrustreerd omdat je maar een bijzonder matig inzicht in de menselijke geest bezit. Zie ook jouw reactie op eerdergenoemde poll. Childish.
En daar hebben onze extreemlinkse knuffel idioot weer. Wat een verrassing dat ook jij hier 'sociaal wenselijk' aan het zeveren slaat.quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:00 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Omdat ik een andere mening dan jij heb? Wie is er nou kinderlijk?
Mensen die zeggen dat de moord op Milly ze volkomen koud laat moeten zich echt laten opnemen. Dan ben je de term 'mens' namelijk niet waard en zul je alleen maar zinloos op deze aarde rondlopen.
Rot toch op idioot. Een moord als deze komt echt niet vaak voor in dit land, dus dat mensen meeleven en zich kunnen voorstellen hoe het moet zijn voor iedereen die haar gekend heeft is meer dan logisch. Dat jij die gave niet bezit en dat het jou koud laat, is meer een teken dat jij een ongevoelige klootzak bent die zich zwaar moet gaan afvragen waar die ongevoeligheid aan ligt. Want jouw reactie is absoluut abnormaal en niet gezond.quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:59 schreef NotYou het volgende:
[..]
Houd toch op man, als je met het leed van iedere Nederlander of sterker nog iedere mens daadwerkelijk mee zou leven zou je constant ongelukkig zijn. Hypocriete aansteller.
Nee niet omdat jij een andere mening hebt. Maar om de lachwekkende hypocrisie waarmee jij op een poll reageert.quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:00 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Omdat ik een andere mening dan jij heb? Wie is er nou kinderlijk?
Mensen die zeggen dat de moord op Milly ze volkomen koud laat moeten zich echt laten opnemen. Dan ben je de term 'mens' namelijk niet waard en zul je alleen maar zinloos op deze aarde rondlopen.
Je kunt trots zijn dat alles wat jij schrijft erop duidt dat je het erg goed gedaan zou hebben als NSB'er. Jij bent een soort mens dat dit land echt beter kwijt is dan rijk. Je bent lager dan laag. Helaas heb je het zelf niet door vanwege een gebrek aan intelligentie en zul je dus nooit begrijpen dat je tuig eerste klas bent. Het dringt bij jou gewoon nooit door.quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
En daar hebben onze extreemlinkse knuffel idioot weer. Wat een verrassing dat ook jij hier 'sociaal wenselijk' aan het zeveren slaat.![]()
Ga gewoon weg uit dit topic, want je zet jezelf zo enorm voor lul tegenover de mensen die over enige intelligentie beschikken. Echt! Doe jezelf een plezier en ga nadenken over je zwaar asociale reacties. Je moet je doodschamen en volgens mij weet je dat ook.quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:04 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Nee niet omdat jij een andere mening hebt. Maar om de lachwekkende hypocrisie waarmee jij op een poll reageert.
Zolang jij jouw emoties overdrijft omtrend dit misdrijf, ben jij degene die zich moet schamen. Ze leven enkel in letters en in woorden.
Toegegeven; het is knap hoe jij zelfs na een kindermoord weer uit weet te komen bij hetgeen dat jou zo fascineert, het nazisme. Helaas heb je er vooralsnog bitterweinig van begrepen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:06 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Je kunt trots zijn dat alles wat jij schrijft erop duidt dat je het erg goed gedaan zou hebben als NSB'er. Jij bent een soort mens dat dit land echt beter kwijt is dan rijk. Je bent lager dan laag. Helaas heb je het zelf niet door vanwege een gebrek aan intelligentie en zul je dus nooit begrijpen dat je tuig eerste klas bent. Het dringt bij jou gewoon nooit door.
Vorige week nog, misschien + een paar dagen, heeft een vader twee van zijn drie kinderen vermoord. Wat overigens ook de landelijke media gehaald heeft.quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:03 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Rot toch op idioot. Een moord als deze komt echt niet vaak voor in dit land, dus dat mensen meeleven en zich kunnen voorstellen hoe het moet zijn voor iedereen die haar gekend heeft is meer dan logisch. Dat jij die gave niet bezit en dat het jou koud laat, is meer een teken dat jij een ongevoelige klootzak bent die zich zwaar moet gaan afvragen waar die ongevoeligheid aan ligt. Want jouw reactie is absoluut abnormaal en niet gezond.
Omdat ik geen emoties veins om te scoren? Omdat ik realist ben en niet iemand waar de hypocrisie vanaf druipt, zoals bij jou?quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:08 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ga gewoon weg uit dit topic, want je zet jezelf zo enorm voor lul tegenover de mensen die over enige intelligentie beschikken. Echt! Doe jezelf een plezier en ga nadenken over je zwaar asociale reacties. Je moet je doodschamen en volgens mij weet je dat ook.
Ik kom helemaal niet uit bij nazisme. Milly was geen moslim, niet joods of wat dan ook. Ik kom uit bij het feit dat jij een zwaar slecht persoon bent en dat je moeder zich wel zwaar moet schamen dat ze jou ooit op deze wereld heeft gezet. Wat een naar persoon ben jij zegquote:Op donderdag 18 maart 2010 03:08 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Toegegeven; het is knap hoe jij zelfs na een kindermoord weer uit weet te komen bij hetgeen dat jou zo fascineert, het nazisme. Helaas heb je er vooralsnog bitterweinig van begrepen.
Was jij trouwens niet al een oude kerel, die zelfs al een volwassen zoon/dochter zou hebben?quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:11 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik kom helemaal niet uit bij nazisme. Milly was geen moslim, niet joods of wat dan ook. Ik kom uit bij het feit dat jij een zwaar slecht persoon bent en dat je moeder zich wel zwaar moet schamen dat ze jou ooit op deze wereld heeft gezet. Wat een naar persoon ben jij zeg
quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:11 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik kom helemaal niet uit bij nazisme. Milly was geen moslim, niet joods of wat dan ook. Ik kom uit bij het feit dat jij een zwaar slecht persoon bent en dat je moeder zich wel zwaar moet schamen dat ze jou ooit op deze wereld heeft gezet. Wat een naar persoon ben jij zeg
Hé ziek persoon. Ik kan je verzekeren dat ik jaarlijks meer geef aan goede doelen die dat soort zaken behandelen dan jij. Dus ga godverdomme niet even posten waar je geen zak vanaf weet!!! Voor Haiti heb ik ook 500 euro gegeven. Wat heb jij gegeven? Ik gok: NIETS... of iets beneden de 10 euro. Dus rot op met je insinuaties. Ik ben alles behalve hypocriet, maar ik heb het idee dat jij zo ongeveer de definitie bent van het woord!quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vorige week nog, misschien + een paar dagen, heeft een vader twee van zijn drie kinderen vermoord. Wat overigens ook de landelijke media gehaald heeft.![]()
Als het iemand hier aan empathie (en inzicht) ontbreekt ben jij diegene wel. Dat je niet eens in staat bent te beseffen dat er dagelijks nog kinderen sterven van de honger of aan aids, gedwongen worden onder erbarmelijke omstandigheden onze kleding in elkaar te naaien, onze elektronica te assembleren. Voor een hongerloontje waarvan zij om te overleven afhankelijk zijn.
Maar oh nee, incidenteel treft het noodlot een kindje in het rijke westerse Nederland, het zou maar zo je eigen dochter kunnen zijn en dan ineens is de situatie/geschiedenis zo vreselijk dat iedereen er kapot van is.
Je bent niet alleen hypocriet, dom en onfatsoenlijk, je bent ook nog eens een vuile egoist. Je zou je diep moeten schamen.
Tof voor je dat jij jouw schuldgevoel op die manier af denkt te kopen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:14 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Hé ziek persoon. Ik kan je verzekeren dat ik jaarlijks meer geef aan goede doelen die dat soort zaken behandelen dan jij. Dus ga godverdomme niet even posten waar je geen zak vanaf weet!!! Voor Haiti heb ik ook 500 euro gegeven. Wat heb jij gegeven? Ik gok: NIETS... of iets beneden de 10 euro. Dus rot op met je insinuaties. Ik ben alles behalve hypocriet, maar ik heb het idee dat jij zo ongeveer de definitie bent van het woord!
Wat is dat voor een klasse reactie? Geweldig. Ja, ik ben 46 (een echt heel oude kerelquote:Op donderdag 18 maart 2010 03:12 schreef NotYou het volgende:
[..]
Was jij trouwens niet al een oude kerel, die zelfs al een volwassen zoon/dochter zou hebben?
Jij zult in ieder gaval nooit een lintje krijgen, of het moet zijn voor grootste aso van FOK~!quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:16 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Tof voor je dat jij jouw schuldgevoel op die manier af denkt te kopen.
Zal ik je maar voordragen voor een lintje?
Och gut, meneer geeft aan goede doelen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:14 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Hé ziek persoon. Ik kan je verzekeren dat ik jaarlijks meer geef aan goede doelen die dat soort zaken behandelen dan jij. Dus ga godverdomme niet even posten waar je geen zak vanaf weet!!! Voor Haiti heb ik ook 500 euro gegeven. Wat heb jij gegeven? Ik gok: NIETS... of iets beneden de 10 euro. Dus rot op met je insinuaties. Ik ben alles behalve hypocriet, maar ik heb het idee dat jij zo ongeveer de definitie bent van het woord!
Puur nieuwsgierigheid. Leeftijd doet verder niet echt ter zake al is het natuurlijk jammer dat je ooit op dit punt in je ontwikkeling bent blijven steken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:16 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een klasse reactie? Geweldig. Ja, ik ben 46 (een echt heel oude kerel) en heb een dochter van 18 en een zoon van 15/
Heb jij mij even zwaar uit positie geluld zeg![]()
Dat is je reactie? STERK!!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Och gut, meneer geeft aan goede doelen.Maar zouden we de tijd en aandacht die je besteed hebt aan dit ene kind eens in verhouding plaatsen met de tijd aan aandacht die je besteed hebt aan het leed van alleen al de talloze slachtoffers van haiti, per persoon, dan denk ik dat we toch wel op een behoorlijk scheefgetrokken verhouding zullen uitkomen. Daarbij lijken goede doelen me uberhaupt niet zaligmakend, en acht ik het eerder vanzelfsprekend dan uitgesloten dat ook jij talloze goedkope producten in je bezit hebt die op een exploitatieve wijze tot stand zijn gekomen.
Blijf echter vooral pochen met al het geld dat je hebt overgemaakt aan goede doelen. Etaleer hier onbeschaamd je hypocrisie. Heb je, je geweten afdoende weten te sussen?
Kom maar met een totaaloverzicht.
Ik kan niet ontkennen dat die titel mij ergens wel goed zou doen. Al is het maar omdat het mij lijnrecht zou plaatsen tegenover hypocriete kuddedieren zoals jij.quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:17 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Jij zult in ieder gaval nooit een lintje krijgen, of het moet zijn voor grootste aso van FOK~!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
Puur nieuwsgierigheid. Leeftijd doet verder niet echt ter zake al is het natuurlijk jammer dat je ooit op dit punt in je ontwikkeling bent blijven steken.
Jeetje, geheel niet zelfingenomen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:20 schreef scanman1 het volgende:
[..]
![]()
Je wordt lachwekkend. Ik denk dat ik ongeveer een dubbele scoor van jouw IQ
Het is je gegund, echt.... want iedereen weet dat rechtse mensen vooral heel erg dom zijn. Erg laag opgeleid enzo. Dus daar pas je vast heel erg goed tussen. Geeft verder niet, maar doe jezelf niet beter voor dan je bent....quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:19 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat die titel mij ergens wel goed zou doen. Al is het maar omdat het mij lijnrecht zou plaatsen tegenover hypocriete kuddedieren zoals jij.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:20 schreef scanman1 het volgende:
[..]
![]()
Je wordt lachwekkend. Ik denk dat ik ongeveer een dubbele scoor van jouw IQ
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |