Welcome backquote:
Deze is gewoon bijna te mooi om waar te zijnquote:
Daar is het Rita voorquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze is gewoon bijna te mooi om waar te zijnDat ze zoiets dan weer precies op die dag moet zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:39 schreef koffiekoek het volgende:
[..]
Daar is het Rita voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geschokt zijn over een moord: van mij mag dat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:52 schreef Saaaaab het volgende:
De BN'ers hebben aangegeven geschokt te zijn.
ik zag het ook staan ja. Echt te erg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:52 schreef Saaaaab het volgende:
De BN'ers hebben aangegeven geschokt te zijn.
Er zijn hier mensen die meeleven met iemand die dood isquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:56 schreef AdvancedPower het volgende:
Poll: Leef jij mee met Milly Boele?
[
Als jij morgen sterft rouwt daar ook niemand om.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:37 schreef Seam het volgende:
Ik kende dat meisje niet en die man ook niet. Zal mij verder weinig uitmaken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |