Yvonne, ben je de computerbende dan vergeten? Of Michael Memet? De halve gestoorde, en wat dacht je van Rashid de Koelie?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:40 schreef yvonne het volgende:
Jij maakt er iets heel anders van man.
Rot op zeg.
Ja Sherlock, toen was de grond stijf bevroren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:34 schreef inZanity het volgende:
misschien was het een moord met voorbedachte rade en hij heeft hij het gat al een maand eerder gegraven en er vervolgens iets overheen geplaatst.
op zich wel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:41 schreef -Techno- het volgende:
[..]
En juist daarom lijkt het mij dus geen plan dat de dader al weken heeft voorbereid.
Ik bedoel, als je zoiets gepland hebt dan bedenk je toch wel een andere plek om der te begraven.
als in...?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan begin je met iets makkelijkers... Toch?
Zijn jullie met zijn tweeënquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat wel het andere uiterste. Ik ben het met je eens dat een moeder warmte en echte verse moedermelk (in de eerste levensjaren) aan haar koters moet geven, maar een moeder kan niet non stop bij haar kinderen zijn, dat is gewoon onmogelijk. De moeder treft, zeker in deze context, geen enkele blaam.²
Begraven in je tuin, of bewaren in de vriezer, is de meest effectieve manier om een lijk te verstoppen, zo lang je maar niet verhuist. (En niet verdacht bent.)quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:41 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Begraven in eigen tuin lijkt mij ook op een paniekdaad duiden. Anders zoek je inderdaad wel ergens een afgelegen bos oid. Misschien dat dat hij dat later alsnog van plan was te gaan doen maar dat hij nu snel moest handelen vanwege thuiskomst vriendin of de politie die ondertussen flink aan de slag was in de buurt?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat wel het andere uiterste. Ik ben het met je eens dat een moeder warmte en echte verse moedermelk (in de eerste levensjaren) aan haar koters moet geven, maar een moeder kan niet non stop bij haar kinderen zijn, dat is gewoon onmogelijk. De moeder treft, zeker in deze context, geen enkele blaam.²
Vergeet de nepparkeerbonnen niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:40 schreef yvonne het volgende:
Het is een normale wijk en is bijna nooit in het ( lokale) nieuws.
Hmm, iemand die in de tuin bezig is kan best een jutezak of een grote vuilniszak verslepen toch? Wederom, als ik een buurman iets zwaars zie tillen dan denk ik niet aan het lijk van m'n buurmeisje.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
op zich wel.
alleen moet je niet vergeten dat je dan in een gewone straat in (waarschijnlijk) vol daglicht met een lichaam moet gaan slepen.
WIE?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Yvonne, ben je de computerbende dan vergeten? Of Michael Memet? De halve gestoorde, en wat dacht je van Rashid de Koelie?
Die komen allen daar vandaan.²
Weer een punt dat wijst richting een ongeplande actie imho.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
op zich wel.
alleen moet je niet vergeten dat je dan in een gewone straat in (waarschijnlijk) vol daglicht met een lichaam moet gaan slepen.
Laterrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:46 schreef Adolecens het volgende:
Ik wordt nu een beetje simpel van al het gespeculeer en steeds weer onwaarheden die opnieuw boven komen drijven...![]()
Ik ben weg hier!
Het lijkt me ook een paniekreactie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:44 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Begraven in je tuin, of bewaren in de vriezer, is de meest effectieve manier om een lijk te verstoppen, zo lang je maar niet verhuist. (En niet verdacht bent.)
Waarom zouden anderen anders in je tuin willen kijken... Heb je lekker de controle. In het bos weet je maar nooit wat er gebeurt.
Klinkt bijna als een ervaringsdeskundigequote:Op woensdag 17 maart 2010 16:44 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Begraven in je tuin, of bewaren in de vriezer, is de meest effectieve manier om een lijk te verstoppen, zo lang je maar niet verhuist. (En niet verdacht bent.)
Waarom zouden anderen anders in je tuin willen kijken... Heb je lekker de controle. In het bos weet je maar nooit wat er gebeurt.
Maar om zo kort na de verdwijning van je buurmeisje in je tuin aan de slag te gaan kan toch ook enige argwaan wekken?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:44 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Als hij haar meteen vermoord heeft en daarna meteen is begonnen met graven, dan was ze nog niet als vermist opgegeven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar om zo kort na de verdwijning van je buurmeisje in je tuin aan de slag te gaan kan toch ook enige argwaan wekken?
Ik vind het ook op een paniekactie lijken.
Nou ja, doordeweek s' nachts om drie uur ziet niemand het lijkt me.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:47 schreef Ticootje het volgende:
Maar een gat voor een lijk van 1.65, ik neem aan dat je een beetje doorgraaft... Dat is toch een flink gat. Daar ben je wel even mee bezig neem ik aan.
Lijkt mij ook, zo´n gat graaf je niet even.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:47 schreef Ticootje het volgende:
Maar een gat voor een lijk van 1.65, ik neem aan dat je een beetje doorgraaft... Dat is toch een flink gat. Daar ben je wel even mee bezig neem ik aan.
Jezus, als je het allemaal ramptoerisme vind en iedereen die op een hyve of naar zo'n foto kijkt zo 'quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sta je dan, zo op het internet zodat mensen naar je verdriet kunnen kijken.
Waar die huizen staan, waar het meisje en buurman woonden, is het een zgnquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
op zich wel.
Joehoequote:Op woensdag 17 maart 2010 16:49 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, zo´n gat graaf je niet even.
Ik denk eerder in de richting van een seksuele drang die hij lang heeft proberen te onderdrukken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:39 schreef Ticootje het volgende:
De drang om eens te kijken hoe het is om iemand te vermoorden? Of om te kijken of je ermee weg kunt komen? Zoiets?
Lijkt mij ook. Zou weinig andere redenen kunnen bedenken voor een 'ander soort' moord dan lust/relatiequote:Op woensdag 17 maart 2010 16:41 schreef Re het volgende:
maar is alles nou via de voordeur of achterdeur gegaan...
verder denk ik inderdaad wel dat er seksuele intenties waren, komt volgens mij zelden voor dat iemand alleen doodt om het doden zelf
Dat wil je als ouder niet horen denk ik, niet nuquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk eerder in de richting van een seksuele drang die hij lang heeft proberen te onderdrukken.
Ach, het blijft allemaal speculeren en afschuwelijk.
Hoiquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joehoe99,9% kans dat de tuin er al zo lag, ze waren immers met de tuin begonnen toen het nog mooi weer was, verleden jaar dus.
Zie foto van hem en vriendin.
typisch een foto voor de wakkere krant van nederland, geld verdienen over de rug van een ander. Ik hoop dat de heer Vreeswijk het verschrikkelijk moeilijk gaat krijgen in de bajes.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:26 schreef Adolecens het volgende:
Sta je dan als vader, die zijn dochter moet proberen uit te leggen waarom de wereld zo in elkaar zit..![]()
[ afbeelding ]
Niet nu. Niet ooit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:54 schreef yvonne het volgende:
Dat wil je als ouder niet horen denk ik, niet nu
Klopt. Merkte ik eerder inderdaad ook op, als je die overzichtsfoto ziet lijkt die 'politietent' precies aan het einde van die overkapping en dus boven dat perkje te staan. Is natuurlijk ook zo omgeschept als het losse aarde / zand isquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:54 schreef patatmetfriet het volgende:
[ afbeelding ]
Zie helemaal vooraan. Soort van perkje/zandbak met een plaat er overheen. Ben je zo klaar.
Jij denkt meer in de richting pedofilie? (meisjes van 12 hebben al vrouwelijke kenmerken, dus dat valt dan niet onder pedofilie)quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk eerder in de richting van een seksuele drang die hij lang heeft proberen te onderdrukken.
12?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij denkt meer in de richting pedofilie? (meisjes van 12 hebben al vrouwelijke kenmerken, dus dat valt dan niet onder pedofilie)
Hoe dan ook, ik neem aan dat hij, voor zijn doen, op dat moment een logische daad beging... En ik hoop ook dat hij kan vertellen waarom hij tot zn daad kwam. Dat hoeft van mij niet eens zo zeer naar buiten te komen, al wordt het alleen doorgespeeld naar de ouders, ik zou willen weten waarom iemand mijn kind vermoord.
Nooit denk ik....quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als dat niet zo was zou hij het dan niet gewoon ontkend hebben? Nu lijkt het idd alsof hij de nabestaanden wilde sparen totdat ze volledig op de hoogte zijn.quote:Van de Beek wilde niet ingaan op de vraag of er seksueel contact is geweest tussen Milly en de verdachte.
Niet per se pedofilie an sich, wel een ongezonde interesse in dit specifieke buurmeisje.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:56 schreef Ticootje het volgende:
Jij denkt meer in de richting pedofilie? (meisjes van 12 hebben al vrouwelijke kenmerken, dus dat valt dan niet onder pedofilie)
dan moet z'n vriendin wel nachtdienst hebben gehad.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou ja, doordeweek s' nachts om drie uur ziet niemand het lijkt me.
Hij wilde dat niet omdat de sectie vanmiddag pas plaats zou vinden en hij dus niets wist.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nooit denk ik....
Op nu.nl staat:
[..]
Als dat niet zo was zou hij het dan niet gewoon ontkend hebben? Nu lijkt het idd alsof hij de nabestaanden wilde sparen totdat ze volledig op de hoogte zijn.
Nee hoor, meiden van 12 kunnen al ongesteld zijn, schaamhaar hebben en borstgroei.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
12?
Dan vallen de vrouwelijke kenmerken toch wel mee. En of het nou labeltje A of labeltje B heeft, tis gewoon ziek
Is de onzekerheid dat er misschien wel, misschien niet iets gebeurd is van dien aard niet veel erger?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zou inderdaad kunnen dat het allemaal heel snel is gebeurd en dat het allemaal gebeurd is toen ze nog niet eens als vermist was opgegeven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
dan moet z'n vriendin wel nachtdienst hebben gehad.
en waar laat ie dat lichaam in de tussentijd..?
Ik zou denk ik wel liever een reden willen weten dan altijd blijven afvragen waarom.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is de onzekerheid dat er misschien wel, misschien niet iets gebeurd is van dien aard niet veel erger?
Kruipruimte.... zat plekken in een huis waar je voor een paar uurtjes een lijk kwijt kunt..quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
dan moet z'n vriendin wel nachtdienst hebben gehad.
en waar laat ie dat lichaam in de tussentijd..?
Nu.nl trekt weer een kennis uit zijn reet. Er is gezegd dat nog niet te zeggen is of ze seksueel misbruikt is, en dat het uit de sectie zou moeten blijken. Het lichaam ligt al een dag of wat onder de grond, daar zie je het niet zomaar aan af.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nooit denk ik....
Op nu.nl staat:
[..]
Als dat niet zo was zou hij het dan niet gewoon ontkend hebben? Nu lijkt het idd alsof hij de nabestaanden wilde sparen totdat ze volledig op de hoogte zijn.
Het was gewoon verkrachting en moord. Lijkt me genoeg van een label.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
12?
Dan vallen de vrouwelijke kenmerken toch wel mee. En of het nou labeltje A of labeltje B heeft, tis gewoon ziek
Ik hoop het. Ik hoop, voor de ouders dat het echt een stupide ongeluk is. Je wil niet horen als ouders dat er iets met je dochter is uitgespookt. Al ben ik het met CC eens, ik ben ook bang dat hij dit wel gedaan heeft.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij wilde dat niet omdat de sectie vanmiddag pas plaats zou vinden en hij dus niets wist.
Nou schiet je wel erg ver door. Vooralsnog is er nog niks bekend over evt. misbruik oid.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was gewoon verkrachting. Lijkt me genoeg van een label.
Ze had gezegd dat er iemand aan de deur was en dat ze over een paar minuten maar even terug moest bellen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, of misschien deden ze dit wel elke dag.
Zie mijn edit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou schiet je wel erg ver door. Vooralsnog is er nog niks bekend over evt. misbruik oid.
Ging om het eerste telefoongesprek, dat ze dat misschien wel elke dag doen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ze had gezegd dat er iemand aan de deur was en dat ze over een paar minuten maar even terug moest bellen.
Daarom heeft die moeder dus vrij snel weer gebeld.
sowieso duurt het niet zo heel lang om zo'n gat te gravenquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:55 schreef -Techno- het volgende:
[..]
HoiIk heb niet alle 13 topics gelezen dus heb niet alle foto´s gezien. Maar je hebt een punt hoor, het is goed mogelijk dat er al een gat lag in de tuin.
Ik vrees er ook voor. Waarom in godsnaam anders een moord plegen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik hoop, voor de ouders dat het echt een stupide ongeluk is. Je wil niet horen als ouders dat er iets met je dochter is uitgespookt. Al ben ik het met CC eens, ik ben ook bang dat hij dit wel gedaan heeft.
Lijkt me dat deze meneer in een isolatie unit terecht komt. Deze kun je niet loslaten tussen de andere gevangenenquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de heer Vreeswijk het verschrikkelijk moeilijk gaat krijgen in de bajes.
Ze heeft dus zelfs gezegd dat de buurman aan de deur was. De politie heeft dat opzettelijk verzwegen voor de buitenwereld.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ze had gezegd dat er iemand aan de deur was en dat ze over een paar minuten maar even terug moest bellen.
Daarom heeft die moeder dus vrij snel weer gebeld.
Dat inderdaad, er zal in elk geval wel iets aan vooraf zijn gegaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vrees er ook voor. Waarom in godsnaam anders een moord plegen.
Het zijn mensen die elkaar verder amper kennen, en iets als beroving of roofmoord of jaloezie oid gaat ook niet op bij een meisje van 12
Zonde, daar gaat het belastinggeld...quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Lijkt me dat deze meneer in een isolatie unit terecht komt. Deze kun je niet loslaten tussen de andere gevangenen
Een buurman toch zeker?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:02 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ze heeft dus zelfs gezegd dat de buurman aan de deur was. De politie heeft dat opzettelijk verzwegen voor de buitenwereld.
Je zou het hem bijna gunnen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zonde, daar gaat het belastinggeld...
Maar inderdaad, ze zijn niet dol op kindermoordenaars, verkrachters, en politieagenten in de bajes.
En deze meneer is wellicht alle 3. Dus dat is de jackpot voor 'm
Je zegt toch niet "een buurman" wanneer je buurman aan de deur is? Vind ik vreemd klinken een beetje...quote:
Of misschien was zij verliefd op hem, is er ooit iets "voorgevallen" en dreigde ze e.e.a. tegen zijn vriendin/baas/weetikveelwie te vertellen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen was nog niet bekend dat ze al dood was, ook niet om welke buurman het ging, dus als ze nog in leven was geweest dan zou het haar juist extra in gevaar hebben gebracht als ze naar buiten hadden gebracht dat ze al wisten dat het een buurman was.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:02 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ze heeft dus zelfs gezegd dat de buurman aan de deur was. De politie heeft dat opzettelijk verzwegen voor de buitenwereld.
Nou, hij woont toch naast haar buren zelfs, en niet direct naast haar?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je zegt toch niet "een buurman" wanneer je buurman aan de deur is?
misschien wel "de buurman"quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je zegt toch niet "een buurman" wanneer je buurman aan de deur is? Vind ik vreemd klinken een beetje...
En daar hadden ze een goede reden voor. Daarnaast wisten de ouders helemaal niet dat het een buur was, alleen dat er een aan de deur stond. Verdacht dat ze daarna niets meer van zich liet horen, ja, maar hoefde niets te betekenen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:02 schreef scanman1 het volgende:
[..]
'Een' ja... Ik snap niet dat de politie dan de dader niet zelf heeft kunnen vinden.quote:
Is inderdaad ook een scenario wat al vaker voorbij is gekomen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Of misschien was zij verliefd op hem, is er ooit iets "voorgevallen" en dreigde ze e.e.a. tegen zijn vriendin/baas/weetikveelwie te vertellen?
Het zal wel "een buurman" zijn geweest dan ja. Maar ik vind het een beetje raar klinken om te zeggen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, hij woont toch naast haar buren zelfs, en niet direct naast haar?
Als het gelijk de buurman was hadden ze toch wel eerder bij hem op de stoep gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |