Yvonne, ben je de computerbende dan vergeten? Of Michael Memet? De halve gestoorde, en wat dacht je van Rashid de Koelie?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:40 schreef yvonne het volgende:
Jij maakt er iets heel anders van man.
Rot op zeg.
Ja Sherlock, toen was de grond stijf bevroren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:34 schreef inZanity het volgende:
misschien was het een moord met voorbedachte rade en hij heeft hij het gat al een maand eerder gegraven en er vervolgens iets overheen geplaatst.
op zich wel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:41 schreef -Techno- het volgende:
[..]
En juist daarom lijkt het mij dus geen plan dat de dader al weken heeft voorbereid.
Ik bedoel, als je zoiets gepland hebt dan bedenk je toch wel een andere plek om der te begraven.
als in...?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan begin je met iets makkelijkers... Toch?
Zijn jullie met zijn tweeënquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat wel het andere uiterste. Ik ben het met je eens dat een moeder warmte en echte verse moedermelk (in de eerste levensjaren) aan haar koters moet geven, maar een moeder kan niet non stop bij haar kinderen zijn, dat is gewoon onmogelijk. De moeder treft, zeker in deze context, geen enkele blaam.²
Begraven in je tuin, of bewaren in de vriezer, is de meest effectieve manier om een lijk te verstoppen, zo lang je maar niet verhuist. (En niet verdacht bent.)quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:41 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Begraven in eigen tuin lijkt mij ook op een paniekdaad duiden. Anders zoek je inderdaad wel ergens een afgelegen bos oid. Misschien dat dat hij dat later alsnog van plan was te gaan doen maar dat hij nu snel moest handelen vanwege thuiskomst vriendin of de politie die ondertussen flink aan de slag was in de buurt?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat wel het andere uiterste. Ik ben het met je eens dat een moeder warmte en echte verse moedermelk (in de eerste levensjaren) aan haar koters moet geven, maar een moeder kan niet non stop bij haar kinderen zijn, dat is gewoon onmogelijk. De moeder treft, zeker in deze context, geen enkele blaam.²
Vergeet de nepparkeerbonnen niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:40 schreef yvonne het volgende:
Het is een normale wijk en is bijna nooit in het ( lokale) nieuws.
Hmm, iemand die in de tuin bezig is kan best een jutezak of een grote vuilniszak verslepen toch? Wederom, als ik een buurman iets zwaars zie tillen dan denk ik niet aan het lijk van m'n buurmeisje.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
op zich wel.
alleen moet je niet vergeten dat je dan in een gewone straat in (waarschijnlijk) vol daglicht met een lichaam moet gaan slepen.
WIE?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Yvonne, ben je de computerbende dan vergeten? Of Michael Memet? De halve gestoorde, en wat dacht je van Rashid de Koelie?
Die komen allen daar vandaan.²
Weer een punt dat wijst richting een ongeplande actie imho.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
op zich wel.
alleen moet je niet vergeten dat je dan in een gewone straat in (waarschijnlijk) vol daglicht met een lichaam moet gaan slepen.
Laterrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:46 schreef Adolecens het volgende:
Ik wordt nu een beetje simpel van al het gespeculeer en steeds weer onwaarheden die opnieuw boven komen drijven...![]()
Ik ben weg hier!
Het lijkt me ook een paniekreactie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:44 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Begraven in je tuin, of bewaren in de vriezer, is de meest effectieve manier om een lijk te verstoppen, zo lang je maar niet verhuist. (En niet verdacht bent.)
Waarom zouden anderen anders in je tuin willen kijken... Heb je lekker de controle. In het bos weet je maar nooit wat er gebeurt.
Klinkt bijna als een ervaringsdeskundigequote:Op woensdag 17 maart 2010 16:44 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Begraven in je tuin, of bewaren in de vriezer, is de meest effectieve manier om een lijk te verstoppen, zo lang je maar niet verhuist. (En niet verdacht bent.)
Waarom zouden anderen anders in je tuin willen kijken... Heb je lekker de controle. In het bos weet je maar nooit wat er gebeurt.
Maar om zo kort na de verdwijning van je buurmeisje in je tuin aan de slag te gaan kan toch ook enige argwaan wekken?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:44 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Als hij haar meteen vermoord heeft en daarna meteen is begonnen met graven, dan was ze nog niet als vermist opgegeven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar om zo kort na de verdwijning van je buurmeisje in je tuin aan de slag te gaan kan toch ook enige argwaan wekken?
Ik vind het ook op een paniekactie lijken.
Nou ja, doordeweek s' nachts om drie uur ziet niemand het lijkt me.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:47 schreef Ticootje het volgende:
Maar een gat voor een lijk van 1.65, ik neem aan dat je een beetje doorgraaft... Dat is toch een flink gat. Daar ben je wel even mee bezig neem ik aan.
Lijkt mij ook, zo´n gat graaf je niet even.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:47 schreef Ticootje het volgende:
Maar een gat voor een lijk van 1.65, ik neem aan dat je een beetje doorgraaft... Dat is toch een flink gat. Daar ben je wel even mee bezig neem ik aan.
Jezus, als je het allemaal ramptoerisme vind en iedereen die op een hyve of naar zo'n foto kijkt zo 'quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sta je dan, zo op het internet zodat mensen naar je verdriet kunnen kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |