Misschien niet bij de voordeur, ik vind de timing zodanig dat ik denk dat hij heeft staan wachten, of ze nu binnen was of niet. Magoed, misschien horen we het nog.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:33 schreef cptmarco het volgende:
[..]
daar uit maak ik op dat hij niet bij de voordeur stond te wachten en zijn aan kwam wandelen, maar dat zij al in huis was. En dat hij daarna pas in actie gekomen is...
oh, maar dat punt ontken ik ook nergens... ik reageerde op een post dat 'de verdachte misschien aan de deur stond en zij op dat moment thuis kwam en dat dat misschien een ongelukkige samenloop van omstandigheden was' ...quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Opwachten kun je ook vanachter je eigen gordijnen doen ...
Als ze raar kijken wel ff melden dat je geen lijk aan het begraven bent hoor!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort ook weer de tuin omspitten, ik zal eens op de reactie van de buren letten.
Overdag werk ik, dus tuinen doe ik veelal in de avonduren. Het is alleen nog wat te vroeg donker.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:34 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Het tijdstip waarop je in een tuintje aan het spitten bent, wil ook nog weleens uitmaken.
Omspitten is toch echt wat anders dan een diepe kuil graven. En vergeet de context niet, mensen zouden juist alert moeten zijn vanwege het gebeurde in (de dure en vreemde) wijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort ook weer de tuin omspitten, ik zal eens op de reactie van de buren letten.
En dan graaft hij een gat in zijn eigen tuinquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:34 schreef inZanity het volgende:
misschien was het een moord met voorbedachte rade en hij heeft hij het gat al een maand eerder gegraven en er vervolgens iets overheen geplaatst.
Als het toevallig zou zijn dan wel, ik denk echter dat het geen toeval was.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:37 schreef cptmarco het volgende:
[..]
oh, maar dat punt ontken ik ook nergens... ik reageerde op een post dat 'de verdachte misschien aan de deur stond en zij op dat moment thuis kwam en dat dat misschien een ongelukkige samenloop van omstandigheden was' ...
Ah okay. Al dat gereageer op elkaar! Zo zie ik door de bomen het bos niet meer!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:37 schreef cptmarco het volgende:
oh, maar dat punt ontken ik ook nergens... ik reageerde op een post dat 'de verdachte misschien aan de deur stond en zij op dat moment thuis kwam en dat dat misschien een ongelukkige samenloop van omstandigheden was' ...
Dan ben ik zeker benieuwd naar zn verklaring... Ik bedoel, wat kan een 12 jarig meiske nou hebben gedaan dat je als volwassen kerel overgaat tot zo'n daad? Dat je zo'n daad voorbereid en al..quote:
heeft ie nu toch ook gedaan..?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:38 schreef -Techno- het volgende:
[..]
En dan graaft hij een gat in zijn eigen tuin
ja, moeders moet totdat de kinderen de respectabele leeftijd van 18 hebben bereikt 24 uur/dag in de buurt van de kinederen zijn. Een boodschapje doen bij de winkel kan, mits het kind aan de ketting gaatquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En o.a. daarom vind ik dat een moeder thuis bij de kinderen hoort. Laat de man haar maar voorzien in haar levensonderhoud én fast cash. Sleutelkinderen zijn toch per definitie een potentiële fail?²
De drang om eens te kijken hoe het is om iemand te vermoorden? Of om te kijken of je ermee weg kunt komen? Zoiets?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. Al dat gereageer op elkaar! Zo zie ik door de bomen het bos niet meer!
Ik denk verder niet zozeer aan een opeens opgekomen impuls, maar eerder aan een al langer sudderende drang.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alleen durf ik wel degelijk een correlatie te schetsen aangaande het gebeurde en de wijk in kwestie.
Vergeet niet dat ze maar 12 jaar was.²
Wanouweer.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:20 schreef BansheeBoy het volgende:
. Het was een jong stel in een dure wijk,²
Antwoord kan ik je zo wel geven. Helemaal niets!!!! Dit is gewoon een zieke daad van een ziek individu. Dat is de enige verklaring die mogelijk is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker benieuwd naar zn verklaring... Ik bedoel, wat kan een 12 jarig meiske nou hebben gedaan dat je als volwassen kerel overgaat tot zo'n daad? Dat je zo'n daad voorbereid en al..
Op de site van de Telegraaf zegt een hoogleraar forensische psychiatrie dat zulke mensen vaak ook onder invloed van drugs zo'n moord plegen. Mensen die dus vantevoren nooit iets raars hebben gedaan, en dan ineens zoiets heftigs. Doorgesnoven misschien, zin in seks... Weet ik veel, het zijn maar wat speculaties.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. Al dat gereageer op elkaar! Zo zie ik door de bomen het bos niet meer!
Ik denk verder niet zozeer aan een opeens opgekomen impuls, maar eerder aan een al langer sudderende drang.
Ik denk dat -Techno- bedoelt dat hij haar dan niet in zijn eigen tuin begraven zou hebben maar beter zou hebben verstopt.quote:
Het gaat een beetje om de hele situatie. Als je een buurman uit het niets op een dinsdagnacht zou zien graven in het donker in zijn tuintje, dan is dat nogal vreemd. Als iemand na zijn werk, wanneer het nog licht is of met zijn lampen aan ziet graven, dan is daar weinig opmerkelijks aan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Overdag werk ik, dus tuinen doe ik veelal in de avonduren. Het is alleen nog wat te vroeg donker.
Begraven in eigen tuin lijkt mij ook op een paniekdaad duiden. Anders zoek je inderdaad wel ergens een afgelegen bos oid. Misschien dat dat hij dat later alsnog van plan was te gaan doen maar dat hij nu snel moest handelen vanwege thuiskomst vriendin of de politie die ondertussen flink aan de slag was in de buurt?quote:
En juist daarom lijkt het mij dus geen plan dat de dader al weken heeft voorbereid.quote:
Vind je? Ik vind dat wel het andere uiterste. Ik ben het met je eens dat een moeder warmte en echte verse moedermelk (in de eerste levensjaren) aan haar koters moet geven, maar een moeder kan niet non stop bij haar kinderen zijn, dat is gewoon onmogelijk. De moeder treft, zeker in deze context, geen enkele blaam.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:39 schreef MikeyMo het volgende:
ja, moeders moet totdat de kinderen de respectabele leeftijd van 18 hebben bereikt 24 uur/dag in de buurt van de kinederen zijn. Een boodschapje doen bij de winkel kan, mits het kind aan de ketting gaat
Dan begin je met iets makkelijkers... Toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:41 schreef Re het volgende:
maar is alles nou via de voordeur of achterdeur gegaan...
verder denk ik inderdaad wel dat er seksuele intenties waren, komt volgens mij zelden voor dat iemand alleen doodt om het doden zelf
Ze waren net uit elkaar en hij is op dit adres toch pas net komen wonen (alleen)?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor haar is het inderdaad ook heel erg. Tenzij ze een rol speelt in het geheel, wat ik overigens wel uitsluit.²
Man, praat toch eens wat minder onzin. De zinnige dingen die je zegt verbleken bij de onzin die uit je toetsenbord komt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En o.a. daarom vind ik dat een moeder thuis bij de kinderen hoort. Laat de man haar maar voorzien in haar levensonderhoud én fast cash. Sleutelkinderen zijn toch per definitie een potentiële fail?²
Yvonne, ben je de computerbende dan vergeten? Of Michael Memet? De halve gestoorde, en wat dacht je van Rashid de Koelie?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:40 schreef yvonne het volgende:
Jij maakt er iets heel anders van man.
Rot op zeg.
Ja Sherlock, toen was de grond stijf bevroren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:34 schreef inZanity het volgende:
misschien was het een moord met voorbedachte rade en hij heeft hij het gat al een maand eerder gegraven en er vervolgens iets overheen geplaatst.
op zich wel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:41 schreef -Techno- het volgende:
[..]
En juist daarom lijkt het mij dus geen plan dat de dader al weken heeft voorbereid.
Ik bedoel, als je zoiets gepland hebt dan bedenk je toch wel een andere plek om der te begraven.
als in...?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan begin je met iets makkelijkers... Toch?
Zijn jullie met zijn tweeënquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat wel het andere uiterste. Ik ben het met je eens dat een moeder warmte en echte verse moedermelk (in de eerste levensjaren) aan haar koters moet geven, maar een moeder kan niet non stop bij haar kinderen zijn, dat is gewoon onmogelijk. De moeder treft, zeker in deze context, geen enkele blaam.²
Begraven in je tuin, of bewaren in de vriezer, is de meest effectieve manier om een lijk te verstoppen, zo lang je maar niet verhuist. (En niet verdacht bent.)quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:41 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Begraven in eigen tuin lijkt mij ook op een paniekdaad duiden. Anders zoek je inderdaad wel ergens een afgelegen bos oid. Misschien dat dat hij dat later alsnog van plan was te gaan doen maar dat hij nu snel moest handelen vanwege thuiskomst vriendin of de politie die ondertussen flink aan de slag was in de buurt?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat wel het andere uiterste. Ik ben het met je eens dat een moeder warmte en echte verse moedermelk (in de eerste levensjaren) aan haar koters moet geven, maar een moeder kan niet non stop bij haar kinderen zijn, dat is gewoon onmogelijk. De moeder treft, zeker in deze context, geen enkele blaam.²
Vergeet de nepparkeerbonnen niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:40 schreef yvonne het volgende:
Het is een normale wijk en is bijna nooit in het ( lokale) nieuws.
Hmm, iemand die in de tuin bezig is kan best een jutezak of een grote vuilniszak verslepen toch? Wederom, als ik een buurman iets zwaars zie tillen dan denk ik niet aan het lijk van m'n buurmeisje.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
op zich wel.
alleen moet je niet vergeten dat je dan in een gewone straat in (waarschijnlijk) vol daglicht met een lichaam moet gaan slepen.
WIE?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Yvonne, ben je de computerbende dan vergeten? Of Michael Memet? De halve gestoorde, en wat dacht je van Rashid de Koelie?
Die komen allen daar vandaan.²
Weer een punt dat wijst richting een ongeplande actie imho.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
op zich wel.
alleen moet je niet vergeten dat je dan in een gewone straat in (waarschijnlijk) vol daglicht met een lichaam moet gaan slepen.
Laterrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:46 schreef Adolecens het volgende:
Ik wordt nu een beetje simpel van al het gespeculeer en steeds weer onwaarheden die opnieuw boven komen drijven...![]()
Ik ben weg hier!
Het lijkt me ook een paniekreactie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:44 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Begraven in je tuin, of bewaren in de vriezer, is de meest effectieve manier om een lijk te verstoppen, zo lang je maar niet verhuist. (En niet verdacht bent.)
Waarom zouden anderen anders in je tuin willen kijken... Heb je lekker de controle. In het bos weet je maar nooit wat er gebeurt.
Klinkt bijna als een ervaringsdeskundigequote:Op woensdag 17 maart 2010 16:44 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Begraven in je tuin, of bewaren in de vriezer, is de meest effectieve manier om een lijk te verstoppen, zo lang je maar niet verhuist. (En niet verdacht bent.)
Waarom zouden anderen anders in je tuin willen kijken... Heb je lekker de controle. In het bos weet je maar nooit wat er gebeurt.
Maar om zo kort na de verdwijning van je buurmeisje in je tuin aan de slag te gaan kan toch ook enige argwaan wekken?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:44 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Als hij haar meteen vermoord heeft en daarna meteen is begonnen met graven, dan was ze nog niet als vermist opgegeven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar om zo kort na de verdwijning van je buurmeisje in je tuin aan de slag te gaan kan toch ook enige argwaan wekken?
Ik vind het ook op een paniekactie lijken.
Nou ja, doordeweek s' nachts om drie uur ziet niemand het lijkt me.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:47 schreef Ticootje het volgende:
Maar een gat voor een lijk van 1.65, ik neem aan dat je een beetje doorgraaft... Dat is toch een flink gat. Daar ben je wel even mee bezig neem ik aan.
Lijkt mij ook, zo´n gat graaf je niet even.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:47 schreef Ticootje het volgende:
Maar een gat voor een lijk van 1.65, ik neem aan dat je een beetje doorgraaft... Dat is toch een flink gat. Daar ben je wel even mee bezig neem ik aan.
Jezus, als je het allemaal ramptoerisme vind en iedereen die op een hyve of naar zo'n foto kijkt zo 'quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sta je dan, zo op het internet zodat mensen naar je verdriet kunnen kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |