Ik denk wel dat hij heeft staan wachten, anders is het toch te toevallig.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of hij heeft echt op haar staan wachten. Voor mij is het scenario van een obsessieve lustmoord op de een of andere manier nog het meest reëel, op dit moment.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:26 schreef Adolecens het volgende:
Sta je dan als vader, die zijn dochter moet proberen uit te leggen waarom de wereld zo in elkaar zit..![]()
[ afbeelding ]
Ja, of misschien deden ze dit wel elke dag.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:28 schreef inZanity het volgende:
wat ik ook heel bizar vind is de timing van het telefoongesprek.
ik bedoel die moeder belt in het zelfde tijdsbestek als de ontvoering.
lijkt wel een beetje op een voorgevoel van de moeder.
of is het heel raar wat ik nu zeg..
Eens, aandacht gaat nu wel uit naar de fam van milly. Maar voor haar is het ook ontzettend moeilijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou trouwens ook niet in de schoenen van Linda willen staan. Haar leventje stort nu ook in. Het was een jong stel in een dure wijk, ze hebben dus beiden een aardige baan. Huisje, boompje, vestje, beestje, zou je zeggen. Maar het meisje ziet alles voor haar verfijnde ogen instorten. Echt zielig.²
Mijn moeder belde me ook altijd als ik uit school was ofzo. Gewoon ff praten over de dag ofzo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, of misschien deden ze dit wel elke dag.
Half 6 is geen heel vreemde tijd om aan je dochter te vragen wat ze wil eten. Deed mijn moeder ook vaak genoeg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ja, even melden dat ze de piepers alvast op het vuur kon zetten....quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat sluit het 'opwacht-scenario' niet uit toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:26 schreef cptmarco het volgende:
[..]
vanochtend op de persconferentie zeiden ze toch, dat hij haar thuis had zien komen en toen in actie was gekomen?
Eens. De media beginnen steeds meer op ramptoeristen te lijken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:26 schreef Harajuku. het volgende:
Sta je dan, zo op het internet zodat mensen naar je verdriet kunnen kijken.
En o.a. daarom vind ik dat een moeder thuis bij de kinderen hoort. Laat de man haar maar voorzien in haar levensonderhoud én fast cash. Sleutelkinderen zijn toch per definitie een potentiële fail?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn moeder belde me ook altijd als ik uit school was ofzo. Gewoon ff praten over de dag ofzo.
Als ik een buurman in de tuin zie werken denk ik niet dat hij een lijk aan het begraven is.....quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:30 schreef Ticootje het volgende:
Als ik zo kijk naar de foto, de plek van de tent.... Hij moet haar zo'n beetje in het zicht hebben begraven. Dat je dus naar buiten kijkt uit je woonkamer en dan moet je toch iets opmerken aan de tuin... Als het nou om het hoekje was omgeploegd, bij het gras....
Op een andere foto is te zien dat er zwarte golfplaten in die tuin lagen. Als je daar iets onder verstopt gaat dat echt niet opvallen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:30 schreef Ticootje het volgende:
Als ik zo kijk naar de foto, de plek van de tent.... Hij moet haar zo'n beetje in het zicht hebben begraven. Dat je dus naar buiten kijkt uit je woonkamer en dan moet je toch iets opmerken aan de tuin... Als het nou om het hoekje was omgeploegd, bij het gras....
Veel mensen staan op foto's omdat ze ergens zijn waar ze niets hebben te zoeken in the first place. Veel mensen zijn minstens zulke ramptouristen als de media.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eens. De media beginnen steeds meer op ramptoeristen te lijken..
Gun die mensen (alle mensen) gewoon op een waardige manier hun verdriet.
true..quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sta je dan, zo op het internet zodat mensen naar je verdriet kunnen kijken.
daar uit maak ik op dat hij niet bij de voordeur stond te wachten en zijn aan kwam wandelen, maar dat zij al in huis was. En dat hij daarna pas in actie gekomen is...quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat sluit het 'opwacht-scenario' niet uit toch?
Ik moet binnenkort ook weer de tuin omspitten, ik zal eens op de reactie van de buren letten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als ik een buurman in de tuin zie werken denk ik niet dat hij een lijk aan het begraven is.....
Ik zou hem waarschijnlijk zelfs vriendelijk groeten.
Opwachten kun je ook vanachter je eigen gordijnen doen ...quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:33 schreef cptmarco het volgende:
daar uit maak ik op dat hij niet bij de voordeur stond te wachten en zijn aan kwam wandelen, maar dat zij al in huis was. En dat hij daarna pas in actie gekomen is...
Het tijdstip waarop je in een tuintje aan het spitten bent, wil ook nog weleens uitmaken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort ook weer de tuin omspitten, ik zal eens op de reactie van de buren letten.
Zeer wel mogelijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:34 schreef inZanity het volgende:
misschien was het een moord met voorbedachte rade en hij heeft hij het gat al een maand eerder gegraven en er vervolgens iets overheen geplaatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |