Maar als je dit leest:quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner kun je vanuit je keukenraam zien wie er aan de deur staat. Dus het zou goed kunnen dat ze het zo zag.
quote:Milly was net aangekomen bij haar huis aan de Schuilenburg in Dordrecht toen haar moeder belde om te vragen wat ze wilde eten. Het meisje vroeg haar later even terug te bellen omdat 'de buurman voor de deur stond'.
En jij maakt je daar druk om, omdat... ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:23 schreef Qwea het volgende:
jezus. Sinds wanneer opent de LAPO'er geen nieuw topic meer?
Feiten van de persconferentie:quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:16 schreef Re het volgende:
andere feiten?
Doodsoorzaak nog niet bekend
17de wordt hij voorgeleid ten laste legging is wederzijdse vrijheidsberoving en moord
17de wordt bekend gemaakt of slachtoffer seksueel is misbruikt
Verdachte is surveillant bij de politie Rijnmond
Vriendin werkt ook bij de politie
nog meer?
Ja hallo, 1 kusje is niet genoeg hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:23 schreef Adolecens het volgende:
Het is al een paar keer misgegaan, vandaar dat ik deze al klaar had staan
Nee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Raar verhaal..
Maar het zal je dochter zijn![]()
Niemand linkje van die (ex)vriendin?
vanochtend op de persconferentie zeiden ze toch, dat hij haar thuis had zien komen en toen in actie was gekomen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar als je dit leest:
bericht
Lijkt het net alsof ze heel toevallig aan kwam op het moment dat hij voor de deur stond, dat zou echt een heel ongelukkig toeval zijn geweest......
Of hij heeft echt op haar staan wachten. Voor mij is het scenario van een obsessieve lustmoord op de een of andere manier nog het meest reëel, op dit moment.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:24 schreef kahaarin het volgende:
Lijkt het net alsof ze heel toevallig aan kwam op het moment dat hij voor de deur stond, dat zou echt een heel ongelukkig toeval zijn geweest......
Wat wil je daarmee dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Raar verhaal..
Maar het zal je dochter zijn![]()
Niemand linkje van die (ex)vriendin?
er kan wat mis gaan he, zo op een forumquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:23 schreef Adolecens het volgende:
Het is al een paar keer misgegaan, vandaar dat ik deze al klaar had staan
Zij de lapo-er was?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:24 schreef Green1 het volgende:
[..]
En jij maakt je daar druk om, omdat... ?
Voor haar is het inderdaad ook heel erg. Tenzij ze een rol speelt in het geheel, wat ik overigens wel uitsluit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Idd voor Linda is het ook niet niks.
Sta je dan, zo op het internet zodat mensen naar je verdriet kunnen kijken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:26 schreef Adolecens het volgende:
Sta je dan als vader, die zijn dochter moet proberen uit te leggen waarom de wereld zo in elkaar zit..![]()
[ afbeelding ]
zo een kogelvrije?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou trouwens ook niet in de schoenen van Linda willen staan. Haar leventje stort nu ook in. Het was een jong stel in een dure wijk, ze hebben dus beiden een aardige baan. Huisje, boompje, vestje, beestje, zou je zeggen. Maar het meisje ziet alles voor haar verfijnde ogen instorten. Echt zielig.²
...quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:26 schreef Adolecens het volgende:
Sta je dan als vader, die zijn dochter moet proberen uit te leggen waarom de wereld zo in elkaar zit..![]()
[ afbeelding ]
Like he has a clue.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:26 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, het lijkt er wel op.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of hij heeft echt op haar staan wachten. Voor mij is het scenario van een obsessieve lustmoord op de een of andere manier nog het meest reëel, op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |