Hoop doet leven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:47 schreef De_Hertog het volgende:
Was het maar waar..
Gezien het, nu openlijke, gemor van CDA (kamer)leden, kan het niet lang meer duren.quote:
Het maakt de partij idd flink kleiner.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik snap niet waarom JPB weg moet. Hij is een zegen voor het CDA
vandaar dat hij die crisisherstelwet er dus nog snel even doorgedrukt heeft.....quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gezien het, nu openlijke, gemor van CDA (kamer)leden, kan het niet lang meer duren.
Daarom dusquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het maakt de partij idd flink kleiner.
Truste IARLquote:
Die kunnen soms behoorlijk slaapverwekkend zijn...quote:
Gaan we er een pool voor opzetten?quote:
Ik zeg komende vrijdag.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gaan we er een pool voor opzetten?
Staat genoteerd.quote:
Wel brandweer gehoord, maar het was niet bij onsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
Etcie? Het is toch niet jouw huis wat nu in de fik staat in citychannel?
Gelukkig, ik maakte me al zorgen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wel brandweer gehoord, maar het was niet bij ons
Hoe moet ik dat nou weten!?quote:
Dan is Capelle dus groter!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:52 schreef Etcetera het volgende:
Geen idee![]()
Er wonen iets van 35.000 20.000 volgens wiki mensen geloof ik
Ok, dus de volgende keer dat er een huis in de fik staat hoef ik me geen zorgen te maken dat jij geen dak meer boven je hoofd hebt?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:52 schreef Etcetera het volgende:
Geen idee![]()
Er wonen iets van 35.000 20.000 volgens wiki mensen geloof ik
Da's een pak van mijn hart.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou me niet zo snel zorgen maken over ons huis, er wordt niet gerookt en m'n ouders zijn best voorzichtig - ik ook wel trouwens
En ik zou in staat zijn om via mobiel even te posten
Als je huis in brand staat is via je mobiel dit melden op Fok wellicht niet je eerste zorg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou me niet zo snel zorgen maken over ons huis, er wordt niet gerookt en m'n ouders zijn best voorzichtig - ik ook wel trouwens
Een beetje kortsluiting kan overal voorkomen hoor....quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:55 schreef Etcetera het volgende:
Ze wilde meer tijd aan hun gezin besteden geloof ik.....quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:01 schreef Diaan73 het volgende:goedemorgen!!
Onze kabel lag er gisterenavond uit... geen internet, geen tv en ook geen telefoon. Vandaag doet alles het gelukkig weer
Ik zat ook zonder tv op mn oppasadresquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
goedemorgen!!
Onze kabel lag er gisterenavond uit... geen internet, geen tv en ook geen telefoon. Vandaag doet alles het gelukkig weer
De breiclub is net klaar.....quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:01 schreef Cobra4 het volgende:
Als Etcie en ik zo kort na elkaar de SC binnen komen geeft dat roddels. Wat is jullie excuus Soempie ,LB en Diaan?
Eh.....quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:01 schreef Cobra4 het volgende:
Als Etcie en ik zo kort na elkaar de SC binnen komen geeft dat roddels. Wat is jullie excuus Soempie ,LB en Diaan?
Truequote:Op woensdag 17 maart 2010 10:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je huis in brand staat is via je mobiel dit melden op Fok wellicht niet je eerste zorg.
Ook truequote:Op woensdag 17 maart 2010 10:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een beetje kortsluiting kan overal voorkomen hoor....![]()
*gooit stressbal naar hoofd*quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze wilde meer tijd aan hun gezin besteden geloof ik.....
Moet je je eigen tv meenemen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zat ook zonder tv op mn oppasadres
* kneust ribben nadat poging wegduiken eindigde op het bijzettafeltje....quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
True
[..]
Ook true
[..]
*gooit stressbal naar hoofd*
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
* kneust ribben nadat poging wegduiken eindigde op het bijzettafeltje....
quote:
Ben een beetje angstig na dat een dame me een blauw oog gemept heeft....quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben een beetje angstig na dat een dame me een blauw oog gemept heeft....
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben een beetje angstig na dat een dame me een blauw oog gemept heeft....
Da's het brand alarm.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]Arme jongen
Er is hier ergens op de redactie een bloedstollend irritante piep
Iemands pacemaker stoort op de apparatuur...quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]Arme jongen
Er is hier ergens op de redactie een bloedstollend irritante piep
Ja, ik wist ook niet dat het zo makkelijk was!quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
Haken, is best populair momenteel. Soms worden er ook echt mooie dingen gemaaktMisschien moet ik het ook maar eens gaan leren.
Al minstens 3 dagen?quote:
Wegens bezuinigingen komt de brandweer iets later tegenwoordig.....quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:04 schreef LadyBlack het volgende:
Soemp, hier is de oplossing:
[ afbeelding ]
Misschien als je weer beter bent wel.....quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de halve nacht liggen ijlen. Totaal niet uitgerust, terwijl ik al heel vroeg in bed lag. Nu nog koorts en hoofdpijn en morgen een tentamen.![]()
En ik heb besloten om m'n master echt niet te doen. Als m'n bachelor klaar is ga ik werken. Misschien dat ik later als het weer wat beter gaat wel dat laatste jaar ga doen, maar voorlopig zie ik het echt niet zitten.
Ik denk er al maanden over na.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien als je weer beter bent wel.....
Okay. Als het voor jou zo beter lijkt dan moet je het doen.quote:
Trustequote:
De koffieautomaat moest schoongemaakt worden zeker?quote:
Mee eensquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:22 schreef Etcetera het volgende:
Als je het niet wilt moet je het niet doenBachelor is ook een diploma toch
Ik ben nu al dik 2 jaar vrijgezel dus mag ik dan ook de titel bachelor op mijn cv zetten?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:22 schreef Etcetera het volgende:
Als je het niet wilt moet je het niet doenBachelor is ook een diploma toch
Een luidspreker voor een laptop, die met USB moet worden aangesloten, zat in een USB-poort die niet goed werkt en dat veroorzaakte het gepiepquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De koffieautomaat moest schoongemaakt worden zeker?
Ah okay. Zo'n piepje is wel heel irritant.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een luidspreker voor een laptop, die met USB moet worden aangesloten, zat in een USB-poort die niet goed werkt en dat veroorzaakte het gepiep
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:35 schreef Etcetera het volgende:
Irritant genoeg om de ICT eens te bellen of die konden vinden waar het wegkwam. Toen hebben we met een stuk of 4 mensen gekeken of we het konden vinden
quote:
Het is zeker geen goed teken. Volgens mij ben ik elke keer 2 weken beter en dan weer ziek, maar ik slaap ook elke nacht maar een uur of 3/4. Ik ben zelfs bij m'n scriptiebegeleider in huilen uitgebarsten, omdat ik het allemaal niet meer zag zitten. En op een gegeven ogenblik dacht ik echt: 'ik kan altijd nog heel ver de zee inlopen ofzo'. Echt niet goed, totaal niet gelukkig, doodmoe, en alleen maar bezig met studie en alles bij elkaar houden. Pff, ik word nog liever kassajuf op het moment.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Ik ben erg blij met mn mastertitel straks, maar soms wou ik ook wel dat ik mezelf de ellende van die laatste paar jaar had bespaard hoor
En doe je rustig aan Soempgeen goed teken als je weer ziek bent!
Vaak wel, want ze draagt die dingen niet graagquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je moet haar dus ook altijd aankijken als je wat zegt?
Als je dit vertelt aan ze dan denk ik dat ze het wel zullen begrijpen. Jouw gezondheid en geluk staat voor hun voorop lijkt me!quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is zeker geen goed teken. Volgens mij ben ik elke keer 2 weken beter en dan weer ziek, maar ik slaap ook elke nacht maar een uur of 3/4. Ik ben zelfs bij m'n scriptiebegeleider in huilen uitgebarsten, omdat ik het allemaal niet meer zag zitten. En op een gegeven ogenblik dacht ik echt: 'ik kan altijd nog heel ver de zee inlopen ofzo'. Echt niet goed, totaal niet gelukkig, doodmoe, en alleen maar bezig met studie en alles bij elkaar houden. Pff, ik word nog liever kassajuf op het moment.Bij alle leuke dingen denk ik alleen maar: 'oh nee, weer een avond geen tijd om artikels te lezen.'
Nu nog m'n stageplek afzeggen en het m'n familie vertellen. Man, man, die gaan het echt niet tof vinden.
Wat jij nodig hebt, is minstens 2 weken vrij. 1 week om uit te zieken, 1 week om bij te komen. En sterkte met alles regelen meis, dat is echt kut inderdaadquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is zeker geen goed teken. Volgens mij ben ik elke keer 2 weken beter en dan weer ziek, maar ik slaap ook elke nacht maar een uur of 3/4. Ik ben zelfs bij m'n scriptiebegeleider in huilen uitgebarsten, omdat ik het allemaal niet meer zag zitten. En op een gegeven ogenblik dacht ik echt: 'ik kan altijd nog heel ver de zee inlopen ofzo'. Echt niet goed, totaal niet gelukkig, doodmoe, en alleen maar bezig met studie en alles bij elkaar houden. Pff, ik word nog liever kassajuf op het moment.Bij alle leuke dingen denk ik alleen maar: 'oh nee, weer een avond geen tijd om artikels te lezen.'
Nu nog m'n stageplek afzeggen en het m'n familie vertellen. Man, man, die gaan het echt niet tof vinden.
Mijn moeder gelukkig wel. Want anders zou praten met haar onmogelijk zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vaak wel, want ze draagt die dingen niet graag
*jaloers wordt* maar ik vind het ook tof om dat zelf te doen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:45 schreef LadyBlack het volgende:
Oh men, de vriend van mijn moeder is grafisch vormgever, en ik had hem gevraagd om mijn scriptie mooi vorm te geven. Zit het nu te bekijken in PDF, en het is zo mooi
Hij heeft op allerlei kleine details gelet, en mooie letters gebruikt enzo
Ik kan niet wachten tot ik het heb laten printen en inbinden
Cool!quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:45 schreef LadyBlack het volgende:
Oh men, de vriend van mijn moeder is grafisch vormgever, en ik had hem gevraagd om mijn scriptie mooi vorm te geven. Zit het nu te bekijken in PDF, en het is zo mooi
Ja, ik moet alleen nog zoveel. Eerst maar eens zien dat ik m'n tentamen haal, dan op bezoek bij m'n zus (gaat niet goed) en zondagavond weer voor een halve week studie naar Utrecht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat jij nodig hebt, is minstens 2 weken vrij. 1 week om uit te zieken, 1 week om bij te komen. En sterkte met alles regelen meis, dat is echt kut inderdaad
Tof.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:45 schreef LadyBlack het volgende:
door het hier te posten, werk jij er anders wel aan meequote:Op woensdag 17 maart 2010 09:31 schreef mr_anonimous het volgende:
En natuurlijk moet GS weer foto's posten van de verdachte....![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)moordenaar.html#more
Mijn moeder deed dat vroeger echt veel. Haar meesterwerk: een 2,5 x 2,5 meter beddenspreiquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
Haken, is best populair momenteel. Soms worden er ook echt mooie dingen gemaaktMisschien moet ik het ook maar eens gaan leren.
Soempie!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, ik ook wel, maar ik ben niet zo eigenwijs om te denken dat ik het beter kan dan hijquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
*jaloers wordt* maar ik vind het ook tof om dat zelf te doen eerlijk gezegd
Klopt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
door het hier te posten, werk jij er anders wel aan mee![]()
Helemaal gelijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, ik ook wel, maar ik ben niet zo eigenwijs om te denken dat ik het beter kan dan hijEn het is wel mn scriptie, dus die moet gewoon goed zijn
Sterkte Soemp. En als je wilt schelden ofzo mag dat altijd tegen mij.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik moet alleen nog zoveel. Eerst maar eens zien dat ik m'n tentamen haal, dan op bezoek bij m'n zus (gaat niet goed) en zondagavond weer voor een halve week studie naar Utrecht.En als ik dan terugkom moet ik als een idioot een essay schrijven en m'n onderzoeksvoorstel inleveren. Wat een kutleven.
![]()
Ik heb inmiddels een brief gehad waarin de precieze tijd van de uitreiking, en de aanwezige docenten vermeld staan, dus dat lijkt me goedquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Helemaal gelijkAl iets van dat examenbureau gehoord?
Soemp, ik zou willen dat ik je een steuntje in de rug kon gevenWat je ook doet, veel succes en sterkte
Amenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:57 schreef De_Hertog het volgende:
Soempie: vooral doen waar je jezelf op dit moment het beste bij voelt. Ik heb in een vergelijkbare situatie dezelfde keus gemaakt en er geen moment spijt van gehad. Goed, het kost soms wat meer moeite als je niet het 'standaard' traject volgt maar als je doet waar je zelf zin in hebt voel je je stukken beter en dat helpt echt een hoop.
M'n familie niet, maar Sven zeker wel. Sven maakt me natuurlijk ook elke dag mee en die ziet ook wel dat het niet goed gaat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Soempie!!Dat klinkt écht niet goed, maar dat kan ook haast niet met zo weinig slaap. Het is al langer bekend dat chronisch slaaptekort tot depressie kan leiden he, dus zorg dat je je nachtrust pakt!
Zeg me alsjeblieft dat Sven wel 100% achter je staat, dat is wel het minste wat je nu kunt gebruiken! Je familie zal het toch heus wel begrijpen? Een bachelor is niet 'voortijdig stoppen met je studie', het is een volwaardig diploma en volgens mij kom jij er heus wel!
Dan moet je je familie maar eens heel duidelijk maken wat dit leven met je doet, en anders hebben ze pechquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n familie niet, maar Sven zeker wel. Sven maakt me natuurlijk ook elke dag mee en die ziet ook wel dat het niet goed gaat.
Gister zei hij dat hij in elk geval nog even veel van me houdt, wat ik ook besluit.![]()
Ik ga maar eens douchen en leren.![]()
Ik vind het een goed besluitquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n familie niet, maar Sven zeker wel. Sven maakt me natuurlijk ook elke dag mee en die ziet ook wel dat het niet goed gaat.
Gister zei hij dat hij in elk geval nog even veel van me houdt, wat ik ook besluit.![]()
Je weet maar nooit Soemp, misschien valt de reactie van de familie wel mee. Ik zag er heel erg tegenop om mijn vader te vertellen dat ik ging stoppen met mijn vorige studie, maar zijn reactie bleek uiteindelijk heel erg mee te vallenquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zijn de eerste paarse/groene/blauwe/whatever avatars op twitter al gesignaleerd? Mensen willen graag hun medeleven betuigen, maar daar dan wel zo min mogelijk moeite voor doen. En het is ook fijn als hun online vrienden weten hoezeer ze meeleven. Want 'goede daden' die je anoniem doet zijn natuurlijk niets waard.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:57 schreef Whiteguy het volgende:
Bovendien een condoleanceregister op internet tekenenom een volslagen onbekende
Steek er dan op zijn minst wat moeite in en teken een ECHT register, als het je zo veel doet.
Pics?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag![]()
Buggydrager is gemonteerd, als Lennon zo wakker is, gaan we naar de stad op de fiets en met buggy!!
Van de buggydrager aan de fiets of straks met Lennon op de fiets en de buggy in de buggydrager??quote:
Ja en jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:18 schreef Diaan73 het volgende:
Van de buggydrager aan de fiets of straks met Lennon op de fiets en de buggy in de buggydrager??
Dat gaat richting migraine?? Hmm vervelend is dat... helaas ervaring mee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:46 schreef Etcetera het volgende:
Gare hoofdpijn trekt richting m'n ogen
Oei, genoeg gedronken?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:46 schreef Etcetera het volgende:
Gare hoofdpijn trekt richting m'n ogen
Hoop het niet, deze gaat dan vrij pijnlijk wordenquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat gaat richting migraine?? Hmm vervelend is dat... helaas ervaring mee.![]()
Niet meer of minder dan anders. Het begon met die irritante piep, en de piep is weg maar de hoofdpijn is er nog welquote:
quote:
Met colaquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:52 schreef Diaan73 het volgende:
Even twee paracetamol innemen... met cola... dat werkt sneller. Hielp mij altijd wel goed...
Lust je koffie, dat werkt ook. Het gaat om de caffeine, die versterkt/versnelt de werking van de pijnstillers.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Met cola![]()
Dat kan ik echt niet, ik heb al moeite met aspirines met water, met cola bruist het waanzinnig ja
Ow gewoon in je mond doen, kapot kauwen is ook beter en dan een slok cola nemen. Ik heb er geen problemen mee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Met cola![]()
Dat kan ik echt niet, ik heb al moeite met aspirines met water, met cola bruist het waanzinnig ja
Dat wil ook nog wel eens helpen, gewoon even een lekker stuk chocolade.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik klap er nog wel een cacao shot tegenaan
Kapot kauwenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow gewoon in je mond doen, kapot kauwen is ook beter en dan een slok cola nemen. Ik heb er geen problemen mee.
Chocomelkquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wil ook nog wel eens helpen, gewoon even een lekker stuk chocolade.
Is ook wel vies, maar wordt dan wel beter/sneller door je lichaam opgenomen. En werkt dus ook sneller.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kapot kauwenDoe ik nooit, vind ik zo smerig
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben aan het wachten totdat Lennon wakker is, ik denk dat ik hem zo maar ga wakker maken. Hij ligt al vanaf half 11 in bed... we moeten zo nog naar de stad en om half 5 met Twan naar voetbaltraining.
Les 1: brutalen hebben de halve wereldquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:12 schreef Etcetera het volgende:
2 dingen weer bevestigd net: brutalen hebben de halve wereld en stage lopen levert soms mooie dingen opNet het boek 'ANP 75 jaar nieuws' gekregen, had dozen zien liggen met die boeken en die bleek je te kunnen pakken
Kost normaal iets van 20 euro ofzo
Doe dan eerst met water en gooi er dan wat cola bovenop in je maag, dat moet toch ook helpen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Met cola![]()
ik nam vroeger altijd paracetamol met coffeine (is ongeveer caffeine), dat werkt sneller en specifiek voor hoofdpijn/menstruatiepijn erg effectief.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Lust je koffie, dat werkt ook. Het gaat om de caffeine, die versterkt/versnelt de werking van de pijnstillers.
quote:
Dat zijn altijd spitsvondige acties waar ik wel van houquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:09 schreef Etcetera het volgende:
Op de dames wc hier heeft iemand een post-it op de spiegel geplakt met de tekst 'je ziet er fantastisch uit, je bent mooi zoals je bent' en daaronder de link jebentmooi.nl
sympathieke actie
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:23 schreef Diaan73 het volgende:hij is een beetje naar het 1 slaapje per dag aan het toewerken... maar dan wel een slaapje van bijna 4 uur.
Ook prima...
Dankje... ik twijfelde eerst nog of de buggy er wel aan kon, we hebben een wat grotere buggy, maar het was geen probleemquote:
Jair is heel goed in het omgooien van torens, ongeacht het aantal blokjes of de kleur ervanquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:16 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon kan een toren van 5 blokjes van verschillende vorm bouwen... 4 kon hij al.
[ afbeelding ]
Dat is ook erg leuk... Lennon is vooral bezig met bouwen momenteel, echt heel grappig om te zien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jair is heel goed in het omgooien van torens, ongeacht het aantal blokjes of de kleur ervan![]()
leeft ze nog?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:18 schreef Diaan73 het volgende:
En kijk eens wat ik van Wyccieheb gekregen:
[ afbeelding ]![]()
Net naar huis kunnen lopen omdat mijn banden waren lekgeprikt...quote:
da's mooi kut.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Net naar huis kunnen lopen omdat mijn banden waren lekgeprikt...
was al een tijdje geleden en ik zou nog een foto showen, nog niet gedan dus bij deze. Onlangs niet gesproken.quote:
Het was bij de fitness en niet bij de vechtsport dus het zal wel een joker geweest zijn zonder leven....quote:
Ciaoquote:
Soempie is ziek. Mijn fietsbanden zijn lekgestoken en Diaan heeft een Nieuwe fietsbel van Wyccie gekregen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Thuis na 2 dagen cursus/training, nog wat gemist hier?
Het was inderdaad heerlijk weer!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:29 schreef LadyBlack het volgende:
En het is lente
Ik had mn zomerjas aan op de fiets en ik had het nog warm!!![]()
Ik heb in slechts een overhemd mijn dagelijkse wandeltocht volbrachtquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:29 schreef LadyBlack het volgende:
En het is lente
Ik had mn zomerjas aan op de fiets en ik had het nog warm!!![]()
Valt wel mee toch, die camera's staan óp het dakquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zou me ook wezenloos schrikken als ik zo'n google auto zou zien
Bloedverwanten, dat heb ik ook opgenomen, dat wil ik ook nog gaan kijken... net als Deadline, die moet ik ook nog gaan kijken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:14 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, nog niet van gehoord![]()
Ik bedenk me wel dat ik nog de eerste twee afleveringen van Bloedverwanten wil kijken, dat leek me weer eens een GOEIE Nederlandse serie
En Het Blok is weer begonnen, en dat vond ik vorig jaar tegen mn eigen verwachting in errrrg leuk
Lekker... ik denk dat ik vanavond ook maar vroeg naar bed ga en ga lezen in mn boek dat bijna uit is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:21 schreef iamredleader het volgende:
OUDer meldt
vanuit bedmet krantje en in pyjama
Nu al heerlijk terrasjesweer hoor! Heerlijk, iedereen vrolijk en het ruikt zo lekker buiten als het zonnetje schijntquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb in slechts een overhemd mijn dagelijkse wandeltocht volbracht
Het is superfijn weer
Nog even en het is terrasweer
Nieuwe ragequote:Op woensdag 17 maart 2010 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is haken de nieuwe rage, moet ik zaterdag naar de handwerkwinkel om de cursus "haken doe je zo" ?
Tenzij je behoefte hebt om knuffeltjes, slofjes, kussenhoezen, etuitjes of mutsjes te haken zou ik het niet doenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is haken de nieuwe rage, moet ik zaterdag naar de handwerkwinkel om de cursus "haken doe je zo" ?
quote:
Prima. Met jullie ook zie ik (heb even teruggelezen).quote:
Deze vrouw is briljant in uitleggen en voordoenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind sommige gehaakte tassen erg leukDus ik ben aan het overwegen om het ook maar eens te proberen. Heb alleen nog nooit een haaknaald vastgehouden.
Jij zit ook vaak in K&W LIF toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:58 schreef LadyBlack het volgende:
Wel grappig trouwens, ik post en lees nu in wat meer topics, en ik kom steeds vaker mensen 'tegen' die ik uit andere topics ken![]()
Word ik na 3 jaar toch nog een beetje wegwijs hier
quote:
t Is niet dat ik gelijk een heel jumpsuit ga haken, hè. Een rok is veel makkelijker dan een knuffel of slofje.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:57 schreef LadyBlack het volgende:
Oh man, daar heb ik dus het geduld niet voorik moet overzichtelijke projectjes die in een paar dagen af kunnen zijn
Een tas, goed idee! Dat gaat op mijn lijstje.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind sommige gehaakte tassen erg leukDus ik ben aan het overwegen om het ook maar eens te proberen. Heb alleen nog nooit een haaknaald vastgehouden.
Zo heb ik het ook geleerd, zij is erg goed. Ik had al in verschillende boeken en op websites gekeken, maar ik kwam er gewoon niet uit met tekst en 2D-plaatjes.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
Deze vrouw is briljant in uitleggen en voordoen
Ik had al gepost maar ging toch twijfelen, toch maar even gekeken in je posthistoryquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]nee dat is dan weer een topic waar ik nog nooit heb gepost geloof ik! Of misschien 1x nu ik erbij nadenk...
LIF, ja
Is dat die uit je userplaatje?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die ik hier aan de muur heb hangen (dankzij Nem) vind ik anders best mooi
Te laatquote:
Een vriendin van mij noemt dat 'de kip'quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Te laat
Leuk ding! Dat slingerding rechts is wel fout hoor
De naald is drie keer zo klein, en je hebt er maar 1 vast. Er zit een haak op, dus het glijdt niet zo snel van de naald af. Eigenlijk is haken breien voor Dummies.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
het lijkt mij best nog wel moeilijk eigenlijk...maar als het makkelijker is dan breien, zou ik het moeten kunnen. Breien kan ik wel...
Dat is zeer vroeg voor mij. Goed, hè?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Dat is vroeg voor jou of niet wyccie? Heb je je leven gebeterd?
Slaap lekker in elk geval
Rood fluweel is niet helemaal mijn ding, maarrrrrrquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
Die ikearoos heeft hier ook gehangen, die was van mn oude huisgenootjeZij vond het alleen verschrikkelijk dat iedereen m had en heeft er met zilververf een gedicht op geschreven
![]()
Hij kleurde hier wel mooi, we hadden samen erg veel rood fluwelen spullen
Ik werk in een revalidatiecentrum in de binnenstad van Den Haag, waarbij ik ook huisbezoeken/huistrainingen doe en dat is bij een doorsnede van de samenleving.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
O mijn god........
Wat doe jij voor werk???Ofwel, bij wat voor mensen?
Ik hoop hetquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, ik ben de eerste aflevering van 'The Pacific' aan het binnenhalen, ben benieuwd of het echt net zo goed is als 'Band of Brothers'
Ah, vandaarquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik werk in een revalidatiecentrum in de binnenstad van Den Haag, waarbij ik ook huisbezoeken/huistrainingen doe en dat is bij een doorsnede van de samenleving.
Veel tokkies, buitenlanders en plain weirdo's dus
Ah, bejaarden! Heb ook een tijd in de thuiszorg gewerkt met met name psychogeriatrische en psychiatrische patiënten, leuk joh! Een schizofreen leren strijken en dat soort dingen, altijd weer lachenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, vandaar
Ik werk in de thuiszorg, maar ik zie dus voornamelijk spullen van bejaardenHeb nu wat jongere cliënten, maar op de een of andere manier kom je toch steeds dezelfde spullen tegen
Dan heb je tijd voor een bakkie en een koekie.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb me een half uur vergist, heb pas om 9 uur een afspraak, dus ik kan rustig aan doen
Dan heb je ook niet lang geslapen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik ben weer wakker, mag zo al aan de arbeid
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:52 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Accu van de auto leegnet nu ik even de boodschappen wilde doen... nu even stofzuigen en wachten totdat mn moeder komt om over te starten...
Gaat helaas niet lukken. Maar hij doet het weer... mn moeder en ik kunnen heel goed overstarten....quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan laat je Lennon toch even duwen?
Mogguh Etcie.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:27 schreef Etcetera het volgende:Ik heb het idee dat het een schitterende dag gaat worden vandaag
De eerste opzet voor een 1 april grap op de voorpagina van de site zetten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:35 schreef Etcetera het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan doen, behalve wachten op mail van m'n begeleider
Een prachtige dag om zo slapend door te brengen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:44 schreef De_Hertog het volgende:
Inderdaad een prachtige dag om op kantoor te zitten en te werken..
Daar is het inderdaad ook prima weer voor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een prachtige dag om zo slapend door te brengen.
Eigenlijk is het best een idee om te kijken of dat kan/mag enzoquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De eerste opzet voor een 1 april grap op de voorpagina van de site zetten.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eigenlijk is het best een idee om te kijken of dat kan/mag enzo
OMGquote:
Ik weet alleen waar het zit, ben er nooit binnen geweestquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Die meeuw is echt briljant!
[..]
Nu al heerlijk terrasjesweer hoor! Heerlijk, iedereen vrolijk en het ruikt zo lekker buiten als het zonnetje schijnt![]()
Ken je het eettent "Opa" in R'dam toevallig? Ga ik vrijdag eten met collega's maar geen idee of het iets is.
Deze?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:42 schreef Etcetera het volgende:
Gare site van schooler schijnt een usability lab te zitten ergens, maar kan dus nergens vinden waar en hoe
Waar de zoek functie op de site al niet goed voor is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze?
http://www.rug.nl/webplatform/usability/testen
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar de zoek functie op de site al niet goed voor is.
Ik vond 'm door naar usability te laten zoeken op de rug site zelf.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"usability center gronigen"
En dan ga ik er even vanuit dat Etc op de uni zit
Dan kan ik net zo goed gaan slapen.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed gaan slapen.![]()
quote:Verbod op ijsberenhandel afgeschoten
Ha IARLquote:
Tot later IARLquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:22 schreef iamredleader het volgende:huiswaarts, zoweteen treintje naar Amsterdam
En nog een:quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
Bij Nu.NL hebben ze hun lolbroek ook weer aan
[..]
quote:'Ook misbruik bij katholiek blindeninstituut'
Langdurig misbruik destijds in doofpot gestopt
En Simonis was stomverbaasd toch?quote:
Dan is hij zeker de enige die echt niet wist....quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En Simonis was stomverbaasd toch?
Antoine Bodar is vermoedelijk juist priester geworden vanwege deze praktijken.....quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dan is hij zeker de enige die echt niet wist....
Ja gedoogbeleid......quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Een soort van legalisering?
Als niemand er iets van zegt zal het wel goed zijn....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Whiteguy op 18-03-2010 21:06:37 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |