Hoop doet leven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:47 schreef De_Hertog het volgende:
Was het maar waar..
Gezien het, nu openlijke, gemor van CDA (kamer)leden, kan het niet lang meer duren.quote:
Het maakt de partij idd flink kleiner.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik snap niet waarom JPB weg moet. Hij is een zegen voor het CDA
vandaar dat hij die crisisherstelwet er dus nog snel even doorgedrukt heeft.....quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gezien het, nu openlijke, gemor van CDA (kamer)leden, kan het niet lang meer duren.
Daarom dusquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het maakt de partij idd flink kleiner.
Truste IARLquote:
Die kunnen soms behoorlijk slaapverwekkend zijn...quote:
Gaan we er een pool voor opzetten?quote:
Ik zeg komende vrijdag.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gaan we er een pool voor opzetten?
Staat genoteerd.quote:
Wel brandweer gehoord, maar het was niet bij onsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
Etcie? Het is toch niet jouw huis wat nu in de fik staat in citychannel?
Gelukkig, ik maakte me al zorgen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wel brandweer gehoord, maar het was niet bij ons
Hoe moet ik dat nou weten!?quote:
Dan is Capelle dus groter!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:52 schreef Etcetera het volgende:
Geen idee![]()
Er wonen iets van 35.000 20.000 volgens wiki mensen geloof ik
Ok, dus de volgende keer dat er een huis in de fik staat hoef ik me geen zorgen te maken dat jij geen dak meer boven je hoofd hebt?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:52 schreef Etcetera het volgende:
Geen idee![]()
Er wonen iets van 35.000 20.000 volgens wiki mensen geloof ik
Da's een pak van mijn hart.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou me niet zo snel zorgen maken over ons huis, er wordt niet gerookt en m'n ouders zijn best voorzichtig - ik ook wel trouwens
En ik zou in staat zijn om via mobiel even te posten
Als je huis in brand staat is via je mobiel dit melden op Fok wellicht niet je eerste zorg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou me niet zo snel zorgen maken over ons huis, er wordt niet gerookt en m'n ouders zijn best voorzichtig - ik ook wel trouwens
Een beetje kortsluiting kan overal voorkomen hoor....quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:55 schreef Etcetera het volgende:
Ze wilde meer tijd aan hun gezin besteden geloof ik.....quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:01 schreef Diaan73 het volgende:goedemorgen!!
Onze kabel lag er gisterenavond uit... geen internet, geen tv en ook geen telefoon. Vandaag doet alles het gelukkig weer
Ik zat ook zonder tv op mn oppasadresquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
goedemorgen!!
Onze kabel lag er gisterenavond uit... geen internet, geen tv en ook geen telefoon. Vandaag doet alles het gelukkig weer
De breiclub is net klaar.....quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:01 schreef Cobra4 het volgende:
Als Etcie en ik zo kort na elkaar de SC binnen komen geeft dat roddels. Wat is jullie excuus Soempie ,LB en Diaan?
Eh.....quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:01 schreef Cobra4 het volgende:
Als Etcie en ik zo kort na elkaar de SC binnen komen geeft dat roddels. Wat is jullie excuus Soempie ,LB en Diaan?
Truequote:Op woensdag 17 maart 2010 10:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je huis in brand staat is via je mobiel dit melden op Fok wellicht niet je eerste zorg.
Ook truequote:Op woensdag 17 maart 2010 10:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een beetje kortsluiting kan overal voorkomen hoor....![]()
*gooit stressbal naar hoofd*quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze wilde meer tijd aan hun gezin besteden geloof ik.....
Moet je je eigen tv meenemen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zat ook zonder tv op mn oppasadres
* kneust ribben nadat poging wegduiken eindigde op het bijzettafeltje....quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
True
[..]
Ook true
[..]
*gooit stressbal naar hoofd*
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
* kneust ribben nadat poging wegduiken eindigde op het bijzettafeltje....
quote:
Ben een beetje angstig na dat een dame me een blauw oog gemept heeft....quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben een beetje angstig na dat een dame me een blauw oog gemept heeft....
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben een beetje angstig na dat een dame me een blauw oog gemept heeft....
Da's het brand alarm.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]Arme jongen
Er is hier ergens op de redactie een bloedstollend irritante piep
Iemands pacemaker stoort op de apparatuur...quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]Arme jongen
Er is hier ergens op de redactie een bloedstollend irritante piep
Ja, ik wist ook niet dat het zo makkelijk was!quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
Haken, is best populair momenteel. Soms worden er ook echt mooie dingen gemaaktMisschien moet ik het ook maar eens gaan leren.
Al minstens 3 dagen?quote:
Wegens bezuinigingen komt de brandweer iets later tegenwoordig.....quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:04 schreef LadyBlack het volgende:
Soemp, hier is de oplossing:
[ afbeelding ]
Misschien als je weer beter bent wel.....quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de halve nacht liggen ijlen. Totaal niet uitgerust, terwijl ik al heel vroeg in bed lag. Nu nog koorts en hoofdpijn en morgen een tentamen.![]()
En ik heb besloten om m'n master echt niet te doen. Als m'n bachelor klaar is ga ik werken. Misschien dat ik later als het weer wat beter gaat wel dat laatste jaar ga doen, maar voorlopig zie ik het echt niet zitten.
Ik denk er al maanden over na.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien als je weer beter bent wel.....
Okay. Als het voor jou zo beter lijkt dan moet je het doen.quote:
Trustequote:
De koffieautomaat moest schoongemaakt worden zeker?quote:
Mee eensquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:22 schreef Etcetera het volgende:
Als je het niet wilt moet je het niet doenBachelor is ook een diploma toch
Ik ben nu al dik 2 jaar vrijgezel dus mag ik dan ook de titel bachelor op mijn cv zetten?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:22 schreef Etcetera het volgende:
Als je het niet wilt moet je het niet doenBachelor is ook een diploma toch
Een luidspreker voor een laptop, die met USB moet worden aangesloten, zat in een USB-poort die niet goed werkt en dat veroorzaakte het gepiepquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De koffieautomaat moest schoongemaakt worden zeker?
Ah okay. Zo'n piepje is wel heel irritant.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een luidspreker voor een laptop, die met USB moet worden aangesloten, zat in een USB-poort die niet goed werkt en dat veroorzaakte het gepiep
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:35 schreef Etcetera het volgende:
Irritant genoeg om de ICT eens te bellen of die konden vinden waar het wegkwam. Toen hebben we met een stuk of 4 mensen gekeken of we het konden vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |